Αυτός ο λογαριασμός ξεμπροστιάζει όσους δημοσιεύουν στημένες φωτογραφίες με σκηνές στο Instagram

Αυτός ο λογαριασμός ξεμπροστιάζει όσους δημοσιεύουν στημένες φωτογραφίες με σκηνές στο Instagram Facebook Twitter
1

Το Instagram είναι γεμάτο με αμέτρητες κυριολεκτικά φωτογραφίες, πολλές από τις οποίες είναι απλώς παραλλαγές μιας αρχικά πρωτότυπης ιδέας που στη συνέχεια οι χρήστες άρχισαν να αναπαράγουν μανιωδώς με στόχο να τελειοποιήσουν το αρχικό κόνσεπτ. Κάπως έτσι ενδεχομένως γεννήθηκε και εξαπλώθηκε η τάση για φωτογραφίες σε άκρως περίεργα σημεία, συνήθως σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, με κόσμο να ξαπλώνει/ κοιμάται εκεί απολαμβάνοντας την απίστευτη θέα. Βασικές προϋποθέσεις το μέρος να είναι λίαν έως άκρως επικίνδυνο και να υπάρχει στο πλάνο μια σκηνή. 

Όπως είναι φυσικό, τέτοιες φωτογραφίες είναι ικανές από μόνες τους, χωρίς πολλά λόγια, να εντυπωσιάσουν ακόμη και τον πιο πολυταξιδεμένο χρήστη, αλλά πόσες από αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με τον εκάστοτε κατασκηνωτή να έχει κοιμηθεί όντως εκεί όπως υποστηρίζει στη λεζάντα;

Η Luisa Jeffery από το Όρεγκον αποφάσισε να θίξει αυτό ακριβώς το ζήτημα και να «ξεμπροστιάζει» όσους χρήστες λένε ψέματα, κατά τη γνώμη της, πως έχουν κοιμηθεί στην τοποθεσία όπου τράβηξαν το εντυπωσιακό στιγμιότυπο. Για το λόγο αυτό δημιούργησε στο Instagram τον λογαριασμό @youdidnotsleepthere [σ.σ. δεν κοιμήθηκες εκεί], όπου αναδημοσιεύει φωτογραφίες άλλων χρηστών, σχολιάζοντας απλώς πως δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να έχουν κοιμηθεί σε ένα τόσο εξωπραγματικό σημείο. «Ύποπτες» για εκείνη είναι συνήθως οι μακρινές φωτογραφίες στις οποίες η σκηνή φωτίζεται, το κάμπινγκ κοντά στο νερό και οι αιώρες σε περίεργες θέσεις.

Thx 4 da luv everyone. Here's to originality! ?? #jk #somerockinnorway #youdidnotsleepthere • photo @supertrampeur

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις


Η ιδέα για τον συγκεκριμένο λογαριασμό ήρθε μετά από ένα ταξίδι διάρκειας 21 ημερών που είχε κάνει Grand Canyon. Όπως λέει, η παρέα της κάποια στιγμή πρότεινε να στήσουν τις σκηνές σε μερικές τρελές τοποθεσίες απλώς για να τραβήξουν φωτογραφίες και μετά να τις μαζέψουν. «Αναρωτήθηκα για ποιον λόγο να το κάνουμε και μου απάντησαν "Το κάνουν όλοι". Σκέφτηκα πως ήταν ό,τι πιο γελοίο είχα ακούσει, αλλά επιστρέφοντας σπίτι κατάλαβα πως ήταν μεγάλη τάση. Τότε ξεκίνησα να ψάχνω φωτογραφίες στο Instagram και να αναρωτιέμαι αν ήταν αληθινές ή όχι», λέει η ίδια. Βέβαια παραδέχεται πως για τον λογαριασμό της εμπνεύστηκε από άλλους παρόμοιους, όπως το @youdidnoteatthat και @youdidnotskatethat. 

Στην αρχή έψαχνε τους λογαριασμούς γνωστών φωτογράφων για να βρει υλικό. Με τον καιρό όμως άρχισε να γίνεται ολοένα και πιο γνωστή στην πλατφόρμα. Σήμερα μετρά περισσότερους από 36.200 followers και την κάνουν οι άλλοι χρήστες tag σε φωτογραφίες ή τις στέλνουν κάποιες, αλλά είναι τόσες πολλές που δεν προλαβαίνει να τις επεξεργαστεί όλες. 


Αν και οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν τις αναρτήσεις της με χιούμορ, πολλοί είναι εκείνοι που αντέδρασαν έντονα όταν ξεκίνησε να ποστάρει. «Πάντα κατεβάζω τη φωτογραφία αν μου το ζητήσει κάποιος, αλλά πρώτα τον ξεμπροστιάζω, Κάποιοι μου ζητούν να μην ανεβάσω καθόλου τη φωτογραφία τους, κι εγώ το σέβομαι», λέει. 

Μέτα από τόση έρευνα και φωτογραφίες που έχει δει, η Luisa υποστηρίζει πως στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι φωτογραφίες που ανεβάζουν οι travel bloggers στο Instagram είναι στημένες. «Δεν θα έφτιαχνα τον λογαριασμό αν δεν ένιωθα πως όλο αυτό είναι γελοίο. Υπάρχει τόσο μεγάλη έλλειψη διαφάνειας και ειλικρίνειας γύρω από τις ζωές των ανθρώπων στο Instagram. Κι έχει καταντήσει κουραστικό», σημειώνει. «Ο κόσμος πρέπει να αφήσει στην άκρη τα τηλέφωνα και να ψάξει για έμπνευση έξω από το Instagram», καταλήγει.

Shoot for the moon cause if you miss you'll land in Central Park. #youdidnotsleepthere • photo @ovunno

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

We must protect our planet, @realdonaldtrump + @epagov. The people of this world need their sleep. #keepparis #fuckpruitt #youdidnotsleepthere • photo @alfaeventyreren

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

You get cold feet, you don't sleep. #youdidnotsleepthere • photo @ryan_field_

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

These people essentially figured out how to sleep standing up. #innovation #youdidnotsleepthere • photo @steffenegly

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

@patagonia started making sleeping bags which pretty much guarantees people are going to start sleeping in stupider places. #yayme #youdidnotsleepthere • photo anyone?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

I call this one "The Influencer". #youdidnotsleepthere • photo @jeffjohnson_beyondandback

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

How about a throwback to one of my faves? ?? #youdidnotsleepthere

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @youdidnotsleepthere στις

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM