ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: θα μου δώσετε ένα συγχωροχάρτι;

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: θα μου δώσετε ένα συγχωροχάρτι; Facebook Twitter
79


________________
1.

Λένα μου γεια σου.

Σου γράφω διότι οπως όλοι εμεις οι αποπροσανατολισμενοι που απευθυνόμαστε σε σενα εχω ενα θέμα αισθηματικά φύσεως. Πριν απο περίπου ενα μήνα γνώρισα μέσω κοινής παρέας ενα παιδι, ο οποίος απο την πρώτη στιγμη με τράβηξε παρα πολυ. Μα παρα πολυ όμως. Ειναι κατι που μου συνέβη για πρώτη φορα, οποτε δεν ήξερα πως να το χειριστώ. Λόγω κακού ταιμινγκ τον ειδα λίγες φορές, πάντα με παρέα. Αποφάσισα λοιπον να μιλησω σε μια στενή μου φίλη (και κολλητή του) για το ζήτημα, η οποία με τη σειρα της κοίταξε να μάθει τι συμβαίνει απο την πλευρά του (καθότι και οι δυο μας προκυψαμε παθολογικά συνεσταλμενοι).

Long story short, μου αρέσει, του αρέσω, αλλα η πρώην του του έκανε μεγάλο ζημιά απ'οτι φαίνεται (χώρισαν πριν ενα χρόνο) και αυτος δεν θέλει ΚΑΘΟΛΟΥ συναισθηματικό δέσιμο πια. Μα καθόλου όμως.

Και κάπου εδω ερχομαι και σε ρωτάω : εγω αξίζει να ρισκάρω να το προχωρήσω μαζι του κι όπου βγει, η να το αφήσω ως εχει λόγω των δεδομένων; Να σημειωθεί εδω οτι αυτος μου αρέσει πολυ μεν, αλλα εγω ζω στο εξωτερικό δε.

Δεν ειναι οτι ξεφυλλίζω περιοδικά γάμου αυτη τη στιγμη (δεν ειμαι καθόλου ετσι, πραγματικα), αλλα φοβάμαι πως αν γίνει κατι μεταξυ μας τωρα η τοτε (σεξουαλικο προφανως, διότι περί αυτού πρόκειται) δεν θα ειμαι οκ με το να μείνουμε στο σεξ της μιας βραδιάς αλλα θα θελω κατι παραπάνω. Ποσο παραπλανητικό και αυτοκαταστροφικο θα ηταν να ελπίζω οτι ίσως με εμενα κατι αλλάξει μέσα του;- Αγκελα

Άσε τι λέει αυτός ότι θέλει, μην συγκεντρώνεσαι σε αυτά που θέλουν οι άλλοι, δεν μπορείς να τους ελέγξεις, ούτε χρειάζεται. Αυτό που είναι παραπλανητικό και αυτοκαταστροφικό είναι η σιγουριά σου ότι θα θέλεις κάτι παραπάνω. Έχτισες ολόκληρη θεωρία, πάνω σε τι ακριβώς; Σε μια σωματική έλξη που δεν έχεις καν εξερευνήσει.

________________
2.


Αγαπητή Α μπα,

Πώς γίνεται κανείς περισσότερο ετοιμόλογος ; Στις κοινωνικές μου επαφές είμαι μάλλον ντροπαλή και στις συζητήσεις μου "φοβάμαι" πολύ αφενός μην παρεξηγηθώ, αφετέρου οτι θα εκτεθώ αν μπω σε συζήτηση και τελικώς δεν επιχειρηματολογήσω ικανοποιητικά, με αποτέλεσμα να κρατάω τη γνώμη μου για μένα και τους πολύ κοντινούς μου. Θέλω πολύ να το αλλάξω γιατί με βασανίζουν οι σκέψεις τύπου "έπρεπε να είχα πει αυτό" κτλ. και συχνά φαντασιώνομαι τη σκηνή να εκτυλίσσεται με περισσότερη ετοιμολογία απο πλευράς μου, πράγμα που με απογοητεύει. Τι πιστεύεις μπορώ να κάνω για να το διορθώσω; Είναι δεξιότητα; Ή μήπως μειωμένη αυτοπεποίθηση; (Μάλλον και τα 2. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν λύση είναι το διάβασμα αλλά για κάποιο λόγο δε μου φαίνεται αρκετό. :/ )

ΥΓ: είσαι απίθανη!! –Νίνα


Υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει σκεφτεί την κατάλληλη απάντηση σε μια αντιπαράθεση μια εβδομάδα μετά; Ξέρεις πολλούς που είναι ετοιμόλογοι; Όσοι είναι καλοί σ΄ αυτό το πολύ δύσκολο σπορ έχουν χτίσει ολόκληρη καριέρα, δεν είναι συνηθισμένο ταλέντο. Ο φόβος της έκθεσης μας κρατάει όλους. Το διάβασμα οπωσδήποτε βοηθάει γιατί για να έχεις πρόχειρα τα επιχειρήματα, χρειάζονται γνώσεις και ικανότητα για να τις συνδυάζεις όταν χρειάζεται. Οπότε, η απάντηση βρίσκεται στην απόκτηση πληροφοριών και μετά, εξάσκηση! Οι κοντινοί σου, εκεί όπου δεν φοβάσαι την απόρριψη, είναι μια καλή πρώτη αρένα.


________________
3.


Α,μπα φέτος τελειώνω το παιδαγωγικό δημοτικής. Η αλήθεια είναι πως δεν με καιει και πολυ σαν επαγγελμα, και δεν το χω και μεγαλη αγαπη. Οχι οτι μισω τα παιδακια ουτε και οτι θελω να κανω κακο, αλλά ξέρω ότι δεν θα βάλω το 100% των δυνατοτήτων μου. Βέβαια, δεν υπαρχει και κατι που να θελω να κανω. Παω και σε ψυχολογο και δεν εχω ανακαλυψει κατι να θελω να κανω. Πειραζει, λοιπόν, που θα κανω ενα επαγγελμα που δεν μου αρεσει; Εμενα μου φτανει που θα ξεκουραζομαι-καθομαι σκ, γιορτες, καλοκαιρι, και ελπιζω αυτο (σε συνδυασμο με γκομενο, φιλες, ταξιδια, υγεια) να με κανει να ειμαι χαρουμενη στη ζωη μου, οποτε δεν πειραζει που δεν το αγαπω απολυτα το επαγγελμα που θα κανω. Σε ρωταω επειδη ακουω τις συμφοιτητριες μου να ειναι παθιασμενες και να ψαχνονται με υλικα, παιχνιδια για τα παιδια κλπ και δεν ξερω. Δεν λεω οτι θελω να ειμαι κακια δασκαλα, απλα δεν με ενδιαφερει και πολυ. Δηλαδη εγω, οπως το σκεφτομαι τωρα, θα κανω ενα τυπικο (και ευχάριστο καμιά φορά) μαθημα, αλλα αν δεν τα καταφερνω ή αν υπαρχουν ιδιαιτερες δυσκολιες, δεν νομιζω να κανω κατι παραπανω ή να πολυνοιαζομαι.- χμμμμμ

 

Αν «πειράζει» ρωτάς; Εμένα προσωπικά; Εσένα, τον ψυχολόγο, τους φίλους σου, το κοινωνικό σύνολο, ποιον; Εσένα βλέπω ότι δεν σε πειράζει ιδιαίτερα, τώρα θέλεις άφεση αμαρτιών από τους υπόλοιπους; Και ποιος θα σου την δώσει; Εγώ;

________________
4.


Πρώτη ερώτηση: Κάθε φορά που με αποκαλούν κοπέλες με υποκοριστικά "Αγαπούλα μου, Κοραλάκι, Κοραλίτσα" νιώθω ότι μου βγάζουν μια κακία! Μου θυμίζουν κάτι κυράτσες που μιλάνε έτσι - ίσως να τις άκουσα μικρότερη και να μην μου καλάρεσε και να μου χτυπάει άσχημο τώρα. Έχω άδικο;;;
Δεύτερη ερώτηση: να ονομάσω την κόρη μου Ζωή ή Αθηνά; Ο σύζυγος και η νονά δεν βοηθάν καθόλου, γι'αυτό θα κάνω ό,τι μου πεις - αλήθεια!! :-)- κοραλία


Α) Έχεις άδικο αν σου συμβαίνει αντανακλαστικά, χωρίς να εξετάζεις την κάθε περίπτωση ξεχωριστά
Β) Και τα δύο ονόματα είναι πολύ ωραία. Οπωσδήποτε, μην κάνεις ό,τι πω.

________________
5.

Τι ζώδιο είναι το αγόρι σου; Εσύ είσαι Δίδυμος - ξέρω πολλές Διδύμους που τα έχουν με Τοξότη. Μήπως είναι Τοξότης ο καλός σου;
Αχ σε παρακαλώ απάντησέ μου και μην κοροιδέψεις ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ-μικρό


Εντάξει.


________________
6.

Έχω μια φίλη που τραγουδάει σαν αηδόνι, μια άλλη φίλη που είναι πρίμα μπαλαρίνα, μια άλλη που παίρνει μετάλλια σε αγώνες τρεξίματος και μια άλλη που φτιάχνει με τρομερή επιτυχία ασημένια κοσμήματα.

Εγώ όμως δεν έχω κανένα ιδιαίτερο ταλέντο. ΚΑΝΕΝΑ. Οκ, δουλεύω με μετριοπάθεια ως προς το επάγγελμά μου, βλέπω καμιά ταινία, διαβάζω κανά βιβλίο, αλλά ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ. Εκτός του ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΧΟΜΠΥ, δεν έχω και ταλέντο ιδιαίτερο πουθενά. Δεν με πολυπείραζε, μέχρι που γνώρισα έναν άντρα που μου αρέσει αρκετά, και όταν συζητούσαμε και με ρώτησε τι κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο, του είπα..."τίποτα το ιδιαίτερο". Τώρα αυτός πολιορκεί την φίλη-αηδόνι. Επειδή με πιάνει ζήλεια, αποφεύγω το αηδόνι, αλλά κυρίως με πειράζει που συνειδητοποιώ ότι χωρίς ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, δεν θα δημιοργηθεί το πάθος ανάμεσα σε εμένα και έναν άντρα. Δεν λέω ότι δεν έχω τις επιτυχίες μου, απλά οι άντρες γρήγορα με ξεχνούν. Δηλαδή όσο τύχει να είμαστε μαζί θα περάσουμε συμπαθητικά, όμως όταν φύγω-φύγουν, δεν θα επιδιώξουν να με ξαναδούν. Να σημειώσω ότι ποτέ μου δεν έχω κάνει σχέση, ενώ και η τραγουδιάρα, και η χορεύτρια, και η αθλήτρια και η καλλιτέχνης, έχουν κάνει από 2-3 σχέσεις του ενός έτους (το λιγότερο) η καθεμία. Όταν τις ρωτάω τι φταίει, μου λένε να μην αγχώνομαι και ότι ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Καμιά φορά, επίσης, μου λένε να βρω κάτι να ασχοληθώ. Ειλικρινά, δεν υπάρχει τίποτα που να με ενδιαφέρει, να θέλω να κάνω ή να έχω έφεση. Να σε ενημερώσω επίσης ότι κάνω ψυχανάλυση τα τελευταία 4 χρόνια, έχω αλλάξει μάλιστα θεραπευτή 2 φορές, επειδή δεν μπορούσε κανείς να με βοηθήσει. Νιώθω ένα τρομερό κενό και καημό. Δεν ξέρω τι άλλο πια να κάνω και σιγά-σιγά απελπίζομαι. Ειλικρινά, ζητώ τη βοήθειά σου.- ατάλαντη


Αν μετά από τέσσερα χρόνια ψυχανάλυσης έχεις απελπιστεί χειρότερα και ζητάς βοήθεια από μένα, ή πρέπει να αλλάξεις κι άλλον θεραπευτή, ή να πάρεις στα σοβαρά την ψυχοθεραπεία. Κάτι δεν γίνεται σωστά. Όλα αυτά που έγραψες τα έχεις πει κατά τη διάρκεια της θεραπείας σου ή κρατάς μυστικά; Αν προσπαθείς να γοητεύσεις τους θεραπευτές σου λέγοντας ψέματα ή κρύβοντας αδυναμίες, κόψε τις θεραπείες και πήγαινε για καφέ με φίλους. Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις.


________________
7.


Διαβάζω ένα άρθρο η τάδε σουπερμοντέλα "ανακαλύφτηκε" όταν έτρωγε σε ταχυφαγείο, η άλλη όταν δούλευε σε supermarket, μια άλλη ενώ ψώνιζε ρούχα κτλ. Μα είναι δυνατόν να μην ξέρουν ότι μοιάζουν σα μοντέλα;! Εγώ θυμάμαι όλα τα κοριτσάκια (από μικρά μέχρι έφηβες) στο σχολείο λέγανε πού και πού ότι θέλουν να γίνουν μοντέλα (εντάξει, κι άλλα επαγγέλματα), μετά βέβαια μεγάλωναν και δεν το ξανασυζήτηγαν γιατί έβλεπαν ότι δεν ήταν αυτό που ψάχνουν τα πρακτορεία στα μοντέλα, λίγες έχουν τις προδιαγραφές φυσικά. Σε αυτές τις διάσημες που προανέφερα(ανάμεσα σε αυτές οι:Claudia Shiffer, Carmen Kass, Naomi Cambell, Jourdan Dunn, Gisele Bundchen, Kate Moss -έπρεπε να ψάξω λίγο πώς γράφονται τα ονόματά τους με λατινικούς χαρακτήρες, μη νομίζεις- κτλ), πώς είναι δυνατόν να μην τους είχε περάσει ποτέ από το μυαλό και να μην πήγαιναν σε ένα πρακτορείο αλλά να περίμεναν κάποιον άλλο να έρθει να τους κάνει πρόταση;!

Το σταρ σύστεμ έχει πολλά τεχνάσματα για να πειστούμε ότι κάποιος αξίζει την προσοχή που του δίνουμε, άρα και τα εκατομμύρια που βγάζει. Κάθε μεγάλο όνομα έχει πίσω του μια βιομηχανία που χτίζει έναν μύθο για να καταπιούμε την κατάφορη ανισότητα χωρίς να εξεγειρόμαστε με τις μπαρούφες που διαβάζουμε και ακούμε. Ένας άσημος άνθρωπος που γίνεται διάσημος σε μια μέρα μας αρέσει περισσότερο από μια ιστορία κάποιου που ικέτεψε, παρακάλεσε, ταπεινώθηκε, πάτησε πάνω σε πτώματα, γιατί έτσι έχουμε την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να συμβεί και σε εμάς. Να συνωμοτήσει το σύμπαν και να τρώμε ξαφνικά με χρυσά κουτάλια.

79

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

8 σχόλια
#3Νομίζω ότι το επάγγελμα που διάλεξες να ασχοληθείς είναι εντελώς ακατάλληλο για άτομα τα οποία δεν έχουν ενδιαφέρον γι αυτό.Υπάρχουν τόσα και τόσα που δεν υπάρχει πρόβλημα να είσαι αδιάφορος και να το κάνεις μόνο και μόνο για να έχεις λεφτά και να πηγαίνεις ταξίδια,αλλά βρε κορίτσι μου εκπαιδευτικός διάλεξες να γίνεις;Για θυμήσου λίγο τί γνώμη είχες για τους δικούς σου δασκάλους όταν ήσουν μικρή και άλλαξε γρήγορα επάγγελμα..
Κοίτα που καμιά φορά η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Άντε τώρα να πείσεις ότι μιλάς για το καλό των παιδιών όταν για άβαταρ έχεις διαλέξει ένα μωρό που τρώει αρουραίο.
Η κοπελια στην ερωτηση 3 , θα αντιπρωσοπευει ολο το πακετο του αδιαφορου δασκαλου που ολοι ισως ειχαμε καποια στιγμη , που εγινε δασκαλος απλα για τις αδειες . Καλυτερα να μην ασχοληθεις καθολου με το επαγγελμα , δεν χρειαζομαστε την προσθηκη ενος ακομα αδιαφορου δασκαλο δημοσιου που ισως κανει την χαρη στα παιδια να τους κανει καποιες φορες και ευχαριστο μαθημα . Καθεστε και μαλιστα με παιδια και σας νοιαζει μονο ποτε θα παρετη την αδεια σας και να περασει το πενταωρο.
Οι δάσκαλοι είναι στους πρώτους με ψυχολογικά-νευρολογικά προβλήματα. Κάτσε κι εσύ με παιδιά, πάρε την ευθύνη για ένα τμήμα με 25 τέτοια, να μάθουν, να μη χτυπήσουν, να τα κάνεις να τους αρέσει το σχολείο, αν τσακωθούν να τα ηρεμήσεις και μετά τους αγανακτισμένους γονείς τους-γιατί δεν έφταιγε το δικό τους παιδί που αντέγραψε, αλλά τα άλλα που το παρέσυραν και πολύ περισσότερο αυτό που τα "κάρφωσε" (!), να τρέχεις σε σεμινάρια τα σκ που υποτίθεται δεν δουλεύεις, να επιμορφώνεσαι χριστουγεννιάτικα, πασχαλιάτικα, καλοκαιριάτικα που πάλι υποτίθεται ότι δεν δουλεύεις, να μένεις 12ωρα όταν πρέπει να ενημερώσεις τους γονείς, στους ελέγχους κ.λ.π, να αναλαμβάνεις τη διοργάνωση των γιορτών για να δείξεις στον διευθυντή ότι δουλεύεις και να εργάζεσαι +2 ώρες μίνιμουμ ημερησίως για την προετοιμασία της επόμενης μέρας + τα σκ για την "αξιολόγηση" και μετά μίλα για τη δουλειά των εκπαιδευτικών.
@ latinaΠεριγράφεις τις αυτονόητες δυσκολίες της δουλειάς του δασκάλου. Ποιος τα αμφισβήτησε όλα αυτά;Ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους, αν δεν το θέλεις, δεν μπορείς να το κάνεις. Είναι από αυτές τις "άτιμες" δουλειές, όπου καταθέτεις ψυχή καθημερινά. Επομένως, καλά θα κάνει η κοπελιά στο #3 να μην μπει καν στον κόπο. Όπως καλά έκανες κι εσύ που τα παράτησες στο δίμηνο, όπως λες παραπάνω.
@Μάρα ΦέτηΑυτές είναι πράγματι οι δυσκολίες του επαγγέλματος τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζει όποιος επιλέξει να το εξασκήσει και οποιοσδήποτε αποφασίσει να ασκήσει κριτική σε όσους το εξασκούν. Και δεν χρησιμοποίησα τη λέξη "παράτησα". Στην πραγματικότητα πάλεψα για κάτι, που κατά τη γνώμη μου, δε με υποβιβάζει ως άτομο και εργαζόμενο που του ρίχνουν καθημερινά το μισθό, του κόβουν σύνταξη και περίθαλψη και τον κατηγορούν ότι κάθεται. Και το πέτυχα, όπως εύχομαι και στην #3 για ό,τι επιλέξει.
Έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις το 2008 όταν οργίαζαν οι φήμες ότι ανοίγουν θέσεις για δασκάλους και όλοι δήλωναν τις αντίστοιχες σχολές στο μηχανογραφικό τους. Θα μπορούσα να έχω εισαχθεί σε κάποιο τμήμα Π.Τ.Δ.Ε υποκίπτοντας στις πιέσεις των γονιών και των δασκάλων μου με κύρια επιχειρήματα τη σταθερή δουλειά και τις διακοπές . Για καλή μου τύχη ακολούθησα το όνειρό μου και είμαι απόφοιτη άλλου τμήματος. ΑΛΛΑ δε θα ξεχάσω ποτέ φοιτητές του δικού σου τμήματος ,σε παρέες εντός και εκτός πανεπιστημίου ,να αναφέρουν χωρίς ίχνος ντροπής ότι εισήχθησαν σε αυτή τη σχολή μόνο και μόνο για να έχουν ένα σταθερό μισθό ενώ μισούν/βαριούνται/αντιπαθούν/ δε μπορούν να ανεχθούν τα παιδιά.Θεωρώ ότι ένας δάσκαλος επιβάλλεται να είναι ψυχικά και πνευματικά οχυρωμένος ώστε να επιτελέσει αυτό το επάγγελμα καθώς αποτελεί πρότυπο για μικρά παιδιά και τα επηρεάζει γνωστικά, συμπεριφορικά και ψυχικά. Αν δεν έχουν αυτά τα εφόδια ας πιάσουν ένα δίσκο να σερβίρουν ποτά και καφέδες και ας αφήσουν το σταθερό μισθό και τη διαπαιδαγώγηση σε άλλους πιο άξιους που αγαπούν το επάγγελμά τους και ήταν για αυτούς όνειρο ζωής.
@ latinaΜπράβο σου, Λατίνα, που πάλεψες και πέτυχες. Υποθέτω ότι διορίστηκες στη ΔΕΗ όπως ονειρευόσουν. Τώρα που είσαι καλύτερα, δες λίγο το θέμα με τη στάση σου στις ανθρώπινες σχέσεις. Κομμάτι δύσκολο μου φαίνεται να έχει συνομωτήσει η ανθρωπότητα εναντίον σου - οι μαθητές/φερέφωνα, οι γονείς, ο διευθυντής, ο υπουργός, οι καθηγητές σου στη σχολή που δε σου έμαθαν τίποτα και δε θυμάμαι ποιον άλλον κατηγορείς στα σχόλιά σου. Εντάξει, ήσουν μια καλή μαθήτρια, που συνειδητά επέλεξε το Παιδαγωγικό με στόχο την επαγγελματική αποκατάσταση. Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία. Τελικά ο "διορισμός στο δημόσιο, ο σταθερός μισθός με τις πολλές διακοπές και τις λίγες ώρες διδασκαλίας" που φανταζόσουν (κάποιοι κακεντρεχείς το λένε "βόλεμα") δεν σου έκατσε. Συμβαίνουν αυτά, δε χρειάζεται να τα βάζεις με όλο τον κόσμο. Καλή τύχη.
Κρίμα που δεν μπορώ να κάνω κι άλλα "likes" στο σχόλιο σου Μάρα Φέτη. Η κλασσική νοοτροπία του Έλληνα, που μας έχει φάει. Παρακαλώ διορίστε με στη ΔΕΗ γιατί δεν αντέχω άλλο, δεν έχω χρόνο ούτε για μανικιούρ.
@Μάρα Φέτη όπως αναγνώρισες και εσύ, περιγράφω τις αυτονόητες -για σένα-δυσκολίες της δουλειάς του δασκάλου. Δεν κατηγορώ, ούτε ειρωνεύομαι, ούτε είμαι κακεντρεχής απέναντι σε κάποιον που πάλεψε για κάτι καλύτερο-κατά την άποψή του-και το κατάφερε. Πολλοί θα σκότωναν για μία θέση με σταθερό μισθό, χωρίς υποχρέωση για υπερωρίες, και δεν το παραδέχονται δημόσια καθώς "όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια".
@mia_1Γιατρέ μου, εγώ δε θα το γενίκευα τόσο. Έχω γνωρίσει πολλούς εξαιρετικούς δασκάλους στο δημόσιο σχολείο, τόσο ως μαθήτρια όσο και ως μητέρα μαθητών. Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι όόόλοι αυτοί έγιναν δάσκαλοι από αγάπη προς το παιδί και τη μάθηση. Προφανώς έπαιξαν ρόλο τα αβαντάζ του επαγγέλματος ή - για να ακριβολογούμε - αυτά που νόμιζαν στα 18 τους ότι είναι τα αβαντάζ του επαγγέλματος. Και καλά έκαναν, ποια είμαι εγώ που θα τους κρίνω;Αυτό που με ενοχλεί είναι η τόση γκρίνια της Λατίνας για κάτι που μόνη της επέλεξε εκτιμώντας λάθος τα δεδομένα. Της προτείνω να κάνει την αυτοκριτική της και να σταματήσει να κράζει τους πάντες, αυτό είναι όλο.ΥΓ: Τα "περί ΔΕΗ" δεν είναι δική μου ιδέα, δική της είναι. Παρεπιπτόντως, οι κυρίες που δουλεύουν στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στην περιοχή μου εξυπηρετούν καμμιά 200αρια άτομα έκαστη καθημερινά. Δεν τις έχω δει ποτέ να κάθονται.
#3: Στην αρχή εκνευρίστηκα, αλλά μετά εκτίμησα την ειλικρίνειά σου σε συνδυασμό με το ότι παλεύεις το θέμα σου (είναι γενικότερο το πρόβλημα) με ψυχολόγο. Λυπάμαι πολύ. Το ξέρεις ότι σε περιμένουν δύσκολα, έτσι; Δεν περνάει μια ζωή μετρώντας τις ημέρες μέχρι τις επόμενες διακοπές. Λυπάμαι τόσο εσένα, όσο και τα κακόμοιρα τα παιδάκια στα οποία θα κάνεις μάθημα. Θα βλέπουν κάθε μέρα μια βαριεστημένη τύπισσα που θα κοιτάει την ώρα πιο συχνά απ'ό,τι εκείνα μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Τα παιδιά όμως δεν χαρίζουν κάστανα, ξέρεις. Και ούτε η ζωή, φυσικά. Εάν λοιπόν ρωτούσες εμένα, θα σου απαντούσα: "Ναι, πειράζει. Πολύ. Στα νεύρα, κυρίως".
Δίκιο έχεις, την περιμένουν δύσκολα. Δεν θα πω το κλισέ "μπες στην τάξη μία- δύο μέρες και μετά τα λέμε" γιατί το να μπει κάποιος στην τάξη σημαίνει ότι αναλαμβάνει τεράστια ευθύνη, για τη σχολική χρονιά αλλά και για τις επόμενες. Αν προσθέσουμε και την πίεση από διευθυντές, γονείς, την "αξιολόγηση" χαιρέτα τα. όντως πρέπει να έχει γερά νεύρα, ιδίως στον ιδιωτικό τομέα, όπου βρήθει και η εκμετάλλευση-συν τοις άλλοις...Τα παιδάκια δεν είναι καθόλου αθώα.Είναι φερέφωνα των γονιών τους και εύκολα-ακόμα και αν έχεις τα μάτια σου 14 και προσπαθείς και σ'αρέσει αυτό που κάνεις, μπορούν να σε εκθέσουν.Οι διακοπές πάντως εμένα δε μου έφτασαν ως κίνητρο για να μείνω στο επάγγελμα. Αν έχεις βρει #3, κάτι άλλο, προσπάθησέ το, αν όχι, βρες σύντομα!
Τα παιδιά δεν ειναι φερέφωνα των γονιών τους, είναι δημιουργήματα της βιολογίας (φυσικά), της οικογένειας, και του περιβάλλοντως (άρα σχολείο, δάσκαλοι, συμμαθητές), άρα καταλαβαίνεις ότι έχεις ενα 20% το λιγότερο της ευθύνης του πως θα διαμορφωθούν. Είναι αλήθεια ότι τα μικρά παιδιά είναι πολύ σκληρά, αλλά μόνο και μόνο γιατι δεν έχουν ακόμα κοινωνικό φίλτρο. Τώρα αν δεν έχεις την ωριμότητα να το διαχειρηστείς είναι άλλο θέμα.
Εμ τεμπέληδες, τι περιμένεις... Στα δικά μου τα χρόνια διαβάζαμε απο 4 χρονών Μαρξ, Μπακούνιν , Σαντέλ και Ομπάμα για να έχουμε δική μας άποψη όταν πάμε σχολείο
Και βέβαια είναι φερέφωνα mia_1. Kαι μάλιστα δεν μπορεί ο δάσκαλος να πει τίποτα, γιατί μετά θα έρθει ο υπερπροστατευτικός γονιός και πού τον πονεί και πού τον σφάζει το δάσκαλο! Άντε, σε ενήλικες απαντάς-όχι όμως ως δάσκαλος σε γονέα!- τα παιδιά όμως "παιδιά είναι"...
@ Nefertiti123Η "αξιολόγηση" είναι μία λέξη που χρησιμοποίησαν όσοι ήθελαν να βρουν έναν τρόπο να απολύσουν κόσμο, ανεξαρτήτως αποτελεσματικότητας στον εκάστοτε κλάδο του δημοσίου. Ουδεμία σχέση έχει με την ουσιαστική αξιολόγηση. Συγγενής 1ης συγγένειας, βρέθηκε στη θέση του "αξιολογητή" και μαζί με συναδέλφους του την καταδικάζει χωρίς 2η σκέψη, όπως εφαρμόζεται στην Ελλάδα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤο επάγγελμα που θα διαλέξει κανείς πρέπει να αντανακλά ένα κομμάτι του εαυτού του: θες η αγάπη για τα παιδιά (παιδαγωγοί), για το συνάνθρωπο (γιατροί), για τη δικαιοσύνη (δικαστικοί λειτουργοί), αλλιώς είναι σαν να πουλάς την ψυχή σου για τα χρήματα. Κακά τα ψέματα. Εάν δεν βρίσκεις (έστω και) λίγο από τον εαυτό σου σ'αυτό που κάνεις καθημερινά, τότε λυπάμαι, αλλά δεν σε σώζει κανένας μισθός, καμία άδεια και κανένας ψυχολόγος.
Τι λετε να φτιαξουμε ενα σωματειο ολοι οσοι εμπιπτουμε στην κατηγορια που περιγραφεται στην ερωτηση 2, να βρισκομαστε, να ανταλλασσουμε ατακες που ισως μας φανουν χρησιμες στο μελλον και να πινουμε και κανεναν καφε της παρηγοριας;
1. Χιμερα, μου ανοιξες τα ματια, χιλια ευχαριστω. Ημουν οντως τραγικα ανενημερωτη. Μια φορα δε μπηκα στη στηλη κι εχασα τα καλυτερα. 2. Σανανθηηηη!!! Τι να σου πρωτοπω; Να σου ζησουν, να ειναι η ζωη τους γεματη χαρα και υγεια. Τα αγορια μου στη διαθεση σου. Δε θα μπουσα να φανταστω πιο υπεροχη συμπεθερα! ( Θα μπορουσα επισης να προσθεσω οτι σκαω απο τη ζηλια μου, οπως παντα, οταν ακουω για κοριτσακια, αλλα θα το παιξω υπερανω).Αει στο καλο, χαρηκα σημερα. Παντα τετοια!
Τις ευχαριστίες μου, τις καλημέρες μου και τα φιλιά μου στη συμπεθέρα και τη Χίμαιρα! Κατά τ'άλλα, αν κρίνω από το κλίμα των υπόλοιπων σχολίων, είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστεhttp://youtu.be/-0D3cotZvAcαλλά και αυτό (πορτοκαλάδα θέτε;)http://youtu.be/5m8Tu6PzwEY ;)
Συναδέλφισσα δασκάλα της #3, ούτε εμένα μου άρεσε και έχοντάς το εξασκήσει σε σχολείο για δύο μήνες, το μίσησα το επάγγελμα! Τα ιδιαίτερα, είναι άλλη φάση..Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Δες στην πράξη πώς τα πας, γιατί στη σχολή δεν καταλαβαίνεις ΤΙΠΟΤΑ και αν δεν σου δημιουργηθεί ενδιαφέρον, απλά κάνε το μάθημα, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. ένα επάγγελμα το επιλέγουμε είτε επειδή μας αρέσει, είτε για βιοπορίστικούς λόγους.Δε χρειάζεται να μας αρέσει, αρκεί να μας εξασφαλίζει τα προς το ζην.
Δεν έχω καμία σχέση με το αντικείμενο αλλά μόνο και μόνο με την κοινή λογική προφανώς και δεν πρέπει να κάνετε το συγκεκριμένο ειδικά επάγγελμα αν δεν σας αρέσει. Ασχολείστε με την πιο ευαίσθητη ηλικία και διαμορφώνετε παιδιά που μπορούν να βγουν με χιλιάδες προβλήματα επειδή εσείς βαριόσασταν να ασχοληθείτε. Αν θες να δουλεύεις μόνο για να βγάζεις λεφτά, τότε να πας στην ΔΕΗ να βάζεις σφραγίδες και να διαβάζεις περιοδικά, όχι σε ένα σχολείο γεμάτο με μικρά πλασματάκια που έχουν όλη τη ζωή μπροστά τους να δημιουργήσουν και να μεγαλουργήσουν, κάτι το οποίο θα σταματήσεις εσύ επειδή έχεις γκομενικά προβλήματα.
Really? Γιατί δεν γίνεσαι πορνοσταρ τότε; να γλιτώσει και κανενα παιδάκι; Δεν χρειάζεται να σου αρέσει αλλα θα σου εξασφαλίζει τα προς το ζην και με το παραπανω.
Συναδέλφισσες δασκάλες είστε μέρος του προβλήματος και μια από τις αιτίες που η κοινωνία τα έχει βάλεο με τον κλάδο μας.Αυτή δεν είναι δουλεια να την κάνεις χωρίς να σου αρέσει,και εσείς μετά από μερικά χρόνια θα καταλήξετε με φάρμακα και τα παιδάκια δε θα πάρουν αυτό που πρέπει.Θέλει μεράκι η διδασκαλία αλλιώς είναι φορτίο βαρύ για όσους βρέθηκαν κατα τύχη εδώ.όσο για την κοπελιά της ερώτησης πειράζει και μάλιστα ΠΟΛΥ!
Είναι όντως βαρύ το φορτίο..Αλλά αναγκαστική ήταν η επιλογή, ο μόνος κλάδος με απορρόφηση. Δώστε μου μόνιμη δουλειά στη Δ.Ε.Η και κάθε Δ.Ε.Η όπου το αντικείμενο θα είναι η διεκπαιρέωση εγγράφων και ευχαρίστως να αδειάσω τη γωνιά για όποια άξια αποφασίσει να αναλάβει την ευθύνη για ένα τμήμα με 25 "αγγελούδια", να μάθουν, να μη χτυπήσουν, να τα κάνει να τους αρέσει το σχολείο, αν τσακωθούν να τα ηρεμήσει και μετά να δικαιολογήσει τις ενέργειες στους αγανακτισμένους γονείς τους-γιατί δεν έφταιγε το δικό τους παιδί που αντέγραψε, αλλά τα άλλα που το παρέσυραν και πολύ περισσότερο αυτό που τα "κάρφωσε" (!), να τρέχει σε σεμινάρια τα σκ που υποτίθεται δεν δουλεύει, να επιμορφώνεται χριστουγεννιάτικα, πασχαλιάτικα, καλοκαιριάτικα που πάλι υποτίθεται ότι δεν δουλεύει, να μένει 12ωρα όταν πρέπει να ενημερώσει τους γονείς, στους ελέγχους κ.λ.π, να αναλαμβάνει τη διοργάνωση των γιορτών για να δείξει στον διευθυντή ότι δουλεύει και να εργάζεται +2 ώρες μίνιμουμ ημερησίως για την προετοιμασία της επόμενης μέρας + τα σκ για την "αξιολόγηση". Να δούμε ποια άξια με μεράκι έχοντας δουλέψει στη μεν και τη δε δουλειά για 2-3 μήνες θα επέλεγε το σχολείο. Γιατί κακά τα ψέμματα, χρόνος για ουσιαστική μάθηση δεν υπάρχει. Ο ρόλος του σχολείου είναι καθαρά αναπαραγωγικός της εκάστοτε κοινωνίας. Οί δάσκαλοι είναι εγκλωβισμένοι των εγκυκλίων του υπουργείου και του ασφυκτικού αναλυτικού προγράμματος χωρίς περιθώρια για ενασχόληση με το κάθε παιδί ξεχωριστά. Οπότε τα παιδιά το μόνο που παίρνουν είναι παπαγαλία(στην καλύτερη). Η εκπαίδευση στην Ελλάδα, έτσι όπως την έκαναν, μόνο για να δημιουργήσουν και να μεγαλουργήσουν δε βοηθάει τα παιδιά. Παπαγάλους του συστήματος τα κάνει. Και το μόνο που τα βοηθάει ορισμένα τυχερά, να ζήσουν αξιοπρεπώς-ίσως και πλουσιοπάροχα- ως ενήλικες, δεν είναι η μόρφωση από το σχολείο που τους εξασφάλισε δουλειά, αλλά τα λεφτά των γονιών τους. Τα άλλα έπαιξαν και έχασαν.
Δεν βρέθηκα κατά τύχη προσωπικά. 1Η στο σχολείο μου ήμουν στις πανελλήνιες με 19.000+ μόρια και το επέλεξα για σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση.
@ latinaΟύτε κατά διάνοια κάτι από αυτά που λες μπορεί να θεωρηθεί ελαφρυντικό για έναν παιδαγωγό.Μια καλή λύση θα ήταν να απομακρυνθείς από τις αίθουσες διδασκαλίας. Προσπάθησε να καβατζώσεις (γιατί περί καβάτζας πρόκειται) καμιά θέση ως "διοικητικός" στην πρωτοβάθμια. Τουλάχιστον να μη διαμορφώνεις χαρακτήρες.Όσο για την #3 άλλαξε επαγγελματικό προσανατολισμό όσο προλαβαίνεις! (Πόσους "διοικητικούς" να αντέξει αυτή η πρωτοβάθμια;)
Δεν διαφωνώ σε όλα όσα λες, για παράδειγμα, στο ότι το σύστημα παιδείας πάσχει και τα παιδιά γίνονται παπαγάλοι θα συμφωνήσω. Σ αυτό που διαφωνώ κάθετα είναι ότι νομίζεις ότι η δουλειά του δασκάλου είναι η πιο επίπονη και δύσκολη δουλειά του κόσμου. Απλώς μάλλον πήγες με την προσδοκία ότι θα αράζεις, θα περνάς τις διακοπές σου 4-5 μήνες το χρόνο και όλα αυτά τα 12ωρα που λες που πολλοι άνθρωποι συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου τα κάνουν κάθε μέρα, σου φαίνονται κάτι το αδιανόητο και θεωρείς τον εαυτό σου αδικημένο. Δεν είναι έτσι, πολλές δουλειές είναι πολύ πιο επίπονες απ'αυτο που περιγράφεις εσύ. Μου έρχονται πολλά παραδείγματα, ειδικά στον τομέα μου αλλά δεν έχει νόημα να αραδιάζω δουλειές στα καλά καθούμενα.
ρε κοπελια ειμαι τοσα χρονια δασκαλα και ευχαριστώ το θεό που δε σκέφτομαι όπως εσύ.Λες να μην ξέρω τις δυσκολίες?εγώ όμως δεν το επέλεξα για την σιγουρη επαγγελματική αποκατασταση/Με όλα αυτά που λες αναρωτιεμαι γιατί είσαι ακόμα δασκάλα.Νομίζεις οτι εμείς οι υπόλοιποι δεν τα ζούμε όλα αυτά τα προβλήματα;Αλλά όταν φτάνεις σε σημείο να μιλάς μονο γιαυτά και να μην εχεις κάτι άλλο να πεις τότε θα έπρεπε να καταλάβεις ότι δεν είσαι για αυτήτη δουλειά.Πραγματικά βρε τρόπο να μπεις σε γραφείο γιατί αυτή η επιλογή δεν είναι αναγκαστική,πιο εγωκεντρικό σχόλιο δεν περίμενα απο δασκάλα.Μάλλον δεν είχες ποτέ κάποιο παιδί να έρρει να σε αγκαλιάσει γιατί απλά σε αγαπάει,ούτε να σε ψάχνει χρόνια μετά να σου πει ευχαριστω για ότι έκανες.Γιατί αν είχες δε θα μιλούσες έτσι.Και το χειρότερο είναι οτι με όλα αυτά δίνεις δικαίωμα σε όλους που μας νομίζουν άχρηστους να συνεχίσουν να το πιστεύουν.Κια γιατί εμείς που την τιμάμε αυτή τη δουλειά να αντιμετωπίζουμε το κράξιμο εξαιτίας ανθρώπων σαν και σε σένα;
@the advocate's clientΜακάρι να βρει το δρόμο της η #3. Όσο για μένα, έχω γλιτώσει(γιατί περί σωτηρίας πρόκειται η απομάκρυνση από την εκπαίδευση στην Ελλάδα του 2014) από το να είμαι μπαλάκι του εκάστοτε υπουργού, που δηλώνει αναβάθμιση της εκπαίδευσης εις βάρος των λειτουργών της. Και σχετικά με τη διαμόρφωση χαρακτήρων έχω αναφερθεί σε άλλο σχόλιο.
@ latina"Συναδέλφισσα δασκάλα της #3, ούτε εμένα μου άρεσε και έχοντάς το εξασκήσει σε σχολείο για δύο μήνες, το μίσησα το επάγγελμα!"και"Είναι όντως βαρύ το φορτίο..Αλλά αναγκαστική ήταν η επιλογή, ο μόνος κλάδος με απορρόφηση. Δώστε μου μόνιμη δουλειά στη Δ.Ε.Η και κάθε Δ.Ε.Η όπου το αντικείμενο θα είναι η διεκπαιρέωση εγγράφων και ευχαρίστως να αδειάσω τη γωνιά για όποια άξια αποφασίσει να αναλάβει την ευθύνη για ένα τμήμα με 25 "αγγελούδια" "Και κάπου εδώ είναι η στιγμή να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια "λειτουργός"...
@ the advocate' s client και @ mitsi82 και mia_1 και @ mplrΑπό την κατάθεση της προσωπικής μου εμπειρίας και άποψης, δε συνάγεται πως δε γνωρίζω την έννοια του λειτουργήματος και του σύγχρονου λειτουργήματος. Ούτε ότι δεν προσπάθησα να νιώσω και να γίνω (σύγχρονη) λειτουργός, ούτε ότι δεν ήμουν επαγγελματίας σε αυτό που έκανα, για όσο το έκανα. Και αν είχα, όταν κλήθηκα να επιλέξω σχολή, συνολική εικόνα του επαγγέλματος αυτού και γνώριζα ότι τα πράγματα θα δυσκόλευαν τόσο, σίγουρα δεν θα το επέλεγα. Γι'αυτό και πάλεψα να αλλάξω δουλειά.Aν τα πράγματα ήταν όπως έπρεπε @mia_1, ούτε οι γιατροί θα είχαν 10ωρα χειρουργεία- γιατί θα ερχόταν αντικαταστάτης, ούτε θα έπαιρναν φακελάκια- γιατί δεν θα κρεμόταν ο κάθε ασθενής από τον κάθε επιτήδιο. Έτσι βάζουν τους ανθρώπους να γίνονται σκλάβοι και εκμεταλλευτές ο ένας του άλλου, φέρνοντάς μας προ τετελεσμένων, ότι δήθεν έτσι είναι τα πράγματα και δεν έχουμε άλλη επιλογή, καλά είμαστε που δεν είμαστε άνεργοι και να μην μιλάμε γιατί είμαστε αχάριστοι! Λοιπόν επιλογές έχουμε, αν είμαστε πρόθυμοι να τις διεκδικήσουμε.Αναφορικά με την παπαγαλία, ας μην κλείνουμε τα μάτια @mplr, η μία βαθμίδα δεν είναι αποκομμένη από την άλλη. Για παπαγάλοι προετοιμάζονται οι μαθητές, όχι για σκεπτόμενοι άνθρωποι, έτοιμοι να αμφισβητήσουν το κατεστημένο και να προτείνουν ρεαλιστικές λύσεις στα κακώς κείμενα.
Σέβομαι το γεγονός ότι συνεχίζεις και απαντάς αλλά δεν μπορώ να συμφωνίσω με την στάση ζωής που έχεις. Δεν πειράζει, οι δαιφωνίες υπάρχουν. Για παράδειγμα, όταν μιλάμε για δημοτικό, πάντα είχα την ιδέα ότι έχει να κάνει περισσότερο με τον δάσκαλο για το πως θα γίνει το μάθημα παρά με το σύστημα παιδειάς. Επίσης, το να κατηογορείς τόσο έντονα το σύστημα και το κατεστημένο και να είσαι η πρώτη που λέει, εγώ θέλω μία θεσούλα όπου να ναι ως δημόσιος υπάλληλος είναι λίγο παράδοξο, δεν νομίζεις? Έτσι όπως τα λες τα πράγματα φαίνεται να είσαι απ΄τα σκυλάκια του συστήματος.
@ ma_1Το επέλεξα γιατί οι συνθήκες εργασίας ήξερα πως ήταν ανθρώπινες. Εσύ το γνώριζες για το δικό σου επάγγελμα; Και αν το γνώριζες, γιατί το επέλεξες; Και αν το επέλεξες, γιατί το συγκρίνεις με άλλα; Τα 12ωρα είναι ενάντια στα ανθρώπινα, τα εργασιακά και τα συνταγματικά δικαιώματα, τα οποία προσπαθούν να καταπατήσουν, έχοντας ξεκινήσει από άλλους κλάδους. Εγώ λοιπόν αρνούμαι την καταπάτηση των δικαιωμάτων μου και αφού με απεργίες και συλλαλητήρια δε βλέπω φως, απλά πολεμάω να εξασκήσω ένα επάγγελμα που μου τα εξασφαλίζει, όπως επίσης σύνταξη και περίθαλψη, τα οποία σχεδόν σε όλους τους κλάδους αποτελούν πλέον όνειρο. Γιατί η δουλειά υπάρχει για να ζούμε, όχι απλά να επιβιώνουμε για να κοιμηθούμε και να δουλέψουμε μέχρι εξαντλήσεως την επομένη.
Όχι δεν ήθελα να δουλεύω ούτε εγώ 12 ώρες τη μέρα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ονομάσω αυτό που κάνω αγγαρία και θα σκέφτομαι οκ απλά θα πάω να το κανω και τέλος γιατί πολλές φορές θέλει θυσίες η δουλειά οι σχέσεις τα πάντα. Θα σου πω ένα παράδειγμα, επειδή είμαι γιατρός και σου εύχομαι να μην σου συμβεί κάτι ποτέ, αλλά σε περίπτωση που συμβεί κάτι σοβαρό σε κάποιον και χρειάζεται παραπάνω ώρες δουλειάς, πχ 10ωρο χειρουργείο (που δεν ειναι όσο σπάνιο ακούγεται) και πει ο γιατρός "αα δεν δουλεύω υπερωρίες, και που ειναι τα δικαιώματα μου" και ο ασθενής πεθάνει δεν θα θεωρήσεις ότι είναι εγκληματίας ο γιατρός? Γιατί δηλαδή αυτός δεν έχει δικαίωμα στο 8ωρο και το έχεις εσύ ή ο κάθε άλλος που δεν είναι.
νταξ ρε κοπελια τα παραλες οταν λες οτι το σχολειο δημιουργει παπαγαλους..οκ αυτο ισχυει πολυ στην δευτερο βαθμια αλλά οχι στην πρωτοβαθμια. πραγματικα επειδη εχω μπει σε ταξη, πιστευω οτι οι σημερινοι δασκαλοι (φυσικα οχι ολοι, όπως ισχυει παντου) κανουν πολυ καλη δουλεια κ φυσικα καλυτερη απο αυτη των δικών μας δασκαλων...και για ελαφρύνουμε λιγο το θεμα, μην ανησυχείτε η κοπελα της ερωτησης 3 καθώς και όσοι τελειωσαν το 2012 και μετα δεν προκειται να δουλεψουν σε δημοσιο σχολειο.....