Από το Facebook του Manolis J. Vardis-macmanus
Μέχρις το 2004 το Μετρό ήτο μιά υγιής κερδοφόρα επιχείρηση, πεντακάθαρο και ασφαλές...
με ευγενικούς και πρόσχαρεις υπαλλήλλους.
με ευγενικούς και πρόσχαρεις υπαλλήλλους.
Οι έλεγχοι των εισιτηρίων σε πετύχαιναν επί ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑΣ βάσης (και ΕΝΤΟΣ των συρμών)
Μετά το 2004 όπου ο Στυλιανίδης έχωσε το ΜΙΣΟ χωριό του μέσα...
....το Αττικό Μετρό (παρά την δημοφιλία του και την αυξημένη κίνηση επιβατών) χρόνο-με τον-χρόνο οδηγήθηκε σε συνθήκες αλήστου μνήμης Ολυμπιακής και ΟΣΕ. Ζημιογόνο δηλαδής.
Τα "νυχτερινά επιδόματα" είναι τα υψηλότερα απ'όλων των Έλληνων εργαζομένων(+40%)
Βάρδιες θεωρούνται οι 7,5 ώρες, που σημαίνει ότι στο καθημερινό οχτάωρο, η μισή επιπλέον ώρα πληρώνεται ως ΥΠΕΡΩΡΙΑ. Αθροίστε τώρα τις "υπερωρίες" ανά μήνα!
Έλεγχο εισιτηρίων έχω να πετύχω πάνω από πέντε χρόνια...
Πού-και-πού στήνονται ελεγκτές ΜΟΝΟ στις εξόδους του Σταθμού του Συντάγματος, όπου φυσικά τα γατόνια του "ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ" είναι ενημερωμένα και τον αποφεύγουν. Κατεβαίνουν μιά στάση πριν ή μετά...
Η έλλειψη καθαριότητας και οι επαίτες θυμίζουν ολοένα τον παλαιό Ηλεκτρικό.
Μιά κασσέτα απλά μας προειδοποιεί να "προσέχουμε τα προσωπικά μας αντικείμενα" και χεστήκαμε γενικώς...
* Οι υπάλληλοι έχουν μεταμορφωθεί σε σταρχιδιστές ολκής. Στην "αλλαγή" μηχανοδηγού στον σταθμό της Εθνικής Αμύνης, 1000+ άτομα μέσα στον Συρμό περιμένουν επί πεντάλεπτο πότες θα δεήσει η σκάντζα βάρδια να εκτελεστεί...
Έτσι στήνονται οι υγιείς επιχειρήσεις κι έτσι καταντάνε μετά από Κρατικές παρεμβολές... Προφανώς ο Μητροπολιτικός σιδηρόδρομος απασχολεί διπλάσιο αριθμό υπαλλήλων απ' όσους χρειάζεται... οι οποίοι εκτός από άχρηστοι είναι και άσχετοι με το αντικείμενο κι άντε τράβα τώρα να τους απολύσεις...
Υπάρχει κάτι που δεν καταλάβατε;
σχόλια