ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη

Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη Facebook Twitter
1

Η Πάμελα Άντερσον έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 1989 πρωταγωνιστώντας στο εξώφυλλο του περιοδικού Playboy. Σήμερα έχει καταφέρει να κατακτήσει εκτός από τον πρώτο τότε τίτλο της «σεξοβόμβας» και πολλούς άλλους- έγινε ηθοποιός, ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των ζώων, δηλώνει φεμινίστρια, προσεχώς συγγραφέας, είναι μητέρα δύο πανέμορφων αγοριών που ακολούθησαν τα βήματά της στο μόντελινγκ, είναι περιζήτητη καλεσμένη σε γνωστές επιδείξεις μόδας καιστα 50 της χρόνια παραμένει σέξι. 

Έχοντας μετακομίσει στο Σαιν-Τροπέ για το καλοκαίρι, η Πάμελα συνεργάστηκε με τον παλιό της φίλο, τον φωτογράφο Luke Gilford, σε μια διαφορετική φωτογράφιση για λογαριασμό του περιοδικού W, όπου μεταξύ άλλων μίλησε για τους γιους της, την απόφασή της να μείνει στη Γαλλία αλλά τις συμβουλές που της έδωσε ο Τζούλιαν Ασάνζ σχετικά με τα social media. 

Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη Facebook Twitter

«Το σκοτεινό μου σχέδιο ήταν πάντα κάπως να αποσυρθώ εδώ. Τα παιδιά μου [Dylan Jagger και Brandon Thomas Lee] έχουν μεγαλώσει και επιθυμούν να είμαι ευτυχισμένη, θέλουν να επισκεφθούν τη Γαλλία, οπότε λειτούργησε αυτό», εξομολογείται η 50χρονη σταρ, που πρώτη φορά επισκέφθηκε το Σαιν-Τροπέ πριν 20 χρόνια για μια φωτογράφιση του Playboy. «Δεν είμαι καλή με τους αριθμούς και τις ημερομηνίες. Κάπου τόσος καιρός έχει περάσει. [Το Σαιν-Τροπέ] έχει ένα όμορφο φως. Όλοι δείχνουν ωραίοι εδώ. Είτε είναι γεμάτο με όμορφο κόσμο είτε φταίει το φως. Δεν ξέρω», προσθέτει. 

Σχετικά με το κόνσεπτ της φωτογράφισης λέει πως με τον Luke θέλησαν να δοκιμάσουν διαφορετικούς χαρακτήρες γι' αυτό τα ενσταντανέ είναι τόσο αντιφατικά μεταξύ τους. «Μ' αρέσει η φαντασία και να υποδύομαι χαρακτήρες. Με κάθε ρούχο, δημιουργήσαμε κι έναν διαφορετικό. Είχε πολλή πλάκα», λέει. Όσο για την επιλογή της να φορέσει μόνο δημιουργίες της Stella McCartney, εξηγεί πως ένας λόγος είναι επειδή «κάνει υψηλή ραπτική χωρίς να πειράζει τα ζώα». «Τα υφάσματα είναι πιο ακριβά και χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια όταν ράβεις έτσι. Αλλά αξίζουν τα επιπλέον χρήματα. Η Vivienne Westwood είχε πει, "Αγόρασε μερικά όμορφα, σημαντικά κομμάτια, μην αγοράζεις απλώς και καταναλώνεις αηδίες"», σχολιάζει η Πάμελα Άντερσον. 

Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη Facebook Twitter

Όπως παραδέχεται, στην αρχή δεν ήθελε οι γιοι της να ασχοληθούν με τον χώρο της μόδας. «Τα αγόρια το κάνουν όλο αυτό για την πλάκα τους. Ο Brandon είναι ηθοποιός και ο Dylan μουσικός και πολύ συγκροτημένος. Ο Brandon όχι τόσο. Αλλά και οι δύο έχουν καταφέρει πολλά, είναι έξυπνα παιδιά και πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο. Ο Tommy κι εγώ θέλαμε να βεβαιωθούμε πως γνωρίζουν ότι μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από εμάς. Βέβαια είναι καλά παιδιά και σε ηλικία που μπορούν να κάνουν τέτοιες επιλογές. Εννοείται πως με τον Tommy αντιδράσαμε με ένα "Ωχ, όχι...". Αλλά μέχρι στιγμής τα πηγαίνουν καλά. Άλλωστε είναι περιτριγυρισμένοι από αυτό όλη τη ζωή τους κι εμείς είμαστε ανοιχτόμυαλοι», σημειώνει η 50χρονη ηθοποιός. 

Η μόνη συμβουλή που λέει πως έδωσε στους γιους της ήταν να είναι ο εαυτός τους και να μην ανησυχούν πάρα πολύ με όσα γίνονται στα social media, τα οποία χαρακτηρίζει ένα φαινόμενο με αμφιλεγόμενη επιρροή. Με το συγκεκριμένο θέμα ασχολείται και το τελευταίο της βιβλίο «The Sensual Revolution» που έχει να κάνει με την απευαισθητοποίηση. «Είναι φοβερό, οι στατιστικές και το τι περνά σήμερα ο κόσμος, το πώς οι νέοι άνθρωποι βιώνουν τη διασημότητα με έναν παράδοξο τρόπο. Αλλά είναι κομμάτι της ζωής και δεν μπορείς συνεχώς να διαμαρτύρεσαι για τις νέες τεχνολογίες, οι αληθινές πληροφορίες είναι καλές», λέει η Πάμελα Άντερσον, που στη συνέχεια αποκαλύπτει και μία συμβουλή που της έδωσε ο Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτής του Wikileaks σχετικά με το ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «[Ο Ασάνζ] πάντα λέει, "Όση περισσότερη πληροφόρηση τόσο το καλύτερο και πρέπει να την ξεψαχνίζεις γιατί κάποια είναι σωστή και κάποια λάθος. Αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια". Παλιά δεν ήθελα να ασχολούμαι καθόλου, αλλά μου είπε, "Πρέπει να κοιτάζεις τα πάντα και να τα αποδομείς"», λέει η ίδια. 

Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη Facebook Twitter
Η Πάμελα Άντερσον χωρίς λογοκρισία - Η 50χρονη σταρ φωτογραφίζεται και μιλά με τόλμη Facebook Twitter

Όσον αφορά στην κριτική που δέχεται για το ότι διατηρεί ένα μπλογκ όπου γράφει τη γνώμη της αλλά και την δραστηριοποίησή της απέναντι στην προστασία των ζώων, δηλώνει εκνευρισμένη που κάποιοι τώρα άρχισαν να ασχολούνται με αυτό της το κομμάτι κι εξηγεί ότι ασχολείται με το ίντερνετ επειδή θέλει να θίγει σύγχρονα θέματα. «Νευριάζω που κάποιοι λένε, "Επιτέλους η Πάμελα κάνει κάτι στη ζωή της. Μεγάλωσε". Μαλακισμένε, το κάνω αυτό εδώ και χρόνια. Είμαι ακτιβίστρια και φεμινίστρια. Το κάνω για τα ζώα και όσους δεν έχουν τη δύναμη να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Δεν το κάνω για μένα. Δεν θέλω τα εύσημα, απλώς τώρα το παρατήρησαν μερικοί. Από παιδί υπερασπίζομαι τα ζώα και όταν ήμουν στο Baywatch που έπαιζε σε 150 χώρες, έλεγα, αφήστε με να μιλήσω στις κυβερνήσεις τους», σχολιάζει. 

Η ίδια αναπολεί την εποχή του παλιού Χόλιγουντ, «όταν τα πράγματα είχαν ένα μυστήριο». «Ευτυχώς τότε ήταν πολύ διαφορετικά. Έπρεπε να υπάρχει ένα μυστήριο. Ο κόσμος δεν θέλει να σε βλέπει όταν μπορεί να σε δει όλη την ώρα σε αυτά τα πράγματα [σ.σ. τα social media]. Κοιτάζω τα Instagram stories και σκέφτομαι, "Δεν ήξερα τίποτα από αυτά για σένα. Δεν θέλω να ξέρω τι τρως ή τι κάνεις ή που πηγαίνεις. Δεν με νοιάζει". Οπότε εμπλέκομαι μόνο όταν θέλω να στηρίξω κάποιον σκοπό που πιστεύω, προσπαθώ να μην γίνεται πολύ προσωπικό. Εγώ λατρεύω την ποίηση και διαβάζω συνεχώς, με ενδιαφέρουν αυτά που μπορώ να παίξω. Δεν βγάζω φωτογραφίες στον καθρέφτη με διαφορετικά ρούχα. Δεν τους καταλαβαίνω αυτούς τους ανθρώπους», καταλήγει η Πάμελα. 

Πολιτισμός
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM