Μπήκε γυμνή στο Μετρό

42

Τα παγερά βλέμματα και την αδιαφορία συνάντησε το μοντέλο με το οποίο «πειραματίστηκε» η εικαστικός καλλιτέχνης Milo Moire με το project «The script system». Η καλλιτέχνης χρησιμοποίησε μια ολόγυμνη κοπέλα που μπήκε στο μετρό του Ντίσελντορφ, φορώντας μόνο τα γυαλιά της και έχοντας ριγμένη πάνω της μόνο μια τσάντα.

Το μοντέλο κινείται όπως και στην καθημερινότητα του, σα να ήταν ντυμένο, το ίδιο όμως και οι περισσότεροι επιβάτες, οι οποίοι, όπως φαίνεται στο video, δύσκολα σηκώνουν το βλέμμα για να την κοιτάξουν.  

42

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

20 σχόλια
θεά δεν λέω ...θα πέσει φωτιά να με κάψει !.....................................................αλλά εκεί που έκατσε στην πλαστική θέση του τραμ;δεν μου άρεσε καθόλου σαν κίνηση φαίνεται φοβήθηκα για πιθανές μολύνσεις... :-)και δεν έχω και μικροφοβία.
Σ'αυτή την εποχή ζούμε , και να πέθαινε η γυμνή γυναίκα απλά θα περνούσαν από πάνω της για να κατέβουν ...Το trend της εποχής είναι να δείχνεις οτι δεν εκπλήσσεσαι από τίποτα ...
...από την άλλη μοιάζει με μεταθανάτια εμπειρία μετά από σύγκρουση του μετρό. Ακολούθησα τον άγγελο μου (;;;) και όταν εκείνος χάθηκε στο άπλετο φως, εγώ άνοιξα τα μάτια μου μέσα στο ασθενοφόρο... ..ίου-ίου-ίου-ίου!!!...
Και θα πεταχτώ κάπου εδώ σαν π..., να ρωτήσω.Όλα αυτά τα εικαστικά project πώς και δεν βάζουν ανθρώπους -πως να το πω- μη μοντέλα με κιλάκια, με πλαδαρότητα, με τριχοφυΐα κλπ;Ή μήπως έχει να κάνει αποκλειστικά με κοπέλες όσο όμορφες όσο η κοπέλα στο project; (ξέρεις πλαστικούρα, άνεση και άλλα)Ευτυχώς που δεν ξέρω τίποτα από τέχνη. Θα το 'χα πιο καμένο!
Πάντως έχει πολύ ενδιαφέρον η συμπεριφορά στο μετρό. Στη Γερμανία ο κόσμος όντως αποφεύγει την οπτική επαφή πιθανώς απο θέμα τακτ σε ένα τόσο κλειστό χώρο. Στην Αγγλία επίσης, αλλά με διαφορετικό τρόπο, δεν σε αγνοεί δηλαδή, νιώθεις ότι ο κόσμος έχει την αίσθηση του άλλου και θα σου χαμογελάσει η θα αστειευτεί αν έρθετε σε επαφή. Στην Αθήνα πάλι,το ενίοτε σκανάρισμα μπορεί να γίνει αρκετά καταπιεστικό και αμήχανο. Φυσικά όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική εμπειρία.
Ισχύει..Στην Ευρώπη ο κόσμος δεν κοιτάει τους άλλους και δεν ασχολείται εύκολα με τους άλλους ή τουλάχιστον έτσι δείχνει.Βέβαια στην Νέα Υόρκη πρόσεξα ότι οι άνδρες κοιτούν και όχι διακριτικά τις περαστικές κοπέλες..Βέβαια, όπως λες και εσύ "το σκανάρισμα" στην Αθήνα μοιάζει καταπιεστικό και σε φέρνει σε αμηχανία..Δεν κοιτούν μόνο οι άνδρες τις ωραίες κοπέλες ή το αντίστροφο,αλλά σε κοιτούν γυναίκες,άνδρες,γιαγιάδες,παππούδες σαν να τσεκάρουν κάτι,το ντύσιμο,το στυλ,την ηλικία;;;Υπάρχουν φορές που κατεβαίνω στο κέντρο και νιώθω σαν να έχω έναν λεκέ ή μουντζούρα ή σαν να είναι αστεία τα μαλλιά μου..Πάω σπίτι και είμαι νορμάλ..
Τέτοιου είδους project μου είναι δύσκολο να τα κατανοήσω. Πρωί πρωί με τη τσίμπλα στο μάτι και ακόμα δεν έχεις ξυπνήσει καλά καλά θέλει η καλλιτέχνις να θέσει ένα μεγάλο ερωτηματικό στην ανιαρή καθημερινότητα, στην αυτοματοποιημένη συμπεριφορά μας, στον τρόπο σκέψης μας και στα στερεότυπα. ... και εσύ κάθεσαι εκεί και σκέφτεσαι .. Να κοιτάξω ως άνδρας, θα με βγάλουν γουρούνι και καυλιάρη. Να κοιτάξω ως γυναίκα θα με βγάλουν ζηλιάρα και πουριτανή. Εεε, δεν κοιτώ, έτσι και από μια διακριτικότητα. Φτου σου, τώρα με βγάλανε κομπλεξικό και παγερό...
Πιστεύω ότι και στην Ελλάδα να γίνοταν αυτό, αν ακολουθούσε κάμερα, σούζα θα ήταν οι δικοί μας, τζέντλεμεν, ουτε καν σφύριγμα, να μη φανεί καφρίλα ρε παιδί μου, εδώ είναι τέχνη -και θα μαζεύοταν δουλειά για το σπίτι.
οχι αλλα δεν ημουν γυμνη και δεν μοιαζω καθολου με την κοπελα στο βιντεο!!!Αν και μεχρι κι εγω που δεν ειμαι σαν την κοπελα εχω υποστει σεξουαλικη παρενοχληση στην ελλαδα , οποτε ξερω γιατι μιλαω , μην κρινεις απο σενα , κυκλοφορει κιαλλος κοσμος εξω... :)
Εξαρτάται βρε Marta, ίσως είσαι από τις γυναίκες που θεωρούν ακόμα και το σφύριγμα σεξουαλική παρενόχληση. Πάντως, αφού δε σου αρέσει η Ελλάδα γιατί δεν πας Ινδία πλευρά ή Σαουδική Αραβία να δεις πόσο πάνω έχουν τις γυναίκες; Αν αυτό συνέβαινε στην Ελλάδα θα συνέβαινε απλά και μόνο διότι όλη η Ασία βρίσκεται πλέον στο κέντρο της Αθήνας.
Υπέροχος κα(υ)λλιτέχνης ο κύριος Milo Moire, ομολογώ πως με ταξίδεψε με το έργο του.. Πάντα τέτοια και μακάρι να παρουσιάσει τα έργα του και πιο νότια, στη χώρα μας.