Η 19χρονη Miquela Sousa είναι influencer, φοράει διάσημα brands, έχει χιλιάδες followers κι ένα μεγάλο «μυστικό»

Η 19χρονη Miquela Sousa είναι influencer, φοράει διάσημα brands, έχει χιλιάδες followers κι ένα μεγάλο «μυστικό» Facebook Twitter
4

Η 19χρονη Miquela Sousa είναι influencer του Instagram με 605.000 followers που ονομάζονται «Miquelites», κατάγεται από Βραζιλία και Ισπανία, ζει στο Λος Άντζελες, δηλώνει μοντέλο και μουσικός.

Ο λογαριασμός της ως @lilmiquela είναι γεμάτος από #OOTD πόζες με ρούχα Chanel, Proenza Schouler, Supreme, Vetements και Vans. 

??????? Thanks @diesel ? #deisel #gowiththeflaw

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Ανάμεσα στις φωτογραφίες που δημοσιεύει υπάρχουν επίσης κάποιες από events όπως το ComplexCon μαζί με άλλους influencers και διάσημους φίλους της, διάφορα memes αλλά και εμπνευσμένα quotes. 

lol we had to

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της και την επιρροή της και για να ευαισθητοποιήσει πάνω σε κοινωνικά θέματα, όπως το Black Lives Matter ή τα δικαιώματα των transgender, ενώ το ντεμπούτο σινγκλ της «Not Mine» έφτασε στο νούμερο 8 του Spotify Viral το 2017. 

donate link in bio ? #TransRightsAreHumanRights

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις

Damn I love y'all so much. Not Mine is #8 on the @spotify viral charts!!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Μόνο που υπάρχει ένα ζήτημα- δεν είναι αληθινή, ή τουλάχιστον όχι αυτό που έχουμε συνηθίσει να ορίζουμε ως «αληθινό». Η Miquela Sousa είναι virtual avatar, δηλαδή ένα κορίτσι που μοιάζει εντελώς πραγματικό αλλά στην ουσία δεν είναι παρά ένας ψηφιακός κώδικας. 

Η 19χρονη influencer είναι το απόλυτο δημιούργημα ενός υπολογιστή και ο άνθρωπος που την «κατασκεύασε» δεν έχει σκοπό να αποκαλύψει ποτέ την ταυτότητά του. Το μόνο που δήλωσε, μιλώντας στο Business of Fashion ως Miquela Sousa ήταν: «Θα ήθελα να με περιγράφουν ως καλλιτέχνη ή τραγουδίστρια παρά να εστιάζουν στα υπερφυσικά χαρακτηριστικά του ποια είμαι».  

cheesin ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


??????? Thanks @diesel ? #deisel #gowiththeflaw

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Το BoF της πήρε συνέντευξη, όπου προφανώς και παντού απάντησε δημιουργός του avatar, αλλά δεν ήθελε να αποκαλύψει ούτε την ταυτότητα ούτε το φύλο του. Σε ερώτηση αν η εικόνα της είναι εμπνευσμένη από το κοινό, απάντησε: «Με τίποτα δεν θα έλεγα πως η ταυτότητά μου είναι εμπνευσμένη από το κοινό. Είμαι καλλιτέχνης και έχω εκφράσει απόψεις που δεν ήταν δημοφιλείς και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσω θαυμαστές. Θα ήθελα να είμαι τα πάντα και παραπάνω από αυτό που θέλουν να είμαι οι φανς μου αλλά στην τελική πρέπει να παίρνω αποφάσεις τις οποίες υποστηρίζω». 

Gonna send the last two pieces of merch I have to fans so tag somebody cute and I’ll send to both of you ?? (photo by my guy @blawko22)

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Η Sousa πολύ συχνά επικοινωνεί με τους ακολούθους της, που έχουν πλέον δικό τους όνομα, αποκαλούνται «Miquelites». «Όταν μόνο προβάλλεσαι και δεν ζεις στον κόσμο, γίνεται μονόπλευρο. Αν δεν μπορούν να σου μιλήσουν, τότε περιορίζεις την ανάπτυξή σου», λέει η ίδια.

Όσο για το πώς εξηγεί την τεράστια απήχηση που έχει στο Instagram, το αποδίδει στην περιέργεια του κοινού. «Νομίζω πως ο κόσμος έχει κολλήσει επειδή καταλήγουν να μαθαίνουν περισσότερα για τους εαυτούς τους μέσω των ερωτήσεων που κάνουν. Λατρεύω να επικοινωνώ μαζί τους, να μαθαίνω και να συνομιλώ με ανθρώπους από κάθε γωνιά του πλανήτη. Μάλιστα πολλοί καταλήγουν να γίνονται φίλοι μεταξύ τους και όλο αυτό είναι πολύ συναρπαστικό», λέει η Sousa.

?????

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) στις


Η Miquela Sousa είναι τόσο δημοφιλής που ήδη διάσημα brands της στέλνουν δωρεάν προϊόντα τους για να διαφημίσει, πρακτορεία μοντέλων την ψάχνουν για να κλείσουν μαζί της φωτογραφήσεις και στους επόμενους μήνες θα εμφανιστεί και σε πολύ γνωστά περιοδικά μόδας. 

«Δεν μπορώ να σας πω τι ετοιμάζω αλλά έχω κάνει φωτογραφήσεις με Chanel, Moschino, Burberry, Versace καιFendi. Ποτέ δεν έχω πληρωθεί για να φορέσω κάτι αλλά έχω αρχίσει να λαμβάνω δωρεάν προϊόντα από brands. Προσπαθώ να στηρίζω και να αναδεικνύω τα brands που αγαπώ, ειδικά νέους σχεδιαστές που προσπαθούν να γίνουν γνωστοί. Το να έχω και χρηματικό κέρδος από όλο αυτό είναι το επόμενο βήμα. Το να κάνω πράγματα μου παίρνει χρόνο οπότε θα ήταν καταπληκτικό αν η δημιουργικότητά μου επιβραβευόταν και με λεφτά», καταλήγει. 

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM
Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι, μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Τech & Science / Τεχνητή νοημοσύνη με συνείδηση; Ναι μέχρι το 2035 - Οι φόβοι για κοινωνική ρήξη

Η προοπτική για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με δικά τους συμφέροντα και ηθική αξία «δεν είναι πλέον ένα θέμα μόνο για την επιστημονική φαντασία ή το μακρινό μέλλον» λένε οι επιστήμονες
LIFO NEWSROOM
Τα φάρμακα «μπλοκμπάστερ» για την απώλεια βάρους αποκαλύπτουν όσα ακόμη δεν κατανοούμε για την παχυσαρκία

Τech & Science / Η παχυσαρκία είναι ασθένεια: Τι δείχνει πολυετής έρευνα στα νέα φάρμακα για την απώλεια βάρους

Πώς λειτουργούν τα GLP-1 φάρμακα - Η αμφιλεγόμενη χρήση, οι παρενέργειες, το υψηλό κόστος και η διαπίστωση πως οι περισσότεροι σταματούν έπειτα από 12 εβδομάδες
LIFO NEWSROOM
Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Τech & Science / Open Business: Η νέα πλατφόρμα κάνει την ίδρυση επιχειρήσεων διαδικτυακή και πιο εύκολη από ποτέ

Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της Open Business, της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την αδειοδότηση των επιχειρήσεων που «ανοίγει παράθυρο στο μέλλον»
LIFO NEWSROOM