Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason;

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Για να αποκτήσεις καλή φήμη πρέπει να προσπαθήσεις να είσαι αυτό που θέλεις να φαίνεσαι, είχε πει ο Σωκράτης εκφράζοντας εύστοχα τη σημασία της αναγνώρισης στη ζωή των ανθρώπων. Αυτή η αναγνώριση που συνδέεται με έναν σημαντικό λόγο, με ένα όραμα, είναι που κάνει τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν. Όπως ξεχώρισαν και οι επικρατέστεροι υποψήφιοι της ενέργειας Famous for a Reason που έγιναν γνωστοί σε εμάς κυνηγώντας με αφοσίωση τα όνειρα και τους στόχους τους και όχι την ίδια τη φήμη.

 

Τώρα ήρθε η στιγμή που εσύ θα καθορίσεις το αποτέλεσμα γιατί το κοινό είναι ο τελικός κριτής. Στήριξε με την ψήφο σου την ιδέα η το Project που θέλεις να γίνει Famous for a reason.

 
Κάποιοι είχαν μια πρωτοποριακή η καινοτόμο ιδέα. Άλλοι πρόσφεραν λύση σε ένα πρόβλημα ή βελτίωση σε μια υπάρχουσα κατάσταση. Ωστόσο, κοινό σημείο αναφοράς όλων των ιδεών που ξεχώρισαν είναι το γεγονός πως έχουν εμπνευστεί από τις αξίες και αρχές της ισορροπίας, της αφοσίωσης, της κληρονομιάς και της αυθεντικότητας, αρχές που χαρακτηρίζουν το σκωτζέζικο whiskey Famous Grouse. Άλλωστε, οι ιστορίες όλων των υποψηφίων στέλνουν σε εμάς το μήνυμα ότι τη φήμη την κερδίζεις με την αξία σου, όπως ακριβώς και ο Matthew Gloag, ο ιδρυτής του σκωτσέζικου whiskey «Τhe Famous Grouse», που κέρδισε τη φήμη του κυνηγώντας το δικό του όνειρο, να φτιάξει το καλύτερο blended whisky με τον εξαιρετικά ισορροπημένο χαρακτήρα και τη μοναδικά απαλή γεύση.

Ας γνωρίσουμε τους τελικούς υποψήφιους που κυνήγησαν τα όνειρα και όχι τη φήμη και ας μάθουμε για ποιο λόγο αξίζουν την αναγνωσιμότητα:

City Lights

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Πρόκειται για μια δωρεάν εφαρμογή που έχει ως στόχο την ασφαλή μετακίνηση των ανθρώπων με προβλήματα όρασης στους δρόμους της Αθήνας και την ενθάρρυνσή τους να εξερευνήσουν την πόλη τους. Εμπνευστής ο Πέτρος B. Hatillari.


Clio Muse

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

H Δάφνη Τσεβρένη, ο Ανδρέας Φατούρος και ο Γιάννης Νικολόπουλος δημιούργησαν μία υπηρεσία που συνδέει την τέχνη με την τεχνολoγία, μια πλατφόρμα ξενάγησης πολιτιστικών διαδρομών, για μουσεία, γκαλερί, tour operators, επαγγελματίες ιστορικούς, αρχαιολόγους, ξεναγούς, αλλά και απλούς ταξιδιώτες.


Cocoon Modules

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Σε αυτό το project της Ναστάζια Σπυροπούλου μια ομάδα αρχιτεκτόνων καινοτομεί, χρησιμοποιώντας κοντέινερ ως το κύριο δομικό στοιχείο για να δημιουργήσει οικονομικούς, αντισεισμικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον χώρους στέγασης.


Eye Q

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Ο Γεώργιος Βαρβαρέλης και ο Δημήτρης Ευαγγελόπουλος έφτιαξαν ένα ολοκληρωμένο ρομποτικό σύστημα που εφαρμόζεται στα τρακτέρ και τους λιπασματοδιανομείς των αγροτών και τους επιτρέπει να κάνουν διαφοροποιημένη λίπανση ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ξεχωριστού φυτού δημητριακών. Έτσι μειώνονται οι απαιτούμενες ποσότητες λιπάσματος, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται και το περιβάλλον.


Follow the sun lines

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

H Αναστασία Σαπουνάκη και η Άννα Σαπουνάκη κρύβονται πίσω από το παγκάκι του μέλλοντος. Πρόκειται για μια σύγχρονη κατασκευή που τροφοδοτείται με ηλιακή ενέργεια και τοποθετείται σε μια σειρά από επιλεγμένα "σημεία στάσης" στην πόλη, προσφέροντας καθημερινές λύσεις. Αποτελεί από σημείο ξεκούρασης, μέχρι wi-fi spot και σημείο φόρτισης φορητών συσκευών.


Greece Revisited

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Το project αυτό αφορά στη δημιουργία τουριστικών προϊόντων, βασισμένα στην ελληνική ιστορία, τη φύση της και τη σύγχρονη Ελλάδα, με χιουμοριστική διάθεση. Καθημερινά, χρηστικά αντικείμενα γίνονται εναλλακτικά αναμνηστικά γεμάτα Ελλάδα. Δημιουργοί του οι Θεανώ Πετρίδου και ο Σέργιος Φωτιάδης.


Mezoura

Εσύ ποιος θέλεις να γίνει Famous For a Reason; Facebook Twitter

Το Mezoura των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου είναι το πρώτο ελληνικό διαδικτυακό (και φυσικό) κατάστημα που με τη χρήση 3D τεχνολογίας, δημιουργεί ποιοτικά ανδρικά πουκάμισα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του κάθε πελάτη.


Self'it


O Σωτήρης Κανήρας και ο Θέμης Δρακωνάκης είχαν μια ιδέα για ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές-photos με άτομα γνωστά ή άγνωστα, που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή.

Το δημοφιλές σκωτσέζικο whiskey «The Famous Grouse» δίνει την ευκαιρία σε κάθε δημιουργική ιδέα να αναδειχθεί μέσω της καμπάνιας «Become Famous For A Reason». Πρόσωπο της καμπάνιας είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος παρουσίασε τις πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που χάρη στα επιτεύγματά τους έγιναν «Famous For A Reason», ενώ ambassadors της ενέργειας είναι ο Βασίλης Μπαρτζώκας, ο διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.

Τώρα ήρθε η στιγμή που εσύ θα καθορίσεις το αποτέλεσμα γιατί το κοινό είναι ο τελικός κριτής. Στήριξε με την ψήφο σου την ιδέα η το project που θέλεις να γίνει Famous for a Reason. Οκτώ videos έχουν δημιουργηθεί στο site της καμπάνιας για τις οκτώ επικρατέστερες υποψηφιότητες και εσύ έχεις τη δυνατότητα να ψηφίσεις συνολικά μέχρι και τρία projects. Ο νικητής, που θα αναδειχθεί σε ένα Famous Night Event, θα λάβει ένα σημαντικό χρηματικό έπαθλο και θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει το project του στο TEDx Θεσσαλονίκης.

Μπες τώρα στο famousforareason.gr, δες τα βίντεο των υποψηφίων και ψήφισε την ιδέα που θέλεις να γίνει Famous for a Reason!

Ψηφίστε και απολαύστε πάντα υπεύθυνα!

Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ