Όλοι έχουμε συνηθίσει τα γιγάντια καταστήματα της αλυσίδας IKEA. Η νέα, όμως, διαφημιστική καμπάνια της σουηδικής εταιρείας έρχεται τώρα να ανατρέψει τα δεδομένα σχεδιάζοντας ένα ολόκληρο κατάστημα IKEA σε ένα web banner διαστάσεων 300×250 pixels.
Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο "κατάστημα" είναι μικροσκοπικό, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα στα διαφορετικά τμήματά του, να επιλέξει κάποιο από τα 2.800 προϊόντα που περιέχει ή ακόμα και να το αγοράσει. Οι μικρές διαστάσεις του banner θα επιτρέπουν τη φιλοξενία του σε πολλές ιστοσελίδες ανά τον κόσμο.
σχόλια