Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph, μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως εάν κανείς ακούει μουσική κατά τη διάρκεια μαθημάτων που έχουν να κάνουν με το πεδίο των μαθηματικών, έχει 50% υψηλότερα αποτελέσματα στις εξετάσεις.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Educational Studies in Mathematics", βασίζεται σε μια μελέτη σε μαθητές σχολείου της Καλιφόρνια, οι οποίοι παρακολουθούσαν ένα ειδικό μουσικό πρόγραμμα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες είχαν καλύτερα αποτελέσματα από τους άλλους συνομήλικούς τους. Το πρόγραμμα συμπεριλάμβανε εκμάθηση κλασμάτων μετά μουσικής.
Σημειώνεται πως στο σχεδιασμό της έρευνας, συμμετείχε και το Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο. Όπως δήλωσε η Sousan Curey, η οποία είναι βοηθός καθηγητή στον τομέα ειδικής εκπαίδευσης : «Εάν οι μαθητές δεν κατανοήσουν τα κλάσματα από νωρίς, είναι συχνό φαινόμενο να αντιμετωπίζουν μελλοντικά προβλήματα ώστε να καταλάβουν την άλγεβρα και τη μαθηματική λογική» ενώ συμπλήρωσε: «Σχεδιάσαμε μια μέθοδο που χρησιμοποιεί κινήσεις και σύμβολα που βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν και να μάθουν την ακαδημαϊκή γλώσσα των μαθηματικών».
σχόλια