Είναι γνωστό αν όχι σε όλους , στους περισσότερους, πως όταν μια διασημότητα ποζάρει με τα αγαπημένα της παπούτσια, ρούχα, δημητριακά και gadgets, τότε αυτό δεν έχει γίνει επειδή όντως αυτά τα προϊόντα είναι τα αγαπημένα τους, αλλά επειδή έχουν πληρωθεί αδρά για να το κάνουν.
Οι εταιρείες επιλέγουν τους πιο δημοφιλείς και επιδραστικούς καλλιτέχνες και σελέμπριτις, τους στέλνουν το προϊόν και μαζί την επιταγή και κάπως έτσι εκατομμύρια followers "τρώνε" στο timeline την διαφήμιση.
Μόνο που θα περίμενε κανείς πως κάτι τόσο απλό στη διαδικασία, δεν θα μπορούσε να πάει στραβά και πως οι διάσημοι θα φρόντιζαν να το κάνουν χωρίς εξόφθαλμα να μας δείξουν πως γίνεται όλη η διαδικασία.
Κάποιοι όμως δεν τιμούν καν τα λεφτά που παίρνουν και είναι τόσο τεμπέληδες που ούτε καν γράφουν τις δικές τους λεζάντες. Στην ακόμη χειρότερη περίπτωση, πετάνε το κείμενο όπως τους έχει σταλεί και απλά γίνονται ρεζίλι.
Πριν από λίγο καιρό, ο πρώτο γκαφατζής που πόσταρε το μήνυμα όπως ήταν και έγινε ψιλορόμπα, ήταν ο παρουσιαστής Scott Disick που ήθελε να μας πει ποιες είναι οι αγαπημένες του μπάρες πρωτεΐνης. Ο Disick πόσταρε μαζί και τις οδηγίες που του έστειλαν.
Όμως χθες την πάτησε και η Ναόμι Κάμπελ, η οποία είχε πληρωθεί από την adidas να κάνει ένα ποστ με ένα νέο μοντέλο παπουτσιών, αλλά τελικά όλοι μάθαμε πως η εταιρεία της είχε στείλει μέχρι και πρόταση για το τι θα ήταν ωραίο να γράψει. H λεζάντα έφυγε στο instagram όπως ήταν και μέχρι η Ναόμι να συνειδητοποιήσει τι είχε κάνει και να το διορθώσει, τα screenshots είχαν ήδη κρατήσει τα ντοκουμέντα.
Naomi! You had one job...