Mπουτάρης: “Είμαστε κομπλεξικοί με την Αθήνα”

Mπουτάρης: “Είμαστε κομπλεξικοί με την Αθήνα” Facebook Twitter
45

 

Mπουτάρης: “Είμαστε κομπλεξικοί με την Αθήνα” Facebook Twitter

 

Για όλους και για όλα μίλησε ο Γιάννης Μπουτάρης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό “Εξώστης” που κυκλοφορεί στη Θεσσαλονίκη.



«Δεν μπορώ να μας χαρακτηρίσω Ευρωπαίους. Είμαστε κομπλεξικοί με την πρωτεύουσα και χωριάτες σε σχέση με την πόλη μας”, λέει μεταξύ άλλων ο Γιάννης Μπουτάρης που αναφέρεται και στην κριτική της αντιπολίτευσης αλλά και στο έργο του και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.



Λέει μεταξύ άλλων:



Για τους δημότες:

«Δεν μπορώ να μας χαρακτηρίσω Ευρωπαίους. Είμαστε κομπλεξικοί με την πρωτεύουσα και χωριάτες σε σχέση με την πόλη μας. Η αποθέωση της Θεσσαλονίκης θα είναι να έχει ο κόσμος αρνιά στα μπαλκόνια του. Το τραγικό χαρακτηριστικό αυτής της πόλης είναι η εσωτερική μετανάστευση, που από το 1960 και μετά έφερε μη αστικές οικογένειες, οι οποίες, όχι μόνο δεν αφομοιώθηκαν σ’ αυτήν, αλλά και μετά από τόσες δεκαετίες δεν κατάφεραν να εξισωθούν με τη νοοτροπία του σύγχρονου αστικού τρόπου ζωής. Βέβαια, δεν βοήθησε καθόλου σ’ αυτό και η επαρχιώτικη νοοτροπία που είχε η προηγούμενη διοίκηση με τη συστηματική αντιπαράθεση με την πρωτεύουσα, με την γκρίνια, κτλ».



Για την κριτική για τον στολισμό της πόλης:

«Ακόμα και σήμερα, με τα χιλιάδες προβλήματα και αδιέξοδα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, υπάρχει κόσμος που μου χρεώνει την έλλειψη στολισμού της πόλης. Ο Δήμος δεν έχει χρήματα, και θεωρώ τραγική πρόκληση, όταν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε τα συσσίτια, να ασχοληθώ με στολισμούς, λαμπάκια και έλατα — και απορώ πώς εξακολουθούν και υπάρχουν άνθρωποι που επιμένουν να αποζητούν τα πανηγύρια. Αναγνωρίζουμε φυσικά ότι ο στολισμός της πόλης στηρίζει την εορταστική αγοραστική κίνηση, αλλά θα μπορούσαν οι πολίτες να συνεισφέρουν, στολίζοντας ο καθένας σχεδόν ανέξοδα τον χώρο μπροστά στο μαγαζί του ή το μπαλκόνι του και συμμετέχοντας έτσι ενεργά σ’ όλη την ιστορία του εορτασμού».

 



Για τη ΔΕΘ και τον “τουρκόφιλο” Μπουτάρη


«Ο Δήμος δεν έχει τις δυνατότητες να αντιμετωπίσει την εχθρική στάση του κράτους απέναντι στη βιομηχανία και τη γενικευμένη έλλειψη στρατηγικής. Βλέπουμε και τη σταδιακή κατάρρευση της Διεθνούς Εκθεσης. Μόνο κάτι ταλαίπωροι πάνε πλέον για μαζέψουν φυλλάδια. Είμαστε σε συζητήσεις για πλήρη αναδιάρθρωση της Έκθεσης. Για μένα ο κυριότερος τρόπος να φέρουμε χρήματα στην πόλη, και μετά να μπορούμε να μιλήσουμε και για ευμάρεια, είναι ο τουρισμός. Να αναπτύξουμε, για παράδειγμα, τον θρησκευτικό και τον φυσιολατρικό τουρισμό. Όπως πάνε στην Τήνο, έτσι θα πρέπει να έρχονται κι εδώ. Επιβάλλεται να αξιοποιήσουμε τον Όλυμπο, που τον έχουμε απέναντί μας και τον γνωρίζει όλος ο κόσμος. Επίσης κάνουμε πολύ σημαντικές επαφές με τις αδελφοποιημένες με εμάς πόλεις σε όλο τον κόσμο. Θεωρώ μεγάλη επιτυχία που φέραμε εδώ Τούρκους και Εβραίους που διαθέτουν χρήμα. Σας πληροφορώ πως δουλέψαμε πάρα πολύ για να προσελκύσουμε όλους αυτούς τους τουρίστες που επισκέφτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια την Θεσσαλονίκη, με μηδαμινά κόστη στην ουσία, αλλά με πάρα πολλή προσωπική έκθεση και κούραση. Και φυσικά με τη δημιουργία αντιπάθειας προς το πρόσωπό μου από πολλούς συμπολίτες μου, αντιπάθειας προς τον δήθεν "τουρκόφιλο Μπουτάρη"».



Για το κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη:


«Η δική μου πρόταση για το κυκλοφοριακό είναι να εφαρμόσουμε τα μονά-ζυγά. Είναι μια σκέψη που θα ήθελα να δοκιμάσουμε, έστω και για 15 μόνο μέρες. Είμαι βέβαιος πως θα έχει θετικά αποτελέσματα σε μια πόλη με τη δομή της Θεσσαλονίκης. Είναι επιτακτική ανάγκη οι κάτοικοι της πόλης να μάθουν να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία, τα ποδήλατά τους, τα πόδια τους. Από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε…».



Για τις δημοτικές εκλογές:


«Είμαι της λογικής ότι οι αντιδήμαρχοι δεν πρέπει να είναι σ’ αυτή τη θέση παραπάνω από μια θητεία, κι ο δήμαρχος όχι παραπάνω από δύο. Στο σχήμα θα είναι άνθρωποι ανεξάρτητου πολιτικού χώρου που συμφωνούν με το πρόγραμμά μας κι έχουν διάθεση για δουλειά. Όλοι οι συνεργάτες μου έχουν δώσει σαφή δείγματα γραφής, και ξέρω από τώρα ποια άτομα δεν θα ήθελα στο ψηφοδέλτιο. Τους στηρίζω φυσικά όλους, και δίνω χώρο για να αποδώσουν, αλλά είμαι και άνθρωπος που θέτω όρια».

45

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη: «Σχολιάζει την πραγματικότητα ως σαν να κυβερνά κάποιος άλλος»

Πολιτική / ΣΥΡΙΖΑ για Μητσοτάκη: «Σχολιάζει την πραγματικότητα ως σαν να κυβερνά κάποιος άλλος»

«Μαθήματα δημοκρατίας και μετασχηματισμού του νοήματος του Πολυτεχνείου με άμεσους συνεργάτες τον Μάκη Βορίδη, τον 'Αδωνι Γεωργιάδη και τον Θάνο Πλεύρη περιττεύουν»
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: 51 χρόνια μετά το μήνυμα του Πολυτεχνείου εξακολουθεί να σηματοδοτεί την αφοσίωση στη Δημοκρατία

Πολιτική / Μητσοτάκης: 51 χρόνια μετά το μήνυμα του Πολυτεχνείου εξακολουθεί να σηματοδοτεί την αφοσίωση στη Δημοκρατία

«Η Ελλάδα του 2024 τιμά τους αγωνιστές του ‘73 με τα πανεπιστήμιά της ανοιχτά στη σύγχρονη γνώση. Θυμίζοντας πως η χούντα ήταν εκείνη που πρώτη τα βεβήλωσε και τα κατέστρεψε» επισημαίνει ο πρωθυπουργός
LIFO NEWSROOM
Διαγραφή Αντώνη Σαμαρά από τη Νέα Δημοκρατία

Πολιτική / Ο Μητσοτάκης διαγράφει τον Σαμαρά από τη Νέα Δημοκρατία

Οργή του πρωθυπουργού για τις απόψεις που εκφράζει ο Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στο «Βήμα» - «Ο κ. Σαμαράς θέτει εαυτόν για δεύτερη φορά μετά το 1993 εκτός ΝΔ» ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
LIFO NEWSROOM
Παραιτήθηκε ο πολιτικός διευθυντής του Υπουργείου Εξωτερικών, Ρούσσος Κούνδουρος

Πολιτική / Παραιτήθηκε ο πολιτικός διευθυντής του Υπουργείου Εξωτερικών, Ρούσσος Κούνδουρος

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές δεν συμμετείχε στις διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών Ελλάδας-Τουρκίας της 8ης Νοεμβρίου, καθώς δεν συμμετείχε ο ομόλογός του
LIFO NEWSROOM

σχόλια

18 σχόλια
Βασικά είμαι της άποψης ότι πρέπει να δίνεται περισσότερη προσοχή και στο νομό Θεσσαλονίκης αλλά και σε άλλους νομούς της Ελλάδας.Και να αδειάσει λίγο η Αθήνα.Η Ιαπωνία έχει πυκνότητα πληθυσμού 337 κατοίκους,η Ελλάδα 85 και ο νομός Αττικής 980 με χίλιους!! ΕΛΕΟΣ. Είναι απλά ΕΝΑΣ νομός από τους 51 σε λίγο θα βουλιάξει.Ο υπερπληθυσμός δεν αποτελεί πάντα δείγμα ποιότητας ζωής.
Χμμμ....ποσταρα ατακα γνωστη σαλονικιωτικη που λενε οι φιλοι του ΠΑΟΚ...το χιουμορ δεν εγινε κατανοητο απο τους περισσοτερους και πηγαν τα οχι συννεφο. Στο τελος, αφαιρεθηκε και το σχολιο μου.Ο αυτοσαρκασμος ειναι βασικο συστατικο του χιουμορ, τα ιδια λεω και για την δικια μου πολη που δεν ειναι η Αθηνα και δεν με πειραζει να τα ακουω και απο αλλους. Δυστυχως ΚΑΙ οι Θεσσαλονικεις συγκεντρωνουν τα χαρακτηριστικα του Νεοελληνα στο επακρο. Λιγο επαρση, λιγο τσαμπουκας, λιγο κατι σα λεβεντια, λιγο απο ολα...αλλα ας παμε να ψηφισουμε τωρα ψωμιαδη και παπαγεωργοπουλο και παοκαρα πανω απο ολα...Καλη χρονια σε ολους, η καταγωγη μας ειναι ενα τυχαιο γεγονος, θα μπορουσαμε να εχουμε γεννηθει Αθηναιοι, Τουρκοι, Γερμανοι, οτιδηποτε...ας συμπεριφερθουμε σαν πολιτες του κοσμου, αλλιως μπροστα δεν παμε...
Εντάξει πραγματικά γίνομαι έξω φρενών με τους Θεσσαλονικείς που κράζουν. Αρχικά γιατί τόσα χρόνια είχαμε το αρχιλαμόγιο που μας τα έτρωγε αλλά τότε ήταν όλα τέεεεεελεια για τον Ελληνάρα που ως γνωστόν επιζητά λούσα και χωρούς. Βλέπεις να ακούει την αλήθεια ο Ελληνάρας δεν θέλει. Όπως επίσης του φαίνεται ακατόρθωτο να μην τριπλοπαρκάρει ακριβώς εκεί που έχει τη δουλειά του, να μην πετάξει κάτω το τσιγάρο του, να μην κλείσει ράμπα αναπήρων για να βρει πάρκινγκ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΧΙΑ ΤΟΥ, δεν το καταλαβαίνετε; Και ύστερα γκρινιάζει για τα τριπλοπαρκαρισμένα, άσχετα αν μας έκοψαν τα λαμόγια τη δημοτική αστυνομία. Και για τη βρωμιά, άσχετα αν κλείνει τον κάδο με το υπεραυτοκίνητο του. Θα μου επιτρέψετε να μην αντέχω άλλο να ακούω τον κάθε υποανάπτυκτο που εν έτει 2014 γουστάρει να καπνίζει ακόμα και στην τουαλέτα της καφετέριας. Δε σας φταίει ο δήμαρχος Η ΒΛΑΧΙΑ ΣΑΣ σας φταίει. Ας βοηθούσατε και λίγο την κατάσταση και ίσως βλέπατε κάποια διαφορά. Θέλετε να λέγεστε και Ευρωπαίοι. Ουστ!
Πρωτα απ' ολα, επιτελους καποιος το παραδεχτηκε οτι οι Θεσσαλονικεις εχουν κομπλεξ με τους Αθηναιους και δευτερον, στα λεωφορεια ειμαστε ηδη σαρδελες, αν ξεκινησουν να το χρησιμοποιουν και αυτοι που μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαν τα οχηματα τους, ζητω που καηκαμε. Πιστευω οτι το κυκλοφοριακο προβλημα της πολης δεν θα λυθει μεχρι να ολοκληρωθει το μετρο (αν αυτο γινει ποτε!)
Το ποσο κομπλεξικοι ειναι οι κατοικοι της Θεσ/νικης με την πολη τους φαινεται απο το γεγονος οτι εχουν επιβαλλει τον ορο συμπρωτευουσα! Σε ποιο αλλο κρατος υπαρχει κατι αναλογο;
Kάνεις λάθος. Κανένας μας δεν θέλει να αναφέρεται η Θεσσαλονίκη με αυτό το όνομα. Είναι τουλάχιστον αστείο, αν όχι θλιβερό. Είμαστε επαρχία. Και γουστάρουμε.
Οι Θεσσαλονικείς είναι κομπλεξικοί και η Αθήνα είναι πόλη-κράτος. Αυτή είναι η αλήθεια. Η Αθήνα και τα νησιά συγκεντρώνουν το 80% της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας. Επίσης στην ερώτησή σου απαντώ οτι υπάρχουν χώρες οπου η κυβέρνηση βρίσκεται σε άλλη πόλη απ την πρωτεύουσα (πχ διοικητική πρωτεύουσα της Ολλανδίας είναι η Χάγη), η μεγαλύτερη πόλη δεν είναι η πρωτεύουσα (πχ Μαρόκο, Τουρκία) και άλλα πολλά.
Ο κάθε δήμαρχος οφείλει να κρίνεται απο το έργο του. Και τί καλύτερη απόδειξη απο την εικόνα μιας πόλης.Η εικόνα της Θεσσαλονίκης με λίγα λόγια είναι μια απέραντη, βανδαλισμένη σκουπιδούπολη, με χάλια δρόμους φανάρια που δεν λειτουργούν, μολυσμένο αέρα και μηδενικό πράσινο. Τα άλλα περι όμορφης Θεσσαλονίκης είναι για γραφικούς ρομαντικούς που δεν ξέρουν τι θα πεί αισθητική. Στα + οι φοροαπαλλαγές των δημοτών αλλά σε αντιστάθμισμα τί? Μηδέν ποιότητα ζωής. Φεστιβάλ, εκθέσεις, πορείες και άλλα χίπικα ναι αλλά ουσία επαναλαμβάνω μηδέν.
Τι έργο να κάνεις όταν ο προκάτοχος έχει αφήσει τρύπα δεκάδων εκατομμυρίων, τόσα χρόνια δεν μπουχτίσατε λάμψη μπουζουκλερι με τον Ζορρό και τον άλλον που σαπίζει μέσα; και το απίστευτο είναι να του προσάπτεται ότι είναι άνθρωπος σκεπτόμενος; τι άλλο θα διαβάσουμε δηλαδή;
Εγω παλι που προσπαθω να εντοπισω διαφορες στην καθημερινοτητα μου στην πολη σε σχεση με το χθες και δεν βρισκω ειμαι στραβος ρε παιδια? Βοηθηστε με λιγο...Η πολη εχει το χειροτερο κυκλοφοριακο ever, τα παρκαρισμενα βρισκονται ακομη και πανω στα δεντρα(και φυσικα πανω σε ραμπες, πεζοδρομους, ποδηλατοδρομους...), η καθαριοτητα μια απο τα ιδια, τα πεζοδρομια πληρως κατειλειμμενα απο αλλοδαπους μικροπωλητες κλπ. Ακομη και οι (υποτυπωδεις)ποδηλατοδρομοι απο τον προηγουμενο σαλτιμπαγκο εγιναν...Οσον αφορα στο κομπλεξ των Θεσσαλονικεων απεναντι στο Αθηναικο κρατος: Υπαρκτο μεν, αλλα οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια.Τι εννοω? Μπορει καποιος να μου δειξει ΕΝΑ σοβαρο εργο αναπτυξιακου χαρακτηρα στην πολη τα τελευταια 40 χρονια χρηματοδοτουμενο απο την κεντρικη εξουσια? Μια αναβαθμιση του αεροδρομιου εστω? Απολυτως τιποτε...Να μην μιλησω για την ουσιαστικη καταργηση της ΔΕΘ...Το κομπλεξ παιδια δεν προερχεται απο το οτι δεν παιρνει πρωταθλημα ο ΠΑΟΚ, αλλα απο το γεγονος οτι ο μεσος Αθηναιος πιστευει οτι τα συνορα της χωρας ειναι στις Αφιδνες(αντε στην Λαμια...)Υ.Γ.Εχω ζησει και στις δυο πολεις και δυστυχως εχω μετρο συγκρισης...
"Μπορει καποιος να μου δειξει ΕΝΑ σοβαρο εργο αναπτυξιακου χαρακτηρα στην πολη τα τελευταια 40 χρονια χρηματοδοτουμενο απο την κεντρικη εξουσια?""Χρηματοδοτούμενα από την κεντρική εξουσία" μεγάλα έργα δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά αφού τα περισσότερα γίνονται με συγχρηματοδότηση από ΕΕ και συμβάσεις παραχώρησης. Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά σε μερικά έργα που έγιναν στη Θεσσαλονίκη με μη τοπικά κονδύλια:Ολοκληρωμένα: -Προαστιακός Θεσσαλονίκη-Λάρισα-Εγνατία (οκ, όχι μόνο για τη Θεσσαλονίκη αλλά με μεγάλο ώφελος και γι'αυτή)-Ανάπλαση παραλίας-ΣΕΜΠΟ ΟΛΘΥπό κατασκευή:-Περιφερειακή-Μετρό-Επέκταση αεροδιαδρόμου του ΜακεδονίαΜε τη σειρά σου λοιπόν θέλω να μου βρείς ένα δημόσιο έργο που να έγινε εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης που να προσεγγίζει το κόστος του Μετρό της δεύτερης
Οκ, αφου δεν συμφωνεις με το χρηματοδοτουμενα να γραψω "συγχρηματοδοτουμενα απο την κεντρικη εξουσια"(καθως παντα υπαρχει ενα ποσοστο εθνικης συμμετοχης) και να προσθεσω επισης οτι το ποια εργα θα υλοποιηθουν εξαρταται απο το Υπουργειο και οχι απο τις Βρυξελλες.Επισης το να αντιμετωπιζεται ενα πολεδομικο συγκροτημα 1,4 εκατομμυριων κατοικων(απο τα μεγαλυτερα της Ευρωπης) οπως η οιαδηποτε επαρχιακη πολη ειναι τουλαχιστον ατοπο(η Αθηνα ειναι τριπλασια της Θεσσαλονικης, ενω η αμεσως επομενη πολη(Πατρα) ειναι το 1/7 της Θεσσαλονικης, συνεπως παρεμφερεις πρεπει να ειναι και οι αναλογιες των δαπανωμενων χρηματων).Τελος για τα εργα που ανεφερες:Προαστικος: Συγνωμη η τοποθετηση απο τον ΟΣΕ 10 βαγονιων(που αυριο μπορει να ειναι αλλου) συνιστα μεγαλο εργο? Καινουργια σιδηροτροχια εβαλαν?Εγνατια:Το εργο αφορα ολα την Βορειο Ελλαδα.Με την ιδια λογικη η Εθνικη ειναι εργο της Αθηνας...Ανάπλαση παραλίας: Ουσιαστικα εργο του Δημου και επ' ουδενι αναπτυξιακο(απλα αλλαγη φορεματος-ποιος χεσ...)Οσο για τα "υπο κατασκευη" ας τα σχολιασουν τα εγγονια μας οταν(και αν ολοκληρωθουν)...Η Θεσσαλονικη ειναι η μοναδικη στον πολιτισμενο κοσμο πολη με αυτο το μεγεθος, διχως μεσο σταθερης τροχιας στις συγκοινωνιες της...Αρκετα με τα φουμαρα
Καταρχάς μερικά στοιχεία:-Σύμφωνα με την τελευταία απογραφή το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης έχει πληθυσμό 790 χιλ. και η Περιφερειακή Ενότητα 1,1 εκ. Ανίστοιχα, η Πάτρα έχει 214 χιλ και η ΠΕ Αχαϊας 310 χιλ., το Ηράκλειο 174 χιλ και ο νομός 304 χιλ. Από που βγαίνει το 1/7;Για το κατά πόσο είναι ευνοημένη η Θεσσαλονίκη σε σχέση με την υπόλοιπη εκτός Αθηνών Ελλάδα, αρκεί το ακόλουθο παράδειγμα. Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, η πύλη της σημαντικότερης τουριστικής περιοχής της χώρας, έχει πολύ περισσότερες αφίξεις από το Μακεδονία και εφέτος έφθασε τα επίπεδα του Ελ. Βελ. Αυτά σε ένα αεροδρόμιο που από καιρό έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητα του. Τα σχέδια όμως για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι είναι παγωμένα τη στιγμή που στο λιγότερο σημαντικό Μακεδονία γίνονται έργα αξίας 200 εκ. ευρώ.Όσο για τα σχόλια σου για τα έργα που ανέφερα:-Για τον Προαστιακό έγινε ηλεκτροκίνηση και νέα χάραξη της γραμμής σε ορισμένα σημεία-Η Εγνατία περιλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι που περιβάλει τη Θεσσαλονίκη και επιτρέπει την παράκαμψη της πόλης. Επίσης μετέτρεψε περιοχές όπως οι Σέρρες σε προάστειο της Θεσ-Ο Δήμαρχος σας στη συνέντευξη από πάνω λέει για το πόσο σημαντικός είναι ο τουρισμός για την ανάπτυξη της πόλης. Αν θεωρείς πως έργα αστικής ανάπλασης όπως η Νέα Παραλία δεν κάνουν την Θεσσαλονίκη πιο ελκυστικό τουριστικό προϊόν απλά θα διαφωνήσουμε.Όσο για τα υπό κατασκευή, ελπίζω το 2021 που με τα χειρότερα σενάρια θα τελειώσει το Μετρό, το έργο με το πιο αμφίβολο χρονοδιάγραμμα από τα 3 που ανέφερα, να ζείς να το χαρείς.
Το ψαξα λιγο, ειμαστε και οι δυο λαθος(η αληθεια ως συνηθως καπου στην μεση...)Πληθυσμος πολεοδομικου συγκροτηματος Θεσ/νικης ακριβως 1 εκατομμυριο(Πηγη Eurostat)http://en.wikipedia.org/wiki/Larger_Urban_Zones :-)Στην Βορειο Ελλαδα σε αντιθεση με την Κρητη, εκατομμυρια Βαλκανιοι τουριστες καταφθανουν οδικως. Απο που? Απο τον τραγικο δρομο Ευζωνοι-Θεσσαλονικη. Προεκταση του δρομου αυτου ειναι η παλια Εγνατια δηλαδη η διαδρομη Θεσσαλονικη -Εδεσσα-Φλωρινα-Αλβανια. Ο δρομος αυτος(κατ' ευφημισμον "εθνικη οδος", ειναι η χειροτερη καρμανιολα της χωρας(μπροστα του η Κορινθου -Πατρων μοιαζει με Autobahn...).Το μετρο της πολης ηταν να τελειωσει το 2013... Το 2021 θα λεμε οτι θα τελειωσει το 2087...:-)
Χέι,<ψώνισμα>αποκλείεται να κάνω λάθος. Πέρα από την πλάκα, και εγώ απο τη wiki πήρα τα στοιχεία και βάζω το λινκ στο τέλος γιατί είναι μακρινάρι. Τώρα για το αν είναι σωστό το ΠΣ όπως το ορίζει η Eurostat ή η Εθνική Στατιστική ας μη χαλάσουμε τις καρδιές μας, αυτό που ήθελα να πω είναι πως η σχέση Θεσ/νίκη/Πάτρα είναι ανάλογη της σχέσης Αθήνα/Θεσ/νίκη.Το Εύζωνοι-Χαλάστρα έχω χρόνια να το κάνω αλλά να σε πιστέψω πως είναι κακό, αν και ομολογώ πως είχα την αίσθηση ότι είναι οκ και το τμήμα από Βουλγαρία είναι το πραγματικά κακό. Αλλά σκέψου πως στην Κρήτη, η οποία έχει περισσότερους τουρίστες από τη Χαλκιδική, δεν είναι μόνο το αεροδρόμιο μικρό αλλά και ο ΒΟΑΚ, η εθνική, άθλια με τα έργα για τη βελτίωση του να δημοπρατούνται με ρυθμούς χελώνας. Επίσης περιοχές όπως η Ήπειρος και ουσιαστικά η Πελ/σος δεν έχουν πχ τρένο. Το νόημα μου είναι πως οι Θεσ/νικείς κλαίγονται, συχνά δίκαια, για το πόσα περισσότερα έργα γίνονται στην Αθήνα χωρίς να συνειδητοποιούν πως σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα (το 50% του πληθυσμού) είναι υπερευνοημένοι. Πως η ανισορροπία αυτή οφείλεται στην επι δεκαετίες πριμοδότηση των 2 κέντρων σε σχέση με την επαρχία και δεν θα αλλάξει με το να γίνει το μετρό στη Θεσ/νίκη το 2016 αντί για το 2021.http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_2011
Φίλοι μου ο κ. Μπουτάρης εκλέχθηκε για δήμαρχος ή για ψυχολόγος; ας κοιτάξει τα πρακτικά προβλήματα της πόλης του και ας αφήσει τις κοινωνιολογικές συζητήσεις, που θίγουν τους συμπολίτες του. Μπουχτίσαμε φιλοσόφους, αναλυτές πάσης φύσεως κ ξερόλες σε αυτόν τον τόπο, αλλά από έργα...
Είχα πάει σε μια εκκλησία στην Πυλαία για ένα μνημόσυνο και ο ιερέας στο τέλος έκανε κύρηγμα για τον "άθεο" Μπουτάρη που φέρνει την αμαρτία στην πόλη (εννοούσε το gay parade). Υπήρχαν μάλιστα και κάποιοι "χριστιανοί" που γυρνούσαν και μάζευαν υπογραφές για να σταματήσει ο δήμαρχος "ν' αποθεώνει την ανωμαλία". Τέτοιες συντηρητικές και επαρχιώτικες νοοτροπίες έχει να αντιμετωπίσει. Αφού καμιά φορά σκέφτομαι ότι πολιτικοί σαν τον Παπαγεωργόπουλο μας αξίζουν. Όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά παντού. Με το κοστουμάκι τους, ατσαλάκωτοι, να καλύπτουν τα μικροαστικά απωθημένα μας. Κι ας μας πουλάν παπά και ας μας έχουν γδύσει!Τώρα όσον αφορά τις κομπλεξικές συμπεριφορές θεωρώ ότι οι νέες γενιές έχουν απαλλαχθεί από αυτές. Και τέλος πάντων δεν είναι αυτό το βασικό σημείο της συνέντευξης. Μας δείχνουν το φεγγάρι κι εμείς κοιτάμε το δάχτυλο, αποδεικνύοντας ότι τελικά η κάθε πόλη παλεύει με τα δικά της κόμπλεξ!
Η μόνη αλλαγή που είδα επι Μπουταρη είναι μαραμενα παρτερια γκαζόν στην πεζοδρομημενη(χαρά-του-πάρκινγκ ) Αγ. Σοφίας και κάτι παγκάκια στη Τσιμισκη. Οι δρόμοι πίτα όπως πάντα στα διπλοαρκαρισμενα ταξί και μαύρους που πιάνουν το 1/3 του πεζοδρομίου. Στα άλλα 2/3 εχει μηχανάκια και σταθερά banner δαπέδου που διαφημίζουν την πραμάτεια των καταστημάτων.
Οι δημότες της Θεσνίκης ετοιμάζουν χοντρό φούμο. Μιλάμε ότι πέρασε και δεν ακούμπησε. Ούτε έργα, ούτε όραμα (αυτό δικαιολογείται, 72 χρονών είναι ο άνθρωπος).
Μεγαλύτερο "έργο" για έναν εκλεγμένο άρχοντα από το να σταματήσει να σε κλέβει και να καλύπτει τα έξοδα του δήμου του με όσο το δυνατόν λιγότερα από τα λεφτά ΣΟΥ δεν υπάρχει. Και αν είχαμε λίγο περισσότερο μυαλό στην Ελλάδα θα ψηφίζαμε με βάση το ποιος θα μας τάξει λιγότερα "έργα" και διορισμούς ώστε να μας μένουν περισσότερα από τα λεφτά ΜΑΣ στην τσέπη ΜΑΣ.
Ασε εμάς τους ντόπιους να ξέρουμε καλύτερα ποιόν θα ψηφίσουμε και ποιόν όχι. Δεν σημαίνει ότι επειδή ο προηγούμενος έκλεψε(?) θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τον Mr Τίποτα...
Ο προηγούμενος έκλεψε γιατί τον ψήφιζαν βούρλα που έβλεπαν "έργα", προσλήψεις και φιέστες και έκαναν ΑΑΑΑΑΑ με το στόμα ανοιχτό όπως οι ιθαγενείς που τους έδιναν καθρεφτάκια....Και όσο υπάρχουν άτομα που ζητάνε απο τους δημάρχους και τους βουλευτές που εκλέγουν τέτοιου είδους "έργα" θα υπάρχουν πάντα λαμόγια που θα τους τα παρέχουν έχοντας βέβαια το χέρι τους χωμένο βαθειά στην τσέπη μας.Και κράτα μικρο καλάθι για το κατά πόσο η κρίση των ντόπιων είναι καλή. Αυτή τους η "κρίση" ψήφιζε ξανά και ξανά τον Ψωμιάδη, τον Τσοχατζόπουλο, τον Παπαγεωργοπουλο, τον Παπαθεμελή, τον Καστανίδη, τον Ορφανό, τον Ιωαννίδη, τον Κωστάκη Καραμανλή....
"Ασε εμάς τους ντόπιους να ξέρουμε καλύτερα ποιόν θα ψηφίσουμε και ποιόν όχι. Δεν σημαίνει ότι επειδή ο προηγούμενος έκλεψε(?) θα πρέπει να συμβιβαστούμε με τον Mr Τίποτα... "Κανονικά θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν σας έκλεψε μόνο ο προηγούμενος αλλά και ο προ-προηγούμενος και ο προ-προ-προηγούμενος.. αφού τον ψηφίζατε ξανά και ξανά.. δηλαδή δεν έκλεβαν μια τετραετία αλλά τρεις..Τα συμπεράσματα δικά σου...
Αν και αντιπαθώ τον Μπουτάρη σε γενικές γραμμές κι αυτό λόγω συμπεριφοράς του ως προς κάποιες "κατηγορίες" ανθρώπων και εμπόρων, τολμώ να ομολογήσω ότι σχεδόν στον 80% των όσων δηλώνει συμφωνώ!
Από κάπου λέει πρέπει να ξεκινήσουμε. Μήπως από ότι το 80% των λεωφορειολωρίδων της πόλης είναι παρκαρισμένες; Μήπως από το ότι το ίδιο ισχύει για τους ποδηλατόδρομους; Μήπως από το ότι δεν περιμένεις ο δημότης σου να γίνει "Ευρωπαίος" από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά πρέπει να του δώσεις ένα κίνητρο, μια καλή εναλλακτική; Θα με λιανίσουν άπαξ και βγω με το ποδήλατο! Κι έπειτα, που θα το αφήσω; Εδώ μέσα από τον οικοδομή μου έκανε φτερά! Και γιατί να πήξω στην κίνηση μέσα στο αστικό; Πήζω και στην άνεση του αυτοκινητακίου μου! Που δεν με απασχολέι η κίνηση προσωπικά γιατί οδηγώ σκουτεράκι κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο, αλλά και πάλι... λόγια δήμαρχε λες πολλά! Κάνε και τίποτα πρακτικό! Φάγατε πόσα τρελά λεφτά στο να χαλάσετε τα καταπράσινα παρκάκια της παραλίας και δεν έχετε άλλα, ε λογικό!! :(
Ε κι εσύ, αφού το είχες αφήσει στην οικοδομή, τι περίμενες; Χαχα. Συγγνώμη, καταλαβαίνω τον πόνο σου για το κλεμμένο ποδήλατο, αλλα δεν μπορούσα να αντισταθώ. Στα αθηναϊκά αυτιά ακούγεται πολύ αστείο το 'οικοδομή'. Εμείς λέμε την τελειωμένη οικοδομή, πολυκατοικία. Η οικοδομή είναι το γιαπί.
Η αλήθεια είναι πως οι Θεσσαλονικείς έχουμε μεγάλα κόμπλεξ με την Αθήνα. Είμαι μισή μισή και στην κυριολεξία έχω ζήσει τη μισή μου ζωή Αθήνα και την άλλη μισή Θεσσαλονίκη, τη λατρεύω τη Θεσσαλονίκη αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως οι άνθρωποι έχουν πολλά θέματα με την πρωτευουσα. Ακόμα και το μετρό πιστεύω από το κόμπλεξ τους το φτιάχνουν. Στο σχολείο όταν πρωτοπήγα δέχτηκα ρατσισμό για το γεγονός ότι ήμουν Αθηναία.
Ωραιος ο δημαρχος, προσπαθει να κανει το καλυτερο για την πολη του και να φερει λεφτα οπως μπορει. Απο αυτη την συνεντευξη μου φανηκε πολυ ανθρωπινος οταν ενδιαφερεται πιο πολυ για τα συσσιτια παρα για τα λαμπιονια και οπως λεει και ο ιδιος "θα μπορούσαν οι πολίτες να συνεισφέρουν, στολίζοντας ο καθένας σχεδόν ανέξοδα τον χώρο μπροστά στο μαγαζί του ή το μπαλκόνι του και συμμετέχοντας έτσι ενεργά σ’ όλη την ιστορία του εορτασμού". Αν δεν μπορουμε να συμμετεχουμε σε κατι τοσο απλο πως θα συμμετασχουμε για να κανουμε κατι καλυτερο σε αυτη την χωρα;
700 χιλιάδες κόστιζαν δέκα σειρές λαμπιόνια πάνω από την τσινισκή, οι μισές από τις οποίες δεν δούλευαν εδώ και 5 χρόνια; Α, ναι,Ξέχασα και τα τρια μπιχλιασμένα αγγελάκια με νέον φωτισμό απέναντι από την ΧΑΝΘ.Όντως, το δικό του κόμπλεξ είναι απύθμενο...
ΟΚ ωραίο το παραμυθάκι με το πόσο κομπλεξικοί είμαστε αλλά επειδή οι μεγαλύτεροι έχουμε ζήσει ανεκδιήγητες καταστάσεις Αθηναϊκού υδροκεφαλισμού και ειδικά στο Αθηναϊκό Δημόσιο - με αποκορύφωση ίσως το αισχρό φαγοπότι του 2004, καιρός να ξεκολλήσουμε από την ταμπελίτσα του κομπλεξικού Θεσσαλονικιού και να καταλάβουμε πώς μάλλον έχει τα δίκια της και η Θεσσαλονίκη και γενικότερα η επαρχία.
Λολ εννοείς οτι οι κάτοικοι της Αθήνας επωφελήθηκαν και συμμετείχαν στην σπατάλη του 2004?μήπως πήραν και μίζες?Πόσο ποιο ανεκδιήγητο γίνετε το σχόλιο σου όταν ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης ειναι μεσα για μίζες , ο πρώην νομάρχης καθαιρέθηκε για απιστία , και ο πρώην Υπουργός Αμυνης που είναι φυλακή έβαζε υποψηφιότητα στην Θεσσαλονίκη .Κατα τα αλλα ο υδροκεφαλισμος της Αθηνας σε μαρανε. Όλη η Ελλαδα τα ιδια χαλια εχει.Αντε να φτιαξουμε και υποθαλασσιο που ελεγε και ο Πανικας.
χμ μονο που αυτοι που τα φαγανε εκλέχθηκαν απ ολη την ελλαδα! ψηφιζουμε σε ολη την ελλαδα υποψηφιους περιφερειων ΟΛΗΣ της Ελλαδας.Κι αν θες να δεις ποσο καλοπερναμε εδω κατω παρατα τα και ελα παρε τη θεση των αθηναιων, μεσα στη τρελα το αγχος την ανεργια !
λολ σωστά, πόσο σωστή είσαι! καθόλου δεν επωφελήθηκαν οι Αθηναίοι από το 2004. Εμείς εδώ είμασταν που από το σχεδιασμό μέχρι την τελετή τέλους αρμέξαμε το συμβάν. Οι Αθηναίαοι να πάρουν μίζες;;;!!! απαππαπαππα πιπέρι καλέ! ούτε να το υποψιαστώ! Ως γνωστόν μόνο οι επαρχιώτες και μπασκλάς Θεσσαλονικείς παίρνουν μίζες, οι Αθηναίοι παίρνουν 'χορηγίες' και 'δωρεές'. Περίτρανη απόδειξη τα άτομα που προανέφερες.