Το ΥΠΠΟ απαγορεύει στους ανασκαφείς να κάνουν δηλώσεις για τα ευρήματα

Το ΥΠΠΟ απαγορεύει στους ανασκαφείς να κάνουν δηλώσεις για τα ευρήματα Facebook Twitter
3

Mε εγκύκλιο που εξέδωσε στις 8 Δεκεμβρίου, το υπουργείο Πολιτισμού απαγορεύει στους ανασκαφείς να κάνουν δηλώσεις για τα ευρήματά τους ή να γράφουν γι' αυτά στις προσωπικές τους σελίδες στο διαδίκτυο.

Όπως αναφέρει η «Αυγή», η εγκύκλιος ουσιαστικά απαγορεύει στα στελέχη και τους εργαζομένους σε Εφορείες Προϊστορικών, Κλασικών και Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, μουσείων, αρχαιολογικών χώρων, σε όλες δηλαδή τις υπηρεσίες που υπάγονται σ' αυτή,  να παρέχουν οποιαδήποτε ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για ζητήματα αρχαιολογικού ενδιαφέροντος  χωρίς προηγούμενη έγκριση της ΓΔΑΠΚ ή της γενικής γραμματέων του ΥΠΠΟΑ.

Η εγκύκλιος φέρει τον τίτλο  «Ενημέρωση σχετικά με την ορθή διαχείριση υλικού που διοχετεύεται στα ΜΜΕ» και δεν φαίνεται να είναι άσχετη με ό,τι συνέβη στην περίοδο των ανασκαφών στην Αμφίπολη.

Σύμφωνα με την εφημερίδα η ενημέρωση γίνεται «στο πλαίσιο ενός στρατηγικού σχεδιασμού, εποπτείας και εφαρμογής κοινής αντιμετώπισης θεμάτων που άπτονται της ευρύτερης προβολής αρχαιολογικών δεδομένων είτε αφορούν σε αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, μουσεία, είτε αγαθά της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς».

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.