ΚΙΝΗΣΗ

Αυτούς τους νεκρούς δεν αναγνωρίζει η Χρυσή Αυγή

Αυτούς τους νεκρούς δεν αναγνωρίζει η Χρυσή Αυγή Facebook Twitter
15

 

Die Junta

   Σαν σἠμερα πριν από 39 χρόνια, κορυφώθηκε η εξέγερση του Πολυτεχνείου που βρισκόταν σε εξέλιξη από τις 14 Νοεμβρίου 1973. Αυτή η εξέγερση είναι ίσως η τελευταία μεγάλη συλλογική αντίδραση Ελλήνων για όσα συμβαίνουν γύρω τους. 39 χρόνια μετά, η συζήτηση γύρω από την επέτειο της 17ης Νοέμβρη άνοιξε με αφορμή ένα φυλλάδιο του παραρτήματος Καλαμάτας της Χρυσής Αυγής με τίτλο ”Πολυτεχνείο | Ζητούνται νεκροί – Ο ευρών αμοιφθήσεται” .

 

ΝΕΚΡΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Αυτό δηλώνουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν τα κάθε λογής σκουπίδια που την εκπροσωπούν, σε μια απέλπιδη προσπάθεια να τραβήξουν λίγο ακόμα την προσοχή του δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού και να επωφεληθούν ορισμένα ψηφαλάκια για τα τομάρια τους. Ωστόσο, δεν προκαλεί εντύπωση η τακτική της, το γεγονός ότι τοποθετείται με τρόπο ”εκρηκτικό” σε θέματα επικαιρότητας και εκμεταλλεύεται καταστάσεις, αλλά το περιεχόμενο των όσων δηλώνει. Το βασικό ζήτημα λοιπόν που απασχολεί τα εν λόγω φασισταριά είναι το εάν υπήρξαν ή όχι νεκροί εντός του Πολυτεχνείου.

Για αυτό το φλέγον ζήτημα το οποίο οι ίδιο δημιούργησαν εντέχνως, σπεύδουν προφανώς να δώσουν και την απάντηση. ΟΧΙ. Σε μία αιματηρή εξέγερση όπου ένα τανκ εισέβαλε σε ένα Πανεπιστήμιο που είχε καταληφθεί από φοιτητές δεν χύθηκε αίμα, δεν σκοτώθηκε κανείς. Παραλείπουν ωστόσο να αναφέρουν ότι, εκτός του χώρου του Πολυτεχνείου και μόνο κατά το τριήμερο 16-18/11/1973, σκοτώθηκαν 24 άτομα (ο ένας πέθανε μετά το τριήμερο). 24 άτομα σε 3 μέρες, άγνωστο πόσοι άλλοι μέσα στα 7 χρόνια της χρηστής διακυβέρνησης των πεφωτισμένων χουντικών. Μία λίστα που μικραίνει ή μεγαλώνει ανάλογα με τα συμφέροντα αυτού που τη συνθέτει.

 

 

ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

 

 

 Για τους ανθρώπους λοιπόν που θέλουν να αγνοούν την ιστορία και προτιμούν να την πλάθουν κάθε φορά ανάλογα με τις επιδιώξεις τους, η απάντηση πρέπει να είναι αποστομωτική. Το ότι κάποιος θεωρεί ότι εντός του Πολυτεχνείου δεν υπήρξαν νεκροί, δεν σημαίνει ότι νεκροί δεν υπήρξαν γενικά.

24 νεκροί δεν ζητούν δικαίωση από κάτι τέτοιους υπανθρώπους που τολμούν να χρησιμοποιούν για δικό τους όφελος θανάτους συνανθρώπων τους. Οι 24 νεκροί και οι πάνω από 1.000 επιβεβαιωμένοι τραυματίες μόνο κατά τη διάρκεια της εξέγερσης είναι εδώ για να θυμίζουν σε όλους ότι αυτό που σήμερα περιφρονείται, το δημοκρατικό πολίτευμα, υπήρξε κάποτε ύψιστο αγαθό στη ζωή πολλών που θυσιάστηκαν προκειμένου να εδραιωθεί και πάλι. [...]

Η αλήθεια για πολλούς είναι υποκειμενική. Όταν πρόκειται όμως για μελανά και αιματοβαμμένα σημεία της ελληνικής ιστορίας, ένας ελάχιστος σεβασμός απαιτείται στη μνήμη όλων όσων υπέφεραν, άμεσα ή έμμεσα, από την επταετία που γύρισε την Ελλάδα πολλά χρόνια πίσω. Όσο και τακτοποιημένα δημόσια οικονομικά να άφησαν πίσω τους οι Συνταγματάρχες, όσα προβλήματα και να έχει η δημοκρατία όπως σήμερα εκφράζεται από τους αντιπροσώπους που εμείς ψηφίζαμε και ψηφίζουμε, η προτεραιότητα σε μια πολιτισμένη κοινωνία είναι μία. Η ανθρώπινη ζωή.

Δεν νοείται να θυσιάζεται η ανθρώπινη υπάρξη στο βωμό ισοσκελισμένων προϋπολογισμών και να προτιμάται μία νοητή ευημερία γεμάτη στερήσεις βασικών δημοκρατικών δικαιωμάτων αντί της ουσιαστικής ευημερίας που διαπνεεται από ελευθερία, ισότητα και άλλες ”άγνωστες” για τους πολιτικούς του σήμερα έννοιες.

 

Υ.Γ.: Για μερικούς, ο Διομήδης Κομνηνός, μαθητής μόλις 17 ετών, (μεταξύ πολλών ακόμη) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΤΩΘΕΙ στο Πολυτεχνείο...

 

Αρχείο
15

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

10 σχόλια
καλό θα ήταν να μην δανειζόμαστε το λεξιλόγιο της χρυσής αυγής, όπως το "υπάνθρωποι", που και ιδεολογικά φορτισμένο είναι και φέρει ιστορία που στάζει αίμα. ίσως ο χαρακτηρισμός να τους ταιριάζει γάντι, αλλά ας αντισταθούμε στον πειρασμό, δεν έχει νόημα να πατάξουμε τον φασισμό της ΧΑ εγκαθιδρύοντας μια νέα μορφή απολυταρχισμού.
Για ποιά απάντηση στη Χρυσή Αυγή μιλάτε; Εδώ αρχίζει και βγάζει γλώσσα ο Χρύσανθος, ο κολλητός του Σαμαρά, ετοιμάζοντας σιγά σιγά το έδαφος για να "τελειώνουμε με κάποιες επετείους".
Τότε πρέπει ή να τσεκάρεις την όρασή σου ή να μην διαβάζεις τόσο διαγώνια ή να μην είσαι τόσο εγκάθετος-η.Εκτός από αυτόν, που σημειώνεις και συ:Διομήδης Κομνηνός του Ιωάννη, 17 ετών, μαθητής, κάτοικος Λευκάδος 7, Αθήνα. Στις 16.11.1973, μεταξύ 21.30 και 21.45, ενώ βρισκόταν μαζί με άλλους διαδηλωτές στη διασταύρωση των οδών Αβέρωφ & Μάρνη, τραυματίστηκε θανάσιμα στην καρδιά από πυρά που έριξαν εναντίον του άνδρες της φρουράς του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως. Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. και από εκεί, νεκρός πλέον, στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών (όπως λεγόταν τότε το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο).είναι και οι:Σπύρος Μαρίνος του Διονυσίου, επονομαζόμενος Γεωργαράς, 31 ετών, ιδιωτικός υπάλληλος, από την Εξωχώρα Ζακύνθου. Κατά τις βράδυνες ώρες της 16.11.1973, ενώ βρισκόταν στην περιοχή του Πολυτεχνείου, κτυπήθηκε από αστυνομικούς με συμπαγείς ράβδους, και υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Μεταφέρθηκε στο Θεραπευτήριο Πεντέλης, όπου πέθανε τη Δευτέρα, 19.11.1973, από οξύ αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο. Τάφηκε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, όπου στις 9.9.1974, έγινε τελετή στη μνήμη του.Στυλιανός Καραγεώργης του Αγαμέμνονος, 19 ετών, οικοδόμος, κάτοικος Μιαούλη 38, Νέο Ηράκλειο Αττικής. Στις 10.15 το πρωί της 17.11.1973, ενώ βρισκόταν μαζί με άλλους διαδηλωτές στην οδό Πατησίων, μεταξύ των κινηματογράφων «ΑΕΛΑΩ» και «ΕΑΛΗΝΙΣ», τραυματίστηκε από ριπή πολυβόλου που έριξε εναντίον τους περίπολος πεζοναυτών που επέβαινε ενός τεθωρακισμένου οχήματος. Μεταφέρθηκε στο Κ.Α.Τ., όπου πέθανε μετά από 12 μέρες, στις 30.11.1973.Ευστάθιος Κολινιάτης, 47 ετών, από τον Πειραιά, κάτοικος Νικοπόλεως 4, Καματερό Αττικής. Κτυπήθηκε στις 18.11.1973 από αστυνομικούς με συμπαγείς ράβδους, και υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, συνεπεία των οποίων πέθανε στις 21.11.1973.Μιχαήλ Μυρογιάννης του Δημητρίου, 20 ετών, ηλεκτρολόγος, από τη Μυτιλήνη, κάτοικος Ασημάκη Φωτήλα 8, Αθήνα. Στις 12.00 το μεσημέρι της 18.11.1973, ενώ βάδιζε στη διασταύρωση των οδών Πατησίων και Στουρνάρη, τραυματίστηκε θανάσιμα στο κεφάλι από πυρά περιστρόφου αξιωματικού του Στρατού (αυτουργός ο συνταγματάρχης Νικόλαος Ντερτιλής). Μεταφέρθηκε στο Σταθμό Πρώτων Βοηθειών του Ε.Ε.Σ. σε κωματώδη κατάσταση και κατόπιν στο Ρυθμιστικό Κέντρο Αθηνών, όπου πέθανε αυθημερόν.Ιωάννης Μικρώνης του Αγγέλου, 22 ετών, φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, από την Άνω Αλισσό Αχαΐας. Συμμετείχε στην κατάληψη του Πανεπιστημίου Πατρών. Κτυπήθηκε μετά τα γεγονότα, υπό συνθήκες που παραμένουν ακόμη αδιευκρίνιστες. Συνεπεία της κακοποίησης του υπέστη ρήξη του ήπατος, εξαιτίας της οποίας πέθανε στις 17.12.1973 στο Λαϊκό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου νοσηλευόταν. Σύμφωνα με ορισμένες ενδείξεις, ο τραυματισμός του συνέβη στην Πάτρα, άλλες όμως πληροφορίες τον τοποθετούν στην Αθήνα. Η περίπτωση του παραμένει υπό έρευνα.Αυτά για τις αδέσποτες, ανακλώμενες και "τυχαίες" σφαίρες.Όσον αφορά στις υπόλοιπες περιπτώσεις που έχουν δοθεί εδώ, στις πιθανές περιπτώσεις που μπορεί να μην έχουν δει καν το φως της δημοσιότητας αλλά και αυτές των πολυάριθμων τραυματιών νομίζω πως ελάχιστα έχει σημασία αν οι σφαίρες ήταν "αδέσποτες" ή στοχευμένες, το ζήτημα είναι ότι οι εντολές που είχαν δοθεί και άρα το κλίμα ήταν μηδενικής ανοχής/ κατασταλτικό.Και τι ακριβώς σημαίνει "αδέσποτη" όταν πυροβολείς μέσα σε διερχόμενο πλήθος; "Κάνεις το σταυρό σου" να μην πετύχεις καμία ή κανέναν εκ παραδρομής ή μην εξοστρακιστεί η σφαίρα;Παίζεις με ανθρώπινες ζωές ή φλιπεράκι;
Το οτι ηταν ακριβως απεξω απο το Πολυτεχνειο η ενα-δυο στενα πιο περα, θεωρειται απο τους φασιστες οτι αυτοι δεν ηταν νεκροι του Πολυτεχνειου.Δεν ειναι καινουργιο, οι φασιστες παντα τα ιδια ψεματα ελεγαν απο τοτε ακομα...
Συγγνώμη αλλά με τις φωτογραφίες που βλέπω εδώ μόνο νεκρούς αγωνιστές δεν αναγνωρίζω. Σαφώς οι άνθρωποι εκείνοι σκοτώθηκαν από πυρά της αστυνομίας εκείνες τις μέρες αλλά όντως ήταν αδέσποτες σφαίρες. Δεν βλέπω κανέναν να κινήθηκε εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων και να τον σκότωσαν πλην του Κομνηνού. Οι υπόλοιποι διέσχιζαν το δρόμο, ήταν στην ταράτσα του σπιτιού τους, μέσα στο αυτοκίνητο τους κλπ.
Mάλλον για σένα δεν έχει καμιά σημασία που ελεύθεροι σκοπευτές βρίσκονταν ακροβολισμένοι σε ταράτσες κτηρίων και πυροβολούσαν άοπλους! Στόχος τους ήταν να τρομάξουν τον κόσμο, να μην βγαίνει κανείς από το σπίτι του...Αυτό θα έπρεπε να σε εξαγριώνει περισσότερο! Πόσο ύπουλος και άνανδρος μπορεί να είναι κάποιος, ώστε να πυροβολεί άοπλους ή να έχει δώσει τη διαταγή! Λυπάμαι πολύ, ειλικρινά!
Ναι και οι αδέσποτες σφαίρες έφευγαν από μόνες τους από ξεχασμένα όπλα σε κάποιες ταράτσες. Αν εσύ περπατούσες στον δρόμο εκείνη τη μέρα και σου ερχόταν η αδέσποτη, δεν θα ήσουν νεκρός που σε σκότωσε η χούντα, γιατί δεν θα είχες κινηθεί εναντίον των αστυνομικών. Ωραία λογική.
Και τι ακριβώς θέλεις να πεις με αυτό δηλαδή; Ισα ίσα που το να σκοτώνεσαι από φανατισμένους φασίστες επειδή διασχίζεις ένα δρόμο ή πας να πάρεις τσιγάρα είναι ακόμα πιο τραγικό!
Το θέμα δεν είναι αν υπήρξαν ή δεν υπήρξαν νεκροί στο Πολυτεχνείο τότε - η ιστορία είναι γνωστή και δεν μπορεί να παραγραφεί.Το μεγάλο θέμα είναι ότι στην Ελλάδα του σήμερα, η Χρυσή Αυγή έχει καταφέρει να επιβάλει τη θεματολογία που επιθυμεί στην κατεύθυνση που επιθυμεί και έχει καταφέρει να εξαναγκάσει όλη την κοινή γνώμη, τα μέσα και φυσικά τις πολιτικές δυνάμεις να την ακολουθούν παθητικά σε αυτό το χορό του παραλόγου που η ίδια σέρνει, αποπροσανατολίζοντας από την αλήθεια και την ουσία.Η ουσία δεν είναι αν υπήρξαν ή δεν υπήρξαν νεκροί εκείνη τη νύχτα στο Πολυτεχνείο. Είναι ότι υπήρξε δικτατορία για πολλά χρόνια πριν από κεινη τη νύχτα. Είναι ότι εκατοντάδες άνθρωποι διώχθηκαν, βασανίστηκαν, εξορίστηκαν και οικογένειες καταστράφηκαν και διαμελίστηκαν. Είναι ότι δεν ήξερε κανείς τι θα του ξημερώσει, ότι ο ένας κάρφωνε τον άλλο, ότι η βία και ο τρόμος κυριαρχούσαν παντού. Και ότι, βέβαια, η ευρύτερη κοινωνία παρακολουθούσε παγωμένη, μέχρι το ξέσπασμα των νεαρών παιδιών στο Πολυτεχνείο. Αυτά είναι η ουσία. Σε αυτά θα έπρεπε να στεκόμαστε και αυτά θα έπρεπε να μνημονεύουμε κάθε χρόνο στις 17 Νοεμβρίου. Και σε μία πιο ψύχραιμη στιγμή και μία πιο ώριμη πολιτεία και κοινωνία, από την πρώτη στιγμή σύσσωμες πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις αυτό θα έπρεπε να είχαν απαντήσει στην όποια Χρυσή Αυγή ή Μαύρη Δύση. Και όχι να έχουν εμπλακεί σε αδιέξοδο εκ των πραγμάτων διάλογο που εντέχνως τρφοδοτεί προς όφελός της φυσικά αυτή η φράξια ρατσιστών τραμπούκων. Το ότι κανείς δε βγαίνει να βάλει τη Χ.Α. στη θέση της με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα δείχνει την άβυσσο στην οποία έχουμε περιπέσει ως πολιτεία και ως λαός. Αν δεν ξυπνήσουμε γρήγορα, αλίμονό μας.
Εντάξει, κατανοώ ότι σαν φασίστες, γι'αυτούς εθνική επέτειος θεωρείται μόνο η 21η Απριλίου! Δεν θεωρούν τη 17 Νοέμβρη εθνική γιορτή, δεν πιστεύουν ότι κάποιοι πέθαναν, μπράβο τους! Μπορούν να αποδείξουν κάτι τέτοιο? ΟΧΙ! Αντίθετα όμως, αποδεικνύεται εδώ το ακριβώς αντίθετο από αυτά που ισχυρίζονται ! Και νεκροί υπήρξαν και τραυματίες, και ακόμα κι αν δεν υπήρξαν, η 17 Νοέμβρη αποτέλεσε μια ιστορική μέρα μόνο και μόνο για τις ιδέες που αντιπροσώπευε και πρέπει να γιορτάζεται! Άραγε, εκεί στη Χρυσή Αυγή σκέφτονται καθόλου?