Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος διεξάγεται ο παγκόσμιος διαγωνισμός marketing, "L'Oreal Brandstorm 2014".
Οι φετινές συμμετοχές ήταν 2,792. Κάθε χώρα που παίρνει μέρος, επιλέγει μια ομάδα που θα την εκπροσωπήσει.
Η Ελλάδα συμμετέχει στον διαγωνισμό και την Παρασκευή 9 Μαΐου επιλέχθηκε η ομάδα που θα μας εκπροσωπήσει.
Οι ομάδες που πήραν μέρος ήταν έξι, ενώ τρεις έφτασαν στην τελική φάση.
Νικητές αναδείχτηκαν οι "Illusionists" (η ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), οι οποίοι αποτελούν πλέον την ελληνική συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Brandstorm που θα διεξαχθεί στο Παρίσι τον Ιούνιο.
Ποιοι είναι οι illusionists και πώς μπορείς να βοηθήσεις;
Η ομάδα απαρτίζεται από τους Σωκράτη Χαρίση, Σοφία Βαλάρη και Μαριλένα Κρασάκη. Επιλέχθηκαν ύστερα από την άρτια παρουσίαση τους από την κριτική επιτροπή της L'Oreal Ελλάδος, ως οι καλύτεροι Innovators/Brandstormers της φετινής χρονιάς γύρω από την δημιουργία ενός προϊόντος ανδρικής περιποίησης.
Ανάμεσα στα μέλη της επιτροπής βρέθηκαν ο Δημήτρης Λεκκάκος, διευθυντής Μάρκετινγκ της L'Oreal και η Μαρίνα-Λύδα Κουταρέλη, διευθύντρια Communication Lab. Τόσο η δημιουργία του προϊόντος αυτού, όσο και η προώθηση και σχεδίαση του, αποτέλεσε και αποτελεί αυστηρά δική τους ιδέα.
Στις 12 Ιουνίου στο Παρίσι, τα παιδιά διαγωνίζονται εκπροσωπώντας την Ελλάδα και διεκδικούν μια από τις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής.
Παράλληλα, διαγωνίζονται και για το βραβείο "People's Choice Award".
Εδώ είναι το σημείο όπου πραγματικά μπορείς να βοηθήσεις!
Το βραβείο αυτό έχει αποκλειστικό στόχο να αναδείξει τη χώρα και το πανεπιστήμιο κάθε ομάδας, μέσω της δημιουργίας μιας αφίσας. Η αφίσα κάθε χώρας αναρτάται στην επίσημη σελίδα L'Oreal Brandstorm στο Facebook και για να αναδειχθεί νικητήρια πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6.
Συνεπώς έχετε τρεις επιλογές για να βοηθήσετε την ομάδα:
1) Κάνοντας like στην αφίσα μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του L'Oreal Brandstorm
2) Κάνοντας share την αφίσα.
3) Δίνοντας δημοσιότητα στην ενέργειά.
Πατήστε εδώ και αφήστε το like σας για την ελληνική συμμετοχή, τον Σωκράτη, τη Σοφία και την Μαριλένα.
σχόλια