Αμφισβητείται το σενάριο της αυτοκτονίας του Λούμπιτς

Αμφισβητείται το σενάριο της αυτοκτονίας του Λούμπιτς Facebook Twitter
6

Αμφισβητεί ο εκπρόσωπος της Γαλλικής Επιτροπής Παρακολούθησης Ασφάλειας Πτήσεων το σενάριο της αυτοκτονίας του συγκυβερνήτη Λούμπιτζ που οδήγησε στη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις Γαλλικές Άλπεις και στο θάνατο 150 ατόμων.

Η Υπηρεσία αμφισβητεί σημεία-κλειδιά του πορίσματος του Εισαγγελέα της Μασσαλίας σύμφωνα με το οποίο ο συγκυβερνήτης Αντρέας Λούμπιτζ έριξε  το αεροσκάφος για να αυτοκτονήσει.

Ο Ζεράρ Αρνού, επί 18 έτη πιλότος της Air France σχολιάζοντας το πόρισμα του Εισαγγελέα της Μασσαλίας σημειώνει ότι υπάρχουν τρία σημεία τα οποία επιδέχονται αμφισβήτησης ενώ αφήνει να εννοηθεί εμμέσως ότι επιχειρείται συγκάλυψη των πραγματικών αιτίων του δυστυχήματος, που ίσως να σχετίζεται με τις αποζημιώσεις.

Ο Αρνού δηλώνει ότι είναι βέβαιος ότι ο ισχυρισμός πως ακουγόταν η ανάσα του Λούμπιτζ στο πιλοτήριο δεν στέκει, γιατί, όπως λέει, ο θόρυβος είναι τόσο έντονος την ώρα της πτήσης που και οι κυβερνήτες συνεννοούνται μέσω ακουστικών με μικρόφωνο. «Σας διαβεβαιώνω πως η ανάσα του συγκυβερνήτη δεν θα μπορούσε να ακουστεί», λέει.

Επίσης αμφισβητεί ότι ακούστηκε ο ήχος από το κουμπί πορείας καθόδου, το οποίο φέρεται να πάτησε ο συγκυβερνήτης ώστε να μπεί το αεροσκάφος σε πορεία καθόδου.  «Σας διαβεβαιώνω πως το συγκεκριμένο κουμπί είναι άηχο όταν πατιέται, δεν κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο», τονίζει ο Αρνού.

Επίσης σε ό,τι αφορά στον ήχο από την πληκτρολόγηση του κωδικού ασφαλείας στην πόρτα του κόκπιτ σημειώνει, σύμφωνα με τα Νέα, ότι  όταν κάποιος είναι έξω από το κόκπιτ και αναγκάζεται να πληκτρολογήσει χειροκίνητα τον κωδικό ασφαλείας για να εισέλθει (στην περίπτωση που δεν του ανοίγει ο άλλος συγκυβερνήτης μέσα από το πιλοτήριο), τότε ακούγεται κάθε τριάντα δευτερόλεπτα ένας πολύ δυνατός ήχος που είναι αδύνατο να μην έχει καταγραφεί από το μαύρο κουτί. Ομως ο εισαγγελέας Μπρις Ρομπέν δεν ανέφερε κανέναν απολύτως ήχο να ακούγεται από την απόπειρα του κυβερνήτη να εισέλθει στο πιλοτήριο, κάτι που από μόνο του θα αποτελούσε ικανό επιχείρημα για το ότι ο πιλότος όντως είχε κλειδωθεί απ' έξω.

Ο Αρνού κάνει λόγο για σκοπιμότητα συγκάλυψης του δυστυχήματος και απόπειρας να αποδοθεί σε αιτίες που είναι διαφορετικές από την πραγματικότητα.

Αφήνει δε αιχμές ότι αιτία είναι οι αποζημιώσεις αφού ο αερομεταφορέας θεωρείται πάντα ως ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα αλλά αν ισχύει η θεωρία ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε, τότε η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της η ευθύνη και θα πληρώσει πολύ μικρότερες αποζημιώσεις.

Βρέθηκε, εννέα μέρες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, και το δεύτερο μαύρο κουτί του αεροσκάφους της Germanwings που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις.

Οι ερευνητές ευελπιστούν ότι μέσω όσων έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί θα μπορέσουν να αντλήσουν επιπλέον στοιχεία για το δυστύχημα. Από τις συνομιλίες που είχαν καταγραφεί στο πρώτο κουτί που είχε βρεθεί σχεδόν αμέσως μετά το δυστύχημα οι ερευνητές συμπέραναν ότι ο συγκυβερνήτης είχε ρίξει σκόπιμα το αεροσκάφος στο βουνό.

Εν τω μεταξύ μόλις χθες η Γερμανία αναθεώρησε προς τα κάτω τον αριθμό των θυμάτων με γερμανική υπηκοότητα στο δυστύχημα.

«Μετά την εξέταση όλων των πληροφοριών που διαθέτει η ομάδα αντιμετώπισης κρίσεων, πιστεύουμε ότι 72 πολίτες μας βρίσκονται μεταξύ των θυμάτων της συντριβής του αεροπλάνου της Germanwings», επεσήμανε το υπουργείο Εξωτερικών, ενώ αρχικά η εκτίμηση ήταν για 75 επιβάτες γερμανικής καταγωγής.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Διεθνή / Άδεια τα κέντρα κράτησης μεταναστών της Μελόνι στην Αλβανία - Επιστρέφει στην Ιταλία το προσωπικό τους

Περίπου ένα μήνα μετά το πολυδιαφημισμένο άνοιγμα των κέντρων κράτησης, αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, «επαναπατρίζονται» στην Ιταλία δεκάδες αστυνομικοί και κοινωνικοί λειτουργοί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Εδώ χρειάζεται η διευκρίνιση ότι η "Γαλλική Επιτροπή Παρακολούθησης Ασφάλειας Πτήσεων" είναι ιδιωτική οργάνωση που εκπροσωπεί 9 συλλόγους οικογενειών θυμάτων αεροπορικών ατυχημάτων.Οπότε ο τύπος ούτε πρόσβαση στα δεδομένα έχει ούτε συμμετέχει στην έρευνα.
Μόνο και μόνο από το γεγονός που δεν μπόρεσε να μπει ο κυβερνήτης στο πιλοτήριο ενώ μπορεί να ανοιξει την πόρτα αν και κλειδωμένη, εγείρει πολλά ερωτήματα. Επίσης μίλησε βάσει του δημοσιευμενου πορίσματος του εισαγγελέα και γνώσεων των λειτουργειών του αερσκάφους, που δεν χρειάζεται πρόσβαση σε κάποια δεδομένα για να δεις αν όντως ισχύουν.
Διαβασε πιο προσεκτικα. Σχολιασμο επι του πορισματος που δημοσιευτηκε εκανε σαν ειδικος. Εκτος αν εκπροσωπεις τους γερμανους σε ολα τα ζητηματα . Το εγραψα και αλλου. Η θεωρια του τρελου διευκολυνει σε πολλα, απο την υποτιθεμενη ασφαλεια των γερμανων μεχρι τις αποζημωσεις. Ειδικα με το τελευταιο υπαρχει ενα θεμα σε πολλα επιπεδα και ειναι παντα διαχρονικο.