Σε λίγες μέρες το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Αμερικής αναμένεται να μονοπωλήσει το τηλεοπτικό ενδιαφέρον αλλά προς το παρόν το μιντιακό ενδιαφέρον διεκδικούν οι διαφημιστικές.
Τα υπέρογκα ποσά που ξοδεύονται για την παραγωγή ενός σποτ που θα προβληθεί στην τηλεοπτική μετάδοση του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, πρέπει να ανταποκριθούν και στον απαραίτητο ντόρο που θα προκαλέσουν. Ενίοτε και ίσως και λίγο επιτηδευμένα, κάποιοι πελάτες επιλέγουν μια τακτική που θεωρείται επιτυχημένη και λιγότερο πολυέξοδη.
Τι ακριβώς επιβάλλει η ανάπτυξη μιας τέτοιας στρατηγικής; Βρίσκεις το concept και χαλάς ένα σκασμό λεφτά για να κλείσεις έναν γνωστό πρωταγωνιστή. Γυρίζεις το σποτάκι αλλά φροντίζεις να παραβείς μερικούς από τους αυστηρούς κανόνες του Fox. Δεν είναι απαραίτητο να περιέχει γυμνό ή βία για να θεωρηθεί ακατάλληλο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αναφέρεις αντιδεοντολογικά ανταγωνιστικό προϊόν. Αυτομάτως το σποτάκι θα κοπεί και η εταιρεία θα μπορεί μετά να το διοχετεύσει στο ίντερνετ με τον βαρύγδουπο τίτλο " Το σποτάκι που απαγορεύτηκε από το Super Bowl". Instant viral δηλαδή με πολύ λιγότερα χρήματα και πολύ μεγαλύτερο εύρος προβολής.
Κάπως έτσι η εταιρεία SodaStream επανέλαβε το περσινό της τρικ βάζοντας την Σκάρλετ Γιόχανσον σε πρωταγωνιστικό ρόλο- κράχτη και απλά προσθέτοντας στο σενάριο την ατάκα του φινάλε: "Sorry Coke and Pepsi"
Πάνω από 1 εκατ. χτυπήματα σε λιγότερο από 24 ώρες!
Ιδού και το making of!
σχόλια