Τι δείχνει η νεκροψία του Paul Walker

Τι δείχνει η νεκροψία του Paul Walker Facebook Twitter
10

Η αυτοψία στη σορό του αδικοχαμένου ηθοποιού ολοκληρώθηκε και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της αιτίες θανάτου του ηθοποιού δεν ήταν αποκλειστικά τα εγκαύματα, όπως είχε αρχικά θεωρηθεί.

Ο Paul Walker έφερε επίσης βαριά τραύματα από την πρόσκρουση της Πόρσε στην οποία ήταν συνοδηγός.

Εν τω μεταξύ, αξιωματούχοι και εμπειρογνώμονες ισχυρίζονται πως τα στοιχεία καταδεικνύουν πως το όχημα είχε αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη από τα 90 μίλια\ώρα όταν βγήκε εκτός πορείας, ενώ πριν τη τελική του πρόσκρουση με το δέντρο είχε επίσης προσκρούσει σε μια κολόνα φωτισμού αλλά και το σήμα που έδειχνε τα 45 μίλια\ώρα όριο ταχύτητας.

Τι δείχνει η νεκροψία του Paul Walker Facebook Twitter

Από τον στενό κύκλο του ηθοποιού διαρρέεται ότι υπάρχει ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης ενώ οι ερευνητές ψάχνουν στο κουφάρι του αυτοκινήτου για μαύρο κουτί, κάτι που δεν υπάρχει επιβεβαιωμένα αλλά που συνηθίζεται στα μοντέλα της Porsche.

 

Aν το μαύρο κουτί βρεθεί, θα μπορέσει να ρίξει και άλλο φως στην υπόθεση, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες όπως αν οι δύο επιβάτες φορούσαν ζώνη και την ακριβή ταχύτητα.

 

Παράλληλα αναμένονται και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων που όμως μπορεί να αργήσουν εβδομάδες.

Η Universal προχώρησε σε διακοπή των γυρισμάτων και η ολοκλήρωση του Fast & Furious 7 είναι ακόμη στον αέρα.

Με επίσημη δήλωση της ανακοίνωσε πως θα εξετάσει όλες τις παραμέτρους της ολοκλήρωσης του φιλμ ή της οριστικής ακύρωσής του ενώ παράλληλα αποφάσισε να δωρίσει μέρος των εσόδων από το Fast and Furious 6 στοv φιλανθρωπικό οργανισμό Reach Out Worldwide που είχε ιδρύσει ο Paul Walker

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

Διεθνή / Υπερτουρισμός: Το καλοκαίρι που η Ευρώπη γύρισε την πλάτη στους τουρίστες - Ανάλυση της Washington Post

«Με τον αριθμό των επισκεπτών να αυξάνεται στα ύψη σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Βαρκελώνη και η Βενετία, οι ντόπιοι το λένε δυνατά και καθαρά: Αρκετά», γράφει η αμερικανική εφημερίδα - Τι επισημαίνει για την περίπτωση της Ελλάδας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
1. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο στον κόσμο που να προσκρούει με 150 κ να βγαίνεις ζωντανός, όσο ακριβό κι αν είναι (και ειδικά με το πλάι)! Μόνο αν διαθέτει κλωβό ασφαλείας, ζώνες ασφαλείας πολλαπλών σημείων πρόσδεσης των επιβατών και οι επιβάτες φορούν κράνος, που σημαίνει ότι μιλάμε για αγωνιστικό.2. Ο εγκέφαλος του οποιουδήποτε αυτοκινήτου μπορεί να δώσει στοιχεία "μαύρου κουτιού", (η porsche ίσως να χει κάτι παραπάνω) όπως πχ την ταχύτητα που έτρεχε το αυτοκίνητο, αν ενεργοποιήθηκαν τα συστήματα παθητικής ασφάλειας και ενεργιτικής ασφάλειας. Το τελευταίο είναι το πιο ουσιαστικό! Αν ο ο οδηγός έτρεχε με με 150 και είχε απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, είναι απόλυτα λογικό να μην έχει έλεγχο του οχήματος σε μια δύσκολη κατάσταση(αν κοιμούνται τα πανάκριβα ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, την έβαψες). 3. Σίγουρα κάποιος σαν τον Walker θα έχει μια πανάκριβη ασφάλεια ζωής κ αυτή με τη σειρά της να θέλει να κοστολογίσει την αποζημίωση. Προφανώς δε θα πληρώνει την ίδια αποζημίωση αν πρόκειται για ακούσιο ατύχημα ή αν προκάλεσαν την τύχη τους οι δύο φίλοι.
@ Vagg: ρε φίλε, τι ασφάλεια να σου παρέχει το έρμο άμα τρέχεις σαν τρελός; Και επίσης δεν πέρνεις Porsche Carrera ( ή οποιοδήποτε άλλο σπόρ αμάξι) με τιμή "7000-300000 ευρω-δολλαρια" για ασφάλεια, αλλά για μόστρα. Αλλιώς αν θές ασφάλεια πέρνεις ενισχυμένο Volvo 850 με μια λαμαρίνα ΝΑ - με το συμπάθειο.
η απάντηση μου πήγαινε προς τον Vagg, γιατί έλεγε ότι περιμένει ασφάλεια από ένα τόσο ακριβό αμάξι. Αλλά για να ξεκαθαρίζουμε μ'αυτήν την υπόθεση θα πω αυτό: με 140+ χλμ την ώρα, τίποτα δεν παρέχει ασφάλεια φίλτατε/η
Σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα. Σε περίπτωση μετωπικής, όπου η εκτόνωση της κινητικής ενέργειας γίνεται σε μικρό χρονικό διάστημα αν η ταχύτητες υπερβούν τα 80 χλμ τότε μιλάμε για καταστροφή και δυστύχημα.Η "χοντρή" λαμαρίνα είναι όμως επικίνδυνη και στα λίγα χιλιόμετρα, τόσο γιατί απορροφά λάθος την σύγκρουση, όσο και γιατί δίνει λανθασμένη αίσθηση ασφάλειας. Η ουσία είναι μια, το κατα πόσο ο καθένας πίσω απο το τιμόνι έχει συναίσθηση του που τρέχει και γιατί τρέχει. Πάρε το αμάξι , βγάλε και μια lisence και τρέχα σε αγώνες να δεις πόσο τα χέρια σου μετράνε. Ο δρόμος ο αστικός εξυπηρετεί άλλου είδους ανάγκες. Γειά σου Salazar.
Εσκασε πανω στο δεντρο περιπου με 150 χλμ/ω αν υπολογισουμε και τα αλλα 2 τρακαρισματα που προεκυψαν πριν καταληξει εκει και που ανεκοψαν την ταχυτητα του αυτοκινητου σιγουρα πηγαιναν με 260+. Στο κατω κατω ειναι μια Porsche Carrera GT αν δεν ηθελε να πιανει 300+ for fun δεν θα την επαιρνε..
Muj, ναί, ok, να πιάσει "300+ for fun", που λες κι εσύ, αλλά να τα πιάσει εκεί που τον παίρνει. Δεν βρίσκονται ούτε μέσα στα γυρίσματα του "The Fast and the Furious", ούτε στην Autobahn της Γερμανίας. Δηλαδή τι θα πει "ειναι μια Porsche Carrera GT αν δεν ηθελε να πιανει 300+ for fun δεν θα την επαιρνε"; Αν έχεις εσύ ενα super-duper ποδήλατο θα το τρέξεις μέσα στο σαλόνι σου ας πούμε;
Αυτά να τα ακούνε και να τα διαβάζουν μερικοί-μερικοί που νομίζουν ότι είναι μαγκιά να οδηγούν σαν τρελοί στους δρόμους - και ειδικά μες στην πόλη. Κρίμα τα παιδιά, και ο Paul Walker και ο φίλος του.. αλλά αυτά έχω να πώ ....Ψάχνουνε τώρα και οι ερευνητές να βρούνε το μαύρο κουτί για να δούνε αν φορούσαν ζώνες τα θύματα. Λες και τί ακριβώς να τους έκαναν οι ζώνες όταν έτρεχαν με 140 χλμ την ώρα και καρφώθηκαν στο δέντρο; μπορεί να μου πει κανείς;Και μηχανική βλάβη να είχε το αμάξι, λέω εγώ τώρα, πάλι τέτοιο χαλί δεν θα υπήρχε αν πήγαιναν με μια πιό λογική ταχύτητα.