Προεδρικό Διάταγμα: Σημαιοφόροι με κλήρωση στα Δημοτικά - Τέλος η επιλογή με βαθμολογία

Προεδρικό Διάταγμα: Σημαιοφόροι με κλήρωση στα Δημοτικά - Τέλος η επιλογή με βαθμολογία Facebook Twitter
36

Αντιδράσεις προκαλεί διάταγμα του υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με το οποίο, πλέον οι σημαιοφόροι θα ορίζονται στο δημοτικό μετά από κλήρωση και όχι βάσει των βαθμολογιών τους.

Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ 79/2017) σημαιοφόρος στη ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού θα μπορεί να είναι οποιοσδήποτε ανεξάρτητα από τη βαθμολογία του, μετά από κλήρωση.

Τι αναφέρει το Προεδρικό Διάταγμα:

«Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης.

Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερα του ενός τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου».

Από τη Νέα Δημοκρατία, η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως,  δήλωσε:  «Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πιστή στο δόγμα του εξισωτισμού προς τα κάτω, καταργεί το κριτήριο της επίδοσης για την επιλογή́ σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου και εισάγει την κλήρωση ως τρόπο επιλογής.

Επιπλέον, καταργεί την παρουσία σημαιοφόρων στις δοξολογίες. Με αυτόν τον τρόπο, ανατρέπει παραδόσεις δεκαετιών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού.

Για άλλη μια φορά, αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη.

Αυτό επιχειρεί λυσσαλέα η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στην Παιδεία, να γίνουν όλοι ίσοι με το βλέμμα προς τα κάτω. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα της μετριότητας και της ημιμάθειας.

Στον αντίποδα, η δική μας λογική για την Παιδεία, το δικό μας όραμα, συνίσταται στο αξιακό τρίπτυχο της αριστείας, της φιλομάθειας και της αξιοκρατίας».

Ελλάδα
36

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Πιστεύω ότι η επιβράβευση πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε με κάποια μορφή. Προσωπικά θεωρώ οτι η σημαία είναι ένα σύμβολο το οποίο ερμηνεύεται ανάλογα με την άποψη που έχει ο καθένας. Εγώ ας πούμε το βρίσκω τιμητικό γεγονός,χωρίς να θέλω ταυτόχρονα να πεθάνουν όσοι δεν είναι έλληνες οπότε η σημαία αυτή καθαυτή δεν ειναι ο σατανάς στα μάτια μου.Επίσης,για κάποια παιδιά μεταναστών που τα έχουν καταφέρει με την αξία τους,ειναι μεγαλη χαρά και εχει ακομα μεγαλύτερη σημασία.Ταυτόχρονα θα ήταν πολύ ωραία ιδέα τα παιδιά να μάθουν να εργάζονται ομαδικά και για το κοινό καλό και να επιβραβεύονται και με άλλους επιμορφωτικους τρόπους. Με βιβλία,εκπαιδευτικά ταξιδια κτλ. Ίσως ετσι γινόταν η αρχή για να μαθουν την ευγενή άμιλλα και πώς να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο σχολικό περιβάλλον,σε ατομικό επίπεδο και κατ'επέκταση σε κοινωνικό.Έτσι θα αλλαζε σιγά σιγά και η ελληνική νοοτροπία. Όμως αυτό θέλει συστηματικές προσπάθειες και να συμφωνήσουν όλοι σε ενα λειτουργικό εκπ/κό συστημα ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας.Προς το παρόν,αρκετά σχολεία στερούνται των βασικών,οπότε κακώς είναι αυτό το θέμα.
Παιδιά συγγνώμη, απευθύνομαι στους προλαλησαντες που τόσο επαινούν τη Φινλανδια. Ποιος είπε ότι οι Φινλανδοί έχουν καλύτερο εκπ/κο σύστημα? Και εντέλει, ποιο είναι το καλύτερο σύστημα, αυτό που βγάζει τεχνοκράτες σαν καλοκουρδισμενα γρανάζια μιας μηχανής? Ας σοβαρευτούμε λιγάκι... Όσο για τις δηλώσεις του "υπουργού" περί οικογενειοκρατίας, είναι απλά απαράδεκτο να εκφράζονται από το στομα του ίδιου του υπουργού. Ντροπή κ μόνο ντροπή.
Το ρίξαμε στο "μπαρμπούτι" τώρα...Δε χρειάζεται να προσπαθούμε είναι όλα θέμα τύχης.Ρε συριζαίοι θα ωθήσετε τα παιδιά στίς μπαρμπουτιέρες και στις χαρτοπαικτικές λέσχες ρεεεεεεεεεεεε !!!!!
η ελληνικη κοινωνια και οι γονεις εινα ειδικοι στο πως να λειτουργουν σαν ομαδα. δινουν καλη διαπαιδαγωγηση. τωρα με αυτο θα λειψει και το τελευταιο εμποδιο.Αριστεια μονο της Αρσακειου και Σχολης Χιλ.
Aνουσιο το βρισκω ολο αυτο αλλα νομιζω πως ειναι καλυτερο που αποσυνδεουν το ποιος κραταει την σημαια απο την επιδοση στα μαθηματα.Αν με ρωτουσε κανεις, θα ελεγα να ψηφιζουν μονα τους τα παιδια ποιον θελουν σημαιοφορο και ολα τα υπολοιπα για τις παρελασεις.Και σιγα-σιγα να τις καταργουμε τις μαθητικες, παρατραβηξε το αστειο.
''Αν με ρωτουσε κανεις, θα ελεγα να ψηφιζουν μονα τους τα παιδια ποιον θελουν σημαιοφορο και ολα τα υπολοιπα για τις παρελασεις.''Εννοεις τις γκόμενες και τους γκόμενους του σχολείου,μετα περισσότερα likes στο instragam και τα πιο φιρμάτα ρούχα;;;
Δεν είναι υπέρ των παρελάσεων γενικά και του ρημαγδού που γίνεται ποιος θα κρατήσει ή δε θα κρατήσει τη σημαία. Καλώς ορίζει το Υπουργείο ότι θα γίνεται κλήρωση για την σημαία; Δεν ξέρω. Είναι μια βαθιά ριζωμένη άποψη ότι το κράτημα της σημαίας είναι η επιβράδευση για την προσπάθεια πολλών χρόνων. Δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό. Αφού τόσα χρόνια, λοιπόν, είχαμε ένα λανθασμένο τρόπο να προάγουμε την "ευγενή άμιλλα", το Υπουργείο τι αντιπρόταση έχει; Οκ, χωλαίνει η Παιδεία, πώς την αλλάγουμε; Όλες αυτές οι "μεταρρυμίσεις" του Υπουργείου με νευριάζουν. Στην ουσιά μικροαλλαγές για να πουν ότι και καλά κάτι έκαναν, με αποκορύφωμα για μένα τη μετατροπή των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς έλεγχο ότι έχουν τις κατάλληλες υποδομές και το κατάλληλο προσωπικό. Ξεκινάνε από την κορυφή, ενώ θα έπρεπε να ξεκινάνε από τη βάση. Κάνουν αλλαγές στη βάση, χωρίς να κάνουν ουσιαστικές αλλαγές όμως...
Αφου λυσαμε τα σοβαρα προβληματα ας ασχοληθουμε και με την "αδικια" που γινεται με τους σημαιοφορους, ειπαν στον ΣΥΡΙΖΑ... Ντροπη, ιδεολογικα κολληματα και φυσικα πληρης ασπασμος της ρησης η αριστεια ειναι ρετσινια. Μακαρι να τους ξεφορτωθουμε το συντομοτερο
Η πλήρης ισοπέδωση για μία ακόμα φορά. Και τα παιδάκια θα μάθουν από πολύ νωρίς ότι δεν χρειάζεται να μοχθήσουν ή να πασχίσουν για τίποτα. Λίγη δόση τύχης και όλα γίνονται. Αν ένα κεφάλι προεξέχει το κόβουμε, γιατί κανείς δεν πρέπει να ξεχωρίζει. Όλοι ίδιοι, όλοι ίσοι. Σε όλα τα κομμουνιστικά καθεστώτα συμβαίνει αυτό. Πού μυαλό να καταλάβουν ότι ο ανταγωνισμός και η άμιλλα φέρνουν βελτίωση, κι αυτή με τη σειρά της την εξέλιξη. Αλλά βέβαια τους συμφέρει να ζούμε στα σκοτάδια.
Επιτέλους, όσα παιδάκια σαν και εμένα δεν ήθελαν κρατήσουν την σημαία παρά τον βαθμό τους τώρα θα έχουν πολύ μικρές πιθανότητες. Βέβαια, θα προτιμούσα να καταργηθούν πλήρως οι σχολικές παρελάσεις.
sakri, εσύ ποιας χώρας τη σημαία ήθελες να κρατήσεις; Πες το και μπορεί και να γίνει.Τέτοιο μπουρδέλο που είναι η Ελλάδα ΟΛΟΙ μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.
Καμιάς. Θα κρατούσα σημαία μόνο αν αντιπροσώπευα την χώρα μας για κάποιο λόγο.Πόσοι πιο όμορφοι τρόποι θα υπήρχαν για να γιορτάσουμε αυτές τις αργίες από το να βάζουμε τόσα παιδάκια στην σειρά με τον ίδιο βημάτισμο και τα ίδια ρούχα και πλήθος κόσμου να χειροκροτά που σηκώθηκαν να περπατήσουν λες και ανήκουν σε κάποιο τάγμα του στρατού.
Σε αυτή τη χώρα όμως που πληρώνουν ΟΛΟΙ οι πολίτες φόρους για να πηγαίνεις δημόσιο σχολείο, επιβράβευση θεωρείται να κρατά τη σημαία της ο πρώτος στην βαθμολογία. Δεν πήγα σχολείο επί χούντας, θυμάμαι με πόση περηφάνεια την κρατούσε η συμμαθήτρια μου και πόσο χαρούμενος ήμουν που οι κόποι μου με έκαναν παραστάτη δίπλα της. Όλοι προσπαθούσαμε να τη "φτάσουμε" για να έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε αγρότερα αυτό που αγαπάμε.Οι αργίες δεν είναι τυχαίες, είναι αναπόσπαστα κομμάτια της ιστορίας της χώρας. Η ανεξαρτησία και η μάχη κατά του φασισμού. Είναι επιβραβευση για όσους την σηκώνουν.Εάν κάποιοι βλέπουν εθνικισμό/πατριδολαγνεία από τα παραπάνω, τους οικτιρώ.
Για άλλη μια φορά, αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη ....Αυτό να το πούνε λοιπόν σε όλους αυτούς τους νέους που προσπάθησαν ,έβγαλαν τα ματάκια τους πάνω από βιβλία και δεν μπόρεσαν να κάνουν το παραμικρό στη συνέχεια .Πόσα παιδιά έχουν αριστεύσει ,τελειώσανε σχολές με προσωπική τους προσπάθεια φυσικά των γονιών τους για να γίνουν οι άνεργοι του αύριο ?Πόσοι επιστήμονες ,λαμπρότατα μυαλά άφησαν τη χώρα μας αναζητώντας απλά την δικαιώσή τους σε άλλες χώρες για την προσπάθεια που έκαναν ?Κοροίδευόμαστε ??Εννοείται ότι όλα είναι θέμα τύχης πια .Κέρδισες το τζόκερ ?Επιλέχτηκες για το survivor ?Είσαι blogger με πολλά views ?Πίστεψε σε εσένα ο Ψινάκης ?Μπήκες γλάστρα σε πρωινάδικο ?¨ΕΓΙΝΕΣ ..Χρόνια τώρα πια οποιαδήποτε προσπάθεια λοιπόν κάθε νέου που θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό πέφτει στο κενό .Αφήστε λοιπόν τις μαλακιούλες και ας είμαστε ρεαλιστές .Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό προχώρα ..Ας είναι ξεκάθαρο πλέον και στους μαθητές τις ΣΤ Δημοτικού ,καλύτερα προετοιμασμένοι παρά παραπλανημένοι
Μια χαρά το βρίσκω το μέτρο, αφού στην Ελλάδα η μέγιστη προσπάθεια/προσωπικός αγώνας δεν οδηγούν στην επιτυχία και την καταξίωση. Οδηγούν στο να είσαι απλά ο μα#άκας, στο πανεπιστήμιο (που μοιράζεις σημειώσεις σε άλλους), στη δουλειά (που καλύπτεις ξύστες συναδέλφους), στη ζωή γενικά. Αντιθέτως, το βύσμα, η αεργία και η ρέμουλα είναι πολύ πιο αποτελεσματικά. Προτείνω και περαιτέρω μεταρρυθμίσεις, ώστε να βγει εν καιρώ και ένα (ειλικρινές εδώ που τα λέμε) άρθρο με τίτλο:Προεδρικό Διάταγμα: Σημαιοφόροι με βύσμα στα Δημοτικά - Τέλος η επιλογή με κλήρωση.
H λογική της ήσσονος προσπάθειας είναι βασικό στοιχείο της υφεσιακής - παρακμιακής φάσης την οποία περνάμε και συνδυάζεται με την αποστροφή σημαντικού μέρους της κοινωνίας για αυτούς που προσπαθούν.Μάλιστα καλλιεργείται συστηματικά απο διάφορα ΜΜΕ. "Πληρώνεσαι με περισσότερα απο 1000 ευρώ;είσαι ένοχος" , "τολμας να αντιδράς στις βάρβαρες συνθήκες που σου επιβάλλονται; τι πας και κάνεις ... διώχνεις τον τουρισμό", " τόλμησες να σκεφτείς κάτι άλλο από αυτό που "εμείς οι αλάνθαστοι" είπαμε ("we said so"); είσαι κουμουνιστής , ακραίος , κατάρα για τον τόπο", "Ονειρεύεσαι, απλά , κάτι καλύτερο;" είσαι εχθρός της ανταγωνιστικότητας" και άλλα..!!!Στόχος είναι να μην υπάρχει προοπτική και να ζεις με όσα σου αφήνουν ... ο ΣΥΡΙΖΑ απλά συνεχίζει την προσπάθεια που ξεκίνησαν απο κοινού ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.Και οι τρεις σχηματισμοί υποκρίνονται πως νοιάζονται ... τι να την κάνεις την "αριστεία" όταν στη μοιρασιά της πίτας θα πάρεις ότι θα έπαιρνες αν δεν έκανες τίποτα .... δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ .... Έχουμε ξεχάσει αυτό που κάποτε ήταν αυτονόητο ... όποιος κοπιάζει πρέπει να αμείβεται , να σεβόμαστε την προσπάθεια που κάνει ο καθένας και να ασχολούμαστε προσπαθώντας για κάτι καλύτερο αντί να στοχεύουμε στον περιορισμό και την απαξίωση της προσπάθειας που κάνουν οι άλλοι!
Τα ειπες ολα συντροφε!!! Γιατι ειναι φανερο πλεον πως οσο το μυαλο ζελε, τοσο καλυτερα παει το πραγμα. Προχωραει μια χαρα ο εξευτελισμος βασικων ανθρωπινων χαρακτηριστικων οπως προσπαθεια, ονειρα, πιστη, κοκ και λαμβανουν εδαφος ο ταδε του ταδε, μιζα, εγω ξερω τον και τα τοιαυτα.. Περιεργη αποψη για την εξελιξη εχετε εσεις που αναλαβατε την πολιτικη... Σα συμμορια μου σκατε...
αν πληρωνεσαι περισοτερα απο 1000ε και δεν το αξιζει η παραγωγικοτητα σου ναι ενοχος οτι δεν επιστρεφεις πισω στην κοινωνια αυτα που παιρνεις.αν θελουμε να πληρωνομαστε ολοι πιο πολλα απο 1000ε ολοι υπαρχουν τα παραδειγματα δανιας σουηδιας φιλανδιας κλπ.πιο ειναι το μυστικο: παραγωγικοτητα και οχι "αγωνες" για καθαριστριες υποικ (σικ - αλλο καθαρισμος υποικ αλλο καθαρισμος οι πληβειοι)
Δυστυχώς από τα σχόλια ξαναπέφτουμε για πολλοστή φορά στο δίπολο υπέρ-κατά της κυβέρνησης και των γνωστών επιχειρημάτων υπέρ-κατά της αριστείας. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η φιλοσοφία και οι στόχοι της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι λάθος εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Το ζητούμενο δεν είναι αν ο Α μαθητής είναι καλύτερος από τον Β γιατί ο Α έχει βαθμό 19,9 και ο Β 19,8. Πλέον εδώ και πολλά χρόνια το ζητούμενο δεν είναι η ατομική διάκριση αλλά η ομαλή ένταξη/εργασία σε μια ομάδα ή περισσότερες ομάδες.Έχει περάσει προ πολλού η εποχή του Thomas Edison και του Leonardo da Vinci όπου ένας άνθρωπος μεγαλοφυΐα ανακαλύπτει και δημιουργεί μόνος του. Οι επιστημονικές ανακαλύψεις, κάθε σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα και τα πιο ταπεινά πράγματα όπως η καθημερινή εργασία γίνονται σε ομάδες.Ο Έλληνας μαθητής λοιπόν έχει μάθει (και επιβραβευτεί γι αυτό) από γονείς και καθηγητές, παίρνοντας διακρίσεις και αριστεία και έχει γίνει σημαιοφόρος ότι το μόνο που έχει αξία είναι να είναι να ξεπεράσει τον συμμαθητή του τον οποίο βλέπει ως άμεσο ανταγωνιστή για την πρώτη θέση και την καταξίωση του. Το άμεσο αποτέλεσμα είναι να μην είναι σε θέση να λειτουργήσει ομαδικά όταν θα βγει στην αγορά εργασίας.Η εκπαίδευση που προάγει τον ατομισμό είναι εντελώς ακατάλληλη για τον 21ο αιώνα, αυτό έπρεπε να συζητάμε αντί για να διαπληκτιζόμαστε για την κομματική (και όχι πολιτική) επικαιρότητα.
Παρόμοια μοντέλα εφαρμόζει και η Φινλανδία όπου έχουν σχεδόν καταργηθεί οι εξετάσεις και η λογική του ανταγωνισμού και το αποτέλεσμα είναι θριαμβευτικό. Βέβαια πολλά πρέπει να αλλάξουν στην Ελλάδα στην παιδεία και στην κοινωνία για να φτάσουμε στο επίπεδο της Φινλανδίας, παρόλα αυτά είναι καλή αρχή.
Και τωρα εσεις μας λετε ότι ειστε σιγουρος πως η αρχη πρεπει να γινει από αυτό. Ολα τα αλλα τα εχουμε λυσει η δεν ειναι αρκετα σημαντικα? Τιποτε άλλες διαφορες μεταξυ των εκπαιδευτικων συστηματων Ελλαδας και Φινλανδιας μηπως ετυχε να παρατηρησετε?
Κανονικά δεν θα έπρεπε το 2017 να έχουμε μαθητικές παρελάσεις. Και ας μην δουλευόμαστε γιατί έχει καταντήσει τραγικό. Ποιο παιδί της ΣΤ δημοτικού νιώθει ότι επιβραβεύεται με την σημαία προερχόμενο από φυσιολογική οικογένεια; Η επιβράβευση, εφόσον την κρίνετε εσείς απαραίτητη, θα μπορούσε στις μέρες μας να γίνεται με προσφορά σχολικών ειδών, βιβλίων ή κάτι άλλο. Κατά την άποψη μου σε αυτές τις τάξεις ο ανταγωνισμός δεν προσφέρει απολύτως τίποτα, ίσα ίσα που παραγκωνίζονται οι αδύναμοι μαθητές σε μια περίοδο σημαντική για την διαπαιδαγώγηση και επιμόρφωση τους. Τις απαντήσεις που μου κάνετε τις απάντησα στο αρχικό σχόλιο.
Είναι στην Φινλανδία οι μαθητές σκράπες στα μαθήματα; Κάνουν στην Φινλανδία τις συνελεύσεις/εκλογές τους οι δάσκαλοι/καθηγητές κατά την διάρκεια των διδακτικών ωρών;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Οι μαθητές είναι "σκράπες" σε οποιαδήποτε χώρα και η ευθύνη πέφτει στο σύστημα παιδείας και στους γονείς. Βέβαια, ένα καλύτερο σύστημα βοηθάει τους "σκράπες" να μην είναι σκράπες πια, ανεξαρτήτως γονέων. Τα αυτονόητα θα λέμε τώρα;
χαχα απο ολα που υπαρχουν στην Φιλανδια θα παρουμε ενα κομματακι. Ξερεςις π0ου βρισκεται η αξιοκρατια φιλανδια; ξερεις που βρισκεται η ηλεκτρονικη διακυβερνηση;Μακαρι αλλα δυστυχω3ς ο παρτακιας ελληνας μονο με το φιλελευθερισμο ειναι συμβατος, ολα τα αλλα οδηγουν σε system abuse.
Ο παρτάκιας ο Έλληνας είναι αποτέλεσμα κακής διαπαιδαγώγησης και συνεχής επιβράβευσης της διαφθοράς και σίγουρα δεν είναι ο κανόνας. Ο παρτάκιας ο Έλληνας σε αυτή την οικονομική κατάσταση έχει δώσει από το υστέρημα του για να βοηθήσει τους μετανάστες, τα αδέσποτα, τους φτωχούς συνανθρώπους του. Ο παρτάκιας ο Έλληνας αλλάζει και με γοργούς ρυθμούς μάλιστα, οπότε είναι άδικο να τα μηδενίζουμε όλα. Από την Φινλανδία και γενικά τις Σκανδιναβικές χώρες πρέπει να πάρουμε την συλλογικότητα που έχουν σαν λαός. Έχοντας ζήσει χρόνια σε αυτές τι χώρες μπορώ να σου πω ότι η παιδεία είναι το πρώτο στάδιο για να φτάσεις σε μια κατάσταση όπου τα ρουσφέτια και η διαφθορά θα αποτελούν παρελθόν. Καλλιεργώντας κοινωνική ευθύνη έφτασαν στους μισθούς που είναι τώρα, στο κράτος πρόνοιας που έχουν τώρα. Και ας μην ξεχνάμε ότι η Φινλανδία ξεκίνησε τις μεταρρυθμίσεις στην παιδεία την δεκαετία του '70 όταν δεν ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση. Δεν πρέπει να θέλουμε να γίνουμε ΗΠΑ. Πρέπει να θέλουμε να γίνουμε Φινλανδία, Νορβηγία και Δανία, χώρες με μικρότερο ποσοστό φτώχειας από όλες τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες και αδιαμφισβήτητα το καλύτερο μέρος στον κόσμο για να ζεις αυτή την στιγμή από άποψη ισότητας, ελευθερίας και αξιοκρατίας και γενικά ποιότητα ζωής. Αρκεί να μην έρθει και ο καιρός μαζί με τα υπόλοιπα :)
δεν εχει νοημα να μπω σε αντιπαραθεση αλλα αν εσυ δεν βλεπεις ορατη τη διαφορα νοοτροπιας των σκανδιναβων και των ελληνων ως προς τα κοινα τι να πω. υποψη ο ελληνας ατομικα οπως αναφερεις μπορει να ειναι πολυ πιο φιλοξενος να δινει κλπ κλπ κλπ.αλλα εγω αναφερομαι στο δημοσιο χωρο. και οχι δεν ειναι ολα παιδεια. οταν εχεις ενα συστημα που επιβραβευει τη καθε Μπετυθ που διοριστηκε δασκαλα εκανε διδακτορικο και μετα βυσματικα διοριστηκε στο ΕΜΠ υπαλληλος, οχι οτι και να κανεις με την παιδεια τετοια φαινομενα θα επιβραβευονται.
back to the 80s. μελημα τους ειναι να μην διακρινεται κανεις που εχει ηδη κοινωνικη θεση λεφτα και κύρος, τυπικος τροπος σκεψης τσυριζαιων ψυχικου φιλοθεης και εκαλης, οπως αλλωστε ειναι το ειδος των συριζαιων που κυβερνουν
Τώρα που είμαι 50άρης θυμάμαι τα μαθητικά μου χρόνια στα '80s που γράφεις, όταν "κατά σύμπτωση" σημαιοφόροι και παραστάτες ήταν οι γιοί και οι κόρες των καθηγητών. Στο Λύκειο ένας γιός καθηγήτριας -1.60 με το ζόρι είχε εξαφανιστεί κάτω από τη σημαία! Κλήρωση γινόταν μόνον σε περίπτωση ισοβαθμίας. Στη β' λυκείου -ενώ μέχρι τότε δεν ήμουν πολύ καλός μαθητής- ισοβάθμισα με τον 1.60 και φυσικά η κλήρωση είχε το αποτέλεσμα που οποιοσδήποτε πιθανολογεί αμέσως ("έχασα" στην κλήρωση). Ουδείς με ενημέρωσε για την κλήρωση, εκτός από τον μαθηματικό, ο οποίος το είπε στην τάξη εκνευρισμένος από τη συνάδελφό του (φιλόλογο, μητέρα του σημαιοφόρου). Η απάντηση των καθηγητών σε ερώτησή μου ήταν ότι είχα 50% πιθανότητες, όπως και ... ο κατά συνήθεια μέχρι τότε παραστάτης και σημαιοφόρος. Δεν πειράζει ας γίνεται κλήρωσε με όλους, γιατί τότε δεν θα είναι 50% οι πιθανότητες, θα είναι 3-5%, οπότε η επιβάύβευση της δήθεν αριστείας (= συγγένεια και γνωριμίας για το ελληνικό λύκειο) θα έχει τελειώσει ... Το θέμα δεν είναι πολιτικό (είμαι σταθερά κατά των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) είναι εκπαιδευτικό.
διορθωση "να μην διακρινεται κανεις που ΝΑ ΜΗΝ εχει ηδη κοινωνικη θεση" ο ερνετσος και ο φοιβος εχουν το μελλον τους εξασφαλισμενο, σε αντιθεση με τα παιδια των μεταναστων και των λαικων στρωματων. Η αριστερα του τσυριζα απο χρονια εχει παρει διαζυγιο και απεχθανεται αυτα τα λαικα στρωματα. Ρωτηστε ενα Αλβανο αν προτιμα σοσιαλισμο ή φιλελε μητσοτακη.