Και ο Μίκης Θεοδωράκης παρών στο συλλαλητήριο της Αθήνας

Και ο Μίκης Θεοδωράκης παρών στο συλλαλητήριο της Αθήνας Facebook Twitter
6

Στο συλλαλητήριο της Αθήνας για το Σκοπιανό που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στις 14:00 θα δώσει το παρών και ο Μίκης Θεοδωράκης, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν σήμερα.

Η Γεωργία Μπιτάκου, δημοσιογράφος και διοργανώτρια του συλλαλητηρίου, μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε πως υπάρχει επίσημη απάντηση από την πλευρά του Μίκη Θεοδωράκη. Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, ο μουσικοσυνθέτης επιβεβαίωσε ότι θα βρίσκεται στο συλλαλητήριο  της Αθήνα ενώ τόνισε ότι θα είναι ένας από τους ομιλητές.

Υπενθυμίζεται ότι η Συντονιστική είχε καλέσει επισήμως τον Μίκη Θεοδωράκη να είναι ομιλητής και ο ίδιος δεσμεύτηκε να απευθύνει τουλάχιστον χαιρετισμό με ηχογραφημένο μήνυμα, αν τελικά δεν καταφέρει να παρευρεθεί.

Ο Μίκης Θεοδωράκης μιλώντας στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα μίλησε και για το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης:

- Πώς χαρακτηρίζετε το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης;

«Iστορικής σημασίας! Με τα μνημόνια και ειδικότερα αυτό της σημερινής κυβέρνησης η δυνατότητα αντίστασης του λαού μας έφτασε στο ναδίρ. Το γεγονός αυτό ήταν επόμενο να μεγαλώσει τις κατακτητικές ορέξεις των αντιδραστικών κύκλων των γειτονικών μας χωρών (Αλβανία, Σκόπια, Τουρκία) που συνωμοτούν με τη βοήθεια των γνωστών διεθνών δυνάμεων εναντίον της εθνικής μας ακεραιότητας. Το όνομα "Μακεδονία" είναι το όχημα των ακραίων Σκοπιανών με το οποίο εκφράζονται οι πάντοτε ζωντανές και κυρίαρχες αλυτρωτικές βλέψεις που στοχεύουν στη δημιουργία της "Μακεδονίας του Αιγαίου" με την κατάκτηση της δυτικής Μακεδονίας μας, της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής. Το όνομα λοιπόν της Μακεδονίας δεν είναι απλώς ένα όνομα, αλλά περιμένει την ελληνική ψήφο για να λάβει την ιστορική επιβεβαίωση που γνωρίζουν καλά ότι τους λείπει.

Γιατί δεν είναι βλάκες να πιστεύουν ότι οι Σλάβοι πρόγονοί τους που έφτασαν στα Βαλκάνια, επτακόσια και πλέον χρόνια μετά Χριστόν, ήταν απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου που έζησε χίλια χρόνια πριν! Κατάφεραν όμως, αρχής γενομένης με τον Τίτο στα 1944, που εντελώς αυθαίρετα έδωσε το όνομα "Μακεδονία" στο νότιο τμήμα της τότε κομμουνιστικής Γιουγκοσλαβίας, να διαπαιδαγωγήσουν πολλές γενιές Σκοπιανών με τη βεβαιότητα ότι είναι οι γνήσιοι Μακεδόνες, γνησιότεροι από εκείνους που κατοικούν στην Ελλάδα. Και για τον λόγο αυτόν έχουν εθνικό καθήκον να τους... απελευθερώσουν και να τους αποσπάσουν από τους Ελληνες κατακτητές δημιουργώντας τη γνήσια και μεγάλη "Μακεδονία του Αιγαίου".

- Το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης ήταν μια αντίδραση απέναντι στην κυβέρνηση Τσίπρα;

Πώς θα πρέπει να το εκλάβει ο πρωθυπουργός; «Και βέβαια ήταν. Αλλωστε η ίδια η κυβέρνηση το απέδειξε αντιμετωπίζοντάς το με μεθόδους και μέτρα απολύτως απαράδεκτα, που αποκαλύπτουν τον βαθμό της σήψης στην οποία μπορεί να οδηγηθεί ακόμα και η πιο φιλελεύθερη παράταξη όταν έχει γαντζωθεί με νύχια και με δόντια στο ολέθριο άρμα της Εξουσίας».

- Ηδη ξεκίνησε επιχείρηση απαξίωσης για το συλλαλητήριο της Αθήνας από κυβερνητικά στελέχη, κυβερνητικά ΜΜΕ, και όχι μόνο. Τι τους απαντάτε;

«Με βάση την προσωπική μου πείρα, η στάση της κυβέρνησης, του Αρχιεπισκόπου και όλων των συντελεστών της κρατικής εξουσίας που ελέγχουν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είχε ως αποτέλεσμα να πεισμώσουν ακόμα περισσότερο τον λαό. Που είναι αυτό που λέμε "μην του πατήσεις τον κάλο". Πριν από τη Θεσσαλονίκη φαίνεται ότι του τον πάτησαν και γι' αυτό αντέδρασε ο λαός με εκείνον τον τρόπο που μας κάνει περήφανους. Τώρα, μετά τις ασχημίες στις οποίες προέβη η κυβέρνηση με τα σταματημένα λεωφορεία και τις φιμωμένες τηλεοράσεις που συνεχίζονται με τη σημερινή αύξηση της συνήθους λασπολογίας, η Εξουσία ξαναπατάει... τον κάλο ακόμα πιο προκλητικά. Γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι μετά το συλλαλητήριο θα μπορέσω να πω ξανά ότι "σήκωσε το μπόι του ο Γίγας Λαός"!».

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Και ο Μίκης ακροδεξιός, φασίστας ΧΑτης είναι σύντροφοι; Όλοι ακροδεξιοί είναι πλέον; ΥΓ. Οι 'αντιφασίστες' και οι 'προοδευτικοί' θα πάθουν μεγάλη τρομάρα με το συλλαλητήριο στην Αθήνα. Ήδη έχουν φρικάρει. Περιμένω αντιδράσεις για να γελάσω.
Ποτέ δεν με συγκίνησε η μουσική του(εκτός απο κάποια συγκεκριμένα έργα του,που ειναι αναμφισβήτητης ποιότητας),πόσω μάλλον η πολιτική του πορεία,η οποία επισκίασε και την μουσική(ίσως ευεργετικά για τον ίδιο),αλλά τίποτα δεν θα με εμποδίσει να τον θαυμάσω ως άνθρωπο,που ακόμη και σε τέτοια ηλικία παλεύει με πάθος γι αυτά που πιστεύει και δέχεται το τίμημα καθε φορά.Να τον έχει ο Θεός καλά.
«Το γεγονός αυτό ήταν επόμενο να μεγαλώσει τις κατακτητικές ορέξεις των αντιδραστικών κύκλων των γειτονικών μας χωρών (Αλβανία, Σκόπια, Τουρκία) που συνωμοτούν με τη βοήθεια των γνωστών διεθνών δυνάμεων εναντίον της εθνικής μας ακεραιότητας.»Όλη η εθνοφασιστική παράνοια του νεοελληνικού μικροαστικού επαρχιωτισμού μαζεμένη σε λίγες αράδες. Με τέτοια αριστερά, τύφλα να έχει η (ακρο)δεξιά των αρχικαραβανάδων ("Φραγκούλη, φτιάξε κόμμα να σωθεί ο τόπος", έκρωζε η ανθρώπινη σκόνη που μαζεύτηκε στη Θεσσαλονίκη) και των τραγόπαπων, των ίδιων αυτών που πουλάνε ακίνητα (real estate business) του πατριαρχείου Ιεροσολύμων στους ισραηλινούς εποίκους, στο πλαίσιο της "ελληνο-ισραηλινής φιλίας". Κανείς από τους εν λόγω εθνικόφρονες δεν σταμάτησε λίγο να σκεφτεί, πώς διάολο ένα κράτος που δεν έχει καν στρατό (την Μακεδονία λέω· "Σκόπια" για το ντόπιο αλαφιασμένο πόπολο, το στατιωτικό κατεστημένο και όλες τις υπηρεσίες του ελληνικού βαθέος κράτους) θα καταλάβει την Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική μας, όπως λέει ο πιο πάνω εθνικιστής μουσικοσυνθέτης, με περίσσια πατριωτική ζέση. Μάλλον θα είναι σε συνεργασία με τις "Μεγάλες Δυνάμεις" που απεργάζονται, αιώνες τώρα, σχέδιο υποδούλωσης και αλλοίωσης του ελληνισμού. Όταν όμως, στις αρχές των '90's, με τη διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας το ελληνικό κράτος σε συνεργασία με το αλβανικό και το σερβικό ήλπιζαν, τρίβοντας τα χέρια τους, στην διάλυση και το διαμελισμό της Δημοκρατίας της Μακεδονίας (αυτό είναι το όνομα, κύριοι, τι να κάνουμε, όσο απόγονοι είστε εσείς, με τις μαϊμουδόφατσες σας, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, άλλο τόσο είναι αυτοί!) για να πάρει ο καθένας το κομματάκι που του αναλογεί, εκεί πού ήταν ο ψεκασμένος αρχιμουσικός και όλη η ντόπια μαύρη αντίδραση που κινητοποιείται εσχάτως ξανά; Μάλλον στα συλλαλητήρια του '92. Αυτό σημαίνει να είσαι Έλληνας, διαχρονικά: το δικό σου, προσοδικό, βαθιά παρακμιακό κράτος έχει επεκτατικές βλέψεις προς βορρά και ανατολή, αλλά για σένα το αντίθετο είναι αληθές: οι γείτονες σου επιβουλεύονται την εθνική σου κυριαρχία! Πλήρης αντιστροφή της πραγματικότητας, διανοητικός λουμπενισμός, αυτοματοποιημένες συναισθηματικές αντιδράσεις, διπολική ψυχοσυναισθηματική διαταραχή (κρίση μεγαλομανίας, "όλος ο κόσμος μάς χρωστάει", "όταν εμείς, αυτοί βαλανίδια" κ.λπ. και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ σύμπλεγμα κατωτερότητας, "δε έχουμε κράτος", το αιώνιο κλαψούρισμα του έλληνα μικρομεσαίου μαγαζάτορα που ονειρεύεται την Μπόλη και τον μαρμαρωμένο βασιλιά), αυτή εν ολίγοις και εντελώς τηλεγραφικά είναι η ταυτότητα του σύγχρονου Έλληνα και η ψυχοδιανοητική/πνευματική κατάσταση του μεγαλύτερου μέρους του "Γίγαντα Λαού" σήμερα. Και η δεξιά και η αριστερά, του κράτους και του κεφαλαίου, γλύφουν δεξιά κι αριστερά, από τα βοθρολύματα της Χ.Α. μέχρι την Λιάννα Κανέλλη και το ΚΚΕ, από τον Λεβέντη ως τον Θεοδωράκη (τον άλλο), τον αγνό λαό που βγήλε αυθόρμητα στους δρόμους να υπερασπιστεί το "όνομα μας είναι η ψυχή μας". Εθνική ενότητα γιατί κινδυνεύει η πατρίς, κύριοι! Ωραίο θέμα για φαρσοκωμωδία, μόνο που θα υπάρχουν δάκρυα και αίμα στο τέλος, ειδικά για πολλούς που παριστάνουν τους σύγχρονους Λεωνίδες και Μεγαλέξανδρους, ντυμένοι με αποκριάτικο κοστούμι που πήραν σε προσφορά από τα Jumbo.
Ευτυχώς, δε θα πείσεις και πολλούς μ'αυτά που γράφεις.Μέχρι λοιπόν, να μας αποδείξεις επιστημονικά την ύπαρξη "μακεδονικής" γλώσσας, "μακεδονικού" έθνους και τα τοιαύτα, εσύ είσαι ο φασίστας και όχι ο Μίκης, τον οποίον σημειωτέον, ούτε κι εγώ συμπαθώ ιδιαίτερα μήτε για τις μουσικοσυνθετικές του ικανότητες, μήτε και για τις παρελθούσες πολιτικές του επιλογές και πράξεις.
απο που και ως που προκυπτει οτι οι ίδιοι οι σκοπιανοι μιλανε για μακεδονκο εθνος?ή γλωσσα?επειδη ενα εθνικιστικο λομπι οπως και τιο δικο μας ονειρευεται τη χωρα του μεχρι τη λαμια?οπως οι δικοι μας μιλανε για συνορα στην ρουμανια ,στη σερβια και δε ξερω που αλου?ελεος.γεωγφραφικος προσδιορθισμος ειναι ,απαραιτητος για την ενταξει στο νατο.το οτι ανεβοκατεβαζει πολιτικες καριερες το θεμα και ριχνιε και κυβερνησεις μονο ενας τυφλος δε το βλεπει.ειναι ποτε δυνατον καποιος να πιστευει οτι μια πολη στην ουσια μπορει να διεκδικησει εδαφος απο μια ολοκληρη χωρα?ποσο φασιστας πρεπεθι να εινια καποιος για να μην βλεπει η αλβανια, η σερβια επισημως και ισως και η βουλγαρια εχουν απειλησει οτι θα δικεδικησουν τα εδαφη των σκοπιων λογο των δικων του μειονοτητων.οτι στρην ουσια εινια μορφωμα και ψαχνει περοσδιορισμο για να μην τριχοτομηθει στην παραμικρη συγκρουση??ενα κρατος κατασκευασμα για πολιτικους λογους?αλλα τη λεω .εδω εχουμε μια κυβερνση που πιστευει ταυτοχρονα και στηξν δεξια και στη αριστερη πολιτικη και κανιε και τα δυο μαζι.εκει θα κολησουμε στην πολτικη αναλυση?το καφενιο να ειναι καλα και το μοναστηρι...
Δεν θα πείσω κανέναν, πέρα από τον εξαιρετικά στενό και περιορισμένο κύκλο όσων τοποθετούνται ήδη σε μία τροχιά σύγκρουσης με τις εξαιρετικά αντιδραστικές συμμαχίες και στοχεύσεις του ελληνικού συμπλέγματος κράτους/κεφαλαίου, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την εξωτερική του πολιτική, την οποία ήδη από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους την καθόριζαν τα συμφέροντα της ηγεμονικής φράξιας των ντόπιων αφεντικών, αυτής των εφοπλιστών δηλαδή. Εξ ού και η πρόσδεση του ελληνικού κράτους στο άρμα της πάλαι ποτέ παντοκράτειρας των θαλασσών, της αυτού Μεγαλειότητος Μεγάλης Βρετανίας, και αργότερα (με το τέλος του Β' Π.Π.) των Η.Π.Α. που την διαδέχθηκαν. Εξ' ου και η επιμελητειακή υποστήριξη και οι κοινές στρατιωτικές ασκήσεις με το μιλιταριστικό κράτος του Ισραήλ που εφαρμόζει πολιτικές άπαρτχαϊντ στα κατεχόμενα εδάφη της Παλαιστίνης, οι φιλίες με τον χουντικό χασάπη Σίσι στην Αίγυπτο, αυτοί είναι φίλοι μας, αυτοί ξέρουν. Γι' αυτό και δεν ανοίγει ρουθούνι για το τρίγωνο Ελλάς-Αίγυπτος-Ισραήλ (+ Κύπρος), εκεί που προηγουμένως τον ακροδεξιό πρόεδρο ενός τρομοκρατικά ρατσιστικού κράτους όπως το Ισραήλ θα τον υποδεχόταν μία υπολογίσιμη αντιιμπεριαλιστική/αντιμιλιταριστική διαδήλωση, όπως έγινε το 1989 με την επίσκεψη του προέδρου της Νοτίου Αφρικής. Για τα ελληνικά ΜΜΕ βέβαια και τους ντόπιους υπηκόους, δεν υπάρχει παλαιστινιακή εξέγερση εδώ και σχεδόν 2 μήνες, δεν υπάρχει αντιδραστική συμμαχία με ό,τι χειρότερο υπάρχει στην περιοχή καθεστωτικά, πράγμα που θα αποδειχθεί και πολύ επικίνδυνο μεσοπρόθεσμα, όλα καλώς βαίνουν.Τα ανέφερα όλα αυτά, για να μπορεί κανείς να εντάξει και το λεγόμενο μακεδονικό σε ένα ευρύτερο πλαίσιο και να φωτιστεί έτσι και η παρελκυστική τακτική που εφαρμόζει διαχρονικά το ελληνικό κράτος σε όλες τις διαφορές που έχει με τους γείτονες του: τα αφήνουμε να σέρνονται για δεκαετίες, μέχρις ότου οι συνθήκες καταστούν ευνοϊκές για να αρπάξουμε το κατιτίς μας. Έτσι πορεύεται η "πολυδιάστατη" ελληνική εξωτερική πολιτική στο κυπριακό, στις σχέσεις με την Αλβανία (ποιοί μιλάνε για μακεδονικό αλυτρωτισμό, ε, αυτοί που ακόμα κάνουν λόγο για "Βόρεια Ήπειρο"!), στο ζήτημα της ονομασίας της βορείου γείτονος, σε όλα τα εκκρεμή προβλήματα· η κουτοπονηριά και ο κουτσαβακισμός του έλληνα ραγιά, που όλοι τον ζηλεύουν και όλοι τον επιβουλεύονται, το κλαψούρισμα του αιώνιου θύματος. Ο εθνικός ήρωας έπρεπε να είναι ο Καραγκούνης, που όποτε πλησίαζε με την μπάλα στην μικρή περιοχή, έπεφτε, παριστάνοντας τον σακατεμένο! Δεν είναι καθόλου επιστημονικό το ζήτημα· είναι αμιγώς πολιτικό: εγώ πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών, αν οι κάτοικοι της χώρας αυτοί θέλουν να αυτοπροσδιορίζονται ως μακεδόνες, έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν. Εσείς πάσχετε από την ανίατη ασθένεια του επαρχιωτισμού, που θεωρείτε την ιστορία του αρχαίου μακεδονικού βασιλείου κάτι σαν ελληνική πατέντα, στο πλαίσιο μίας ιδιοκτησιακής αντίληψης. Χώρια που το Δημοκρατία της Μακεδονίας το έχει αναγνωρίσει η ελληνική πλευρά από την συμφωνία του 1995, όταν κατέληξαν στο ΠΓΔΜ. Το πρώην Γιουγκοσλαβική δεν είναι ούτε γεωγραφικός όρος ούτε χρονικός, εγγράφεται μάλλον στο πλαίσιο μίας πολιτικής γενεαλογίας. Το ανάλογο θα ήταν να ονομάζεται επίσημα η Ελλάδα πρώην Οθωμανική Δημοκρατία της Γραικίας. Αυτό το "πρώην Γιουγκοσλαβική" ήταν προορισμένο να εξαλειφθεί προϊόντος του χρόνου, όπως και έγινε (αφού το Republic of Macedonia χρησιμοποιείται από 145 κράτη), εφόσον ήταν μία ελληνική τσιχλόφουσκα, όπως τόσες άλλες. Δες λίγο τις δηλώσεις του Σαμαρά για την περίοδο που ήταν υπ. Εξ. στις αρχές των '90's και την συνάντηση που είχε τότε με τον Μιλόσεβιτς, όπου συζητήθηκε το θέμα τη ς στρατιωτικής επίθεσης των Σέρβων στα Σκόπια (αφού θα είχαν ξεμπερδέψει πρώτα με τους μουσουλμάνους της Βοσνίας) με προοπτική τον διαμελισμό τους, ώστε να πάρει το βόρειο κομμάτι η Σερβία, το νότιο η Ελλάδα και το δυτικό η Αλβανία με αντάλλαγμα να επιστραφεί η "Βόρεια Ήπειρος". Δες πρωτοσέλιδα εφημερίδων από την περίοδο '92-'95, όταν οι "Ορθόδοξοι Αδελφοί Σέρβοι" αντιμετωπίζονταν εδώ( σε πλήρη εθνικιστική/φασιστική σύμπνοια, από την δεξιά, την αριστερά, το ΚΚΕ, τα μίντια, το πόπολο που έκανε τα μπάνια του παρέα με τον Κωστόπουλο, τα ΜΜΕ, την Εκκλησία) ως ΗΡΩΕΣ, ο Κάρατζιτς, ο Μιλόσεβιτς, αυτοί που σφαγιάσανε 8000 αμάχους μουσουλμάνους στη Σρεμπρένιτσα, που πολιορκούσαν επί 3 χρόνια το ανεκτικό και πολυπολιτισμικό Sarajevo, ενόσω η διεθνής κοινή γνώμη παρατηρούσε και κατέγραφε σφυρίζοντας αδιάφορα, και η ελληνική κοινωνία, βαμμένη και αυτή με το αίμα χιλιάδων αμάχων μουσουλμάνων (υπήρξαν και έλληνες φασίστες εθελοντές που πολέμησαν στο πλευρό των σερβοχασάπηδων), επευφημούσε τις πρώτες εθνοκαθάρσεις μετά το 1945, λίγα χιλιόμετρα βορειότερα. Οπότε αυτά περί μακεδονικής επιθετικότητας, ας τα πουλήσει ο ξεμωραμένος εθνοφασίστας (με αριστερό ή δεξιό πρόσημο, είναι αδιάφορο) μουσικοσυνθέτης σε τίποτα ανίδεους ή κρετίνους, όπως αυτοί με τους οποίους θα τραγουδάνε μαζί τα πατριωτικά άσματα του την Κυριακή.