Τι πήγε στραβά στο αθηναϊκό Μετρό;

Facebook Twitter
17

Από το Facebook του Manolis J. Vardis-macmanus

 
Μέχρις το 2004 το Μετρό ήτο μιά υγιής κερδοφόρα επιχείρηση, πεντακάθαρο και ασφαλές...
με ευγενικούς και πρόσχαρεις υπαλλήλλους.

Οι έλεγχοι των εισιτηρίων σε πετύχαιναν επί ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ βάσης (και ΕΝΤΟΣ των συρμών)
 
Μετά το 2004 όπου ο Στυλιανίδης έχωσε το ΜΙΣΟ χωριό του μέσα...
 

....το Αττικό Μετρό (παρά την δημοφιλία του και την αυξημένη κίνηση επιβατών) χρόνο-με τον-χρόνο οδηγήθηκε σε συνθήκες αλήστου μνήμης Ολυμπιακής και ΟΣΕ. Ζημιογόνο δηλαδής.

Τα "νυχτερινά επιδόματα" είναι τα υψηλότερα απ'όλων των Έλληνων εργαζομένων(+40%)

Βάρδιες θεωρούνται οι 7,5 ώρες, που σημαίνει ότι στο καθημερινό οχτάωρο, η μισή επιπλέον ώρα πληρώνεται ως ΥΠΕΡΩΡΙΑ. Αθροίστε τώρα τις "υπερωρίες" ανά μήνα!

Έλεγχο εισιτηρίων έχω να πετύχω πάνω από πέντε χρόνια...

Πού-και-πού στήνονται ελεγκτές ΜΟΝΟ στις εξόδους του Σταθμού του Συντάγματος, όπου φυσικά τα γατόνια του "ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ" είναι ενημερωμένα και τον αποφεύγουν. Κατεβαίνουν μιά στάση πριν ή μετά...

Η έλλειψη καθαριότητας και οι επαίτες θυμίζουν ολοένα τον παλαιό Ηλεκτρικό.

Μιά κασσέτα απλά μας προειδοποιεί να "προσέχουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα" και χεστήκαμε γενικώς...
 

* Οι υπάλληλοι έχουν μεταμορφωθεί σε σταρχιδιστές ολκής. Στην "αλλαγή" μηχανοδηγού στον σταθμό της Εθνικής Αμύνης, 1000+ άτομα μέσα στον Συρμό περιμένουν επί πεντάλεπτο πότες θα δεήσει η σκάντζα βάρδια να εκτελεστεί...

Έτσι στήνονται οι υγιείς επιχειρήσεις κι έτσι καταντάνε μετά από Κρατικές παρεμβολές... Προφανώς ο Μητροπολιτικός σιδηρόδρομος απασχολεί διπλάσιο αριθμό υπαλλήλων απ' όσους χρειάζεται... οι οποίοι εκτός από άχρηστοι είναι και άσχετοι με το αντικείμενο κι άντε τράβα τώρα να τους απολύσεις...

Υπάρχει κάτι που δεν καταλάβατε;
 
 
 
 
 
 
 
Αρχείο
17

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

16 σχόλια
Δεν έχετε άδικο αλλά δε θα παραπονιόσασταν καθόλου εάν χρησιμοποιούσατε τον προαστιακό, ιδίως του αεροδρομίου! Η ασυνέπεια και η κακή λειτουργία είναι το φόρτε του. Κανείς δε γνωρίζει ποτέ, ειδικά τις απογευματινές ώρες που κουρασμένος επιστρέφει από τη δουλειά του, αν θα έχει καθυστέρηση, πότε ακριβώς θα περάσει και αν θα περάσει γενικώς. Οι ώρες στον ψηφιακό πίνακα είναι εικονικές. Επίσης, ανακοινώσεις στις πλατφόρμες του προαστιακού δε γίνονται. Για να μάθετε πότε επιτέλους θα έρθει ο επόμενος συρμός πρέπει να απευθυνθείτε στα ταμεία, τα οποία βρίσκονται μακριά και υπάρχει κίνδυνος να χάσει κανείς τον πολυπόθυτο συρμό που ίσως ξαφνικά περάσει. Ούτως ή άλλως οι πληροφορίες από τους υπαλλήλους δεν είναι πάντα διαθέσιμες ή ακριβείς. Ας μην ασχοληθούμε με τη βρώμα των σταθμών και το γεγονός ότι οι κυλιόμενες και τα ασανσέρ συχνά δε λειτουργούν για μήνες ή ότι στους σταθμούς αυτούς κατά τη διάρκεια του χειμώνα κανείς είναι τελείως εκτεθειμένος στο κρύο και τη βροχή. Όχι, ας ζητήσουμε απλώς λίγη συνέπεια, θα ήταν αρκετή για το ταλαίπωρο κοινό.Όπως καταλαβαίνετε, ενώ δεν έχετε άδικο, το μετρό δίπλα στον προαστιακό φαντάζει ένα όνειρο!!!!!!
Το κείμενο είναι ανακριβές και πιθανώς κακόβουλο.Συγκεντρώνει στοιχεία αληθινά (π.χ. όντως οι έλεγχοι εισητηρίων θα έπρεπε για μια περίοδο να 10πλασιαστούν!! - όντως έχει γίνει στο παρελθόν εταιρεία τοποθέτησης ημετέρων) με στοιχεία ατέρμονης "ελληνικής" γκρίνιας (π.χ. είναι βρώμικο, έχει επαίτες, τα μυνήματα δεν είναι αρκετά "φρέσκα", κλπ)Ας δούμε τα πράγματα ως έχουν: + Πρόκειται για ένα Ευρωπαϊκό Μετρό, εφάμιλλο και κατά περιπτώσεις καλύτερο(αλλά και χειρότερο) άλλων.+ Είναι μια καλή αρχή για της συγκοινωνίες της πόλης, πάνω στην οποία πρέπει να χτίσουμε και το παράδειγμα να μεταδοθεί και σε άλλα μέσα, όπως τρόλεϋ, ΗΣΑΠ, λεοφωρεία.+ Τέλος, πρέπει να μάθουμε ως λαός να αξιολογούμε, να συγκρίνουμε, να εκτιμούμε και να μεταφέρουμε επιτυχημένα παραδείγματα σε άλλους τομείς, αντί να κάνουμε μόνο στείρα κριτική.
Το κείμενο έχει μόνο ένα σωστό σημείο: "Μετά το 2004 όπου ο Στυλιανίδης έχωσε το ΜΙΣΟ χωριό του μέσα, το Αττικό Μετρό (παρά την δημοφιλία του και την αυξημένη κίνηση επιβατών) χρόνο-με τον-χρόνο οδηγήθηκε σε συνθήκες αλήστου μνήμης Ολυμπιακής και ΟΣΕ. Ζημιογόνο δηλαδής".Κατά τα λοιπά, οι παρατηρήσεις επί της λειτουργίας, καθαριότητας, ασφάλειας, ελέγχου κλπ είναι επιεικώς εκτός πραγματικότητας. Όσο για τις συγκρίσεις με άλλες χώρες, έχοντας εμπειρία από Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη (ναι, έχει μετρό και η Ρώμη, άσχετα αν ελάχιστοι το γνωρίζουν...), Μόναχο, Πράγα, Ελσίνκι, Νιούκαστλ, κλπ, μπορώ να πω ότι το Μετρό της Αθήνας, αν εξαιρέσει κανείς το σχετικά μικρό μέγεθός του, ρίχνει στ' αυτία σε όλα τα άλλα μετρό σε όλους τους τομείς.'Ντάξ', είπαμε, ψωροκώσταινα, αλλά όχι κι έτσι...
Απο τα λίγα πραγματα που είναι αξιόπιστα είναι το Μετρο απ οσο μπορω να πω σαν καθημερινος επιβάτης.Τώρα τι βαρύτητα μπορεί να έχει κάτι που γράφτηκε στο Facebook του οποιουδήποτε για να το διαβάσουν οι φιλοι του, και για ποιο λογο αναδημοσιευεται εδω, δεν το γνωρίζω.
Το μόνο μη τριτοκοσμικό στοιχείο εδώ είναι το μετρό κι αυτό βρήκε να κατηγορήσει ο αρθρογράφος. Άβυσσος η ψυχή (του...αντιδεξιού!).... Αλλά και ν' απαντάνε κάποιοι ότι η καθημερινότητα στην Αθήνα είναι Παράδεισος συγκριτικά με την κόλαση της... Ρώμης, ε αυτό πια είναι για να σκίζουν οι γιατροί τα διπλώματά τους. Δε ρωτάτε κι εμάς τους κατοίκους του κέντρου να σας πούμε; Που κατά σύμπτωση έχουμε ζήσει και στη Ρώμη;Το μετρό της μπορεί να είναι μάπα αλλά χίλια τέτοια μετρό δεν μπορούν ν' αλλοιώσουν μια οπτασία σαν τη Ρώμη. Ευτυχής βέβαια όποιος δεν το καταλαβαίνει κι απολαμβάνει την....παραδεισένια Αθήνα!!!
Ζώντας πλέον κάποια χρόνια στη Βορειοκεντρική Ευρώπη, δεν μπορώ να συμμεριστώ τις παρατηρήσεις σου.Στις πλείστες μεγαλουπόλεις το μετρό σταματά γύρω στα μεσάνυχτα.Και μετά υπάρχουν "νυχτερινά λεωφορεία" ανά ώρα. Αναγκαίος ο προγραμματισμός της βραδιάς σου λοιπόν,εκτός αν θες να πληρώσεις τα πανάκριβα ταξί. Παρασκευή και Σάββατο υπάρχει μεταμεσονύχτια κυκλοφορία του μετρό αλλά συνήθως εξυπηρετεί την καρδιά της πόλης και όχι τα προάστεια.Πριν κατηγορήσουμε τους εργαζόμενους (τη δυσαρέσκεια τους για τα νυχτερινά ωράρια δεν την συμμερίζομαι) στο αθηναϊκό μετρό ας σκεφτούμε πρώτα τον αριθμό τους-είναι αρκετός;- και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν στο δημόσιο.Όσες φορές επισκέφθηκα την Αθήνα,μου έκανε εντύπωση η καθαριότητα του μετρό και γιατί όχι; η αρχιτεκτονική του. Θετικά σχόλια κι από τον σύντροφο μου,που δεν είναι Έλληνας. Σίγουρα περιμένουμε περισσότερες γραμμές,ελπίζουμε πως θα έρθουν στο άμεσο μέλλον ώστε να αποφύγει ο κόσμος τη κλεισούρα του λεωφορείου και το χάος της κίνησης.Έχετε πάει ποτέ στη Ρώμη; Η πιο άθλια πόλη όσον αφορά τα μεταφορικά μέσα,τα λεωφορεία προπολεμικά χωρίς καμιά πληροφορία διαδρομής. Το μετρό,το χείριστο και το πιο βρώμικο (κι ας μην αναφερθούμε στην πανάκριβη διαδρομή μέχρι το αεροδρόμιο ούτε στις τουαλέτες τους),κι όμως όλοι οι Έλληνες υμνούν τη Ρώμη εις βάρος της Αθήνας! (που αν ζήσεις τη Ρώμη στην καθημερινότητά της καταλαβαίνεις τί Παράδεισος είναι η Αθήνα)Καταστηματάκια στο μετρό υπάρχουν παντού,γιατί όχι και λαχειοπώληδες δηλαδή; Αυτοί θα μας πειράξουν; Όσο για τους επαίτες, αλοίμονο! Θα τους διώξεις από τους σταθμούς,ειδικά τον χειμώνα; Ούτε στα σκυλιά τέτοια συμπεριφορά,όχι στους συνανθρώπους μας!
Χρησιμοποιώ καθημερινά το μετρό και όντως, αν κρίνουμε από το γενικότερο κλίμα, είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Το πρόβλημα πάντως εξ όσων έχω αντιληφθεί, δεν το δημιούργησε το πλεονάζον προσωπικό (αν δεν κάνω λάθος, ο αριθμός των εργαζομένων στο μετρό είναι μικρότερος του προβλεπομένου από το οργανόγραμμα της επιχείρησης) αλλά το γεγονός ότι για να βολευτούν οι ημέτεροι, προσλήφθηκαν υπάλληλοι και δημιουργήθηκαν διευθύνσεις με εντελώς αδιαφανείς διαδικασίες σε ειδικότητες που δεν προβλέπονταν και έμειναν κενές θέσεις πραγματικής χρησιμότητας (οι οποίες μάλλον κενές θα παραμείνουν). Ως συνήθως, στο βωμό της μικροπολιτικής, θυσιάστηκε η βιωσιμότητα και η αποτελεσματικότητα μιας επιχείρησης.
Το άρθρο είναι γεμάτο ανακρίβειες, που προσωπικά μου φαίνονται κακόβουλες.Δε θα μιλήσω καθόλου για τα επιδόματα/υπερωρίες, γιατί δεν έχω ιδέα τι γίνεται, πραγματικά.Στα της καθαριότητας, μια χαρά ήταν παντά και μια χαρά παραμένει το Μετρό. Θα ήθελα ο συντάκτης να μας επισημάνει ποιος σταθμός του Μετρό σήμερα θυμίζει τον παλιό ηλεκτρικό.Ακόμα και στον ηλεκτρικό, κάθε σύγκριση της τωρινής κατάστασης με τα προολυμπιακά δεδομένα είναι εκτός πραγματικότητας κατά τη γνώμη μου. Η μέρα με τη νύχτα. Όσο για τους επαίτες, μάλλον οφείλεται στο ότι γενικά πλήθυναν οι επαίτες, παρά σε ο,τιδήποτε άλλο.Στα περί ελέγχου, επιβάλλεται προφανώς να μπουν περισσότεροι έλεγχοι, με παράλληλη ίσως μείωση των τιμών του εισητηρίου, για να μην πληρωνουν τη νύφη οι υπέυθυνοι και οι νομοταγείς. Όμως, και πριν το 2004, δε θυμάμαι τακτικούς ελέγχους στο Μετρό, θα έλεγα ότι πάντα βρισκόντουσαν στο ίδιο επίπεδο. Το πιο επιστημονικής φαντασίας πάντως, είναι η αποφυγή των ελέγχων. Στο Σύνταγμα, οι ελεγκτές βρίσκονται στην πάνω πάνω σκάλες, οπότε όσο και "γατόνι" να είσαι, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγεις - όταν και όποτε υπάρχουν ελεγκτές.Επειδή μένω Σεπόλια, που είναι σταθμός αλλαγής βάρδιας, και περνάω από κει 2 και 3 φορές την ημέρα, δεν έχω πετύχει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ καθυστέρηση στην αλλαγή της βάρδιας. Και επειδή βλέπω συνέχεια συγκρίσεις τύπου Ευρώπη-Ψωροκώσταινα για το Μετρό, έχετε εμπειρία από μετρό του εξωτερικού, αλήθεια; Στο μετρό του Βερολίνου, οι σταθμοί 2-3 στάσεις έξω από το κέντρο είναι χειρότεροι από πλευράς βρώμας και από τον παλιό ΗΣΑΠ, ενώ έχω πετύχει συναλλαγές ναρκωτικών ΜΕΣΑ σε κεντρικό σταθμό, κάτι που εδώ δε το βλέπεις με τίποτα πια.Στο δε μετρό της Βαρκελώνης, που κι εκεί έχουν κασσέτα για τα προσωπικά αντικείμενα, με έκλεψαν πορτοφολάδες δύο φορές μέσα σε δύο μήνες. Μέσα σε 10 χρόνια στην Αθήνα, δεν με έχει κλέψει κανείς στο μετρό.
μιά μέρα μου Έκοψαν Πρόστιμο είχα να πάρει χρήματα από το ΤΕΒΕ για Γυαλιάμου έλειπε ένα χαρτί και έφυγε μέσα στα νεύρααπό την οργή μου ξέχασα να επικυρώσω το Εισητήριοόταν ήρθε ο Ελεγκτής έπαθα νευρικό αλαλούμ ξέσπασα στα κλάματα, σάστισε ο Άνθρωπος του λέω ''Δεν Είναι για αυτό''...πριν 3 μήνες πήγα με το αυτοκίνητο να πάρω χρήματαβούλιαξα την πόρτα μου σε ένα σκουριασμένο στραβό κολονάκιMerde με Νόμο του Μέρφι πια...!
Η κατρακυλα του μετρου οπως αναφερεται ειναι υπερβολη μεσα στο γενικο κλιμα μαλλον καλα διατηρειται.Το μονο απαραδεκτο ειναι οι λαχειοπολωδες μεσα στην ομονοια (εινια αυποθεση μετρο ή δημου αυτό;) και το γεγονος οτι για να δουλεψει μεχρι τις 2.00 Παρασκευη και Σαββατο ειχαν ξεσηκωθει εργαζομενοι, συνδικαλιστες, και κομματα, αυτα τα χρονια της "δεξιας" βεβαια (ειπαμε μεχρι το 2004 που ειχαμε σοσιαλισμο ηταν ολα αψογα)
Χεχε, εδώ σε κλινικές νοσοκομείου κυκλοφορούν λαχειοπώλες στο μετρό θα κολλούσανε; Εν πάσει περιπτώσει από τις λίγες φορές που κυκλοφορώ πλέον με το μετρό, μιας και δεν ζω στην Αθήνα, δεν έχω δει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα αν και είμαι φύσει γκρινιάρης!!
Απολυτα κατανοητος. Η κατρακυλα του Μετρο εχει αιτιες που την εξηγουν, και ποιος θα περιμενε αλλες απο εκεινες που σχετιζονται με την μικροπολιτικη διαφθορα?Ειναι ντροπη παντως για τους υπαλληλους του μεσου, που χωρις να νοιαστουν για την απιστευτη ταλαιπωρια στην οποιο υποβαλλον τους πολιτες ,καθε τρις και λιγο απεργουν προκλητικα(πανω απο 55 μερες απεργιας Μονο για το 2012)
Χθεσινή επίσκεψη στο Αθηναϊκό Μετρό μετά από καιρό, δεν λέω μπορεί η μία φορά να μην είναι ικανή να εμφανίσει όλα τα προβλήματα που αναφέρετε, η εικόνα πάντως λίαν ικανοποιητική. Εξακολουθούσε καθαρό, εξακολουθούσε ασφαλές, στους σταθμούς δεν είχε "περίεργα" φαινόμενα και γενικώς μία αρκετά καλή εικόνα. Εκείνο που ξέρω βέβαια είναι ότι το καλοκαίρι εξακολουθεί να μην παλεύεται η κατάσταση διότι αυτός ο περιβόητος κλιματισμός (δεν εννοώ εξαερισμό που φέρνει ζεστό αέρα) ακόμη δεν έχει εγκατασταθεί σε όλους τους συρμούς, παρά μόνο στου αεροδρομίου για την "μόστρα" για τους ξένους εννοείται, παρόλες τις υποσχέσεις των ανθρώπων της εταιρίας. Ακόμη βέβαια δεν μπορώ να καταλάβω πώς οι νεοέλληνες σε τέτοιες σύγχρονες εγκαταστάσεις (βλ. Μετρό, Αττικό Μετρό, Mall κλπ) είναι πολιτισμένοι (δεν πετάνε τσιγάρα, σέβονται και δεν καπνίζουν, δεν πετάνε σκουπίδια και δεν εκδηλώνουν λοιπές βρωμερές συνήθειές τους) και στα υπόλοιπα μέρη είναι τόσο άξεστοι και κάφροι; Μήπως τα συστήματα παρακολούθησης τελικά τον κάνουν να "αμολάει μαλλί"; Λέω εγώ τώρα! Υ.Γ Για τις αμοιβές / αλλαγές βάρδιας των εργαζομένων και τα ελλείμματα δεν μπορώ να έχω άποψη δυστυχώς διότι δεν γνωρίζω, αλλά μεταξύ μας και τα ωράρια μοιάζουν (και είναι λογικά) δύσκολα και οι συνθήκες (συνωστισμένος και υπερβολικός κόσμος, υπόγεια χωρίς φως και αέρα κλπ) εξίσου προβληματικές (αν όχι σωρευτικά απάνθρωπες). Στην όμορφη χώρα μας, επιτέλους, ας αρχίσουμε να κατανοούμε τις όποιες δυσκολίες του κάθε συνανθρώπου μας και ας μην τον κρεμάμε με την πρώτη με πρόσχημα ότι παίρνει παραπάνω από μας.Κάποια άλλα αμόρφωτα (με ανούσια απασχόληση) παίρνουν τα πολλά (ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές κλπ) οπότε καυτηριάστε αυτούς...γιατί δεν το κάνετε;
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΩΝ....!ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ ΛΑΣΠΗ!ΟΤΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΕΥΡΩ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΟΡΟ) ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ!
Έλεγχο εισιτηρίων έχω να πετύχω πάνω από πέντε χρόνια... - μάλλον δεν μπαίνετε συχνά στο μετρό.Η έλλειψη καθαριότητας και οι επαίτες θυμίζουν ολοένα τον παλαιό Ηλεκτρικό. - μόλις πρόσφατα πέτυχα όχι απλά καθαρισμό αλλά απολύμανση των καρεκλών στην αναμονή και γενικά το μετρό είναι από τα μόνο καθαρά μέρη στην Αθήνα. Οι επαίτες δεν είναι ενοχλητικοί, ούτε περίεργοι (τι με βάζετε και λέω) και στην τελική το ζήτημα σε αυτό είναι να μην υπάρχουν απλά μέσα στο μετρό;γιατί δεν λέτε όλα τα υπόλοιπα χωρίς υπερβολές;εγώ θα πρότεινα να βάλουν το έξτρα προσωπικό να δουλέψει. χρειαζόμαστε περισσότερο μετρό το βράδυ. θα μ πείτε δεν γίνεται.