Ο Σφακιανάκης ξαναχτυπά: Ριψάσπιδες οι πρόσφυγες, με γεμάτα πορτοφόλια

Ο Σφακιανάκης ξαναχτυπά: Ριψάσπιδες οι πρόσφυγες, με γεμάτα πορτοφόλια Facebook Twitter
9

Ριψάσπιδες με πορτοφόλια γεμάτα 500ευρα χαρακτήρισε τους πρόσφυγες ο τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης, μιλώντας σε εκπομπή του κυπριακού καναλιού ΡΙΚ. «Εγώ ο ίδιος ήμουν μετανάστης στη Γερμανία. Και εγώ με τους μετανάστες δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, διότι έχουν μεταναστεύσει πάρα πολλοί άνθρωποι από την οικογένειά μου σε άλλες χώρες του κόσμου. Δεν ήταν λαθρομετανάστες. Ήταν μετανάστες που είχαν πάρει άδεια στη χώρα που πήγαιναν, όπως η μητέρα μου κι εγώ», είπε ο τραγουδιστής για να εξαπολύσει στη συνέχεια την επίθεση του.

«Το κόλπο είναι στημένο και έρχονται ορδές ανθρώπων οι οποίοι ''βιάζουν'' την πατρίδα μας…Δεν είναι πρόσφυγες! Είναι ριψάσπιδες. Δεν τους επιτέθηκε καμία άλλη χώρα, έφυγαν από την πατρίδα τους που έχει εμφύλιο πόλεμο. Και μην ξεχνάς, αυτοί οι άνθρωποι, γιατί εγώ τους έζησα όλο το καλοκαίρι στην Κω, έρχονται με πορτοφόλια γεμάτα με χαρτονομίσματα των 500 ευρώ. Είναι απίστευτο αυτό που είδα», είπε στην εκπομπή Τετ α Τετ.

«Και αυτοί που έρχονται με τα μωρά, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;», τον ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Αφού η μάνα τους έχει ένα πορτοφόλι γεμάτο, τι θα πει "τα μωρά";», ήταν η απάντηση του τραγουδιστή, σύμφωνα με τον Φιλελεύθερο.

Πολιτισμός
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ