Οτιδήποτε έχει μια τρύπα στη μέση, ονομάζεται κόλπος;

Οτιδήποτε έχει μια τρύπα στη μέση, ονομάζεται κόλπος; Facebook Twitter
6

Η Ζάχα Χαντίντ , η πιο γνωστή γυναίκα αρχιτέκτονας του κόσμου , δεν είναι πολύ ευχαριστημένη με τους κριτικούς όπως ο Τζον Στιούαρτ , οι οποίοι χλεύασαν το  στάδιο το οποίο σχεδίασε για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ και την παρομοίασε με την Τζόρτζια Ο Κιφ των πραγμάτων στα οποία μπορείς να περπατήσεις μέσα.

" Είναι πραγματικά ενοχλητικό ότι κρίνουν με ανοησίες όπως αυτό που ειπώθηκε , " λέει αποκλειστικά στο Τάιμ η Χαντίντ. "Τι είναι αυτά που λέτε; Οτιδήποτε με μια τρύπα στη μέση, είναι ένας κόλπος ; Αυτό είναι γελοίο" .

Το κοίλο στάδιο έχει ανοιχτή οροφή και έχει ως στόχο να θυμίσει το πανί του ντάου, ενός παραδοσιακού κοινού αλιευτικού σκάφους στο Κατάρ . " Ειλικρινά, αν ένας άντρας είχε κάνει αυτό το έργο », προσθέτει , οι κριτικοί δεν θα είχαν κάνει τέτοιες άσεμνες συγκρίσεις .

*****

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

6 σχόλια
Πολύ ενδιαφέρουσα η περίπτωση του έργου της αρχιτεκνόνισσας Zaha Hadid. Its a man's world, δυστυχώς, σ' αυτόν τον τομέα και σίγουρα θα έχει ακούσει πολλές gender biased μ@λακίες, ανά καιρούς:“If I was a guy they would think I’m just opinionated, but as a woman, I’m ‘difficult.’""They couldn’t pigeonhole me: I was crazy; the work was crazy; I was Iraqi; I’m a woman.”Πάντως είχα την εντύπωση πως το trademark της ήταν ...ευμεγέθη κτήρια με ακραίες γωνίες να σου σκάνε από παντού, στοιχεία πολύ "αρσενικά", υποτίθεται τουλάχιστον (κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την παρούσα κατάσταση, για το εν λόγω στάδιο που είναι να φτιαχτεί στο Κατάρ. Τραγική ειρωνεία). Τώρα διαπιστώνω πως είναι πολύ περισσότερα από "ακραίες γωνίες" εντάσσοντας κι έναν φουτουρισμό, ενίοτε ρευστού τύπου στις δουλειές της και ..."δίνει κανονικά στην γεωμετρία να καταλάβει". Το σαγόνι ψιλοσκάει στο πάτωμα με εσωτερικά όπως Guangzhou Opera House, MAXXI, Phaeno Science Center (αχ! αυτό είναι μέσω-όξω κουκλάκι), Heydar Aliyev Cultural Centre, Bridge Pavilion. Yumm λέω!Αρκετά από τα (πραγματοποιημένα) έργα της, με χρονολογία αποπεράτωσης:Vitra Fire Station (1994)http://www.mimoa.eu/images/13211_l.jpghttp://www.mimoa.eu/images/13209_l.jpgHoenheim-North Terminus and Car Park (2002)http://www.dphotographer.co.uk/users/1629/thm1024/hadid01.pnghttp://www.flyvision.org/dis/2002/pix/terminus_hoenheim.jpgBergisel Ski Jump (2002)http://www.supertightstuff.com/wp-content/uploads/2009/06/bergisel-ski-jump-austria.jpghttp://www.mimoa.eu/images/3803_l.jpgRosenthal Center for Contemporary Art (2003)http://blogs.villagegreen.com/cincinnati/files/2010/02/Lois-and-richard-2.jpghttp://c1038.r38.cf3.rackcdn.com/group1/building2806/media/Cincinnati%20Arts%20Centre%201.jpgBMW Central Building (2005)http://www.arthitectural.com/wp-content/uploads/2010/08/1041_SP_WH_01.jpghttp://www.architecture-page.com/assets/images/content/prj_zaha_bmw/4.jpgPhaeno Science Center (2005)http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ea/Phaeno_Suedseite_RB.jpghttp://www.architravel.com/architravel_wp/wp-content/uploads/2013/05/Phaeno_Science_Center_1.jpghttp://c1038.r38.cf3.rackcdn.com/group1/building1586/media/Phaeno%20Science%20Center%20-%20Klemens%20Ortmeyer.jpghttp://www.mimoa.eu/images/261_l.jpgBridge Pavilion (2008)http://www.urbika.com/imgs/projects/large/1678_bridge-pavilion.jpghttp://www.martarodrigueztabernero.com/wp-content/uploads/2008/06/ZARAGOZA-BRIDGE-PAVILION-13.jpgMAXXI – National Museum of the 21st Century Arts (2010)http://theitaliantribune.com/wp-content/uploads/2010/10/Maxxi_101007.jpghttp://ad009cdnb.archdaily.net/wp-content/uploads/2009/12/1260973109-maxxi-rome-zha-8339-528x351.jpgGuangzhou Opera House (2010)http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Guangzhou_Opera_House%28Near%29.JPGhttp://wordlesstech.com/wp-content/uploads/2011/02/guangzhou-opera-house-12.jpghttp://lh5.ggpht.com/_bJLcML1b9aM/TUcqlhrfXUI/AAAAAAAAD74/dgUCYInv2_o/guangzhou%20opera%20house_zaha%20hadid%2004_thumb%5B1%5D.jpg?imgmax=800CMA CGM Tower (2011)http://plusmood.com/wp-content/uploads/2010/07/ZHA_CMA-CGM-Head-Office-Tower_plusMOOD_AERIAL.JPGhttp://behance.vo.llnwd.net/profiles6/309266/projects/1645718/efa0d6c4673f44cdd6dd3d5466280857.jpgEvelyn Grace Academy (2010)http://farm7.static.flickr.com/6154/6156270001_dc50b99cc0.jpghttp://stat2.architizer-cdn.com/mediadata/projects/492010/r990x990/ef5be5c2.jpgHeydar Aliyev Cultural Centre (2012)http://s019.radikal.ru/i617/1205/af/b5b56817e656.jpghttp://www.bustler.net/images/news2/inside_2013_shortlist-02.jpghttp://www.heydar-aliyev-foundation.org/uploads/images/img_9236_slide2.jpgEli and Edythe Broad Art Museum (2012)http://thesuperslice.com/2012/11/14/eli-and-edythe-broad-art-museum-zaha-hadid-architects/http://www.arch2o.com/wp-content/uploads/2012/11/Arch20-Eli-and-Edythe-Broad-Art-Museum-Zaha-Hadid-Architects-23.jpgΕμένα, πάντως, δεν θα με πειράζε *καθόλου* το (πανί-του-καραβακίου-όσχημο ή) αιδιόσχημο στάδιο (αν και νομίζω ότι επηρεαζόμεθα από την ροζουλί - μωβουλί παλέτα φωτισμού). Ο κόσμος μας έχει ΠΗΞΕΙ, άλλωστε, από υπερμεγέθεις φαλλούς με νέον καπότες:http://d243395j6jqdl3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/02/medium_8172938581.jpg (όπου την κίτρινη νέον καπότα φορά το νοτόριους "condom building" στο Κατάρ)