Ο Λαρς φον Τρίερ απαντά στις αντιδράσεις για την ταινία του στις Κάννες

Ο Λαρς φον Τρίερ απαντά στις αντιδράσεις για την ταινία του στις Κάννες Facebook Twitter
EPA/IAN LANGSDON
1

Ο Λαρς φον Τρίερ έσπασε τη σιωπή του, σχετικά με την υποδοχή από το κοινό της τελευταίας του ταινίας «The House That Jack Built». To φιλμ έκανε πρεμιέρα στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Καννών τη Δευτέρα, σοκάροντας τους θεατές και προκαλώντας μαζικές αποχωρήσεις και αντιδράσεις.

Ο Ματ Ντίλον πρωταγωνιστεί στην ταινία, ο οποίος υποδύεται έναν κατά συρροή δολοφόνο ο οποίος σκοτώνει γυναίκες και παιδιά, με απίστευτη βαρβαρότητα και ωμότητα.

Σε συνέντευξή του στο Cineuropa, ο Δανός σκηνοθέτης ανέφερε ότι ήταν ευχαριστημένος από αυτήν την αντίδραση του κοινού και ότι τον έκανε να νιώσει «πολύ χαλαρός».

«Είναι αρκετά σημαντικό να μην είσαι αγαπητός σε όλους, γιατί τότε θα έχεις αποτύχει. Παρόλα αυτά, δεν είμαι σίγουρος αν το μίσησαν αρκετά. Αν γίνει πολύ δημοφιλής (η ταινία), θα έχω πρόβλημα. Όμως η υποδοχή αυτή νομίζω, φαίνεται να ήταν η σωστή».

Ερωτηθείς για την έρευνά του για την ταινία, ο Τρίερ είπε ότι διάβασε πολλά μυθιστορήματα της Πατρίσια Χάισμιθ και ότι «το γράψιμο ήταν ευχαρίστηση».

Και ενώ οι γνώσεις του για τους κατά συρροή δολοφόνους ήταν επιφανειακή, πρόσθεσε, «γνωρίζω κάποια πράγματα για τους ψυχοπαθείς. Δεν έχω σκοτώσει ποτέ κάποιον ο ίδιος. Εάν το κάνω όμως, πιθανόν να είναι δημοσιογράφος».

Η πρεμιέρα της ταινίας, σηματοδότησε την επιστροφή του σκηνοθέτη στο φεστιβάλ, επτά χρονιά αφότου είχε ανακηρυχθεί ως «ανεπιθύμητο πρόσωπο» το 2011, όταν εξέφρασε τη «συμπάθειά» του για τον Χίτλερ.

Ο Τρίερ αναπολώντας το χρόνο που πέρασε μακριά από τις Κάννες, είπε ότι έγινε «περισσότερο ταπεινός» τα τελευταία επτά χρόνια, εν μέρει λόγω της θεραπείας του για την εξάρτησή του από το αλκοόλ. Πρόσθεσε δε, ότι το άγχος για την επιστροφή του στο φεστιβάλ έβαλε παύση αυτήν την προσπάθεια.

«Στις Κάννες είναι αδύνατον να μην πιεις, έτσι κάνω μία μικρή παύση στο πρόγραμμα αυτή τη στιγμή. Όταν έχω πολύ μεγάλη κρίση άγχους, το μόνο που λειτουργεί στην καταπολέμησή της είναι το αλκοόλ».

 

Με πληροφορίες από The Guardian

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια