Η εγκατάλειψη έχει αφήσει τα ίχνη της σε αυτά τα αεροδρόμια που κατέληξαν θλιβερά μνημεία, σε ένα μέλλον που δεν ήρθε ποτέ.
Τα άλλοτε φιλόξενα, γεμάτα ζωή αεροδρόμια ανα τον κόσμο, είναι πλέον ερείπια, ή στην καλύτερη περίπτωση, φαντάσματα κτιρίων που φιλοξενούν αναμνήσεις μιας άλλης εποχής.
Ας τα γνωρίσουμε
Το Διεθνές Αεροδρόμιο Λευκωσίας, στην Κύπρο. Χρησιμοποιήθηκε μεταξύ του 1939 και της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974. Ο χώρος αποτελεί εν μέρει έδρα της Ειρηνευτικής Δύναμης των Ηνωμένων Εθνών στην Κύπρο.
Διεθνές αεροδρόμιο Γιασέρ Αραφάτ, πρώην Διεθνές Αεροδρόμιο της Γάζας, μεταξύ των Rafa και Dahaniya, στη Λωρίδα της Γάζας. Εγκαινιάστηκε το 1998, έκλεισε το 2001, μετά τον βομβαρδισμό του πύργου ελέγχου και του σταθμού ραντάρ από το Ισραήλ.
Ciudad Real Central Airport (επίσης γνωστό ως Αεροδρόμιο Δον Κιχώτης), νότια της Σιουδάδ Ρεάλ στην Ισπανία. Ήταν το πρώτο διεθνές ιδιωτικό αεροδρόμιο στην Ισπανία. Το κόστος για την κατασκευή άγγιξε τα 1,5 δισ. δολάρια, ενώ το αεροδρόμιο λειτούργησε μόνο για δύο χρόνια μεταξύ 2009 και 2011.
Castellón-Costa Azahar Airport, Villanova d 'Alcolea και Benlloch, Ισπανία. Χτίστηκε με κόστος 230 εκατομμύρια δολάρια, άνοιξε το Μάρτιο του 2011, αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν προσγειώθηκε ή απογειώθηκε από εκεί, αεροπλάνο.
Objekat 505, ή αεροπορική βάση Željava. Ένα από τα μεγαλύτερα υπόγεια αεροδρόμια της Ευρώπης, στα σύνορα μεταξύ της Κροατίας και της Βοσνίας. Κατασκευάστηκε μεταξύ 1948 και 1968. Σχεδιασμένο να επιβιώσει από χτύπημα πυρηνικής βόμβας 20 kt.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελληνικού. Χτίστηκε το 1938 και χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 2001. Εγκαταλείφθηκε όταν ξεκίνησε η κατασκευή του αερολιμένα "Ελευθέριος Βενιζέλος", για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
σχόλια