Σε αυτή την πρωτόγνωρη εποχή που ζούμε, τα παιδιά που μοιάζουν να κινδυνεύουν πολύ λιγότερο από τη λοίμωξη με το νέο κορωνοϊό -όπως άλλωστε επιβεβαιώνει ο καθηγητής Παθολογίας-Λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας- γίνονται για ακόμα μία φορά το σύμβολο της αισιοδοξίας και της ελπίδας.
Αφενός, γιατί από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι οι λιλιπούτειοι είναι σε μεγάλο ποσοστό «αλώβητοι» από την λοίμωξη του Covid-19 (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων) κι αφετέρου, επειδή τα παιδιά προσαρμόζονται πιο εύκολα στη νέα κανονικότητα που πλέον διέπει τις ζωές μας. Η Nutricia -μία εταιρεία που ξέρει καλά τα παιδιά, ως ειδικός στη διατροφή τους, με καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας από τη γέννηση και τη νηπιακή ηλικία καθώς και προϊόντα ειδικών ιατρικών σκοπών- ξέρει πόσο σημαντικό είναι να δίνεις τη σωστή τροφή για κάθε ανάγκη.
Στην «καταιγίδα» αναγκών που δημιούργησε η πανδημία του Covid-19, από την πρώτη στιγμή προχώρησε σε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: Να καλύπτει αυτές τις ανάγκες. Γι' αυτό και υλοποίησε μέτρα στήριξης της κοινωνίας, διευκολύνοντας έμπρακτα τους ανθρώπους, τους συνεργάτες, τους πελάτες του ομίλου και τους επαγγελματίες υγείας στο δύσκολο έργο τους.
Το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, ένα από τα νοσοκομεία αναφοράς του Covid-19 αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή πεδίο μάχης με τον κορωνοϊό. Σε μια πράξη αναγνώρισης για όλους εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των μονάδων υγείας, η Nutricia ανέλαβε άμεσα την πρωτοβουλία να σταθεί στο πλευρό τους συνεισφέροντας ουσιαστικά στη διεύρυνση των ειδικών στολών για την προστασία τους.
Ευχαριστώντας τους «ήρωες της πρώτης γραμμής» στο μεγαλύτερο νοσοκομείο της Αττικής, η Nutricia προσέφερε στους επαγγελματίες υγείας του «Ευαγγελισμού» στολές προστασίας, μάσκες FFP3, γυαλιά υψηλής προστασίας και ασπίδες προσώπου. Οι ανάγκες ολόκληρης της γραμμής αντιμετώπισης του Covid-19, από την μονάδα υποδοχής κρουσμάτων μέχρι τις Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ) και τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) θα καλυφθούν από την Nutricia για διάστημα τριών μηνών. Δίνοντας έμφαση και στην ψυχολογική υποστήριξη των επιστημόνων υγείας, που ζουν τη μάχη με τον κορωνοϊό καθημερινά από κοντά, προσφέρθηκε μάλιστα και σεμινάριο από ειδική ψυχολόγο για τη διαχείριση της ψυχολογικής πίεσης αυτή την περίοδο.
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, του «απαγορευτικού» όπως βάφτισε το lockdown o καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης, πολλοί γονείς βρέθηκαν να περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι όλη την ημέρα με τα παιδιά τους και έτσι αυξήθηκε άλλη μία ανάγκη: Η ανάγκη για συμβουλές στους γονείς, προκειμένου να διαχειριστούν τις νέες συνθήκες πρώτα στην εποχή του #μένουμεσπίτι και μετά στην εποχή του #μένουμεασφαλείς. Σκοπός ήταν να γίνει πιο ομαλή η συνύπαρξη όλης της οικογένειας και να αποσοβηθούν οι εντάσεις που προκλήθηκαν από τα περιορισμένα παιδιά και τους εφήβους, καθώς δεν υπήρχαν πολλές διέξοδοι εκτόνωσης.
Ανταποκρινόμενη σε αυτή την ανάγκη, η Nutricia προσφέρει δωρεάν online σεμινάρια σε εγκύους και γονείς από ειδικό λοιμωξιολόγο, ψυχολόγο, γυναικολόγο, μαία και διατροφολόγο. Παράλληλα, με ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στις ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους και χρονίως πάσχοντες), που δέχτηκαν και τη μεγαλύτερη πίεση αλλά και την πιο επιτακτική ανάγκη για κοινωνική αποστασιοποίηση ο Όμιλος προχώρησε σε δωρεάν παράδοση προϊόντων ειδικών ιατρικών σκοπών στους συνανθρώπους μας εντός 48 ωρών. Σε αυτή τη δράση, η Nutricia εξασφάλισε παράδοση κατ' οίκον για προϊόντα σε ογκολογικούς ασθενείς, νήπια με αλλεργία και ασθενείς με προβλήματα μνήμης. Ταυτόχρονα, συνεχίζονται οι δωρεές βρεφικών, νηπιακών και προϊόντων ειδικής διατροφής σε δημόσια νοσοκομεία και Κοινωφελείς Οργανισμούς που τα έχουν ανάγκη και οι οποίες έφτασαν τους 16 τόνους τους τελευταίους δύο μήνες.
Όμως κάθε «τροφή» ξεκινάει από μέσα. Έτσι, η Nutricia, για να αντιμετωπίσει τις μακροπρόθεσμες συνέπειες της πρωτόγνωρης πανδημίας δεν αμελεί να καλύψει τις ανάγκες των εργαζομένων και των συνεργατών της. Ο Όμιλος που περιλαμβάνει κορυφαίες διεθνείς μάρκες όπως η Almiron, η Milupa, η Nutricia, η Fortimel, η Souvenaid και η Nutrison, έθεσε ως κύρια προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και συνεργατών της, με στόχο την προστασία των ανθρώπων της και των οικογενειών τους από τον αντίκτυπο του κύματος του Covid-19, που σάρωσε τον πλανήτη.
Από την πρώτη στιγμή εξασφαλίστηκε η εργασία από το σπίτι για όλους τους εργαζομένους και τα εισοδήματά τους, αλλά και δόθηκε έμφαση στην ιατρική και ψυχολογική συμβουλευτική υποστήριξη τους, με προσφορά δωρεάν πρόσβαση σε ειδικό πνευμονολόγο και ψυχολόγο, καθώς και δωρεάν διαγνωστικά τεστ για τον κορωνοϊό, εφόσον υπάρχει σύσταση γιατρού. Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκε αναστολή όλων των επισκέψεων της ομάδας ιατρικής ενημέρωσης και πωλήσεων σε όλα τα νοσοκομεία, ιδιωτικά ιατρεία, φαρμακεία και σούπερ-μάρκετ από την πρώτη κιόλας ημέρα της εξάπλωσης της πανδημίας.
Κατανοώντας τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, η εταιρεία έχει προχωρήσει και σε ουσιαστική στήριξη των συνεργατών και κυρίως των μικρών προμηθευτών της, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, με δυνατότητα παράτασης των όρων αποπληρωμής.
Κειμενική Επιμέλεια: Αλεξία Σβώλου