Μόνο από την μπροστινή πόρτα η επιβίβαση σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ

Μόνο από την μπροστινή πόρτα η επιβίβαση σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ Facebook Twitter
8

Από το περασμένο Σάββατο τέθηκε σε ισχύ το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης μόνο από την μπροστινή πόρτα σε 56 γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ.

Η επιβίβαση γίνεται με την επίδειξη του εισιτηρίου ή της κάρτας στον οδηγό στο πλαίσιο, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, της καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών, καθώς και της αντιμετώπισης της λαθρεπιβίβασης στα μέσα μεταφοράς.

Αναλυτικά, οι γραμμές, όπου εφαρμόζεται το μέτρο της υποχρεωτικής επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, είναι οι ακόλουθες:

24 Πετρούπολη – Ίλιον – Στ. Άγιος Αντώνιος

25 Καματερό – Ίλιον – Στ. Άγ. Αντώνιος

021 Κάνιγγος - Γκύζη

024 Αγ. Ανάργυροι - Σταθμός Αττικής - Σταθμός Λαρίσης μ. Κηφισού

025 Ιπποκράτους  - Προφ. Δανιήλ

026 Ιπποκράτους – Βοτανικός

027 Ιποκράτους - Ορφέως

046 Μουσείο - Ελληνορώσων

057 Oμόνοια - Λόφος Σκουζέ

060 Μουσείο - Ακαδημία - Λυκαβηττός

100 Πλ. Κουμουνδούρου - Κολωνάκι - Αγορά

116 Γλυφάδα - Βάρη - Κίτσι

128 Γλυφάδα - Τερψιθέα

142 Σταθμός Αργυρούπολη - Καλαμάκι

162 Βούλα - Πανόραμα

205 Γλυφάδα - Σούρμενα - Τερψιθέα

209 Μεταμόρφωση - Σύνταγμα

212 Σταθμός Δάφνη - Υμηττός - Βύρωνας - Καρέας

227 Άνω Πετράλωνα - Αγ. Αρτέμιος

302 Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας - Γέρακας

309 Κορωπί - Σταθμός Προαστιακού - Κορωπί

322 Αγ. Νικόλαος - Βραυρώνα

323 Βραυρώνα - Αγ. Νικόλαος

330 Κορωπί - Αγ. Μαρίνα

406 Σταθμός Νομισματοκοπείο - Αγ. Παρασκευή - Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας

407 Σταθμός Νομισματοκοπείο - Νέα Ζωή - Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας

409 Παπάγου - Σταθμός Εθνική Άμυνα - Σταθμός Κατεχάκη

410 ΟΑΚΑ - Άνω Μελίσσια

413 Παπάγου - Σταθμός Κατεχάκη - Σταθμός Εθνική Άμυνα

418 Σταθμός Εθνική Άμυνα - Σχολεία Χολαργού

450 Σταθμός Χαλάνδρι - Χαλάνδρι - Νέα Πεντέλη

451 Σταθμός Χαλάνδρι - Νέα Πεντέλη - Χαλάνδρι

460 Σταθμός Χαλάνδρι - Χαλάνδρι - Παλαιά Πεντέλη

461 Σταθμός Χαλάνδρι - Παλαιά Πεντέλη - Χαλάνδρι

501 Πεύκη - Μαρούσι Α

509 Ζηρίνειο - Αγ. Στέφανος - Κρυονέρι

522 Σταθμός Κηφισιά - Αδάμες Α

523 Σταθμός Κηφισιά - Αδάμες Β

524 Σταθμός Κηφισιά - Πολιτεία

526 Σταθμός Κηφισιά - Κεφαλάρι

527 Πεύκη - Μαρούσι Β

530 Σταθμός Κηφισιά - Μελίσσια - Νέα Πεντέλη

535 Ζηρίνειο - Εύξεινος Πόντος

536 Ζηρίνειο - Διόνυσος

541 Μεταμόρφωση - Σταθμός Αμαρουσίου

543 Σταθμός Κηφισιά - Νοσοκομείο Αγ. Ανάργυροι

560 Σταθμός Κηφισιά - Μορτερό - Νέα Ερυθραία

602 Νέα Ιωνία - Καλογρέζα - Σταθμός Πανόρμου

604 Νοσοκομείο Αγ. Αναργύρων - Σταθμός Μεταμόρφωση - Νέα Ιωνία

605 Περισσός - Άνω Πατήσια

610 Φιλοθέη - Αμπελόκηποι

640 Τοπική Ηρακλείου

642 Ηράκλειο - Αγ. Νεκτάριος - Πεύκη

651 Ψυχικό - Πανόρμου Α

653 Ψυχικό - Πανόρμου Β

837 Άνω Αγ. Βαρβάρα - Σταθμός Αγ. Μαρίνα

Ελλάδα
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Νίκος Πλακιάς καταγγέλλει το ΑΠΘ που δεν απένειμε τον τίτλο σπουδών στην Κέλλυ Πορφυρίδου

Ελλάδα / «Η ντροπή του πανεπιστημίου»: Ο Νίκος Πλακιάς ξεσπά για τον πρύτανη και τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ

Είχαν ειδοποιήσει τους γονείς της Κέλλυς Πορφυρίδου να παραλάβουν τιμητικά τον τίτλο σπουδών του κοριτσιού που δολοφονήθηκε στα Τέμπη αλλά ανασκεύασαν την απόφασή τους και αρνήθηκαν χωρίς να ειδοποιήσουν την οικογένεια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Θα ήθελα να δω και στατιστικά όπως :1. Συχνότητα ΟΛΩΝ αυτών των δρομολογίων2. Πόση ώρα κάνει κάποιος για πάει από αφετηρία στο τέρμα3. Πόση ώρα κάνει σε κάθε στάση για να φύγει4. Πόσος κόσμος είναι μαζεμένος σε κάθε στάση και τέλος5. Πόσος κόσμος σιχτιρίζει το νέο μέτρο και τους οδηγούς...Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το νέο μέτρο, σπάνια παίρνω συγκοινωνία και πιστεύω ότι ΑΝ μπορέσουμε να κατεβούμε από τα δέντρα ίσως και να δουλέψει σωστά.Δεν αρκεί μόνο αυτό όμως... πρέπει τα δρομολόγια να είναι ΠΟΛΥ συχνά γιατί όποτε περνάω από στάσεις καθημερινά για τη δουλειά, δε βλέπω κάτω από 20 άτομα να περιμένουν 1 λεωφορείο...
Ότι, δηλαδή, τι;Νομίζω πως προσπαθούν να μας περάσουν πλαγίως ότι ΠΡΕΠΕΙ να πληρώνουμε για τη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, και κανείς δε μιλάει.Ντροπή πχια!
ναι ρε να πληρώνεις γιατί κάπως θα πρέπει να συντηρούνται να κινούνται και να πληρώνονται οι οδηγοί τέλος θέλω να μου πείς μια χώρα πού δεν πληρώνεις .τζαμπατζή
«καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών» Ναι καλά, όπως σε βλέπω και με βλέπεις.Πράγμα που όπως έχουν επισημάνει αρκετ@, θα είναι από πρακτικό επίπεδο φύσει αδύνατο να εφαρμοσθεί σε γραμμές που εξυπηρετούν πολύ κόσμο (καθώς και διπλά λεωφορεία) και ειδικά σε στάσεις που μαζεύεται πλήθος (όπως αυτές που υπάρχει ανταπόκριση με μετρό κ.ά) και που ο κόσμος ξεχύνεται στον δρόμο περιμένοντας, σε ώρες αιχμής κ.λπ.., γιατί εκτός των αργοποριών/μη -απαραίτητα- κατάλληλων συχνοτήτων κάποιων δρομολογίων, δίπλα από τις στάσεις μπορεί να υπάρχουν, κάδοι, τραπεζοκαθίσματα του τυροπιτάδικου, φορτηγάκια που σταματάμε για την τροφοδοσία του εκάστοτε ΛΕΚΙΜ κ.λπ.. Ένα άλλο θέμα δε, είναι και το γεγονός ότι μπορεί να είναι μέχρι και 3+ λεωφορεία το ένα πίσω απ’ το άλλο, σημειωτόν περιμένοντας να αποβιβάσουν –επιβιβάσουν από τις προαναφερθείσες στάσεις, φανταστείτε να μπαίνουν κι όλοι από την πρώτη πόρτα, επιδεικνύοντας ένας – μία τα εισιτήρια. Φαιδρότητες, για καμιά επαρχιακή πόλη κι όχι για τον πανζουρλισμό της Αθήνας.