ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: η αποτυχία της παιδείας

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: η αποτυχία της παιδείας Facebook Twitter
21


________________
1.

Καλησπερα,

quick question:

θα παθει τιποτα η κιθαρα μου μακροχρονια η βραχυχρονια (baja tele) εαν της βαλω χορδες διαφορετικου παχους? Δηλαδη να βαλω μι,σι απο σετ με 9αρες και της υπολοιπες απο σετ με 10αρες.

Ευχαριστω-Karma: 0

Koίτα, εγώ τα μουλιάζω πρώτα για μερικές ώρες στη μπανιέρα και αν δεν πετύχει, παίρνω απ' έξω.

________________
2.

Κάτω στην αυτοκρατορία των γατιών στη σελίδα της Α, μπα. Ζήτω τα pug!- vela

________________
3.

 

Αγαπητή!!
Πως γίνεται ένας άνθρωπος που τον ξέρεις λιγότερο από χρόνο, είναι χιλιόμετρα μακριά πια και έχετε σταματήσει να μιλάτε μετά από ένα (γλυκό) λάθος που κάνατε έξι μήνες πριν, να σου δαιμονίζει
το μυαλό τόσο έντονα? Και τέλος πάντων πες του ότι μου λείπει εσύ που μπορείς! μερσί!

Γίνεται, αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις.
(«Γλυκό λάθος» λένε τώρα τα one night stand;)

________________
4.


Αγαπητή αμπα, θέλω την γνώμη σου.
Υπάρχει ένας άνθρωπος μου με διεργειρει ερωτικά αλλα δυστυχώς η απόσταση μεταξύ μας το δυσκολεύει. Τις προάλλες σε μία συζήτηση μας μέσω τηλεφωνου μου είπε ότι του έχω μείνει απωθυμένο. με προβλημάτισε επειδή δε ξέρω αν το απωθυμενο το εννοει ότι θα ήθελε πολύ να κάνει σεξ μαζί μου ή απλά θα ήθελε να βρεθούμε γενικά. επειδη έχουμε συναντηθει 2 φορες μονο και αυτο με μεγαλη παρέα. οπότε η ''σχεση'' αυτη κρατιετε κυριως απο τηλεφωνα μηνύματα και ίντερνετ. και αυτη όχι καθημερινή αλλά μία στο τόσο.

Εσένα σε διεγείρει ερωτικά αλλά αν εσύ τον διεγείρεις ερωτικά για κάποιο λόγο είναι πρόβλημα; Και τι θα πει «να κάνει σεξ μαζί μου ή να βρεθούμε γενικά;» Αν τελικά θέλει να βρεθείτε γενικά και δεν θέλει με τίποτα να κάνει σεξ μαζί σου θα σου αρέσει ή όχι;


Φτάσαμε στο 2013, αν σε θέλει για το κορμί σου, αυτό δεν σε υποβιβάζει ως άνθρωπο, μην ανησυχείς. Έτσι ξεκινούν οι περισσότερες σχέσεις. Επίσης τα πράγματα σπάνια είναι ή άσπρα η μαύρα. Κατά πάσα πιθανότητα θέλει και να σε δει γενικώς, και ειδικώς.

________________
5.


Aγαπητη Α,μπα
-Incoming κατεβατό-
Είχα σχέση για έναν χρόνο περίπου με ένα παιδί από την σχολή μου. Του έδειξα απόλυτη εμπιστοσύνη(λάθος μου) από την αρχή ενώ εκείνος το ακριβώς αντίθετο. Ήταν μες την καχυποψία συνέχεια χωρίς να δίνω απαραίτητα κάποια αφορμή. Παρ όλα αυτά, το συνέχισα γιατί τον ήθελα. Στο διάστημα αυτό δεν ήταν όλα μέλι γάλα. Ανέχτηκα πολλές φορές την άσχημη συμπεριφορά του ενώ εγώ ήμουν πάντα πρόθυμη να κάνω κάτι ωραίο για εκείνον κτλ κτλ.(δεν λέω πως δεν έκανα κι εγώ λάθη αλλά γενικά συμπεριφέρθηκα καλά αυτό το ξέρω.) Έβλεπα πως σε συναισθηματικό επίπεδο επίσης δεν ένιωθε κάτι αντίστοιχο μ' εμένα. Έλεγε απλά ότι θέλει να περνάει καλά. Η σχέση συνεχίστηκε για κάμποσο καιρό ακόμα ώσπου μου είπε να χωρίσουμε. το καλοκαίρι που χωριστήκαμε, γιατί όπως είπε "επηρεάζομαι όταν είσαι δίπλα μου και δε μπορώ να σου πω αυτά που σκέφτομαι. Εδώ βρήκα το θάρρος να στα πω. έχω τους φίλους μου και καταλαβαίνω πως ούτε σε σχέση θέλω να είμαι, ούτε σε σκέφτομαι. Αν μ αγαπάς όπως λες άσε με να φύγω. Δε θέλω να εξαρτάμαι από σενα" και "ας παραμείνουμε φίλοι" (έχουμε κοινή παρέα οπότε δε γίνεται και να ξεκόψουμε τελείως).Μ αυτά και μ εκείνα πέρασε το καλοκαίρι και ξαναβρεθήκαμε στη σχολή όπου και μιλούσαμε κανονικά όπως πριν μόνο που δεν ήμασταν σε σχέση. Βρεθήκαμε αρκετές φορές και εκτός σχολής και κάναμε πράγματα μαζί. Εντάξει το ξέρω οτι δεν είμαστε και φιλαράκια αλλά μ αρέσει να περνάω χρόνο μαζί του και μου έλειπε -όσο παράλογο κι αν ακούγεται- η παρέα του. Μια απ αυτές τις μέρες λοιπόν που περνούσαμε χρόνο μαζί, ζήτησα να τον αγκαλιάσω. Μπορεί να έκανα βλακεία το ξέρω αλλά αυτό που ακολούθησε δεν το περίμενα. Αυτός αρνήθηκε και μου είπε : "Δεν καταλαβαίνεις ετσι; Θέλω να μείνω μόνος μου. Έχεις μια σπαστική εμμονή μαζί μου. Όσες φορές περνάμε χρόνο μαζί, το κάνω από ευγένεια. Θα με κάνεις να μετανιώσω που έμπλεξα μαζί σου."
Με λίγα λόγια μου έβγαλε τη διάγνωση "ψυχωτική". Τόσο υπερβολικό ήταν αυτό που ζήτησα; Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω πως είναι όντως αλήθεια γιατί παρά τα τόσα άκυρα που μου έχει ρίξει εγω συνεχίζω να νοιάζομαι γι αυτόν.

Ε όχι και ψυχωτική, τεράστιο θύμα όμως ναι. Έχεις ανεχτεί προσβολές, καψόνια και αδιαφορία και εξακολουθείς να μην αντιδράς και να μην υψώνεις το ανάστημα σου, αυτός έχει χάσει πάση ιδέα για σένα και δε σε σέβεται καθόλου. Η σχέση αυτή σου προκαλεί βλάβες σοβαρές, δημιουργεί κακό προηγούμενο και σου ρίχνει την αυτοπεποίθηση, και όσο τη ρίχνει τόσο μεγαλύτερη είναι η προσπάθεια για να την επαναφέρεις (και είναι λογαριθμική η σχέση). Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να κόψεις κάθε επαφή για να επαναπροσδιορίσεις ποια είσαι. Αλλιώς θα είσαι αυτή που έχει γίνει χαλί και δεν έχει ίχνος αυτοσεβασμού.
Αυτά για σένα. Αυτός είναι εντελώς χοντράνθρωπος και ανάξιος λόγου. Θα τα ακούσει αυτά που λέει κάποια στιγμή από αλλού, αλλά αυτό δεν πρέπει να σε απασχολεί. Εσύ κοίτα να ξεφύγεις. Και μη ξαναπείς "νοιάζομαι γι' αυτόν". Δε νοιάζεσαι, δικαιολογείς την βλαβερή σου συμπεριφορά γιατί ξέρεις πόσο λάθος κάνεις και δεν θέλεις να πάρεις την ευθύνη να την αλλάξεις.

________________
6.


Είμαι λαίμαργος. Αν υπάρχει γλυκό ή πατατάκια, ξηροί καρποί και τέτοια στο σπίτι δεν θα ησυχάσω αν δεν τα φάω όλα. Μιλάμε μέχρι να μην υπάρχει τίποτε. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να αντισταθώ, μερικές φορές τα καταφέρνω για μέρες, αλλά πάντα στο τέλος τα τρώω όλα. Αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Το ελέγχω ακόμη από το σούπερ μάρκετ όπου μπορώ να σφίξω τα δόντια για 10 λεπτά και να μην αγοράσω κανένα τέτοιο είδος με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ο πειρασμός στο σπίτι. Δεν είμαι ακόμη τόσο χάλια που θα βγω έξω να αγοράσω αν δεν έχω στο σπίτι, οπότε με μια μικρή αντίσταση 2 φορές την εβδομάδα το ελέγχω.

Η δικιά μου είναι λαίμαργη άλλου είδους. Όταν θέλει γλυκό ή πατατάκια τα θέλει άμεσα, αλλιώς γίνεται χαμός. Μπορεί όμως να φάει 2 κομματάκια σοκολάτα ή 10 πατατάκια και να σταματήσει, έχοντας ικανοποιήσει την παράξενη λαιμαργία της. Απαιτεί λοιπόν να υπάρχει πάντα γλυκό και πατατάκια στο σπίτι.

Μάντεψε τώρα τον χαμό: Εγώ δεν αγοράζω τίποτε ποτέ, αυτή αγοράζει πάντα για να έχει και τα κρύβει, εγώ τα βρίσκω σε ανύποπτο χρόνο όλα τα κρυμμένα και τα τρώω όλα, αυτή ψάχνει να βρει και δεν βρίσκει και φρικάρει ενώ εγώ παχαίνω και φρικάρω. Αλληλοκατηγορίες εκατέρωθεν.

Της έχω εξηγήσει πόσο με βλάπτει, της έχω πει πως με κάνει να αισθάνομαι, την έχω παρακαλέσει, εκλιπαρήσει, απειλήσει, καλοπιάσει και όχι πάντα με αυτήν την σειρά να τρώει τέτοια παχυντικά μόνο έξω από το σπίτι και όχι μόνο αρνείται αλλά γίνονται ομηρικοί καυγάδες για το θέμα.

Είμαι άνθρωπος που έκοψε μαχαίρι τρία πακέτα τσιγάρα την ημέρα για πάντα, αλλά το φαγητό δεν κόβεται μαχαίρι. Αισθάνομαι σαν πρώην αλκοολικός που δουλεύει σε κάβα.

Πες μου αν βλέπεις λύση, πως πρέπει να το χειριστώ, αλλιώς με βλέπω με τριψήφιο βάρος και 10 χρόνια μειωμένο προσδόκιμο ζωής.

Aυτό που έχεις δε λέγεται "λαιμαργία". Αν έκοψες τρία πακέτα τσιγάρα σε μια ημέρα και τώρα δεν αντέχεις αν δεν φας όλη τη σοκολάτα που υπάρχει μέσα στο σπίτι, ακόμη και αν είναι κρυμμένη μέσα στα άπλυτα, μη νομίζεις ότι έχεις κάνει τρομερή πρόοδο, έχεις αντικαταστήσει τη μία έξη με την άλλη. Έχεις προσωπικότητα που έχει τάση προς την εξάρτηση, και η παρομοίωση που έκανες τα λέει όλα. Τώρα πώς κατάφερες να βρεις γυναίκα που έχει ένα πρόβλημα που συμπληρώνει το δικό σου τόσο γλυκά... δε μπορώ να το χαρακτηρίσω ως σύμπτωση. Για διάβασε αυτό, ίσως σου ανοίξει μια πόρτα.

 

________________
7.

α μπα μου!μια ερωτηση απο ένα φτωχο νου..Πώς γίνεται να θυμάμαι πεντακάθαρα στιγμιότυπα απο όταν ήμουν 1 έτους?? Ερμηνεύεται?
και δηλαδή αν θυμάμαι τοσο έντονα γεγονότα πριν απο 25 χρόνια τι θα κάνω με την τρέχουσα ζωή??Σκέψου ποσο δύσκολο θα μου είναι να ξεχνάω τα απλά καθημερινά σκ@τ@!-ζουλού

Ερμηνεύεται ως εξής: κάνεις λάθος.


Η μνήμη είναι πολύ μυστήριο πράγμα, οι αναμνήσεις δεν είναι κάτι σταθερό και αλλάζουν όσο μεγαλώνεις. Δεν σου έχει τύχει να είσαι βέβαιος ότι έζησες κάτι και μετά να μάθεις ότι χωρίς αμφιβολία αυτό το κάτι δεν συνέβη ποτέ; Αν όχι, είναι επειδή δεν το έχεις ψάξει. Όταν ήσουν ενός έτους δεν είχες ακόμη καταλάβει ακόμα ότι είσαι αυτόνομο ον, οπότε το να έχεις και «πεντακάθαρα στιγμιότυπα» είναι μάλλον απίθανο.

________________
8.


αμπιτσα ξερεις τι γινεται?ειμαι μ εναν ανθρωπο 1μιση χρονο,εχουμε εγγυτητα,επικοινωνια...να το ονοματισω ενσηναισθηση αυτο που συμβαινει?ας ειναι...ολη αυτη η συναισθηματικη ταυτιση και αμοιβαιοτητα αρχισε να λειτουργει σαν γατζος!συγκιριακα ανταμωσαμε μεσα σε κοινη παρεα-κοινο εργασιακο πλαισιο-κοινη προσπαθεια για κοινο στοχο-ενασχοληση πανω στο ιδιο αντικειμενο!(τραγικα πολλοι κοινοι παρανομαστες)με αποτελεσμα να ειμαστε παντου μαζι!θα μου πεις τωρα υγιες ήταν αυτο?προεκυψε...μακροπροθεσμα ομως αρχισε να μας φθειρει ολο αυτο χωρις να το συνειδητοποιω!πως θα γινει η αποκοληση τωρα?παθαινα και το αλλο..οταν περναγαμε 3ημερα μαζι γυρναγα σπιτι μου και αισθανομουν οτι με εχει απομυζησει...μου περνε μια μερα θλιψης τουλαχιστον για να βρω ξανα τους ρυθμους μου!το τελευταιο 2μηνο αποφασισαμε να μην βαλουμε κανενα "πλαισιο" να παρει ο καθενας τον χωρο του μηπως και σπασουμε αυτο το "συμβολαιο"...η αποσταση μου κανε καλο!και τωρα τι?δεν θελω να εκβιαζω καμια αποφαση...τον αγαπω αυτον τον ανθρωπο...αλλα φοβαμαι τοσο πολυ...δεν θελω να καταληξουμε παλι ετσι...δεν θελω οι συναντησεις μας να ειναι σαν συνεδριες(ειχα αυτο το αισθημα τον τελευταιο καιρο)...καλυτερα να βουλιαζει ο καθενας μονος του παρα μαζι(?)χαλεπα τα καλα(?)πως να το προστατευσω?- αουτς

Δεν ξέρω γιατί επιμένεις τόσο πολύ ότι πρέπει να το προστατεύσεις «όλο αυτό». Μερικές φορές οι άνθρωποι απλώς πρέπει να χωρίσουν.

________________
9.


ο έρωτας με έρωτα περνάει ή πιο καλή η μοναξιά;- Πανδώρα

Ό,τι σε βοηθάει περισσότερο.

________________
10.


Έχεις παρατηρήσει ότι στο σύστημα κοινωνικής σχέσης «το δώρο», ότι πολλές φορές, εάν όχι τις περισσότερες, άξονας αναφοράς είναι η εικόνα του δωρητή, παρά η χαρά του δωρολήπτη, όπως θα έπρεπε κανονικά να είναι;- Το δώρο


Σίγουρα; Το ίδιο είναι το δώρο που θα κάνεις στο αφεντικό σου με το δώρο που θα κάνεις στο ανίψι σου;

________________
11.

Οκ,καταλαβαίνω ότι κάποιος πιστεύει στο θεό(δεν καταλαβαίνω αλλά γουατέβερ). Υπάρχει όμως κόσμος που πιστεύει στα ζώδια γαμώ τον ανάδρομο ερμή μου μέσα και η μέρα μου δεν πάει τόσο καλά. Σε λίγο θα μας πείτε ότι και το twilight ήταν ταινιάρα..- Ρομπερτ Πάτινσον,χριστιανός ορθόδοξος, ζώδιο παρθένος

Τι λες τώρα, όταν γέννησε η Μπέλλα εγώ έκλαιγα για τρεις μέρες.

________________
12.

Αγαπητή Αμπά,

φίλοι και ξαδέρφια ή γενικά άτομα που είμαστε στην ίδια ηλικία και κάνουμε παρέα έχουμε τελειώσει κάποια σχολή. ΤΕΙ -Πανεπιστήμιο δεν έχει σημασία. Οι περισσότεροι λοιπόν έχουμε άλλοι βασικές και άλλοι περισσότερες γνώσεις στα Μαθηματικά. Το θεωρούσα κάτι δεδομένο ότι πχ όλοι πάνω κάτω που έχουν περάσει από το σχολείο θα ξέρουν να λύσουν μια πρωτοβάθμια εξίσωση ή να προσθαφαιρέσουν αριθμούς με αρνητικό πρόσημο κλπ κλπ. Είναι όντως δεδομένο; Γιατί από αυτά που ακούω στη δουλειά τον τελευταίο καιρό διαπιστώνω ότι μάλλον δεν είναι δεδομένο. Τι σ'ενοχλεί θα μου πεις?- Έλα ντε...

Το σχολείο δεν έχει καταφέρει να πείσει τους μαθητές ότι τα ζώδια είναι ένα βουνό ηλιθιότητας. Δεν έχει καταφέρει να δώσει στους μαθητές μια εικόνα για τη θέση της Ελλάδας στον κόσμο. Δεν έχει καταφέρει να μορφώσει χωρίς να φοβάται μην αναστατωθεί κανένας Πατριάρχης. Δεν έχει καταφέρει να μας μάθει να διαβάζουμε μια παράγραφο και να καταλάβουμε τι ήθελε να πει αυτός που την έγραψε, χωρίς φανατισμό και χωρίς παρερμηνείες. Δεν έχει καταφέρει να μάθει στα παιδιά να γράψουν σε μια παράγραφο τις σκέψεις τους, χωρίς να ακολουθούν τη συνταγή «οι αρχαίοι Έλληνες και το γιασεμί» και «η αποξένωση στη σύγχρονη ζωή». Η αποτυχία είναι τεράστια και ντροπιαστική. Η αποτυχία δεν είναι αποτυχία των δασκάλων, δεν είναι των μαθητών, δεν είναι του κάθε διευθυντή. Είναι της διδακτικής ύλης, των πολλαπλών αγκυλώσεων περί του τι είναι «Ελλάδα» στα υπουργεία, στη συνείδηση των γονιών και στα κεφάλια όλων μας.


Αυτά ήταν τα κακά νέα. Τα καλά νέα είναι ότι δεν είναι μόνο ελληνικό το πρόβλημα. Λίγες χώρες έχουν ένα όραμα για το τι θέλουν να πετύχουν τα σχολεία τους και στη συνέχεια τα πανεπιστήμια τους. Λέμε για την Ελλάδα γιατί η Ελλάδα μας πονάει περισσότερο.

21

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

13 σχόλια
12. Πως από την έλλειψη στοιχειώδης Άλγεβρας πεταχτήκαμε στα Θρησκευτικά είναι θαύμα μαθηματικής ανακρίβειας. Μήπως οι θεολόγοι ανάλαβαν να διδάσκουν τα Μαθηματικά και δεν το καταλάβαμε; Α μπα εκπαιδεύεσαι στα νοητικά άλματα ή ήταν οδικό ατύχημα μεταμεσονύκτιας οδήγησης με το κινητό στο χέρι;Μετά τα απαραίτητα ορεκτικά στο θέμα μας έρχεται το ψητό. Φταίει το κράτος για το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά περισσότερο για την κατάντια της μάθησης και στις τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες φταίει ο κομματισμός. Χειρότερα από όλα όμως φταίει η κερδοσκοπία δις κάθε χρόνο εναντίον των γονέων και των παιδιών από το σύστημα των μεγάλων φροντιστηρίων και των συνεργατών τους στην δημόσια εκπαίδευση. Αυτοί και αυτές που τους συμφέρει να διαιωνίζεται η χάλια δημόσια εκπαίδευση και η ανάγκη για έξοδα πολλών μισθών στα φροντιστήρια. Οι ιδιοκτήτες τους όλο παραδόξως είναι από τους πιο στυγνούς καπιταλιστές αλλά προσποιούνται ότι ανήκουν στην πεφωτισμένη αριστερά και στα παρακλάδια της.Λοιπόν προς δόξα της ΟΛΜΕ και προς δόξα της μαϊμού αριστεράς του ψευτοπροδευτισμού και προστατευτισμού των αχρήστων, απεργίες γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται, στα Πανεπιστήμια, στα ΤΕΙ, στα λύκεια, στα γυμνάσια, και στα δημοτικά σχολεία! Στην Ελλάδα παρατηρείται το μοναδικό παγκόσμια φαινόμενο να σπρώχνουν οι συνδικαλιστές τα πιτσιρίκια του δημοτικού να κάνουν καταλήψεις για εβδομάδες στο σχολείο τους για ικανοποίηση των παράλογων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Αποτέλεσμα είναι παρά το ότι στην στοιχειώδη και δευτερεύουσα εκπαίδευση η Ελλάδα ξοδεύει για κάθε μαθητή περίπου τα ίδια με την ΕΕ και στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.. Η ποιότητα της εκπαίδευσης και των αποφοίτων είναι κατάλληλη για κουβεντούλες στις καφετέριες και ξύλινος λόγους σε πολιτικές συγκεντρώσεις. Γιατί τα παιδιά να γνωρίσουν τι είπε πάνω κάτω ο Μακρυγιάννης για τον αγώνα του 21 και τον εμφύλιο τότε όταν γνωρίζουν πολύ καλά τον Βελουχιώτη και τον πιο πρόσφατο εμφύλιο; Τα Μαθηματικά της σχέσης δυνάμεων μεταξύ Ελλήνων και Ιμπραήμ ωχριούν μπροστά στη κομματική ιστορία, στην προπαγάνδα, το καπέλωμα των νεοτέρων και την αναρρίχηση στην κομματική ιεραρχία. Αν τώρα σε όλα αυτά προσθέσουμε και τα βλακώδη προγράμματα τηλεόρασης, άρθρα περιοδικών, ημερήσιου τύπου και επαγγελματικού προσανατολισμού για μια θεσούλα στο δημόσιο, πάλι καλά να λέμε. Να γιατί τα Ελληνόπουλα στην πλειοψηφία τους, αν και δεν υστερούν εξυπνάδας των παιδιών και νέων από τις άλλες χώρες της Ευρώπης δεν αποκτούν την εκπαίδευση, την απαραίτητη ωρίμανση, την αντίληψη της πραγματικότητας, την τάση προς δημιουργία. Δυστυχώς μόνο τώρα μετά από δεκαετίες πολιτιστικής και κοινωνικής κρίσης και αρκετά χρόνια οικονομικής βλέπουμε την δημιουργικότητα στην νεολαία, αλλά και στους μεγαλύτερους σε ηλικία. Μια μεγάλη προσπάθεια καλυτέρευσης της Ελληνικής κοινωνίας αλλά και τα πρώτα αποτελέσματα, μέσω του εθελοντισμού και άλλων δικλείδων της νεανικής ενέργειας προς κάτι παραγωγικό. Τα όνειρα θα γίνουν πραγματικότητα;
Σχετικά με το 12, διαβάστε επίσης, αν θέλετε, το εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο του Γιώργου Δελαστίκ "Το φινλανδικό θαύμα στην Παιδεία":http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=9625103
#5 Εσύ τον έκανες θεό και τον προσκυνάς. Έχεις άλλα ενδιαφέροντα; Από αγάπη προσπαθούμε να ενισχύσουμε το έτερον ήμισυ στις αδυναμίες και καλύπτοντας τα κενά του ξεχνάμε τον εαυτό μας. Ε, στο τέλος μετά φταίμε κιόλας που δεν γίναμε χαλί να μας πατήσει. Μήπως δεν προσπάθησες αρκετά (;)#8 Το ότι έχετε εν συναίσθηση αφού μπερδέψατε τα μπούτια σας σημαίνει ότι γίνατε ένα. Κάνατε μια συμμαχία, καλό αυτό, αλλά όχι για να απ αρνηθείτε τον εαυτό σας. Υπήρχαν στιγμές που ήσασταν μαζί χωρίς να μιλάτε νιώθοντας παράλληλα γεμάτοι(ξέρω πως ακούγεται!); Πήρες το ρόλο του ψυχολόγου ή της μητέρας; Ωραίο το ντάντεμα αλλά κουραστικό και μονόπλευρο καταντάει κάποια στιγμή γιατί δεν αφήνουμε τον άλλο να μεγαλώσει, να εξελιχθεί. Δυστυχώς στις μεσογειακές χώρες ταυτίζουμε το ντάντεμα με την αγάπη. Μεγάλη αίσθησης ευθύνης το προκαλεί ή κρύβει αδυναμία; ή και τα δύο;
#1Δεν θα πάθει τίποτα η κιθάρα.Αν πριν την αλλαγή είχες 10αρες πάνω, ούτε που θα πάρει χαμπάρι με την αλλαγή.Αν πριν την αλλαγή είχες 9άρες, απλά θα τσεκάρεις μετά από 1-2 μέρες μήπως έχει αυξηθεί το relief. ΑΝ έχει αυξηθεί τόσο που να σε ενοχλεί (πχ. ανεβεί πολύ το action) τότε ίσως θέλει λίγο σφίξιμο το truss rod.
Αρκετοί (όχι όλοι, δεν γνωρίζω τους πάντες) της θεωρητικής με πτυχία και διδακτορικά δεν έχουν και δεν θέλουν να έχουν καμία σχέση με αριθμούς και δεν έχουν ιδέα από βασικά πράγματα. Αντίστοιχα της θετικής έχουν θέματα με την ορθογραφία και την έκφραση για παράδειγμα. Επίσης βασικά πράγματα. Πολύ σωστά όσα ειπώθηκαν στην απάντηση # 12. Επιπλέον, το σχολείο έχει καταφέρει όχι απλώς να μην έχουμε βασικές γνώσεις αλλά να έχουμε αναπτύξει μία απέχθεια σε κάποιες... Γνωρίζω πολύ κόσμο με πολλά ψυχολογικά στο θέμα των μαθηματικών για παράδειγμα... :P
Τα θέματα των ερωτήσεων 11 και 12 σχετίζονται μεταξύ τους.Σχετικά με την ερώτηση 12 συμφωνώ με την απάντηση της α,μπα. Οταν στο σχολείο διδασκόμαστε Θρησκευτικά και όχι Θρησκειολογία κάτι δε παει καλά. Μαζί με το συνδυασμό της διδασκαλίας της Ιστορίας από τη δικη μας μόνο σκοπιά φτιάχνουμε μυαλά στο πρότυπο ''πατρις θρησκεία οικογένεια''. Οταν το τι διδάσκεται στα σχολεία δεν καθορίζεται από τους κατάλληλους ειδικούς (ιστορικούς, φιλόλογους, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους κλπ) αλλά από τους πολιτικούς, οι οποίοι στοχεύουν στη δημιουργία συγκεκριμένου τύπου πολιτών, τότε αυτά είναι τα αποτελέσματα.Οταν λοιπόν διαμορφώνονται άνθρωποι οι οποίοι δε βλέπουν τα πράγματα σφαιρικά και γίνονται ''καλοί χριστιανοί'', τότε μπορούν να πιστέψουν και στους κάθε είδους ''χρησμούς'' των ζωδίων. Ποια η διάφορα μεταξύ του ''ο καλός μας θεουλης'' και του ''ο ανάδρομος Ερμής ευνοεί την ερωτική σας διάθεση''? Καμία.Ομως για όλη αυτή τη κατάσταση δεν φταίει μόνο η εκπαίδευση. Υπάρχει ολόκληρη βιομηχανία που κερδίζει από αυτή τη κατάσταση. Πως έχει καταφέρει η βιομηχανία από τσιγγάνους που ''προβλέπει'' το μέλλον, λεγε με βιομηχανία του ζωδιακού κύκλου, να βρίσκεται παντού? Από την τηλεόραση εως το ίντερνετ και τον έντυπο τύπο? Πως έχει γίνει μέρος του συνόλου σχεδόν των εντύπων? Από έντυπα τύπου ''σοκ'' μέχρι σεβαστές, υποτίθεται, εφημερίδες? Πως έχουν φτάσει έντυπα υποτίθεται προοδευτικά να περιέχουν στήλες με ζώδια?....Κάτι μου θυμίζει αυτό....τι να είναι άραγε? Α, ναι! Και η lifo έχει στήλη ζωδίων...Αλήθεια τη έχει να πει η αγαπητή α,μπα για αυτό?
οτι εισαι μεγαλος Α-μπιτσος το ειχαμε καταλαβει απο τον οιστρο σου. παρα την εμμονη σου ομως (ερωτας?), η αμπα δεν ειναι παρα μια συντακτρια της lifo, οπως και πολλοι αλλοι. απο κεκτημενο θαυμασμο και δεος, της αποδιδεις και ιδιοτητες που δεν εχει. ... (δηλαδη αν η αμπα ειναι αντιθετη με τα ζωδια, θα επρεπε να μην υπαρχουν στην λιφο, η να εχει κανει εναν ανενδοτο για την καταργηση τους?)same goes στον απο κατου σου..
6. χαχαχ εντάξει δεν είναι αστείο αλλά δε μπορούσα να μη γελάσω με το τρόπο που τα περιέγραφε. μου θύμισε μια φορά που έφαγα ένα ολόκληρο βάζο με ελιές και ψωμί και η μάνα μου τσίριζε από πάνω μου ότι θα ξεράσω...
Κι εγώ βρέθηκα σε επαγγελματικό περιβάλλον που απόφοιτοι λυκείου δήλωναν ότι ο υπολογισμός εμβαδών ήταν κάτι άγνωστο σε αυτούς και αρμοδιότητα του αρχιτέκτονα... Νομίζω βέβαια πως ήταν απλώς υπεκφυγή για να μην αναλάβουν την αγγαρεία. Βέβαια αν αναλογιστούμε πως το ίδιο το κράτος πριν χρόνια έκανε πανελλήνιους διαγωνισμούς πρόσληψης αποφοίτων λυκείου και στα μαθηματικά απαγόρευε (ναι, απαγόρευε!!!) τη χρήση άλγεβρας και ζητούσε μαθηματικά επιπέδου δημοτικού, καταλαβαίνεις πόση εμπιστοσύνη είχαν στη δημόσια εκπάιδευση....
#12Αααααααααααα εσύ έχεις υπερβολικές απαιτήσεις! Πού νομίζεις πως ζεις;;;Σαν νέα καθηγήτρια έπαθα πολιτισμικό σοκ τις πρώτες ώρες διδασκαλίας μου! Δεν γνωρίζουν πολύ πιο βασικά πράγματα από εξισώσεις, όπως ορθογραφία ένα ενδεικτικό παράδειγμα η ακόλουθη λέξη "έστιση", μάντεψε ποιά νεοεληνική λέξη είναι! Εχθές δεν ήξεραν ποιά είναι η Χούκλη και την προηγούμενη εβδομάδα δεν ήξεραν ποιά ήταν η Άννα Φρανκ και άρχισαν να γκρινιάζουν όταν τους ζήτησα να διαβάσουν ένα απόσπασμα από το ημερολόγιο της. Αυτό είναι το επίπεδο της παιδείας και του πολιτισμού μας!
Ως νέα καθηγήτρια που είσαι εύχομαι καλή αρχή! Οι καθηγητές λειτουργούν σαν πυξίδα και είναι σημαντικό να υπάρχει όρεξη για το κάτι παραπάνω από τη διδακτέα ύλη.
Αν και νέα καθηγήτρια προφανώς δεν θυμάσαι το επίπεδο πριν δέκα ή δεκαπέντε χρόνια, ήταν εξίσου χαμηλό. Δεν πρέπει να είσαι τόσο αυστηρή, η γνώση έρχεται με τα χρόνια και η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι να κεντρίζει το ενδιαφέρον και ν ανοίγει νέους δρόμους στην γνώση, νομίζω ούτε εγώ στα 16 γνώριζα την Άννα Φράνκ
μου φαινεται ειδικα απο αυτο το "εστιση" οτι μιλαμε για παιδια δημοτικου οποτε χιτλεριαζεις λιγο. ειναι λογικο ενα παιδακι να θελει να βγει εξω να παιξει με τα τρανφορμερς του απο το να ξερει ποια ειναι η χουκλη και η αννα φρανκ. αυτα μαθαινονται σιγα σιγα, οταν σου δημιουργει ο καθηγητης σου την αναγκη/παθος να τα μαθεις. αν πραγματι προσπαθεις με το ζορι να τους τα μαθεις επειδη "θα επρεπε" και "πως ειναι δυνατον να μην τα ξερουν", ε λυπαμαι, τζαμπα ο τιτλος της εκπαιδευτικου. αν παλι κανω λαθος και δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπανω, με συγχωρεις πολυ, σου ζητω συγγνωμη.
#12 Θλιβερή αλήθεια... Οι συνέπειες αυτής της πραγματικότητας βγαίνουν στην επιφάνεια κυρίως σε περιόδους κρίσης, τώρα δηλαδή. Πως να αντιμετωπίσουμε μια δύσκολη κατάσταση αν δεν έχουμε μάθει αρχικά να σκεφτόμαστε...;