Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
0

Θαυμαστός καινούργιος κόσμος ή ένας παλιός οινικός κόσμος που επαναπροσδιορίζεται; Και τα δύο! Μετά από πολλά χρόνια στην αφάνεια, οι ροζέ οίνοι αρέσουν πολύ, έγιναν μόδα και είδαν τις πωλήσεις τους να απογειώνονται.


Ένας τέτοιος κόσμος, με 110 από τα καλύτερα ροζέ κρασιά της ελληνικής αγοράς, περιμένει τους οινόφιλους την Κυριακή 10 Ιουνίου (12:00 – 20:00) στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Είναι ο ερυθρωπός κόσμος της εκδήλωσης Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza 2018, που όχι μόνο δεν κοκκινίζει από ντροπή, αλλά περιμένει υπερήφανα και με κάθε λογής ροζ αποχρώσεις να δοκιμαστεί από τους φίλους του κρασιού, στη μόνη εκδήλωση γευσιγνωσίας αποκλειστικά ροζέ οίνων, όπου οι καταναλωτές δοκιμάζουν μόνοι και ελεύθερα. Επιλέγουν έτσι ό,τι προτιμούν για το φετινό καλοκαίρι και όχι μόνο.


Το ροζέ κρασί, μεταξύ του κόκκινου και του λευκού όχι μόνο χρωματικά αλλά και στο χαρακτήρα, ήταν για πολλά χρόνια στην Ελλάδα ο πιο παραμελημένος τύπος κρασιού. Ωστόσο, η συγκλονιστική πρόοδος που έχει επιτευχθεί στην ποιότητά του το καθιστά ιδανική επιλογή για το καλοκαίρι και όχι μόνο, ενώ η κατανάλωσή του αποτελεί πια παγκόσμια τάση (στη Γαλλία έχει ξεπεράσει προ πολλού αυτή των λευκών).

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Με αυτά ως αφορμή, η εκδήλωση Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza οργανώνεται για 3η χρονιά από το Οινόραμα, δηλαδή με την εγγύηση της μεγαλύτερης έκθεσης ελληνικών κρασιών στον κόσμο. Στόχος της παραμένει να μπορέσουν οι καταναλωτές να επιλέξουν το ιδανικό ροζέ κρασί για το καλοκαίρι, όταν η κατανάλωσή του αποκτά ακόμα περισσότερο νόημα. Φρέσκα και δροσιστικά, με ελκυστικό χρώμα και γεύση που ταιριάζει σχεδόν απόλυτα με όλα τα πιάτα της ελληνικής και όχι μόνο κουζίνας, τα ροζέ κρασιά αποτελούν άσσο στο μανίκι του ελληνικού αμπελώνα.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Η γευσιγνωσία Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza είναι μία πρωτοποριακή στη σύλληψή της εκδήλωση, καθότι οργανώνεται χωρίς τη φυσική παρουσία των ίδιων των οινοπαραγωγών. Τα κρασιά εκτίθενται με καλαίσθητο τρόπο μέσα στην αίθουσα και ο επισκέπτης σερβίρει μόνος του στον εαυτό του όσα και όποια κρασιά θέλει να δοκιμάσει. Μπορεί ακόμα και να τα φωτογραφίσει, μαζί με την κατατοπιστική περιγραφή που τα συνοδεύει. Ο δε κατάλογος της έκθεσης είναι ένας πληρέστατος οδηγός ροζέ οίνων της Ελλάδας, τους οποίους χωρίζει μάλιστα σε πέντε μεγάλες γευστικές κατηγορίες για τη διευκόλυνση των οινόφιλων που αναζητούν την απόλυτη «αρμονία στη γεύση», δηλαδή το ιδανικό ταίριασμά τους με φαγητό.


Η εκδήλωση Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza αναδεικνύει τις νέες τάσεις στο ελληνικό ροζέ κρασί που έχει αποκτήσει εξαιρετικό γευστικό ενδιαφέρον. Κύρια εξ αυτών είναι αναμφίβολα η δημιουργία ακόμα πιο ελαφριών, ευκολόπιοτων, ανοιχτόχρωμων και ευχάριστων κρασιών, πιο κοντά στα λευκά παρά στα κόκκινα. Ωστόσο ήδη αυτή τάση συμπληρώνεται από έτερη που στοχεύει στη δημιουργία ροζέ οίνων με χαρακτήρα και με δυνατότητες παλαίωσης χάρη σε πρωτοποριακές μεθόδους οινοποίησης και στην ανάδειξη του τερουάρ ή αφανών ποικιλιών αμπέλου.

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter


Σε κάθε περίπτωση φέτος στο Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza, ο καθένας μπορεί να βρει τα ροζέ κρασιά που του ταιριάζουν μεταξύ των 110 ελληνικών και ξένων κρασιών που παρουσιάζονται. Ειδικά για τη διευκόλυνση των barmen της Αθήνας, ώστε να επιλέξουν το κατάλληλο ροζέ κρασί για το μπαρ τους, το Drink Pink συνεργάζεται φέτος με το Wine in the City εκπρόσωποι του οποίου θα βρίσκονται στην εκδήλωση για να ξεναγήσουν κάθε ενδιαφερόμενο επαγγελματία του μπαρ στον κόσμο του ροζέ κρασιού.


Επίσης, η εκδήλωση θα φιλοξενήσει φέτος το κατάστημα ρούχων Dressing Bar που εξειδικεύεται στην ανάδειξη νέων ελλήνων σχεδιαστών, το οποίο θα παρουσιάσει ρούχα και αξεσουάρ στις αποχρώσεις των ροζέ κρασιών, ενώ επιφυλάσσει και μία έκπληξη στις επισκέπτριες της έκθεσης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
Τα ροζέ κρασιά έγιναν μόδα αλλά απέκτησαν και ουσία Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM