ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Με λυμένα τα χέρια: Επιτέλους «ελεύθερη» η αστυνομία να κάνει τη δουλειά της!

Με λυμένα τα χέρια: Επιτέλους «ελεύθερη» η αστυνομία να κάνει τη δουλειά της! Facebook Twitter
Τώρα λύθηκαν τα χέρια (ελεύθερα ήταν και πριν αλλά τώρα τους το λένε με κάθε ευκαιρία). Κι όποιος δυσφορεί με την αστυνομική αυθαιρεσία θεωρείται αυτοδικαίως ότι δε θέλει ασφάλεια. Ότι είναι με τους μπαχαλάκηδες.
37

Το ακούμε χρόνια: είναι δεμένα τα χέρια της αστυνομίας, δεν την αφήνουν να κάνει τη δουλειά της. Πάντα απορούσα ποιος και γιατί της τα έδενε. Δεν έχει όμως πια σημασία, τώρα τα χέρια της αστυνομίας λύθηκαν. Προχτές ας πούμε, στα δικαστήρια της Ευελπίδων, αστυνομικοί με λυμένα χέρια επιτέθηκαν απρόκλητα εναντίον συγγενών και φίλων που περίμεναν να οδηγηθούν στον εισαγγελέα οι συλληφθέντες μετά την πορεία του Πολυτεχνείου. Κι όταν μια μάνα φώναξε «Γιατί μας χτυπάτε;», ο ένστολος δημόσιος λειτουργός της είπε «Τράβα από εδώ, τον πούλο!» και με λυμένο χέρι την κοπάνησε με το κλομπ στην πλάτη.


Λυμένα χέρια είχαν και τα κρατικά όργανα που πήγαιναν καροτσάκι συλληφθέντα στα Εξάρχεια. Με λυμένα χέρια τον έδειραν, με λυμένα χέρια τον έγδυσαν, με λυμένα χέρια ο ένας του έκανε εικονικό βιασμό διατρανώνοντας «Έτσι γαμάνε οι χακί. Στα Εξάρχεια έχουμε χούντα ρε, το κατάλαβες; Όποιος δε δέχεται φάπα και πούτσα δε θα μπαίνει στα Εξάρχεια». Είχαν μάλιστα και τον νου τους, μην τους πάρει κανένα μάτι: στην Μπουμπουλίνας συνεννοήθηκαν «μη τον πάτε στο υπουργείο, έχει κάμερες».


Επαναλαμβανόμενο το μοτίβο του γδυσίματος. «Μας έβγαλαν τα ρούχα, μας έβαλαν να σκύβουμε, μας κοιτούσαν, ήταν μια απόλυτα εξευτελιστική διαδικασία» κατήγγειλαν προσαχθέντες για αφισοκόλληση στο Κερατσίνι. Πρέπει, βλέπετε, γυμνό το σώμα να νιώσει την κυριαρχία της κρατικής ισχύος, τη σεξουαλική καθυπόταξη, τον εξευτελισμό. Η δημόσια δύναμη στα χνάρια της θύρας 7 ή 13. Έτσι γ... ο Πειραιάς, η Λεωφόρος και η ΓΑΔΑ. Κάθε τρεις και λίγο μερικοί μαντράχαλοι με χακί ξεβρακώνουν κάποιον, στέκονται γύρω του και το ευχαριστιούνται. Ξεχειλίζουν τοξική αρρενωπότητα και εκδικητική λίμπιντο οι επιφορτισμένοι με την ασφάλειά μας.

Θυμάστε την «υπόθεση ζαρντινιέρα»; Το θύμα του ανελέητου ξυλοδαρμού αποζημιώθηκε με 450.000 ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο. Όμως οι αστυνομικοί που τον έσπασαν στο ξύλο αθωώθηκαν. Και μάλιστα αυτά σε εποχές που είχαν δεμένα τα χέρια! Φανταστείτε τώρα που λύθηκαν.


Τώρα λύθηκαν τα χέρια (ελεύθερα ήταν και πριν αλλά τώρα τους το λένε με κάθε ευκαιρία). Κι όποιος δυσφορεί με την αστυνομική αυθαιρεσία θεωρείται αυτοδικαίως ότι δεν θέλει ασφάλεια. Ότι είναι με τους μπαχαλάκηδες. Γράφεις, ας πούμε, ότι είναι αδιανόητο οπλισμένα κρατικά όργανα να μη φέρουν τα διακριτικά τους και σχολιάζει ο ανόητος από κάτω: «Γιατί, οι κουκουλοφόροι φοράνε διακριτικά;» Χωρίς να αναλογιστεί τι λέει, ποιον απίθανο συμψηφισμό επιχειρεί, τι απαξίωση για το κράτος δικαίου φανερώνουν τα λόγια του.


Να θυμηθούμε τα βασικά: η δημόσια ασφάλεια, προϋπόθεση κοινωνικής γαλήνης, αφορά πρωτίστως τους πολλούς και τους αδύναμους (οι πλούσιοι κάνουν αλλιώς τα κουμάντα τους με την ασφάλεια). Άρα, φυσικά και θέλουμε δημόσια ασφάλεια. Φυσικά και δεν θέλουμε περιοχές με συμμορίες, μάτσο επιθετικότητα, έμφυλη βία και παρενόχληση, όπλα, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών και ληστείες. Άρα, φυσικά λέμε ναι στην παρουσία δημόσιας δύναμης στο κέντρο της πόλης. Και λέμε όχι στα «άβατα».

Η παραβατικότητα, η μητροπολιτική βία, ο αντιεξουσιαστικός χουλιγκανισμός και η στρέβλωση της ακαδημαϊκής ελευθερίας επέφεραν στο κοινωνικό σώμα αλλοιώσεις και αντανακλαστικές αντιδράσεις. Όσοι πολιτικοί φορείς θεωρούσαν θέμα ταμπού την ασφάλεια και υποτιμούσαν τον γνήσιο φόβο των μεσοστρωμάτων απομακρύνθηκαν από την κοινή λογική και την πρόσληψη της βιωμένης πραγματικότητας. Κάτι έπρεπε να πουν στον παππού που φοβόταν (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) να σηκώσει τη σύνταξη μην του την κλέψουν στη γωνία. Μη λέγοντας τίποτα, χάρισαν την ασφάλεια (και την ψήφο του παππού μαζί) σε εκείνους που την εργαλειοποίησαν με το δόγμα της μηδενικής ανοχής.

Αλλά, για να συνεννοούμαστε: άλλο αστυνόμευση κι άλλο αστυνομοκρατία. Άλλο πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος κι άλλο αποχαλινωμένοι ράμπο στις γωνίες. Γιατί τότε έχουμε διπλό τζακ ποτ: αστυνομοκρατία χωρίς αστυνόμευση. Έχουμε διμοιρίες ΜΑΤ στην Πατησίων και ανενόχλητο εμπόριο ναρκωτικών έξω από τις κλούβες. Την πιάτσα της οδού Αντωνιάδου δίπλα στην ΑΣΟΕΕ να καθαρίζει ίσα ίσα για να κάνει ένα πανηγυρικό τουίτ ο αρμόδιος επί της δημόσιας τάξης υπουργός και να πουλήσουν κανονικότητα και τάξη τα μίντια. Τώρα η πιάτσα λειτουργεί όπως πριν, στα πεζούλια οι εξαρτημένοι βαράνε όπως πριν. Θέλει κι η πρέζα την κανονικότητά της. Μόνη διαφορά η διμοιρία παραδίπλα. Αστυνομοκρατία χωρίς αστυνόμευση που λέγαμε. Κι εμείς βέβαια το ξέραμε ότι δεν είναι δουλειά των ΜΑΤ να πολεμάνε το ναρκεμπόριο. Στους φουκαράδες που πίστευαν ότι έφταιγε το πανεπιστημιακό άσυλο ποιος θα το πει τώρα;


«Να λυθούν τα χέρια της αστυνομίας» φώναζαν στα κανάλια οι συνδικαλιστές του κλάδου. Οι ίδιοι που έλεγαν για «ανθρώπους που αποτελούν σκόνη» και για άλλους «πραγματικά σκουπίδια» αλλά επιτέλους «μια αθόρυβη νέας τεχνολογίας ηλεκτρική σκούπα η οποία είναι η αστυνομία θα ρουφήξει όλα τα σκουπίδια μέσα από τα Εξάρχεια». Οι ίδιοι που έλεγαν «Αυτή είναι η πρακτική. Σε όποιον αρέσει» μετά τον θάνατο του Ζακ Κωστόπουλου. Γιατί ανάμεσα στα εύλογα αιτήματά τους (απολαβές, εξοπλισμός, συνθήκες εργασίας) περιλαμβάνεται και η άνευ όρων ασυλία και ατιμωρησία. Και όποτε αντιμετωπίζουν το δημοκρατικό ζητούμενο, λογοδοσία αντί του νόμου της σιωπής, οι συνδικαλιστές εκφέρουν λόγο έντασης. Ανερυθρίαστα αυτοτοποθετούνται στο δεξί άκρο του άξονα, προπαγανδίζουν την καθολίκευση της βίας και τη θεωρία της συλλογικής ευθύνης. Δικαιολογούν τη διάχυτη κουλτούρα υπέρμετρης βίας στα σώματα ασφαλείας.


Φυσικά, έχει τεράστιες ευθύνες και η δικαιοσύνη. Όταν (σπανίως) υποθέσεις αστυνομικής αυθαιρεσίας φτάνουν στα δικαστήρια, πολλοί δικαστές αγκαλιάζουν τους θύτες. Θυμάστε την «υπόθεση ζαρντινιέρα»; Το θύμα του ανελέητου ξυλοδαρμού αποζημιώθηκε με 450.000 ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο. Όμως οι αστυνομικοί που τον έσπασαν στο ξύλο αθωώθηκαν. Και μάλιστα αυτά σε εποχές που είχαν δεμένα τα χέρια! Φανταστείτε τώρα που λύθηκαν.


Και η πολιτική ηγεσία; Είναι σαφές το σήμα που στέλνεται όταν δεν παραγγέλνονται ΕΔΕ (έστω για τα μάτια του κόσμου) για τις καταγγελίες για αστυνομική αυθαιρεσία. Don 't worry be happy, λέει η ηγεσία στο σώμα. Κι όταν ο υπουργός δηλώνει με νόημα ότι κάποιοι θέλουν έναν νέο Γρηγορόπουλο, αποκαλύπτει τη βεβαιότητα ότι στο υπουργείο του υπάρχει έτοιμος ένας νέος Κορκονέας. Με λυμένα τα χέρια.

Στήλες
37

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

18 σχόλια
Επί της ουσίας προφανώς η κρατική βία πρέπει να έλεγχεται, να χαλιναγωγείται και να τιμωρείται. Δεν αντιλαμβάνομαι ποιός ακριβώς διαφωνεί σε αυτό. Όμως ο σκόπιμα παραβιαζων το νόμο πρέπει να καταστέλλεται (όχι βίαια κατ' αρχήν). Αν αρνείται την καταστολή όμως θα την υποστεί βίαια. Σε αυτό ποιός διαφωνεί επίσης παλι δεν αντιλαμβάνομαι.Αν δεν αρέσει σε κάποιους ο νόμος, άλλο ζήτημα, γι' αυτό υπάρχει δημοκρατία για να αλλαζουν οι νόμοι - υπομονη κ. Παπαιωάννου. ---------------------------------------------Αν τώρα δε μας αρέσει η δημοκρατία ή θελουμε να την αλλάξουμε, όχι με εκλογές, αλλά με βία (π.χ. ειμαστε αναρχικοί που θελουμε να πετάμε μολοτωφ στη Φωφη, γιατί έτσι θα αλλαξει το καθεστώς (Αναρχικοι φίλοι κυρίως 16αρηδες, διαβαστε λίγο τον "Αναρχικό Τραπεζίτη/ Φ.Πεσόα" έτσι και για μια άλλη οπτική), τότε και το κράτος προφανώς έχει κι αυτό δικαίωμα στην κρατική βία - όπως θεωρούμε και εμείς ότι έχουμε δικαιωμα στην ιδεολογική βία, σωστα; - για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και τότε οποιος κερδίσει κερδισε. Παραλογο?
ΟΙ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣΟι αναρχικοί, εμποτισμένοι από το δόγμα της αριστεράς έχουν αδυναμία αντίληψης της έννοιας "δικαίωμα".Όποιος έχει περάσει από την ΚΝΕ, γνωρίζει ότι δικαίωμα είναι μόνο αυτό που σου εκχωρεί ο ινστρούχτορας. Φεύγοντας από τα δεσμά αυτά, όντας εξωκοινοβουλευτικός αριστερός, αδυνατείς να αντιληφθείς την πραγματική έννοια του δικαιώματος (δεν μιλάω καθόλου για υποχρεώση) και κυρίως ότι και ο απέναντί σου έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα.Το ΚΚΕ λόγω γήρανσης συρρικνώνεται, οι ινστρούχτορες σιγά σιγά εκλείπουν, η πασοκοποιημένη γενιά μπαίνει σιγά σιγά στο περιθώριο, εκτιμώ ότι σε λίγα χρόνια θα επέλθει και στα καθ ημάς μια κανονικότητα και ο ριζοσπαστισμός και η αντίδραση θα εκτονώνεται με ευφυολογήματα και εξυπναδίτσες τύπου μήνυση Δημητρά. Και φυσικά με την επακόλουθη αντίδραση της "δεξιάς" με τα ξερονήσια τύπου Μπογδάνου.ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ Το σφάλμα από τη μεριά των αστυνομικών είναι ότι πέραν από γενικές οδηγίες και κατευθύνσεις από τον εκάστοτε υπουργό δημόσιας τάξης, αυτό που τελικά ελέγχεται και κρίνεται είναι αποτέλεσμα της στάσης, της εμπειρίας, της εκπαίδευσης και κυρίως της νοητικής και κοινωνικής αντίληψης του οργάνου, δηλαδή του πεζού, ένστολου αστυνομικού.Δεν νομίζω δηλαδή ότι κάποιος έδεσε ή έλυσε τα χέρια του Κορκονέα.Όποιος έχει περάσει από ΥΕΑ (μιλάω φυσικά για τουλάχιστον πριν 20-25 χρόνια) γνωρίζει ότι για 2 μήνες σαν "αλφάς" είσαι έρμαιο στις οποιεσδήποτε απαιτήσεις, λογικές ή παράλογες, του "βητά" σου. Στη φάση αυτή κρίνεται η ικανότητα σου να υπακούσεις και να εκτελέσεις ότι σου ζητηθεί χωρίς καμία αιτιολόγηση και κριτική.Τους επόμενους δύο μήνες σαν "βητάς" κρίνεται η ικανότητά σου να ηγηθείς, να διατάξεις και να αποδείξεις ότι αυτά τα παράλογα που σου συνέβησαν, εσύ μπορείς να τα διορθώσεις.Κάπου εκεί χαλάει η συνταγή μια και η εκπαίδευση και η ποιότητα του προσωπικού της αστυνομίας δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή.Επειδή τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των καλών φοιτητών προς αυτές τις σχολές (κυρίως για λόγους γρήγορης οικονομικής αποκατάστασης), ελπίζω ότι η κατάσταση θα διορθωθεί.
Γράφεις, ας πούμε, ότι είναι αδιανόητο οπλισμένα κρατικά όργανα να μη φέρουν τα διακριτικά τους και σχολιάζει ο ανόητος από κάτω: «Γιατί, οι κουκουλοφόροι φοράνε διακριτικά;» Χωρίς να αναλογιστεί τι λέει, ποιον απίθανο συμψηφισμό επιχειρεί, τι απαξίωση για το κράτος δικαίου φανερώνουν τα λόγια του. Πηγή: www.lifo.grΚαι ενώ υπάρχει στο άρθρο αυτή η σαφής τοποθέτηση, άντε πάλι στα σχόλια από κάτω τα ίδια σε διάφορες παραλλαγές.Πάμε πάλι: η αστυνομία πληρώνεται από τους φόρους όλων ανεξαιρέτως των πολιτών για να τους προστατεύει. Και από τους "μπαχαλάκηδες" και από τους "αναρχοάπλυτους" και όποιας άλλης μορφής παραβατικότητα. Αν αντί να προστατεύει τον πολίτη, τον εξευτελίζει και τον χτυπά, τότε καθιερώνει τη θεσμική βία και αλίμονο στον ανόητο που πιστεύει ότι αυτή δεν θα σκάσει στο κεφάλι του αργά ή γρήγορα. Βάλτε τις βάσεις του φασισμού με την "κανονικότητα" της θεσμικής βίας και περιμένετε να δείτε τι θα θερίσετε.
Όταν σχολιάζω ένα άρθρο, δεν κοιτάω ποιος το έγραψε, αν συμφωνώ με τα προηγούμενα του ίδιου αρθρογράφου, αν καλύπτει και την "άλλη"(;) πλευρά ή αν θα θεωρηθώ "αριστερός" ή "δεξιός" έτσι και συμφωνήσω - γιατί δεν σκοτίζομαι καθόλου για αυτές τις γελοίες ταμπέλες. Από ότι φαίνεται είμαι μειοψηφία.Τέσπα. Μια χαρά τα λέει ο κ. Παπαϊωάννου. Απαιτώ το δικαίωμα να κριτικάρω την Ε.Α. όταν δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο, κάτι πολύ συνηθισμένο, ειδικά όταν υπάρχει πολιτική κάλυψη, χωρίς να χρειάζεται να απαντήσω σε ερωτήσεις του τύπου "ναι αλλά δεν λέτε τίποτα για την Μαρφίν". Αν είναι δυνατόν δηλαδή. Όσοι γνωρίζουν το δρόμο και δεν μιλάνε από την ασφάλεια του καναπέ τους ξέρουν πολύ καλά πόσο απάνθρωποι μπορούν να γίνουν οι ένστολοι και τι κόμπλεξ βγάζουν εκτελώντας το καθήκον τους, όπως αυτοί το εννοούν. Τώρα, αν στο Αμέρικα ο μπάτσος πυροβολεί στο ψαχνό όσους φέρουν σκούρο δέρμα, ε τι να κάνουμε; Να αισθανθούμε ευγνωμοσύνη που δεν συμβαίνει και εδώ;
Κάποιοι ψάχνουν το κράτος δικαίου. Άντε να το βρεις τώρα... Κάπου εκεί θα είναι, θαμμένο κάτω από τις ιδεοληψίες του ενός και του άλλου.Οι μισοίι ΜΑΤατζήδες είναι κτήνη, αυτό είναι γνωστό. Για πέντε χρόνια τους είχε ο ΣΥΡΙΖΑ να παίζουν το ρόλο του Αλέκου Τζανετάκου στο Σαββατοβραδιάτικο ξεμούδιασμα των αναρχικών "συλλογικοτήτων". Τώρα εκδικούνται.Αυτό θα πάψει μόνο όταν καταλάβετε οτι η βία είναι απεχθής είτε εφαρμόζεται στο "όνομα του λαού" είτε όχι.
LOL προς τους περισσότερους σχολιαστές.Που αμφισβητούν την μάνα που έφαγε το χτύπημα από το γκλομπ μέσα στην Ευελπίδων, μπροστά σε μάρτυρες.Που αυτοί που τις τρώνε φταίνε κιόλας επειδή... δεν έχουν επιχειρηματολογήσει υπέρ των καμερών στους αστυνομικούς.Που αρχίζουν τα “στην Γαλλία τους έχετε δει… στις ΗΠΑ όμως… στη Ρωσία…”Που η περσινή κυβέρνηση φταίει για τις φετινές αυθαιρεσίες!Που πιστεύουν πως οι ασφαλίτες φοράνε διακριτικά.Που θεωρούν πως η “τοξική αρρενωπότητα” είναι μια φράση τύπου θλιβερό κλισέ και τους έχει κουράσει κίολας μωρέ...Κάντε μια βόλτα από την πλατεία Εξαρχείων. Και ναρκωτικά θα προσπαθήσουν να σας πουλήσουν αν κοντοσταθείτε κάπου, και λίγο πιο πέρα αν στραβοκοιτάξετε κάποιον κινδυνεύετε να βρεθείτε γονατιστοί.
Κάντε μια βόλτα από την πλατεία Εξαρχείων. (...) αν κοντοσταθείτε κάπου, και λίγο πιο πέρα αν στραβοκοιτάξετε κάποιον κινδυνεύετε να βρεθείτε γονατιστοί. Πηγή: www.lifo.grΑυτός ο "κάποιος" είναι Ματατζής ή ασφαλίτης;Γιατί κατά τα άλλα, εγώ προσωπικά, στις βόλτες μου στα Εξάρχεια δεν είχα ποτέ άλλο πρόβλημα.
Για να βαλουμε τα πραγματα λιγο στην θεση τους κ. Παπαιωννου, σε συγκριση με αλλα κρατη οι ΜΑΤατζηδες μας ειναι χαλαροι και λαρτζ ετσι? Εχετε δει πως δερνουν πχ τα Ολλανδικα ΜΕ? (με τα σκυλια να κρατανε κατω τον μπαχαλακια μεχρι να ερθει να τον πλακωσει ο αστυνομικος). Η’ αυτα τα χρυσα παιδια τα CRS στην Γαλλια (πρωην wannabe-εγκληματιες πολεμου απ’την LE).
Επειδή ξέρω καλά τη πραγματικότητα, τα περί Ματατζήδων πρώην λεγεωνάριων είναι παντελώς ανυπόστατα. Μάλιστα, μετά τη δολοφονία από Ματατζήδες φοιτητή διαδηλωτή στα μέσα της δεκαετίας του 80, τα γαλλικά ΜΑΤ συνηθίζουν να αποφεύγουν την άμεση εμπλοκή σώμα με σώμα, μεταξύ άλλων για να μην τροφοδοτούν με δυσμενείς γι' αυτά εικόνες τα ΜΜΕ.Δυστυχώς, επέλεξαν να χρησιμοποιούν (πολύ συχνά καταχρηστικά, σε απίστευτο βαθμό) τους εκτοξευτές μεγάλων καουτσουκένιων σφαιρών LBD και τις "χειροβομβίδες απαγκίστρωσης" (grenade de désencerclement - χειροβομβίδες πολύ χειρότερες από τις κρότου λάμψης που εκτοξεύουν μεταλλικά σκάγια επενδυμένα με καουτσούκ).Οι πρώτες έχουν τυφλώσει καμιά 50αριά Κίτρινα Γιλέκα καθώς οι ματατζήδες σκοπεύουν στο κεφάλι αν και απαγορεύεται αυστηρά, ενώ οι δεύτερες έχουν σκοτώσει έναν Οικολόγο διαδηλωτή στο Σιβέν και τραυματίσει σοβαρά κάμποσους άλλους. Στην δε γαλλική κοινωνία έχει ανοίξει σημαντικός διάλογος για την απαγόρευση αυτών των όπλων και έχουν κατατεθεί πολλές προσφυγές στη δικαιοσύνη για την κατάργησή τους.
Πιστεύω ότι ο λόγος που ο κόσμος δεν αντιδρά στα εγκλήματα που κάνουν κάποιοι αστυνομικοί είναι ότι θεωρεί ότι: "κάποιοι αστυνομικοί μπορεί να κάνουν ό,τι κάνουν, αλλά την αστυνομία τήν έχουμε ανάγκη γιατί μάς προστατεύει από τα κακοποιά στοιχεία". Το θέμα είναι βέβαια ποιός θα μάς προστατεύσει από αυτούς τους αστυνομικούς...
Ωραίο άρθρο εμπλουτισμένο με λέξεις 'ηθικού πανικού', που έλεγε ο ίδιος ο συντάκτης στο παρελθόν: επίθεση στη μάνα τοξική αρρενωπότητα σεξουαλική καθυπόταξη μάτσο επιθετικότητα έμφυλη βία ράμποέτοιμος ένας νέος ΚορκονέαςΒλέπω έχει κάνει το δικαιωματικό χομγουορκ ο συντάκτης.Πάμε τώρα:1. Απρόκλητες επιθέσεις: θα επιχειρηματολογήσει κάποιος ιδεολόγος υπέρ των καμερών στους αστυνομικούς, για να παύσουν αυτά τα φαινόμενα; Ή μήπως μαζί με το αφήγημα της αστυνομικής αυθαιρεσίας θα καταρρέύσει και το αφήγημα για απρόκλητες επιθέσεις της αστυνομίας;2. Το γδύσιμο του συλληφθέντα στα εξάρχεια, πού ακριβώς συνέβη και έχει εικόνα για τον αριθμό των παρόντων ο αρθρογράφος; Έχει δει ποτέ κανείς ξεγύμνωμα στους δρόμους;By the way προβλέπεται κανονικά για τους συλληφθέντες, είναι θέμα ασφάλειας και κατοχυρωμένο στον ΚΠΔ.3. Ελεύθερα τα χέρια της αστυνομίας δεν ήταν ποτέ και πουθενά στον δυτικό κόσμο, ούτε φυσικά και στη χώρα μας. Έτσι πρέπει να είναι, απλά οι πολιτικοί προϊστάμενοι να κρατάνε και τα προσχήματα, μη γίνουμε και Portland (είμαστε χειρότερα φυσικά).4.Οι αστυνομικοί φοράνε τα διακριτικά τους υποχρεωτικά, πλην των τοξικών χακί. Εάν ένας ενήλικος δεν καταλαβαίνει τους λόγους, έχει θέμα.Και οι λόγοι δεν είναι για να δέρνει απρόκλητα και ανενόχλητος.
https://www.alfavita.gr/koinonia/304818_den-katathetei-sto-esoterikon-ypotheseon-o-lampros-goylas-gia-ton-basanismo-toyΟ καταγγέλλων επικαλείται ιδεολογικούς λόγους και θα παραμείνει στις καταγγελίες. Δεν θα προχωρήσει στις νόμιμες διαδικασίες κατά του βασανιστή του.Θέλει να ξεφορτωθεί το κράτος. Όχι έναν κακό μπάτσο.Ποιος είναι ο Λάμπρος Γούλας;Ήρωας του Αστέρα Εξαρχείων, άξιον συνέντευξης τέκνον...https://www.lifo.gr/articles/athens_articles/92172/sta-adyta-toy-thrylikoy-astera-eksarxeionΜιας συνέντευξης που είναι άλλοθι για επανάληψη του μαθήματος:μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι.Μέχρι να εμπεδωθεί από το ευρύ κοινό. Λέγε-λέγε κάτι μένει.
"Φυσικά και θέλουμε δημόσια ασφάλεια. Φυσικά και δεν θέλουμε περιοχές με συμμορίες, μάτσο επιθετικότητα, έμφυλη βία και παρενόχληση, όπλα, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών και ληστείες. Άρα, φυσικά λέμε ναι στην παρουσία δημόσιας δύναμης στο κέντρο της πόλης. Και λέμε όχι στα «άβατα». Κ. Παπαϊωάννου θέλετε να μπει η αστυνομία στην"άβατη"κατάληψη Βοξ, έδρα του Ρουβίκωνα και ιδιοκτησία ΙΚΑ ή προτιμάτε να υποκύψει στο τελεσίγραφο του Ρουβίκωνα ότι αν επιχειρήσουν επέμβαση θα έχουν πόλεμο;.Για να καταλάβω όλα αυτά τα "φυσικά" σας αν είναι κενά περιεχομένου σαν αυτό το "μάλιστα", που απαντούσαμε στον δάσκαλό μας όταν μας ρωτούσε αν καταλάβαμε το μάθημα.
Έχει τεράστια σημειολογιά το παραπάνω κείμενο να ακολουθεί χρονικά την 1η φορά που η Αθήνα και η Θεσσαλονική δεν κάηκαν στην επέτειο του πολυτεχνείου.Έχω την αίσθηση πώς κάποιοι στεναχωρέθηκαν.Φυσικά ο καθένας μπορεί να έχει τις αξίες και τα οράματα που αυτός ονειρεύεται, ακόμα και αν αυτά αφορούν μια κοινωνία όπου το μπάχαλο και η αναρχία είναι ο κανόνας.Δημοκρατία έχουμε και η πλειοψηφία θα αποφασίσει το που θα πορευτούμε.Εεε;;;υγ. Μια απορία: Στην Αγγλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, την Ιταλία, την Ισπανία και άλλα αντίστοιχα κράτη έχουν αστυνόμευση ή αστυνομοκρατία;Το ρωτάω γιατί η ελληνική αστυνομία σε σχέση με τις αστυνομίες αυτών των κρατών είναι παιδική χαρά.Καλά δεν μιλάω για τις αστυνομίες των ΗΠΑ, Ρωσία & Κίνα.
αντιθέτως, κάποιοι μοιάζουν αν χάρηκαν με τις δηλώσεις των ΜΑΤ : "εδώ γαμάμε εμείς, οι χακί", "όποιος δεν προσκυνά, θα τρώει π***τσα και φάπα" και άλλα τέτοια μνημεία πολιτισμού
Θα ήταν πολύ όμορφο, την στιγμή που ένας δημόσιος υπάλληλος που εργάζεται στα ΜΑΤ και τρώει μια μολότοφ στην μάπα, αντί να εκστομίσει τις παραπάνω κακιές λέξεις να απαντήσει με ευγένεια και πολιτισμό.Επίσης θα μπορούσε ο λαμπαδιασμένος ΜΑΤατζής να το ρίξει και στην πλάκα. Πλάκα δεν θα είχε ημίθεε;Εεε;
Την φράση "εδώ γαμαμε εμείς οι χακί" ΔΕΝ την είπε κάποιος ΜΑΤατζής που έφαγε μολότοφ αλλά ένα δειλό ανθρωπάκι που είχε την αίσθηση της ατιμωρησίας καθώς με καμμιά δεκαριά άλλα άτομα της σπείρας του σέρνανε έναν περαστικό φωνάζοντας "όχι εκεί γιατί έχει κάμερες"
Πραγματικά πάντως, "μπάχαλα" στην πορεία, πόσω μάλλον να καεί η Αθήνα, έχουν να γίνουν από το 2011 νομίζω. Μην τρώμε αμάσητο ό,τι μας λένε και γενικά συμψηφισμοί δε βοηθούν, ούτε η πλειοψηφία στέκεται πάνω από το κράτος δικαίου φίλε/η σκύλε
https://www.lifo.gr/now/greece/249561/sovara-epeisodia-sta-eksarxeia-kataggelloyn-astynomiki-via-kai-dakrygona-sto-k-vokshttps://www.lifo.gr/now/politics/237371/perissoteres-apo-40-molotof-sta-grafeia-toy-kinimatos-allagishttps://www.lifo.gr/now/greece/237024/epitheseis-me-molotof-sta-grafeia-toy-syriza-kai-sta-eksarxeiahttps://www.lifo.gr/now/greece/237024/epitheseis-me-molotof-sta-grafeia-toy-syriza-kai-sta-eksarxeiahttps://www.lifo.gr/now/greece/232009/nea-epeisodia-me-molotof-sta-eksarxeia-traymatistike-astynomikoshttps://www.lifo.gr/now/greece/229348/epitheseis-me-molotof-ti-nyxta-sta-eksarxeia-kaike-aytokinitohttps://www.lifo.gr/now/greece/223633/epithesi-me-molotof-sto-spiti-tis-theodoras-tzakrihttps://www.lifo.gr/now/greece/217823/epeisodia-sto-kentro-koykoyloforoi-spane-me-variopoyles-pezodromiahttps://www.lifo.gr/now/greece/202823/epeisodia-me-molotof-ti-nyxta-sto-polytexneiohttps://www.lifo.gr/now/greece/194349/pedio-maxis-ksana-ta-eksarxeia-epeisodia-kai-molotof-enantion-ton-mathttps://www.lifo.gr/now/greece/182285/gkazakia-emprismoi-aytokiniton-kai-molotof-ti-nyxta-stin-athinahttps://www.lifo.gr/now/greece/180942/akomi-mia-nyxta-me-molotof-sta-eksarxeiahttps://www.lifo.gr/now/greece/179067/epithesi-gia-akoma-ena-vrady-me-molotof-sta-eksarxeiahttps://www.lifo.gr/now/greece/178239/mia-akomi-nyxta-me-molotof-sto-polytexneio-xtheshttps://www.lifo.gr/now/greece/241970/eksarxeia-epitheseis-me-molotof-kata-ton-mat-mia-syllipsihttps://www.lifo.gr/now/greece/242995/molotof-sta-eksarxeia-epitheseis-sta-mathttps://www.lifo.gr/now/greece/197455/syskepsi-gia-tis-epitheseis-enantion-astynomikonhttps://www.huffingtonpost.gr/entry/kukulofori-molotov_gr_8746000?utm_hp_ref=greecehttps://www.lifo.gr/team/readersdigest/28938Τι εννοείτε δεν έχει καεί η Αθήνα από το 2011;;;; Δυστυχώς ή ευτυχώς οι ναπάλμ δεν κατασκευάζονται με υλικά περιπτέρου!Είτε συγκαλύπτουμε είτε έχουμε πάθει μιθριδατισμό είτε έχουμε πολύ χαμηλά όρια.
Εξαρτάται πώς τα εννοείς τα μπάχαλα; Πέρσι δεν ήταν που καρφώθηκε φωτοβολίδα στο πόδι μιας συντρόφισσας και της το λαμπάδιασε;Για τους συμψηφισμούς και το κράτος δικαίου θα συμφωνήσω. Απλά να ξέρουμε και για τι κράτος παλεύουμε.Άλλο το κράτος δικαίου στην Σαουδική Αραβία, άλλο στη Κορέα, άλλο στην Κίνα και άλλο στην Ε.Ε..
Θα σας πουν ότι πιστεύετε αναπόδεικτους ισχυρισμούς.Θα σας πουν ότι μεροληπτείτε.Θα σας πουν ότι για να γίνει ομελέτα πρέπει να σπάσουν αυγά.Θα σας πουν ότι είστε έξω από το χορό.Και για τη Marfin θα σας πουν.Όμως τελικά όποιος δεν εθελοτυφλεί βλέπει πως η συμπεριφορά των σωμάτων ασφαλείας είνια εικόνα και μέτρο του πολιτισμού μας.Ναι, αυτού του αστικού πολιτισμού μας, όχι των «αναρχοάπλυτων αριστερολαλά μπαχαλάκηδψν».Δεν μπορούμε να παραβιάζουμε τις αρχές μας για να τους αντιμετωπίσουμε, αλλιώς γινόμαστε χειρότεροι.Δεν χρειάζεται καν 99 στις 100 φορές.
Το κράτος - σωστά - έχει το μονοπώλιο της βίας. Οταν αυτό το μονοπώλιο γίνει ασυδοσία, το κράτος χάνει τον λόγο ύπαρξης του.Αναρωτιέμαι πόσο μακρυά είμαστε από την μέρα που θα ξανα-βουϊξουν οι δρόμοι από το παλιό σύνθημα "μπάτσοι - γουρούνια - δολοφόνοι" (που το θεωρώ προσβλητικό για τα γουρούνια).Γιατί θα πρέπει να διαλέξω σαν πολίτης μιας (υποτίθεται) αστικής δημοκρατίας ανάμεσα στην ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα των μεν και την απόλυτη ασυδοσία των δε;ΤΟΣΟ δύσκολο είναι να ισχύουν οι νόμοι ΚΑΙ για τα ματ; Η μήπως το ξεγύμνωμα και ο εξευτελισμός αιχμαλώτων (συγνώμη, συλληφθέντων) προβλέπεται από κάποιον νόμο; Μήπως αποτρέπεται κάποιο έγκλημα έτσι;Δηλαδή 20 πάνοπλοι και εκπαιδευμένοι δεν μπορούν να ακινητοποιήσουν 3 κουκουλοφόρους ΧΩΡΙΣ να τους τσακίσουν τα κόκκαλα και ΧΩΡΙΣ εικονικούς βιασμούς; Αμα είναι τόσο ανίκανοι, να τους απολύσουμε.
ο Σύριζα είχε διακηρύξει ότι θα τούς υποχρέωνε να φέρουν ευανάγνωστα διακριτικά - το ότι στάθηκε ανίκανος να το εφαρμόσει λέει πολλά για αυτή την δράκα που κανένας δεν τολμά να την αγγίξει...
Γιατί η τέως κυβέρνηση δεν συνέστησε μια Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Περιστατικών Αστυνομικής Αυθαιρεσίας όπως υπάρχει στην Κύπρο; Ή γιατί δεν φέρνει στη Βουλή τώρα ένα σχετικό σχέδιο νόμου;Αντί να βγαίνουν οι τέως κυβερνητικοί να γκρινιάζουν για την αστυνομική βία δεν θα ήταν καλύτερα να έχουν κάνει κάτι για να την αντιμετωπίσουν; Να πούμε ότι αντιμετώπιση ΔΕΝ είναι να παροπλίσεις την αστυνομία και να καταργήσεις την αστυνόμευση. Ή πολύ περισσότερο να απαγορεύσεις στην αστυνομία να κάνει τη δουλειά της σε συγκεκριμένα κομμάτια της επικράτειας. Αντιμετώπιση είναι να κάνεις κάτι θ ε σ μ ι κ ά. Αλλά ξέχασα. Η λέξη "θεσμικά" είναι μια απάτη για συγκεκριμένους νόες, οι "νομικισμοί" είναι εκνευριστικοί... Εξάλλου ποιος γουστάρει τους τεχνοκράτες που μπορούν να φτιάξουν ένα σωστό νομοσχέδιο;Τι να την κάνεις την τεχνοκρατία όταν υπάρχει ρομαντισμός και επανάσταση; Τοξικότητα το να αναφέρεις κάτι τέτοιο, ε;...
Η αριστερά μόνιμα επιλέγει την εύκολη κριτική αντί των προτάσεων. Ένα μακροσκελές κείμενο στο οποίο υπάρχουν άπειρες κρίσεις για την αστυνομία αλλά πουθενά πρόταση. Γι'αυτο, αν μπορούσα θα εθετα στον αρθρογράφο το εξής ερωτημα: είστε περισσότερο ικανοποιημένος από τη σημερινή αστυνομία η από εκείνη προ ενός έτους? Είστε περισσότερο ικανοποιημένος από τον φετινό εορτασμό του πολυτεχνείου η όχι? Νιώθετε περισσότερο ασφαλής στην Αθήνα του 2019(τελευταιου 4μηνου) η νιώθατε έτσι μόνο πριν? Η εικόνα της ανομίας παντού πριν σε σχέση με την προσπάθεια περιορισμού της που γίνεται σήμερα πως σας φαίνεται?Αντί αφορισμων περί "λυμενων χεριών", περιμένω συγκρίσεις και καλόπιστη κριτική.
Γιατί η τέως κυβέρνηση δεν συνέστησε μια Ανεξάρτητη Αρχή Διερεύνησης Περιστατικών Αστυνομικής Αυθαιρεσίας όπως υπάρχει στην Κύπρο; Πολύ κακώς, κάκιστα, κόλωσε γιατί ήξερε ότι θα της την έπεφταν σχεδόν όλα τα ΜΜΕ που βγάζουν το ψωμάκι τους (το παντεσπάνι τους για την ακρίβεια) από την τεράστια διόγκωση της (υπαρκτής όντως ανασφάλειας, παραβατικότητας καιεγκληματικότητας) και θα την κατηγορούσαν ότι "δένει τα χέρια της αστυνομίας".
Κανείς δεν θέλει, ή δεν πρέπει να θέλει, μια αστυνομία χωρίς όρια. Το θέμα είναι ποιος έχει την αξιοπιστία να υπερασπιστεί τα θύματα αστυνομικής βίας; Αυτοί που υποδέχονταν με φιλιά τον Κουφοντίνα; Ποιος να υπερασπιστεί το δημόσιο πανεπιστήμιο; Αυτοί που το μπαχαλοποιούν; Ποιος να υπερασπιστεί τον πρόσφυγα; Αυτοί που τον εξομοιώνουν με τον μετανάστη;Είναι μια πικρή ιστορία εσωτερικών αντιφάσεων, να χάνονται δικαιώματα με μπροστάρηδες αυτούς που τα υπερασπίζονται.
Μα οι μπροστάρηδες δεν ενδιαφέρονται στην πραγματικότητα να αλλάξει η κατάσταση. Τους βολεύεουν τα πράγματα ως έχουν--αλλιώς πως θα πουλήσουν το παραμύθι τους για τον άλλο κόσμο που είναι εφικτός (και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο κόπο); Είδαμε άλλωστε και όταν κυβέρνησαν πόσα προβλήματα κατάφεραν να λύσουν--αλλά για αυτό τους έφταιγε η Τρόικα και πως δεν υπήρχαν λεφτά.
τελικα αυτοι οι τυποι που παραλιγο να σκοτωθουν μεταξυ τους στην ληστεια προπο (οχι οτι θα ειναι η πρωτη φορα, τις αλλες την πληρωσε ενα αφγανοπουλο στα πατησια, μια αλλη μια γυναικα στο πρεζιντεντ, μια αλλη οι της μαρφιν κλπ κλπ) ειναι ακτιβιστες που αξιζει να μαζευονται διαφοροι δημοκρατικοι πολιτες, ή παρακρατικοι λατρεις της βιας, που αντιστοιχουν στις αντιστοιχες συγκεντρωσεις νεοναζι;;;
Όταν έχεις τοποθετήσει τον εαυτό σου όσο πιο αριστερά πάει άπαντες σου φαίνονται πολύ μακρυά προς τα δεξιά. Ήτοι, ακροδεξιοί.Οι ακροδεξιοί είναι το απόλυτο κακό. Εσύ που είσαι απέναντί τους είσαι μεν το απόλυτο καλό αλλά όχι ακροαριστερός. Κατάλαβες;Και η λογική κάθε μέρα πεθαίνει και από λίγο...ΥΓ Την Μαρφίν δεν θα την αναφέρεις. Θα κάνουμε σαν να μην υπάρχει. Δεν φταίνε αυτοί που έβαλαν τη φωτιά ούτε αυτοί που εμπόδιζαν ασθενοφόρα και πυροσβεστική. Ούτε και αυτοί που φώναζαν "να καείτε ρε πούστηδες" και "να καούν οι πλούσιοι" όσο καίγονταν τρία παιδιά της γενιάς των 900 ευρώ μέσα ούτε και αυτοί που πετούσαν πέτρες σε αυτούς που καίγονταν μέσα (https://tinyurl.com/y2dah2v6).Για τη Μαρφίν δεν φταίνε αυτοί που βάλαν τη φωτιά και αυτοί που εμποδίσαν τα ασθενοφόρα. Φταίνε μόνο αυτοί που δεν είχαν κάνει καλό πλάνο εκκένωσης...Μόνο ο Λουκμάν και ο Φύσσας είχαν μάνα...
https://www.tanea.gr/2010/05/20/greece/parapleyri-apwleia-o-thanatos-twn-3-ergazomenwn-stin-trapeza-marfin/Εξάλλου όσοι πεθαίνουν σε εμπρησμούς όπως αυτός της Μαρφίν είναι παράπλευρες απώλειες...Μπρος στην επανάσταση τι είναι ο πόνος.