Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών"

Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών" Facebook Twitter
3

 

Ο Νικ Κέιβ θεωρεί ότι οι φωτογραφίες, τα ερωτικά σημειώματα, τα ρετρό σώβρακα των παρελθοντολάγνων, όλοι αυτοί οι θησαυροί που κρύβονται σε κουτιά κάτω από κρεβάτια, είναι σημαντικοί. Γι' αυτό και ο Αυστραλός μουσικός, συγγραφέας, σεναριογράφος και ηθοποιός θέλει να τους βάλει σε μουσείο, το Μουσείο των Σημαντικών Σκατών (Museum of Important Shit).

Ύστερα από την κυκλοφορία του ημι-βιογραφικού ντοκιμαντέρ για τον πρώην frontman των Bad Seeds, 20.000 Days On Earth, ο Νικ Κέιβ θέλει να ξανασυνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Ίεν Φορσάιθ και Τζέιν Πόλαρντ για να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή συλλογή με αντικείμενα που διαθέτουν βαθύ νόημα για μόνο έναν άνθρωπο: τον ιδιοκτήτη τους. 

Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών" Facebook Twitter
Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών" Facebook Twitter

Η ταινία διαδραματίζεται την 20.000η μέρα στη ζωή του Κέιβ και διαπραγματεύεται τη φύση των προσωπικών αναμνηστικών αντικειμένων και τις ιστορίες που πρεσβεύουν. "Όταν γυρίζαμε την ταινία, ο Νικ μας διηγήθηκε αυτή την ανατριχιαστική ιστορία: Η Νίνα Σιμόν είχε έναν εφιάλτη στα παρασκήνια μιας από τις τελευταίες συναυλίες της. Όταν λοιπόν ανέβηκε στη σκηνή, έφτυσε την τσίχλα από το στόμα της, την κόλλησε στο πιάνο και μεταμορφώθηκε. Είναι μια από εκείνες τις σπάνιες στιγμές της. Ο Γουόρεν Έλις [από τους Bad Seeds] μάζεψε εκείνη τη μασημένη τσίχλα και την κράτησε, μαζί με την πετσέτα που χρησιμοποίησε η Σιμόν για να σκουπίσει το πρόσωπό της κατά τη διάρκεια της συναυλίας. Είναι μια άθλια ξεραμένη τσίχλα σε μια λευκή πετσέτα. Είναι ένα σκουπίδι, αλλά σημαντικό σκουπίδι. Αυτή η ιστορία συνοψίζει το νόημα του πρότζεκτ μας" εξηγεί η Πόλαρντ.

 

Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών" Facebook Twitter

 

Το Museum of Important Shit επιβλέπεται από τους ίδιους τους σκηνοθέτες της ταινίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το site και να δωρίσουν όσα αντικείμενα επιθυμούν. Χρέη επιμελητών θα αναλάβουν στο μέλλον οι Richard Ayoade, Craig Roberts, Alice Lowe, Joe Dynthorne, Jon Ronson και Edith Bowman που θα επιλέξουν και θα ομαδοποιήσουν τα αγαπημένα τους αντικείμενα σε κατηγορίες και θεματικές.

 

Ο Νικ Κέιβ θέλει να ιδρύσει το "Μουσείο των Σημαντικών Σκατών" Facebook Twitter

 

Ο Νικ Κέιβ περιγράφει τι σημαίνει για εκείνον αυτή η ιδέα: "Από παιδί συλλέγω αντικείμενα. Μέχρι σήμερα κρατάω κείμενα, φωτογραφίες και άλλα τυχαία αντικείμενα εφήμερης αξίας, που με την πάροδο του χρόνου αποκτούν σημασία. Όλα αυτά φαίνονται να λειτουργούν ως στήριγμα για μένα. Συνδέονται με την ψυχή μου κατά κάποιο τρόπο κι ορίζουν συγκεκριμένες περιόδους στη ζωή μου. Γενικά, τέτοια αντικείμενα μπορούν να σε κάνουν να ξεσπάσεις εντελώς αναπάντεχα σε κλάματα - η αναπάντεχη μνήμη έχει αυτή τη δύναμη. Όλοι, υποθέτω, κρατάμε πράγματα, έχουμε τα τοτέμ μας που μας συνδέουν με το παρελθόν. Ηλίθια σκατοπράγματα, αλλά σημαντικα".

 

 

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ