Η επική απάντηση του Σπύρου στη δασκάλα που του είπε πως δεν κάνει ωραία γράμματα

Η επική απάντηση του Σπύρου στη δασκάλα που του είπε πως δεν κάνει ωραία γράμματα Facebook Twitter
11

Μια επική απάντηση έδωσε, που όπως ήταν φυσικό έγινε αμέσως viral, ένας μικρός μαθητής Δημοτικού στην δασκάλα του, η οποία του έκανε παρατήρηση πως δεν κάνει ωραία γράμματα. 

Ο Σπύρος, όπως είναι το όνομα του παιδιού, είχε γράψει ένα μικρό κείμενο για τα δελφίνια και η δασκάλα του, αφού το διάβασε, έγραψε από κάτω ως μοναδική παρατήρηση να κάνει πιο ωραία γράμματα.

Ωστόσο ο Σπύρος είχε εντελώς διαφορετική γνώμη πάνω στο ζήτημα και δεν δίστασε καθόλου να την εκφέρει, σημειώνοντας με τη σειρά του κάτω από την παρατήρηση. «Μια χαρά γράμματα κάνω», ήταν η απάντηση του νεαρού μαθητή, που προφανώς και δεν είχε καμία διάθεση να συμμορφωθεί με την παρατήρηση της δασκάλας του. Η αντίδρασή του ξάφνιασε μέχρι και την ίδια, που απάντησε με νέο σημείωμα: «Ωραία απάντηση έδωσες, δεν το περίμενα».

Την φωτογραφία δημοσίευσε ένα χρήστης στο Facebook, με το σχόλιο: «Αυτά τα υπέροχα πιτσιρίκια! Όταν ο Σπύρος, ο γιος του Μιχάλη, ταπώνει τη δασκάλα!». 

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

It's Viral / Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

Η ηθοποιός είχε εικάσει στον «αέρα» ότι ένα ζαχαροπλαστείο δεν την εξυπηρέτησε λόγων των πολιτικών θέσεων της, όμως τώρα η ιδιοκτήτρια του κατηγορεί την Γκόλντμπεργκ για δυσφήμιση
LIFO NEWSROOM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

It's Viral / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

Ο ισχυρός άνδρας της Meta ηχογράφησε τη δική του εκδοχή ενός δημοφιλούς ραπ τραγουδιού, που ακουγόταν στο παρασκήνιο όταν γνώρισε τη σύζυγό του, σε άλλη μία ιδιόμορφη επίδειξη αγάπης προς αυτή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Το "επικη" που τιτλοφορειται απο το αρθρο που ακριβως βρισκεται; Δε διαβασα κατι πρωτοτυπο, εστω αστειο ή με καποια ομοιοκαταληξια, ουτε καν αξιολογο...Ας μην δινουμε τοσο φως στην μετριοτητα, σιγουρα υπαρχουν πιο σημαντικα πραγματικα που αξιζουν τον τιτλο "επικο"...
Πραγματικά διαθέτω μια συσκευή κινητού που "σέρνεται", έκανα όμως τον κόπο να συνδεθώ για να απαντήσω με σεβασμό σε όλους εκείνους που έχασαν το χιούμορ τους...που είναι αυθεντειες,που έχουν το αλάθητο(και πιθανότατα θεωρούν ότι έχουν και το ακαταλόγιστο)....διαβαζοντας δλδ ολοι εσείς του μήνυμα του Σπύρου(ή του μπαμπά του ή του φίλου του πατέρα του)βλέπετε αυθαδεια και έλλειψη σεβασμού προς τη δασκάλα?Εγώ για παράδειγμα αμφισβητώ και το ίδιο το σχόλιο....Ίσως το έγραψε ο φίλος του μπαμπά του Σπύρου απλά για να "ανεβάσει" κάτι....μονο χαμόγελο μπορεί να σου προκαλέσει όλο αυτό αν όχι τον γελωτα....Make love not war με λίγα λόγια...πολύ κακό για το τίποτα...
Η λεζάντα του πατέρα."Όταν ο Σπύρος, ο γιός του Μιχάλη, ταπώνει τη δασκάλα!"Γιατί τα παιδιά μας δεν κάνουν λάθη, δεν χρειάζονται βελτίωσή και είναι όπως οι γονείς οι κλασικοί γ... και δέρνω νεοέλληνες.
Κι εγώ ως δασκάλα όχι μόνο τη βρίσκω αναιδή την απάντηση,αλλά βρίσκω ακόμη χειρότερη τη δημοσίευση.Όταν θεωρείται κατόρθωμα να ταπώνεις τη δασκάλα όπως γράφει τότε προωθείς την έλλειψη σεβασμού προς το δάσκαλο και τη δουλειά που κάνει. Και ο σεβασμός είναι το κυριότερο που χρειάζεται ένας δάσκαλος για να κάνει τη δουλειά του. Χωρίς αυτόν το παιδί δε θα σε ακούσει ούτε θα δεχτεί να πάρει κάτι από σένα. Και όταν οι γονείς αντιμετωπίζουν με απαξίωση το δάσκαλο μπροστά στα παιδιά,ακόμα κι αν έχουν δίκιο σε κάποιες περιπτώσεις,αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι απαξιώνουν έτσι όχι απλά τον συγκεκριμένο δάσκαλο,αλλά το θεσμό του σχολείου και όλους τους δασκάλους και καθηγητές που θα συναντήσει στη ζωή του το παιδί. Το γιατί η παιδεία στη χώρα μας έχι τέτοια χάλια έχει μια πολύ μεγάλη απάντηση που όμως ξεκινά από κάτι που δεν το σκεφτόμαστε καν,την απαξίωση του δασκάλου από τους γονείς και την ίδια την κοινωνία,πράγμα που έχει ολέθριες συνέπειες για τον εκπαιδευτικό που δε θέλει απλά να μάθει πέντε πράγματα στα παιδιά,αλλά να τους δώσει βάσεις για να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους και να μάθουν να ότι πρέπει να δουλεύουν και όχι να τα περιμένουν όλα έτοιμα επειδή το δικαιούνται.