Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
0

Θαυμαστός καινούργιος κόσμος ή ένας παλιός οινικός κόσμος που επαναπροσδιορίζεται; Και τα δύο! Μετά από πολλά χρόνια στην αφάνεια, οι ροζέ οίνοι αρέσουν πολύ, έγιναν μόδα και είδαν τις πωλήσεις τους να απογειώνονται.


Ένας τέτοιος κόσμος, με 110 από τα καλύτερα ροζέ κρασιά της ελληνικής αγοράς, περιμένει τους οινόφιλους την Κυριακή 10 Ιουνίου (12:00 – 20:00) στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Είναι ο ερυθρωπός κόσμος της εκδήλωσης Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza 2018, που όχι μόνο δεν κοκκινίζει από ντροπή, αλλά περιμένει υπερήφανα και με κάθε λογής ροζ αποχρώσεις να δοκιμαστεί από τους φίλους του κρασιού, στη μόνη εκδήλωση γευσιγνωσίας αποκλειστικά ροζέ οίνων, όπου οι καταναλωτές δοκιμάζουν μόνοι και ελεύθερα. Επιλέγουν έτσι ό,τι προτιμούν για το φετινό καλοκαίρι και όχι μόνο.


Το ροζέ κρασί, μεταξύ του κόκκινου και του λευκού όχι μόνο χρωματικά αλλά και στο χαρακτήρα, ήταν για πολλά χρόνια στην Ελλάδα ο πιο παραμελημένος τύπος κρασιού. Ωστόσο, η συγκλονιστική πρόοδος που έχει επιτευχθεί στην ποιότητά του το καθιστά ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι και όχι μόνο, ενώ η κατανάλωσή του αποτελεί πια παγκόσμια τάση (στη Γαλλία έχει ξεπεράσει προ πολλού αυτή των λευκών).

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Με αυτά ως αφορμή, η εκδήλωση Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza οργανώνεται για 3η χρονιά από το Οινόραμα, δηλαδή με την εγγύηση της μεγαλύτερης έκθεσης ελληνικών κρασιών στον κόσμο. Στόχος της παραμένει να μπορέσουν οι καταναλωτές να επιλέξουν το ιδανικό ροζέ κρασί για το καλοκαίρι, όταν η κατανάλωσή του αποκτά ακόμα περισσότερο νόημα. Φρέσκα και δροσιστικά, με ελκυστικό χρώμα και γεύση που ταιριάζει σχεδόν απόλυτα με όλα τα πιάτα της ελληνικής και όχι μόνο κουζίνας, τα ροζέ κρασιά αποτελούν άσσο στο μανίκι του ελληνικού αμπελώνα.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Η γευσιγνωσία Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza είναι μία πρωτοποριακή στη σύλληψή της εκδήλωση, καθότι οργανώνεται χωρίς τη φυσική παρουσία των ίδιων των οινοπαραγωγών. Τα κρασιά εκτίθενται με καλαίσθητο τρόπο μέσα στην αίθουσα και ο επισκέπτης σερβίρει μόνος του στον εαυτό του όσα και όποια κρασιά θέλει να δοκιμάσει. Μπορεί ακόμα και να τα φωτογραφίσει, μαζί με την κατατοπιστική περιγραφή που τα συνοδεύει. Ο δε κατάλογος της έκθεσης είναι ένας πληρέστατος οδηγός ροζέ οίνων της Ελλάδας, τους οποίους χωρίζει μάλιστα σε πέντε μεγάλες γευστικές κατηγορίες για τη διευκόλυνση των οινόφιλων που αναζητούν την απόλυτη «αρμονία στη γεύση», δηλαδή το ιδανικό ταίριασμά τους με φαγητό.


Η εκδήλωση Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza αναδεικνύει τις νέες τάσεις στο ελληνικό ροζέ κρασί που έχει αποκτήσει εξαιρετικό γευστικό ενδιαφέρον. Κύρια εξ αυτών είναι αναμφίβολα η δημιουργία ακόμα πιο ελαφριών, ευκολόπιοτων, ανοιχτόχρωμων και ευχάριστων κρασιών, πιο κοντά στα λευκά παρά στα κόκκινα. Ωστόσο ήδη αυτή τάση συμπληρώνεται από έτερη που στοχεύει στη δημιουργία ροζέ οίνων με χαρακτήρα και με δυνατότητες παλαίωσης χάρη σε πρωτοποριακές μεθόδους οινοποίησης και στην ανάδειξη του τερουάρ ή αφανών ποικιλιών αμπέλου.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Σε κάθε περίπτωση φέτος στο Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza, ο καθένας μπορεί να βρει τα ροζέ κρασιά που του ταιριάζουν μεταξύ των 110 ελληνικών και ξένων κρασιών που παρουσιάζονται. Ειδικά για τη διευκόλυνση των barmen της Αθήνας, ώστε να επιλέξουν το κατάλληλο ροζέ κρασί για το μπαρ τους, το Drink Pink συνεργάζεται φέτος με το Wine in the City εκπρόσωποι του οποίου θα βρίσκονται στην εκδήλωση για να ξεναγήσουν κάθε ενδιαφερόμενο επαγγελματία του μπαρ στον κόσμο του ροζέ κρασιού.


Επίσης, η εκδήλωση θα φιλοξενήσει φέτος το κατάστημα ρούχων Dressing Bar που εξειδικεύεται στην ανάδειξη νέων ελλήνων σχεδιαστών, το οποίο θα παρουσιάσει ρούχα και αξεσουάρ στις αποχρώσεις των ροζέ κρασιών, ενώ επιφυλάσσει και μία έκπληξη στις επισκέπτριες της έκθεσης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Market news / Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Μια στρατηγική συνεργασία για την καινοτομία, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών δράσεων και τη διασύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας.
THE LIFO TEAM