Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
7
Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Κορυφαίοι φωτογράφοι, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την απόφαση του οίκου Burberry να αναθέσει στον νεαρό Brooklyn Beckham τη φωτογράφιση της  τελευταίας καμπάνιας του αρώματος που κυκλοφορεί, υποστηρίζοντας πως έτσι υποτιμούν τις δεξιότητες και την κατάρτιση των επαγγελματιών.

Ο 16χρονος γιος των Beckhams, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την ανάληψη της καμπάνιας μέσω instagram και λίγο μετά ήρθε και η επιβεβαίωση από τον οίκο Burberry. H φωτογράφιση ανακοινώθηκε πως θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο και οι followers κλήθηκαν να ακολουθήσουν όλα τα ζωντανά updates με το χάσταγκ #THISISBRIT.

Ο Brooklyn είναι το δεύτερο παιδί του διάσημου ζευγαριού που συνεργάζεται με τον οίκο Burberry. Την πρεμιέρα είχε κάνει ο μικρότερος Romeo σε ρόλο μοντέλου, με ένα βίντεο που είχε προκαλέσει φρενίτιδα στο Youtube και εκατομμύρια χτυπήματα σε λίγες μόνο ώρες.

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
O Romeo Beckham, o πρώτος από τα παιδιά της οικογένειας που συνεργάστηκε με την Burberry

Ο φωτογράφος μόδας Chris Floyd αναφέρει στον Guardian πως η συνεργασία του οίκου Burberry με τον άπειρο γόνο είναι μια «υποτίμηση της φωτογραφίας» που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους σκληρά εργαζόμενους, έμπειρους φωτογράφους.

Ο Floyd, ο οποίος είναι γνωστός για εντυπωσιακά πορτρέτα διασημοτήτων και συνεργασίες με τους Stephen Fry και Paul McCartney, προσθέτει επίσης πως το βήμα του 16χρονου είναι κόντρα σε όλα όσα αντιπροσωπεύουν οι γονείς του και η πορεία τους. "Ο David Beckham και η Victoria αντιπροσωπεύουν τη καθαρή δύναμη της θέλησης και της σκληρής δουλειάς. Ειδικά η μητέρα του έχει αναρριχηθεί μόνη της ως την κορυφή με πολύ σκληρή δουλειά και τώρα έρχεται ο 16χρονος να κάνει αυτό σε μια κίνηση που εκφράζει ξεκάθαρα νεποτισμό. Δεν το πέτυχε με σκληρή δουλειά". Προσθέτει δε πως η απόφαση της Burberry να προσλάβει τον νεαρό με τα εκατομμύρια των οπαδών στο instagram, ήταν και ο λόγος που επιλέχθηκε μια και αυτή η ομάδα αποτελεί το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει το brand. 

O Jon Gorrigan, φωτογράφος που έχει συνεργαστεί με περιοδικά όπως το Esquire και το Grazia και μοντέλα όπως η Alexa Chung, είπε ότι η Burberry θα έχει όλη την εγκατάσταση έτοιμη έτσι ώστε το μόνο πράγμα που θα έχει να κάνει ο Brooklyn να είναι το πάτημα του κουμπιού."Σίγουρα δεν θα έχει την επιμέλεια του φωτισμού, δεν θα έχει ιδέα για τα προγράμματα, τις κάμερες και το photoshop. Θα είναι όλο άρτια οργανωμένο, θα έχει τα καλύτερα μοντέλα και τους καλύτερους makeup artists και κομμωτές, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί κάθε ρίσκο." αναφέρει στον Guardian o Gorrigan o οποίος δηλώνει εξοργισμένος που το όνομα πουλάει από μόνο του και που ο βρετανικός οίκος μόδας επιλέγει να κερδίσει έτσι το ενδιαφέρον του νέου αγοραστικού κοινού. Επιπλέον ισχυρίζεται πως η ψηφιακή εποχή της φωτογραφίας αδικεί και δημιουργεί προβλήματα στο χώρο της μόδας καθώς με ένα φίλτρο στο instagram, o καθένας παρουσιάζει ένα καλό αποτέλεσμα. 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Ο Christopher Bailey, επικεφαλής του Burberry υπερασπίστηκε τον Beckham: "Ο Brooklyn έχει μια καταπληκτική αντίληψη πάνω στη φωτογραφία και το instagram είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί άψογα για την παρουσίασή της. Το στιλ του και το attitude είναι ακριβώς αυτά που θάλαμε να έχει η νέα καμπάνια του αρώματος."

Και η Sarah Brimley, πρώην φωτογράφος η οποία εργαζόταν ως βοηθός του φωτογράφου μόδας David Bailey, υπερασπίστηκε τον Brooklyn. "Δεν νομίζω ότι θεωρεί πως έχει προνόμια και δεν φαντάζομαι ότι είναι κακομαθημένο παιδί" αναφέρει και προσθέτει πως γνωρίζει ότι είναι ευνοημένος. "Υπάρχει ένα ποσοστό ανθρώπων που εργάζονται σκληρά και άλλοι που απλά τους δίνεται κάτι. Ο αργός και σταθερός δρόμος προς την επιτυχία εξασφαλίζεται μόνο αν έχεις πραγματικό ταλέντο" αναφέρει σχετικά.

 

Οι πρώτες φωτογραφίες από την καμπάνια που υπογράφει ο Μπέκαμ junior:

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Δεν κατάλαβα ακόμα που είναι το πρόβλημα; Όταν μιλάμε για διαφήμιση, στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων, χωρίς να υποβαθμίζεται η αισθητική του brand. Δεν μίλησε κανείς για υψηλή τέχνη. Εν ολίγοις stop bitching...
Τωρα τους πειραξε? Οταν ο καθε κανενας με ενα ονομα γινεται ηθοποιος η μοντελο γιατι δε γκρινιαζαν? Δυστυχως σε ολα τα επαγγελματα που δεν απαιτουνται σπουδες, γινονται αυτα...(Δεν τον πηραν για δικηγορο, αλλα για φωτογραφο) Get over it...
Προφανως...απλα ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει καποιος φωτογραφος χωρις να εχει σπουδασει τιποτα και απλα να το εχει εμφυτο μεσα του, απο το να γινει δικηγορος, η φυσικος κλπ. Αυτος ειναι ο διαχωρισμος
Τελικά το να είσαι Beckham δεν είναι επώνυμο, είναι επάγγελμα. Οι σύγχρονες δυναστείες στον καιρό των mass και των social media δε βασίζονται πια στο γαλάζιο αίμα αλλά στο branding και την καταναλωτική επιρροή. Γι' άλλη μια φορά συναινούμε οικειοθελώς στο λάθος, ώστε να έχουμε ένα άλλοθι πρόχειρο για τη μελλοντική γκρίνια μας. Ζήτω η λοβοτομή!!! Αγαπάμε το Μεγάλο Αδελφό!!!