Άκυρη η οικοδομική άδεια του "The Mall" από το ΣτΕ!

Άκυρη η οικοδομική άδεια του "The Mall" από το ΣτΕ! Facebook Twitter
23

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας σε διάσκεψη, κεκλεισμένων των θυρών, έκρινε μεν άκυρη την οικοδομική άδεια ανέγερσης του εμπορικού κέντρου "The Mall Athens" στο Μαρούσι Αττικής, αλλά παράλληλα δίνεται νομική λύση για να «θεραπευθεί» το πρόβλημα.

Ωστόσο, δικαστικοί κύκλοι σημείωναν, ότι παρ΄όλα αυτά υπάρχει νομική λύση, προκειμένου να αποφευχθούν τα δυσάρεστα, όπως είναι τη κατεδάφιση του επίμαχου εμπορικού κέντρου. Η λύση είναι να συνταχθεί εκ των υστέρων η μελέτη περιβαλλοντικών ορών, έτσι ώστε να θεραπευτεί η νομική αδυναμία που προέκυψε. Μάλιστα, οι δικαστικοί κύκλοι, επικαλούνται σχετική απόφαση του Δικαστηριου Ευρωπαικων Κοινοτητων που επιτρέπει παρόμοιες λύσεις.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Ασφυξία «δείχνει» η πρώτη έκθεση για το τέταρτο μωρό

Η Ειρήνη Μουρτζούκου θέλησε να παρουσιάσει ότι το μωρό είχε κάποιο πρόβλημα υγείας, όμως, όπως αναφέρει ο τεχνικός σύμβουλος της μητέρας, το πρώτο επεισόδιο που παρουσίασε δεν έχει κάποια σχέση με σοβαρό θέμα υγείας
LIFO NEWSROOM
Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Ελλάδα / Να «μπλοκάρουν» τις πρόωρες αποφυλακίσεις θα μπορούν θύματα εγκλημάτων και οι συγγενείς τους

Με νέα διάταξη, το υπουργείο Δικαιοσύνης θα δίνει τη δυνατότητα στις οικογένειες θυμάτων εγκλήματος να ενημερώνονται για την επικείμενη αποφυλάκιση του ενόχου και να υποβάλλουν ένσταση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
"...συνηθίζεται να τους γκρεμίζουν "Για το συνηθίζεται δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Όταν τους γκρεμίζουν πάντως προηγούνται καταγγελίες πολιτώνΚαι εννοείται βεβαίως βεβαίως πως οι τσιγγάνοι εφαρμόζουν πιστά τους νόμους. Όλα τα 13χρόνα π.χ. που οδηγούν τα ανασφάλιστα και άνευ πινακίδων Datsun διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης
> Datsun is an automobile marque owned by the Nissan Motor Company. The Datsun name was known as the export name for Nissan vehicles from 1958 until 1986. In 2013, it was relaunched as a low-cost brand for the emerging markets. via wikipediaΟσο για τα 13 χρονα που οδηγούν χωρίς άδεια αυτά είναι ή παιδιά τσιγγάνων ή κακομαθημένα παιδιά πλουσίων. Στην πρώτη περίπτωση καταλήγουν στις φυλακές ανηλίκων, στη δεύτερη περίπτωση, πέφτουν πιο μαλακές ποινές, είναι κρίμα να καταστραφεί το θαυμάσια σχεδιασμένο μέλλον του κΩλ..λεγιόπαιδου!
"Στην πρώτη περίπτωση καταλήγουν στις φυλακές ανηλίκων, στη δεύτερη περίπτωση, πέφτουν πιο μαλακές ποινές ..."Παιδιά πλουσίων που να οδηγούν στα 13 δεν έχω γνωρίσει. Τσιγγάνους αντιθέτως αρκετούς. Ένας κόντεψε να σκοτώσει φίλη μου και δεν κατέληξε στις φυλακές ανηλίκων.
μια τοσο μικρη λεπτομερεια που τους ξεφυγε και την ανακαλυψαν μολις 10 χρονια μετα.... μαλιστα.... ε ολο και απο καποια μπαλκονοπορτα θα περασει κι αυτο......
Ηταν ο Μπενι (Χιλ) της Ελ. Πολιτικης που φροντισε για αυτα τα όμορφα νομοθετήματα. "Επικαιροποίηση" του Ρυθμιστικόυ και αδειοδότηση του "ολυμπιακού έργου" απο την πισω πορτα. Επι εκσυχρονισμού.
Κοιτα να δεις μια μικρη λεπτομερεια που ξεφυγε απο τους υπευθυνους τοσα χρονια και ανακαλυφθηκε "κατοπιν εορτης" και ποσο ευκολα βρεθηκε η λυση,οσο πιο ανωδυνα γινεται για την τεραστια επιχειρηση,οταν υπαρχει στη μεση αφθονο χρημα και συμφεροντα...
Γι όσους απαντήσατε όχι, για όσους συμφωνήσατε με την... παπ-αριά, γι' αυτό παθαίνουμε ό,τι παθαίνουμε. Γι' αυτή την παθητικότητα, για αυτή την νοοτροπία: "Αφού έτσι συμβαίνει, έτσι είναι και σιγά μην αλλάξει"... ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ...!
Νοών είσαι άδικος. Δεν είναι παθητικότητα. Μια απλή διαπίστωση είναι. Κι αν πιστεύεις πως τέτοια πράγματα δε γίνονται, να μην ξεχνάς πως ολόκληρη Ποσειδώνος και άλλαξε καριέρα ...
Κανονικότατα εισέπρατταν ΚΑΙ ο Δήμος ΚΑΙ η εφορία ΚΑΙ το ΙΚΑ και το ΤΕΒΕ!Γιατί αποδεχόντουσαν προϊόντα "εγκλήματος"?Αλήθεια, όλο αυτό το χρήμα, η φορολογητέα ύλη και οι θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν χάρη σε αυτή την επένδυση το Ελληνικό Σοβιέτ πως θα τα είχε αντικαταστήσει? Με ακόμα περισσότερα δανεικά και ακόμα περισσότερες θέσεις αργόσχολων?
« Η λύση είναι να συνταχθεί εκ των υστέρων η μελέτη περιβαλλοντικών ορών, έτσι ώστε να θεραπευτεί η νομική αδυναμία που προέκυψε.»● Όχι ρε παιδιά δεν πάει έτσι. Δεν είναι ούτε δικαιοσύνη αυτό, ούτε λογική.Δηλαδή κάθε φορά που θα παραβιάζουμε και θα βιάζουμε το περιβάλλον, κατόπιν θα προσαρμόζουμε και θα επιβάλουμε το κάθε αρχιτεκτονικό, κακαίσθητο, μεμονωμένο ή συνολικό μόρφωμα στο περιβάλλον αντί να γίνεται το ορθώς αντίθετο;● Αν είναι έτσι, για την πρόσφατη φωτιά στο Μαρκόπουλο (και στο κάθε Μαρκόπουλο..) δεν φταίει η εξ αρχής προ δεκαετιών άναρχη και αυθαίρετη δόμηση αλλά το δάσος που ξεφύτρωσε ανάμεσα στους οικισμούς...● Όταν υπερχειλίζουν τα ποτάμια και λόγω της ορμής του νερού πλημυρίζουν και κατεδαφίζονται μάντρες και σπίτια τότε δεν φταίνε οι πονηροί (κλαίγονται κιόλας) που άναρχα και αυθαίρετα, ΝΥΧΤΑ ήταν όταν έχτισαν και μετέτρεψαν τις καλύβες σε σπίτια και βίλες με πολεοδομικές άδεις κάτω από τα τραπέζια, αλλά φταίει το ποτάμι...● Η νηστεία, νηστεία αλλά άμα λάχει και μας βολέψει βαπτίζουμε το κρέας ψάρι.Και για το περιβάλλον... όχι μωρέ, δεν είναι πυρκαγιές απλώς είναι το βάπτισμα του... πυρός...● Ήθελα να πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν αλλά φοβάμαι πως θα με ξεσκίσουν στα πρόστιμα για "ελεύθερο κάμπινγκ"...● Εκτός και αν φτιάξω καταμεσής του δάσους ένα αναψυκτήριο.. ..με πισίνα.. εχμμ... ποτίστρα ήθελα να πω...
> Η λύση είναι να συνταχθεί εκ των υστέρων η μελέτη περιβαλλοντικών όρωνΕίναι άραγε το ίδιο πράγμα η «μελέτη περιβαλλοντικών όρων» και η «μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων»; Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου γίνεται χωρίς να έχει συνταχθεί «μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων». Αν η έλλειψη αυτής της μελέτης αρκεί για να κηρυχθεί το Mall ως αυθαίρετο, μήπως υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα για την πεζοδρόμηση;
Δύο έργα εξ'ίσου άκυρα:1. Το mall και το κάθε mall μόνο ως παραγωγική επένδυση δε μπορεί να θεωρηθεί. Καθαρόαιμα σύμβολα μιας καταναλωτικής Ελλάδας που (θεωρητικά τουλάχιστον ) απορρίπτουμε.2. Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου τίποτα μα τίποτα δεν έχει να προσφέρει. Τα αυτοκίνητα θα διοχετευτούν από οδεύσεις όπου η κυκλοφοριακή επιβάρυνση θα φέρει περισσότερη βαβούρα και καυσαέριο. Η δε πεζοδρομημένη λεωφόρος σε συνδυασμό με τον μαρασμό δραστηριοτήτων (λόγω κρίσης) του κέντρου της Αθήνας μπορεί και να βοηθήσει στην επέκταση του παρεμπορίου και της αγοραπωλησίας ναρκωτικών.Τώρα οι αδειοδοτήσεις είναι μια άλλη ιστορία - ΠΟΙΟΣ και ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ (ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ) ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ για το mall; ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ την πεζοδρόμηση απαιτείται τέτοιου είδους μελέτη για τέτοιου είδους έργο;