Οι New York Times εδώ και λίγες εβδομάδες είχαν προαναγγείλει ότι πρόκειται να διαθέσουν στο αναγνωστικό κοινό τους πάνω από ένα εκατομμύριο προσιτές συσκευές εικονικής πραγματικότητας Google Cardboard, προκειμένου να μπορούν να κατεβάσουν στα smartphones τους και να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο της επερχόμενης εφαρμογής NYTVR που εισάγει την εφημερίδα στην εποχή του Virtual Reality.
Μόλις εχθές η εφημερίδα κυκλοφόρησε την εντυπωσιακή εφαρμoγή NYTVR για συσκευές με iOS και Android, μέσω της οποίας προβάλλονται τα πρώτα 2 δημοσιογραφικά άρθρα μέσω της νέας, πολλά υποσχόμενης τεχνολογίας, καθώς και 2 διαφημιστικά φιλμάκια μεγάλων εταιρειών.
Προεξέχουσα θέση στο νέας μορφής, βιωματικό περιεχόμενο, κατέχει το διάρκειας 11 λεπτών ντοκιμαντέρ με τίτλο The Displaced, που εξετάζει τις δυσκολίες των παιδιών που προέρχονται από περιοχές οι οποίες μαστίζονται από τον πόλεμο, σε σκηνοθεσία και παραγωγή του Chris Milk και της εταιρείας VRSE.
Όπως ανέφερε στην αρχική διαφήμιση, η εφημερίδα, πρόκειται να κυκλοφορεί περίπου ένα μικρού μήκους ντοκιμαντέρ τον μήνα, θέτοντας τον υψηλό στόχο να διευρύνει το κοινό της μέσω της νέας τεχνολογίας, ενώ η διανομή των συσκευών θέασης περιεχομένου εικονικής πραγματικότητας, θα γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο.
Εάν επιθυμείτε να δείτε μια τροποποιημένη, αλλά εξίσου εντυπωσιακή πανοραμική βερσιόν, των ντοκιμαντέρ μπορείτε να επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο.
σχόλια