Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
7
Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Κορυφαίοι φωτογράφοι, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την απόφαση του οίκου Burberry να αναθέσει στον νεαρό Brooklyn Beckham τη φωτογράφιση της  τελευταίας καμπάνιας του αρώματος που κυκλοφορεί, υποστηρίζοντας πως έτσι υποτιμούν τις δεξιότητες και την κατάρτιση των επαγγελματιών.

Ο 16χρονος γιος των Beckhams, ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες την ανάληψη της καμπάνιας μέσω instagram και λίγο μετά ήρθε και η επιβεβαίωση από τον οίκο Burberry. H φωτογράφιση ανακοινώθηκε πως θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο και οι followers κλήθηκαν να ακολουθήσουν όλα τα ζωντανά updates με το χάσταγκ #THISISBRIT.

Ο Brooklyn είναι το δεύτερο παιδί του διάσημου ζευγαριού που συνεργάζεται με τον οίκο Burberry. Την πρεμιέρα είχε κάνει ο μικρότερος Romeo σε ρόλο μοντέλου, με ένα βίντεο που είχε προκαλέσει φρενίτιδα στο Youtube και εκατομμύρια χτυπήματα σε λίγες μόνο ώρες.

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter
O Romeo Beckham, o πρώτος από τα παιδιά της οικογένειας που συνεργάστηκε με την Burberry

Ο φωτογράφος μόδας Chris Floyd αναφέρει στον Guardian πως η συνεργασία του οίκου Burberry με τον άπειρο γόνο είναι μια «υποτίμηση της φωτογραφίας» που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους σκληρά εργαζόμενους, έμπειρους φωτογράφους.

Ο Floyd, ο οποίος είναι γνωστός για εντυπωσιακά πορτρέτα διασημοτήτων και συνεργασίες με τους Stephen Fry και Paul McCartney, προσθέτει επίσης πως το βήμα του 16χρονου είναι κόντρα σε όλα όσα αντιπροσωπεύουν οι γονείς του και η πορεία τους. "Ο David Beckham και η Victoria αντιπροσωπεύουν τη καθαρή δύναμη της θέλησης και της σκληρής δουλειάς. Ειδικά η μητέρα του έχει αναρριχηθεί μόνη της ως την κορυφή με πολύ σκληρή δουλειά και τώρα έρχεται ο 16χρονος να κάνει αυτό σε μια κίνηση που εκφράζει ξεκάθαρα νεποτισμό. Δεν το πέτυχε με σκληρή δουλειά". Προσθέτει δε πως η απόφαση της Burberry να προσλάβει τον νεαρό με τα εκατομμύρια των οπαδών στο instagram, ήταν και ο λόγος που επιλέχθηκε μια και αυτή η ομάδα αποτελεί το αγοραστικό κοινό στο οποίο στοχεύει το brand. 

O Jon Gorrigan, φωτογράφος που έχει συνεργαστεί με περιοδικά όπως το Esquire και το Grazia και μοντέλα όπως η Alexa Chung, είπε ότι η Burberry θα έχει όλη την εγκατάσταση έτοιμη έτσι ώστε το μόνο πράγμα που θα έχει να κάνει ο Brooklyn να είναι το πάτημα του κουμπιού."Σίγουρα δεν θα έχει την επιμέλεια του φωτισμού, δεν θα έχει ιδέα για τα προγράμματα, τις κάμερες και το photoshop. Θα είναι όλο άρτια οργανωμένο, θα έχει τα καλύτερα μοντέλα και τους καλύτερους makeup artists και κομμωτές, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί κάθε ρίσκο." αναφέρει στον Guardian o Gorrigan o οποίος δηλώνει εξοργισμένος που το όνομα πουλάει από μόνο του και που ο βρετανικός οίκος μόδας επιλέγει να κερδίσει έτσι το ενδιαφέρον του νέου αγοραστικού κοινού. Επιπλέον ισχυρίζεται πως η ψηφιακή εποχή της φωτογραφίας αδικεί και δημιουργεί προβλήματα στο χώρο της μόδας καθώς με ένα φίλτρο στο instagram, o καθένας παρουσιάζει ένα καλό αποτέλεσμα. 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Ο Christopher Bailey, επικεφαλής του Burberry υπερασπίστηκε τον Beckham: "Ο Brooklyn έχει μια καταπληκτική αντίληψη πάνω στη φωτογραφία και το instagram είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί άψογα για την παρουσίασή της. Το στιλ του και το attitude είναι ακριβώς αυτά που θάλαμε να έχει η νέα καμπάνια του αρώματος."

Και η Sarah Brimley, πρώην φωτογράφος η οποία εργαζόταν ως βοηθός του φωτογράφου μόδας David Bailey, υπερασπίστηκε τον Brooklyn. "Δεν νομίζω ότι θεωρεί πως έχει προνόμια και δεν φαντάζομαι ότι είναι κακομαθημένο παιδί" αναφέρει και προσθέτει πως γνωρίζει ότι είναι ευνοημένος. "Υπάρχει ένα ποσοστό ανθρώπων που εργάζονται σκληρά και άλλοι που απλά τους δίνεται κάτι. Ο αργός και σταθερός δρόμος προς την επιτυχία εξασφαλίζεται μόνο αν έχεις πραγματικό ταλέντο" αναφέρει σχετικά.

 

Οι πρώτες φωτογραφίες από την καμπάνια που υπογράφει ο Μπέκαμ junior:

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

 

Koρυφαίοι φωτογράφοι μόδας είναι εξοργισμένοι με τον Brooklyn Beckham και τον οίκο Burberry Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Δεν κατάλαβα ακόμα που είναι το πρόβλημα; Όταν μιλάμε για διαφήμιση, στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων, χωρίς να υποβαθμίζεται η αισθητική του brand. Δεν μίλησε κανείς για υψηλή τέχνη. Εν ολίγοις stop bitching...
Τωρα τους πειραξε? Οταν ο καθε κανενας με ενα ονομα γινεται ηθοποιος η μοντελο γιατι δε γκρινιαζαν? Δυστυχως σε ολα τα επαγγελματα που δεν απαιτουνται σπουδες, γινονται αυτα...(Δεν τον πηραν για δικηγορο, αλλα για φωτογραφο) Get over it...
Προφανως...απλα ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει καποιος φωτογραφος χωρις να εχει σπουδασει τιποτα και απλα να το εχει εμφυτο μεσα του, απο το να γινει δικηγορος, η φυσικος κλπ. Αυτος ειναι ο διαχωρισμος
Τελικά το να είσαι Beckham δεν είναι επώνυμο, είναι επάγγελμα. Οι σύγχρονες δυναστείες στον καιρό των mass και των social media δε βασίζονται πια στο γαλάζιο αίμα αλλά στο branding και την καταναλωτική επιρροή. Γι' άλλη μια φορά συναινούμε οικειοθελώς στο λάθος, ώστε να έχουμε ένα άλλοθι πρόχειρο για τη μελλοντική γκρίνια μας. Ζήτω η λοβοτομή!!! Αγαπάμε το Μεγάλο Αδελφό!!!