Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter
16
Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter

Σίγουρα η καμπάνια αυτή δεν ανέτρεψε τον κόσμο της μόδας και της διαφήμισης και επιπλέον τα κορίτσια και οι γυναίκες που πρωταγωνιστούν επιλέχθηκαν κυρίως για την ομορφιά τους. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή και σπάνια είναι πως αυτό που φαντάζει αδιανόητο για μια καμπάνια και φωτογράφιση, ειδικά όταν μιλάμε για εσώρουχα, εδώ συνέβη. Καθόλου φώτοσοπ, κανένα εφέ, καμία επεξεργασία για να λάμψει το δέρμα, να στρογγυλέψουν ή να μεγαλώσουν οι καμπύλες και κανένα "παχάκι" δεν σφαγιάστηκε πριν κυκλοφορήσει.

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter

" What you see is what you get" τονίζει χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος της εταιρείας Αerie lingerie, Jenny Altman. Tα σημάδια, οι ουλές, τα τατουάζ, μερικές ραγάδες, κάποια ρυτίδα έκφρασης και οι όποιες ατέλειες είχαν οι πρωταγωνίστριες παραμένουν ως έχουν. Σκοπός της εταιρείας δεν είναι μόνο να κατευθυνθεί προς την τάση που θέλει τις γυναίκες φυσικές και τα αψεγάδιαστα τοπ μόντελ ανεπίκαιρα.

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter
Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter

Πίσω από όλο αυτό κρύβεται και μια ριζική αλλαγή πολιτικής της εταιρείας που αφορά κατ'επέκταση στρατηγικές μάρκετινγκ. Τα υπερεπεξεργασμένα κορμιά και οι εξωπραγματικές καλλονές εκτός του ότι αρχίζουν να μην αφορούν πολύ μεγάλη μερίδα κόσμου μπορούν ενίοτε να λειτουργήσουν και αρνητικά για μια εταιρεία. Είναι πολύ πιο φιλικό για τον κόσμο που θα επισκεφτεί ένα online shop να μπορεί να δει τα ρούχα φορεμένα σε ένα σώμα που θα προσεγγίζει τα δικά του μέτρα παρά να το αντικρίζει σε κάτι που ναι μεν θα δείχνει να έχει άψογη εφαρμογή και εικόνα, αλλά που θα τον βάλει σε σκέψεις για το πως θα είναι φορεμένο και στον ίδιο.

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter
Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ; Facebook Twitter

Η εταιρεία αναγνωρίζει πως αυτές οι γυναίκες εξακολουθούν να είναι υπέροχες όταν παραμένουν φυσικές και δεν ανησυχεί καθόλου για τις πιθανές ατέλειες ή το πως μπορεί αυτές να επηρεάσουν το design των ρούχων. Εξηγώντας περαιτέρω το σκεπτικό της ανέφερε εύστοχα πως οι πελάτισσες τους δεν είναι μοντέλα και πως αν σε κάτι θα μπορούσαν να ταυτιστούν περισσότερο είναι αυτό το στιλ και αυτή η εικόνα. "Δεν θέλουμε πια να προβάλουμε το γνώριμο ύφος της έως τώρα μόδας. Θέλουμε οι γυναίκες και κυρίως οι έφηβες να αγαπήσουν κάθε κομμάτι του εαυτού τους και της ομορφιάς του κορμιού τους".

 

16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

11 σχόλια
Ρε παιδιά, όταν λέμε ότι οι φωτογραφήσεις είναι φυσικές, δεν εννοούμε πως πρέπει να φωτογραφίζουν γυναίκες χοντρές με σπυριά και σημάδια, άβαφτες με τσίμπλες στα μάτια και ξεχειλωμένες φόρμες. Προφανώς και φωτογραφίζονται μοντέλα, διαφήμιση είναι. Απλώς δεν έκοψαν τις ρυτίδες έκφρασης, τις δίπλες σε κοιλίτσα - μασχάλες - μπούτια, όπως γίνεται πάντα στις διαφημίσεις οδηγώντας σε ένα παραμορφωμένο και ανύπαρκτο στην πραγματικότητα αποτέλεσμα. Οι διαφημίσεις είναι διαφημίσεις, πάντα θα χρησιμοποιούν ελκυστικούς ανθρώπους για να κάνουν ελκυστικό το προϊόν.
ναι κι εγω περιμενα πιο επαναστατικα πραγματα, μην ξεχναμε ομως οτι εξυπηρετουν σκοπους διαφημισης. Οι κοπελες ειναι σαν αγγελοι! Εχουν εκπληκτικα προσωπα και σωματα! Ωστοσο και μονο που δειξαν και λιγη ανθρωπινη κοιλιτσα, ειμαι αισιοδοξη πως εχει γινει το πρωτο βημα! Ειναι μια καλη αρχη, τουλαχιστο..
guru απο που ν αρχισω ν απανταω..εννοειται οτι θα επηρεαζομουν ως ανθρωπος αν τα προτυπα ηταν κοπελες με καμπυλες..οχι μονο εφω, μια ολοκρηρη κοινωνια, οπως στην Αναγεννηση π.χ. οπου τα προτυπα ομορφιας ηταν οι στρουμπουλες και παλλευκες γυναικες-σημαδι ευποριας και καθισιου, καθως οι λεπτες και μαυρισμενες γυναικες δουλευαν σκλαβες στα χωραφιια(οπου απ τη δουλεια στο υπαιθρο αδυνατιζαν και μαυριζαν). Αυτο ομως εχει αντιστραφει στην εποχη μας, τα προτυπα μοντελων ειναι αδυνατα (ωστε να χρησιμποιειται λιγοτερο υφασμα απο τους οικους μοδας, κατι που τους αποδιδει κερδος)Και φυσικα τα προτυπα ομορφιας δεν ειναι κατι υποκειμενικο, βεβαιως παντα υπαρχουν και τα προσωπικα γουστα, ομως η μοδα και τα στερεοτυπα της κοινωνιας εχουν καθιερωσει το τι ειναι "τελειο σωμα" , κατι που εχει προκαλεσει ασφυκτικη πιεση στο αδυναμο φυλο, απο ψυχο-σωματικες και διατροφικες διαταραχες μεχρι εμμονες, κομπλεξισμο, ελλειψη αυτοπεποιθησης και καταθλιψη(και η λιστα δεν τελειωνει εδω..) Ισως οι αντρες δεν το νιωθετε τοσο πιεστικα, η γυναικα ομως εχει να παλεψει με πολλους διαμονες των στερεοτυπων που θετει η κοινωνια μας - τελεια γυναικα, φλογερη συζυγος κι ερωμενη,στοργικη μανα,αποδοτικη εργαζομενη και καλη νοικοκυρα.Ολα αυτα ασκουν πιεσεις στο μυαλο της γυναικας, δεν ειναι ν απορουμε μετα που οι γυναικες εγιναν ξαφινκα γκρινιαρες!
Σωστά αγαπητέ. Όνομα και πράμα. Καθότι όλες οι -με παραπάνω κιλά- ή/και με κυτταρίτιδα γυναίκες είναι μόνες τους.... Ξέρετε, αν η συντριπτική πλειοψηφία των ελεύθερων φίλων μου στα 30 φεύγα δεν ήταν πανέμορφες κοπέλες με πάθος για τη γυμναστική ίσως και να έβλεπα κάποια αλήθεια στα λεγόμενά σας, αλλά ....
@ Astrea Δεν είναι κανονικές καθημερινές κοπέλες, είναι μοντέλα χωρίς φώτοσοπ. Τεράστια διαφορά.@ guru Ανάμεσα στις παχύσαρκες γυναίκες και στα μοντέλα δε βρίσκετε κάποιες ενδιάμεσες κατηγορίες; Η "παχουλή" της μόδας είναι η "λεπτή" της καθημερινότητας.
ακριβή αλλά με υπέροχα σχέδια (και νούμερα!) είναι πολύ δύσκολο να βρεις νούμερο σε οτιδήποτε πλέον, ακόμα και L ή αν βρεις θα είναι κατάλληλο μόνο για την γιαγιά μου. Στάμπες, στρας και σχέδια, μονόχρωμα μόνο σε S M, στην επαρχία δηλαδή, για Αθήνα δεν ξέρω, μην μου πείτε, δεν μπορώ να πάω, είναι μακρυά.