19 βραβεία συνολικά για τη WIND στα Ermis Awards 2013

19 βραβεία συνολικά για τη WIND στα Ermis Awards 2013 Facebook Twitter
0

Ξεχώρισε η WIND για άλλη μια χρονιά στα Ermis Awards αποσπώντας 2 Grand Ermis, 5 Ermis Gold, 5 Ermis Silver, 5 Ermis Bronze, 1 βραβείο Ermis Integrated Campaign και το ειδικό βραβείο «Best Innovative & Functional Design». Συνολικά η WIND απέσπασε 19 βραβεία σε 6 κατηγορίες.

 

Το πρώτο Grand Ermis AD αποδόθηκε στην εκστρατεία της WIND  με θέμα τη «Ληστεία» που δημιούργησε η The Newtons Laboratory για το WINDF2G. Πρόκειται για μία καμπάνια που κυριάρχησε η ανατρεπτική δημιουργικότητα μέσα από την οποία η WIND επικοινώνησε τις προτάσεις πραγματικής οικονομίας του νέου πακέτου καρτοκινητής WIND F2G. Η εν λόγω καμπάνια έχει διακριθεί και σε διεθνή φεστιβάλ δημιουργικότητας (ενδεικτικά αναφέρονται: βραβείο Epica Awards 2012, shortlisted στο 59ο Διεθνές Φεστιβάλ Διαφήμισης Cannes Lions).

Το δεύτερο GrandErmis για τη WIND δόθηκε στην κατηγορία Production για την ειδική κατασκευή WIND 360 Photorama, που αποτέλεσε βασικό άξονα επικοινωνίας της καμπάνιας του Μαραθωνίου, προσφέροντας μια διαδραστική εμπειρία με λήψη φωτογραφιών και βίντεο μέσω smartphones.

Ανάμεσα στις 19 διακρίσεις της επικοινωνίας της WIND ξεχωρίζουν και 5 ErmisGold με τα οποία τιμήθηκαν η καμπάνια WIND F2G που υλοποίησε η Atcom (κατηγορία Ermis Digital), το “WIND F2G - Όλοι Σινεμά” που υλοποίησε η The Newtons Laboratory (κατηγορία Ermis Media), η «Ληστεία» (2 Gold στις κατηγορίες Ermis Ad / Εκστρατείες και Ermis Ad / Ταινίες Διαφημιστικές) και το  WIND 360 Photorama (κατηγορία Production).

Ιδιαίτερα σημαντική διάκριση απέσπασε και η καμπάνια για το 3G δίκτυο της WIND που βραβεύτηκε με το Ermis Integrated Campaign, ως το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας το οποίο συνδύασε με επιτυχία διαφορετικά μέσα και επικοινωνιακά κανάλια και εργαλεία.

 \

Σχολιάζοντας τις φετινές βραβεύσεις της επικοινωνίας της WIND στα Ermis Awards, ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Ανώτερος Διευθυντής Brand, Marketing & On-lineStrategy ανέφερε: «Τα 19 βραβεία συνολικά για τη WIND στα Ermis Awards είναι για μας όχι μόνο επιβράβευση αλλά και πρόκληση ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Η μάρκα WIND είναι σήμερα στο καλύτερο της σημείο και σε αυτό μεγάλο ρόλο έχουν και οι συνεργασίες μας – Ευχαριστούμε λοιπόν όλους τους συνεργάτες μας,The Newtons Laboratory, Atcom, YARD, Filmiki Productions και MEC για την πιστή και αποτελεσματική συνεργασία. Μαζί τους κάνουμε καμπάνιες που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα και έμπνευση που πηγάζουν μέσα από τις αξίες του brand μας: απλότητα, οικονομία, ειλικρίνεια, ευελιξία.»

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM