Η Άζια Αρτζέντο, η φωνή του #MeToo, πλήρωσε αποζημίωση σε ηθοποιό που την κατηγορούσε για σεξουαλική παρενόχληση

Η Άζια Αρτζέντο, η φωνή του #MeToo, πλήρωσε αποζημίωση σε ηθοποιό που την κατηγορούσε για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
8

Η Ιταλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτης Άζια Αρτζέντο ήταν ανάμεσα στις πρώτες γυναίκες στη βιομηχανία του κινηματογράφο που κατηγόρησαν τον παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινστιν για σεξουαλική παρενόχληση. 

Έγινε μια από τις γνωστότερες φωνές του κινήματος #MeToo. Όμως, όπως αποκαλύπτουν οι New York Times τους μήνες που ακολούθησαν τις αποκαλύψεις της για τον Γουάινστιν, η ίδια η Αρτζέντο συμφώνησε μυστικά να πληρώσει αποζημίωση 380.000 δολαρίων έναν άντρα που την κατηγόρησε για τον ίδιο λόγο. 

Πρόκειται για τον νεαρό μουσικό και ηθοποιό Τζίμι Μπένετ τον οποίο η Αρτζέντο φέρεται να παρενόχλησε σεξουαλικό σε ένα ξενοδοχείο στην Καλιφόρνια μερικά χρόνια πριν, όταν εκείνος ήταν ηλικίας 17 ετών και δύο μηνών. Εκείνη ήταν τότε 37 ετών. Στην Καλιφόρνια η ελάχιστη ηλικία για συναινετικό σεξ είναι 18 ετών. 

Οι δικηγόροι του Τζίμι Μπένετ περιέγραψαν την συνάντηση στο ξενοδοχείο ως «σεξουαλική επίθεση» που τραυμάτισε τον νεαρό ηθοποιό απειλώντας την ψυχική του υγεία.

Η δήλωση της πρόθεσής του να προσφύγει στην δικαιοσύνη κατά της Αρτζέντο περιελάμβανε και απαίτηση αποζημίωσης ύψους 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων για «πρόκληση συναισθηματικού τραύματος και απώλεια εισοδήματος έπειτα από σεξουαλική επίθεση», σύμφωνα με το δημοσίευμα. Τελικά από ότι φαίνεται οι δύο πλευρές συμβιβάστηκαν στο ποσό των 380.000 δολαρίων. 

Οι Times έχουν στην κατοχή τους έγγραφα τα οποία περιλαμβάνουν και μια φωτογραφία, που τραβήχτηκε τον Μάιο του 2013, που δείχνει τον Μπένετ με την Αρτζέντο ξαπλωμένους στο κρεβάτι. Σαν μέρος του συμβιβασμού ο Μπενετ, που σήμερα είναι 22 ετών, έδωσε τη φωτογραφία και το δικαίωμα χρήσης της στην Αρτζέντο. Τρεις άνθρωποι που γνωρίζουν την υπόθεση επιβεβαίωσαν την αυθεντικότητα της φωτογραφίας.

Σύμφωνα με τα έγγραφα, η δικηγόρος της Αρτζέντο Κάρι Γκόλντμπεργκ περιέγραψε το συγκεκριμένο ποσόν ως «βοήθεια προς τον κ. Μπένετ».

Η εφημερίδα προσπάθησε να επικοινωνήσει με την ηθοποιό ή τον δικηγόρο της για κάποιο σχόλιο για την υπόθεση, όμως αυτό δεν κατέστη δυνατό. Ούτε ο Μπένετ θέλησε να δώσει κάποια συνέντευξη για την υπόθεση και ο δικηγόρος του δήλωσε πως θα επικεντρωθεί στην εργασία του και τη μουσική.

Ο Μπένετ υπήρξε ιδιαίτερα πετυχημένος ως ηθοποιός-παιδί. 

Η Άζια Αρτζέντο, κόρη του διάσημου Ιταλού σκηνοθέτη ταινιών τρόμου Ντάριο Αρτζέντο, έγινε μια από τις δυνατές φωνές του κινήματος κατά της σεξουαλικής κακοποίησης των γυναικών από άντρες, αφού κατήγγειλε τον Γουάινστιν.

Τον Μάιο μιλώντας στο φεστιβάλ των Καννών αποκάλεσε το φεστιβάλ «το κυνηγετικό πεδίο» του Γουάινστιν και μάλιστα ανέφερε πως την είχε βιάσει εκεί το 1997 όταν εκείνη ήταν 21 ετών. 

Η σχέση της με τον Γουάινστιν  συνέχισε για χρόνια, κάποιες φορές με σεξουαλικές επαφές. Όπως είπε η ηθοποιός στο περιοδικό New Yorker φοβόταν την οργή του. «Μετά το βιασμό είχε κερδίσει» δήλωσε χαρακτηριστικά. 

Κατά την διάρκεια της τελευταίας βραδιάς του φεστιβάλ των Καννών το 2018 είχε δηλώσει προς το κοινό: «Τα πράγματα άλλαξαν. Δεν θα σάς επιτρέπεται πλέον να γλιτώνετε χωρίς συνέπειες».

Με πληροφορίες από New York Times 

Πολιτισμός
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM