Ένα like για την ελληνική συμμετοχή στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ

Ένα like για την ελληνική συμμετοχή στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ Facebook Twitter
2
Ένα like για την ελληνική συμμετοχή στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ Facebook Twitter

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος διεξάγεται ο παγκόσμιος διαγωνισμός marketing, "L'Oreal Brandstorm 2014".

Οι φετινές συμμετοχές ήταν 2,792. Κάθε χώρα που παίρνει μέρος, επιλέγει μια ομάδα που θα την εκπροσωπήσει.

Η Ελλάδα συμμετέχει στον διαγωνισμό και την Παρασκευή 9 Μαΐου επιλέχθηκε η ομάδα που θα μας εκπροσωπήσει.

Οι ομάδες που πήραν μέρος ήταν έξι, ενώ τρεις έφτασαν στην τελική φάση.

Νικητές αναδείχτηκαν οι "Illusionists" (η ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), οι οποίοι αποτελούν πλέον την ελληνική συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Brandstorm που θα διεξαχθεί στο Παρίσι τον Ιούνιο. 

 

Ένα like για την ελληνική συμμετοχή στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ Facebook Twitter


Ποιοι είναι οι illusionists και πώς μπορείς να βοηθήσεις;


Η ομάδα απαρτίζεται από τους Σωκράτη Χαρίση, Σοφία Βαλάρη και Μαριλένα Κρασάκη. Επιλέχθηκαν ύστερα από την άρτια παρουσίαση τους από την κριτική επιτροπή της L'Oreal Ελλάδος, ως οι καλύτεροι Innovators/Brandstormers της φετινής χρονιάς γύρω από την δημιουργία ενός προϊόντος ανδρικής περιποίησης.


Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής βρέθηκαν ο Δημήτρης Λεκκάκος, διευθυντής Μάρκετινγκ της L'Oreal και η Μαρίνα-Λύδα Κουταρέλη, διευθύντρια Communication Lab. Τόσο η δημιουργία του προϊόντος αυτού, όσο και η προώθηση και σχεδίαση του, αποτέλεσε και αποτελεί αυστηρά δική τους ιδέα.

 

Στις 12 Ιουνίου στο Παρίσι, τα παιδιά διαγωνίζονται εκπροσωπώντας την Ελλάδα και διεκδικούν μια από τις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής.
Παράλληλα, διαγωνίζονται και για το βραβείο "People's Choice Award".

Ένα like για την ελληνική συμμετοχή στον παγκόσμιο διαγωνισμό μάρκετινγκ Facebook Twitter

 

Εδώ είναι το σημείο όπου πραγματικά μπορείς να βοηθήσεις!

 

Το βραβείο αυτό έχει αποκλειστικό στόχο να αναδείξει τη χώρα και το πανεπιστήμιο κάθε ομάδας, μέσω της δημιουργίας μιας αφίσας. Η αφίσα κάθε χώρας αναρτάται στην επίσημη σελίδα L'Oreal Brandstorm στο Facebook και για να αναδειχθεί νικητήρια πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6.

Συνεπώς έχετε τρεις επιλογές για να βοηθήσετε την ομάδα:

1) Κάνοντας like στην αφίσα μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του L'Oreal Brandstorm
2) Κάνοντας share την αφίσα.
3) Δίνοντας δημοσιότητα στην ενέργειά.

Πατήστε εδώ και αφήστε το like σας για την ελληνική συμμετοχή, τον Σωκράτη, τη Σοφία και την Μαριλένα.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Συνήθως δεν κάνω like επειδή είναι από το ίδιο χωριό ή έχουμε κοινό ξάδερφο, ωστόσο τα παιδιά έχουν όντως μια από τις καλύτερες αφίσες στον διαγωνισμό και το αξίζουν! Μια περιήγηση στις υπόλοιπες υποψηφιότητες θα σας πείσει.