ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Για εσένα που ενοχλήθηκες με την διαφήμιση της Στανίση

Facebook Twitter
53

H Κατερίνα Στανίση φωτογραφημένη απο το Σπύρο Στάβερη

 

Πολύ καλά έκανε η Στανίση και συμμετείχε στην διαφήμιση των Jumbo. Εάν της δοθεί η ευκαιρία να συμμετέχει σε άλλες δέκα και να βγάλει λεφτά και θέλει ας το κάνει. Η επαγγελματική της πορεία δεν κρίνεται από την συμμετοχή της σε οποιαδήποτε διαφήμιση. Η ιστορία του ελληνικού τραγουδιού (Ναι, όπως το διάβασες η ιστορία) την έχει ήδη καταγράψει ως την λαϊκή τραγουδίστρια που σεβάστηκε την δουλειά της και δεν μας ζάλισε τον έρωτα με την «υποτιθέμενη διεθνή καριέρα της στη Νέα Υόρκη σε συνεργασία με τον dj Paparoum 654». Αν και υποθέτω ότι στα μπουζουξίδικα της Αμερικής θα έσκιζε.

 

                                                                                

Τα social media χωρίστηκαν σε δυο στρατόπεδα. Σε αυτούς που διαφωνούν με την συμμετοχή της Στανίση στη διαφήμιση και σε αυτούς που συμφωνούν. Γιατί τους πέφτει λόγος πως θα πουλήσει ο κάθε καλλιτέχνης την εικόνα του έξω από το χώρο εργασίας του (πίστα στη συγκεκριμένη περίπτωση) ποτέ μου δεν κατάλαβα.

 

Ο νταλκάς, η καψούρα, η διάλυση σου ή όπως θες το λες, μπορεί να συνοδευτεί από τα κομμάτια της; Εάν ναι, πιες ένα και για εμάς και πήγαινε σε παρακαλώ παρακάτω. Αυτή είναι η δουλειά της και αυτός είναι ο ρόλος σου. Για τα υπόλοιπα λόγος δεν σου πέφτει.

 

 

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γενικά όσους ενοχλούνται από τις διαφημίσεις που κάνουν επώνυμοι. Όχι αν είναι καλή ή κακή η διαφήμιση αλλά απλά και μόνο από την συμμετοχή. Για αυτό που λέμε «υπερπροβολή του καλλιτέχνη» ή «καίω την εικόνα μου». Ποιοι τα λένε; Οι αναγνώστες ή οι κρυφοί αναγνώστες του κίτρινου τύπου(που μια χαρά τον στηρίζουν μέχρι σήμερα) ή κάτι άβαταρ του twitter που αλλάζουν τρεις και λίγο «για να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον». Έχει γεμίσει ο κόσμος με ψευτοεστέτ.

 

 

Υ. Γ

 

«Βέβαια. Όταν η άλλη ανοιγόκλεινε τα παράθυρα πριν χρόνια και παρότρυνε τον κόσμο να παίρνει δάνεια από τις τράπεζες ο κόσμος δεν ενοχλήθηκε. Ήταν του ποιοτικού» έλεγε ένας φίλος

53

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

14 σχόλια
Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα social media αλλά μέχρι ενός σημείου. Δεν θα κάτσω τώρα να προβληματιστώ αν άρεσε ή όχι η διαφήμιση του jumbo ή η Στανίση μέσα σε αυτήν. Σιγά τον ηθικό προβληματισμό.
Έχω την αίσθηση ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση ενοχλεί γιατί παρουσιάζει σε μεγάλο βαθμό την πραγματική μας εικόνα. Δείχνει, όχι αυτό που θα θέλαμε ή νομίζουμε ότι είμαστε, αλλά αυτό που παραγματικά είμαστε. Άτομα του περιβάλλοντος μας, συγγενείς, οικογενειακοί φίλοι, γείτονες, θα μπορούσαν άνετα να ήταν οι πρωταγωνιστές της διαφήμισης. Αν είχε και 2-3 άτομα γύρω στα 20-30,νυσταλέα από το ξενύχτι της προηγούμενης βραδιάς, με γυαλιά ηλίου, αραγμένα σε καρέκλες πίνοντας φραπέ, ίσως να αναγνωρίζαμε και τους εαυτούς μας. Η αλήθεια πονάει... Καλή Μ. Εβδομάδα σε όλους!
Δεν μπαίνουν όλοι, ανεξαιρέτως, στο ίδιο καλούπι. Σίγουρα υπάρχουν ορισμένοι που το Πάσχα θα τρώνε τo αρνάκι με σος σοκολάτας υπό τους ήχους του John Coltrane, αλλά μάλλον αποτελούν μειοψηφία. Οι υπόλοιποι αξίζει να απολαύσουμε την παραδοσιακή/υπερβολική/κακόγουστη/κιτς/βλαχομπαρόκ (ας επιλέξει ο καθένας τον χαρακτηρισμό που θέλει) αισθητική του ελληνικού Πάσχα χωρίς ενοχές και σύνδρομα κατωτερότητας. Άλλωστε μια φορά το χρόνο είναι. Υπάρχουν άλλες 364 ημέρες για να δείξουμε την κουλτούρα και το καλό μας γούστο. :)
Το κειμενο απο μονο του ειναι εστετιστικο με τη χρηση του β ενικου.Θεμα υφους και στυλ γραφης;οκ. Η Στανιση δεν μου αρεσε ποτε και οτι και να κανει με αφηνει παγερα αδιαφορο. Η επελαση των τζαμπο ομως με θυμωνει. Και με θυμωνει ακομη περισσοτερο που προσπαθει να περασει σαν κυριαρχη εικονα του Ελληνα την καφριλα.Μπορω να συνεχισω το σεναριο της διαφημισης και να φανταστω τον κυριο με το λευκο φανελακι μετα το περας της γιορτης να δερνει τη γυναικα του, να αδιαφορει για τα παιδια του, να βριζει την ατιμη κοινωνια και τους μεταναστες που του τρωνε χωρο και να τα σπαει με τη γκομενα στη Στανιση σα γνησιος Ελληνας νταλκαδιαρης.
"Σούργελα δαιμονισμένα, ημιμαθή τση Φιλοθέης, πτυχία του τρεις κι εξήντα. "Να πάει βάλει τα λεφτά των κρατικών επιδοτήσεων που έχει ρουφήξει τόσα χρόνια . ο Κραουνάκης με το συμπάθιο. Το πτυχίο που στην Ελλαδάρα αποτιμάται με τρεις κι εξήντα αποτελεί τον λόγο για τον οποίον κάποιοι δεν λένε τις βλακείες του ατάλαντου δήθεν τραγουδιάρη.
Μα το θέμα δεν είναι η Στανίση. Η Στανίση μια χαρά είναι και αριστα έκανε που έκανε τη διαφημιση και μαγκιά της. Το σοκ προέρχεται από το γεγονός ότι η διαφημιστη τρίβει στα μούτρα μας μια εικόνα κιτσοβαρβαρότητας που ναι μεν υπάρχει στην Ελλάδα (κατά πολλούς είναι και κυριαρχη τάση) αλλά μάλλον πολλοί θα προτιμούσαν να μην.
Ε λοιπον σημασια δεν εχει ποιος τραγουδαει στη διαφημιση. Η Στανιση τη δουλεια της κανει, με γεια της με χαρα της. Εγω τι φταιω να ακουω στο ραδιοφωνο ροκ και καθε τρεις και λιγο να ακουγεται η σκυλε ολε διαφημιση του τζαμπο; Στα δε τζαμπο, σου δινουν και δωρεαν cd με το τραγουδι στα αγγλικα παρακαλω without jumbo I can't live for an hour. Ελεος!
Ναι και η λάϊφο έχει γεμίσει απο τύπους που το παίζουν υπεράνω όλων αλλά δεν το κάνουμε θέμα ;) Υ.Γ. Θεωρώ ότι η διαφήμιση της Στανίση είναι η πιο εμετική του Jumbo, αλλά από την άλλη απόψεις είναι αυτές, το ότι έχει λαμπρή καριέρα- ιστορία εμένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα. Επίσης, το αν κάποιοι (δόξα τον Θεό) μπορούν να καταλάβουν ακόμα την έννοια του καλόγουστου δεν σημαίνει ότι είναι "ψευτοεστέτ". Μάλλον κάποιος είναι φαν της Στανίση και συγχύστηκε λίγο...
Το να μη μου άρεσε ούτε η διαφήμιση ούτε η Στανίση γιατί απλά δεν είναι το είδος της μουσικής που με εκφράζει, επιτρέπεται;Επίσης, το να έχω σιχαθεί την εκνευριστική συχνότητα της διαφήμισης καθώς και όλων της εν λόγω εταιρίας;
και να προσθέσω στα παραπάνω ότι το πρόβλημα τελικά το έχει το ίδιο το Jumbo γιατί απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό και αποκλείει όλους τους υπόλοιπους που η αισθητική τους δεν συμπίπτει μ' αυτό που προβάλουν. Η Στανίση δεν μου φταίει σε τίποτα, καλά έκανε και τα πήρε, καλά έκανε και συμμετείχε, εμένα κι αυτούς που σκέφτονται σαν εμένα προσβάλει και απωθεί αυτή η διαφήμιση.Ενώ, εν' τέλει, μπορεί να λέγεται ότι: "πετυχημένη διαφήμιση είναι και η κακή διαφήμιση όταν αυτή συζητιέται", στη συγκεκριμένη περίπτωση "συζητιέται" ως ενοχλητική και σίγουρα δεν πρόκειται ν' αλλάξει το γεγονός ότι εδώ και 10 χρόνια δεν έχω πατήσει στα καταστήματά τους (παρότι πατέρας 3 παιδιών) μεταξύ άλλων και λόγω αυτής της πολιτικής προβολής.
Εμένα δε με νοιάζει αν ήταν η Στανίση ή οποιαδήποτε άλλη. Είναι μια διαφήμιση που αποτυπώνει τη νεοελληνική κοινωνία, και για αυτό είναι αντιαισθητική. Πάσχα, θρησκευτική εορτή. Νεοέλληνας, χριστιανός ορθόδοξος που μπορεί να σε δείρει αν του "προσβάλλεις" τη θρησκεία του. Καταναλωτισμός. Σκυλάδικο και βλαχοντίβες σε πλαστικά τραπέζια στην αυλή. Οι "ευσεβείς" νεοέλληνες γιορτάζουν τη θρησκευτική γιορτή με κραιπάλη και φωνές. Οι γυναίκες με βραδινή τουαλέτα στην πλαστική καρέκλα έξω στην αυλή, ένα σωρό ψώνια, μια "σκυλού". Ελληναράς, Ορθοδοξία, Καταναλωτισμός, Σκυλάδικο. Θέλει κι άλλο για να γίνει πιο αντιαισθητική η διαφήμιση;
Καμία άσχημη μνεία στην Κατερίνα Στανίση,εξάλλου η ιστορία της είναι δύο ζωές δικές μας.Απο την άλλη οι διαφημίσεις του Τζάμπο,μαζί με τις άλλες των media markt θα έπρεπε να είναι case study για τα ΕΣΡ ολόκληρης της Υφηλίου..
ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΒΑΓΓΕΛΗ!ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ LIFO!ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΖΕΡΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΥΣ ΠΟΥ ΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ! ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!