Ναταλία, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Ναταλία, πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μόδα;

Δύσκολο να το προσδιορίσω ακριβώς. Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ακολουθήσεις το κομμάτι αυτό επαγγελματικά;

Τελειώνοντας το σχολείο, το μόνο που μπορούσα να φανταστώ να κάνω στη ζωή μου είχε σχέση με τη μόδα. Σίγουρα δεν είχα στο μυαλό μου πως θα δημιουργούσα το δικό μου brand, αλλά ήξερα πως θα βρισκόμουν μέσα στο, μαγικό τότε στο μυαλό μου, fashion industry. Γι’ αυτό και αποφάσισα να σπουδάσω Fashion Business. Ήταν κάτι αρκετά συγκεκριμένο, ίσως και λίγο περιοριστικό για την εποχή, άλλα ήμουν σίγουρη πως θα αξιοποιούσα τις γνώσεις που απέκτησα πολύ σύντομα – όπως και έκανα.

— Μετά από πολλά χρόνια στον χώρο των social media και του fashion blogging, ξεκίνησες το brand σου, το WOERA. Πες μας μερικά πράγματα γι’ αυτό.

Η ιδέα γεννήθηκε περίπου πριν από πέντε χρόνια μέσα από συζητήσεις με τον σύντροφό μου για το πού θα έβρισκα το «τέλειο» boyfriend πουκάμισο, προσαρμοσμένο πάνω στη γυναικεία φιγούρα. Βλέποντας τις ανάγκες μου να μην καλύπτονται επαρκώς από αυτά που υπήρχαν στην αγορά, πήρα την απόφαση να δημιουργήσω η ίδια κάτι που θα τις κάλυπτε. Το όνομα προέκυψε από μια εξ ορισμού ισχυρή και πολλά υποσχόμενη έκφραση: «Women’s Era. Στόχος της WOERA είναι να κάνει αυτό στο οποίο παραπέμπει και το όνομά της: να εμπνεύσει μια νέα εποχή για τη γυναίκα. Είμαι περήφανη που το βλέπω το «παιδί» μου να μεγαλώνει και να εξελίσσεται σε κάτι τόσο όμορφο.

Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Γιατί πουκάμισα;

Διότι είναι ένα κομμάτι με διαχρονική κομψότητα που δείχνει ανεπιτήδευτα όμορφο σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. 

— Είσαι επιχειρηματίας και σχεδιάστρια. Πώς συνδέονται αυτά τα δύο στην καθημερινότητά σου;

Ξεκίνησα τη WOERA επειδή ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου για δημιουργία. Όμως στον πραγματικό κόσμο το όραμά μου έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας real life επιχείρησης, έτσι ανέπτυξα τις ικανότητες που απαιτούσε ο χειρισμός όλων των πτυχών της επιχείρησης. Σήμερα πιστεύω πως έχω βρει την ισορροπία και απολαμβάνω εξίσου και τις δύο πλευρές. 

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

— Υπάρχει ένα κομμάτι που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Τα vintage Levi’s μου και πλέον τα WOERA πουκάμισά μου.

— Τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτή την περίοδο; Τι νέο ετοιμάζεις;

Προτεραιότητά μου είναι η WOERA και η ανάπτυξή της. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως έρχονται πολύ όμορφα πράγματα τους επόμενους μήνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο WOERA (€315), φούστα από το κορεάτικο brand RECTO (€195), μπότες Zara (€45), ζιβάγκο Zara (€25).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Κυριολεκτικά, τρέχω στο σπίτι μου να αλλάξω μετά από μια ατελείωτη ημέρα στο showroom και να αφιερώσω μια ώρα για εμένα στο γυμναστήριο!

@natgeorgala, @woeraofficial

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ