Οι αμβλώσεις είναι γυναικείο δικαίωμα και νόμος του κράτους. Τέλος συζήτησης.

Οι αμβλώσεις είναι γυναικείο δικαίωμα και νόμος του κράτους. Τέλος συζήτησης. Facebook Twitter
45

Δεν προκαλεί έκπληξη το εξώφυλλο του Sportime, σε όσους ζουν στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα υπολογίσιμο κομμάτι του πληθυσμού που πιστεύει ότι η έκτρωση είναι έγκλημα απέναντι σε θεό και ανθρώπους. Ο θεός ας τιμωρήσει τους «εγκληματίες» όπως θέλει. Οι άνθρωποι όμως -δηλαδή το κράτος- έχουν  νόμο, σύμφωνα με τον οποίο η έκτρωση δεν είναι έγκλημα, αλλά δικαίωμα (Νόμος 1609/1986, σε ισχύ από τις 3 Ιουλίου 1986).

 

Έκπληξη λοιπόν προκαλεί το ότι ο Αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος Άδωνις Γεωργιάδης βγαίνει να το σιγοντάρει. Νόμιζα ότι δουλειά της κυβέρνησης είναι πρωτίστως να υπερασπίζεται τους νόμους του κράτους. 

 

 

 

Είναι ανήσυχος ο Αντιπρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος για το πού οδηγηθήκαμε από την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου; Το παράκαναν οι γυναίκες πάλι;! Του πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι μπορεί να φταίνε κι άλλα πράγματα όταν ένα νέο ζευγάρι αρνείται να γεννήσει ένα παιδί στην χρεοκοπημένη Ελλάδα;

 

Προφανώς είναι ανήσυχος με την υπογεννητικότητα, την συρρίκνωση του έθνους κ.λπ. Κατανοητό. Αν όμως κάποιος έχει τα μέσα να αναστρέψει το «εθνικό αυτό πρόβλημα», πρώτα κάνει τα αυτονόητα, πριν υπερασπιστεί σκοταδιστικά και αναχρονιστικά πρωτοσέλιδα.

 

Φροντίζει να μη γίνεται κόλαση η ζωή ενός γονιού με δύο ή τρία παιδιά. Να υπάρχουν καλοί και άφθονοι παιδικοί σταθμοί. Επαρκή, ακίνδυνα δημόσια σχολεία. Ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών, καλοί μισθοί και αναστροφή του brain drain. 

 

Γιατί να κάνει πολλά παιδιά ένα νεαρό ζευγάρι στην Ελλάδα και να περάσει των παθών του τον τάραχο μέχρι να μεγαλώσουν «σώα»; Για να μη στενοχωρηθεί ο Θεός; Ή για να μη μαραζώσει το έθνος και νάναι ετοιμοπόλεμο απέναντι στον καρπερό Τούρκο;

 

Ασφαλώς, αυτά είναι υψηλά ιδανικά ευλαβικών ψυχών (sic) - αλλά η καθημερινότητα είναι χαμηλοβλεπούσα. Θέλει στοιχειώδεις ατομικές ελευθερίες και κάποια αξιοπρέπεια για να ζεις― ειδικά για τις αιωνίως υποτιμημένες  γυναίκες που εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται στη χώρα μας σαν αναπαραγωγικές μηχανές, σα γκαστρωμένα ζώα. Είναι απλώς ντροπή, δυο μέρες πριν το 2020.

 

Ένας αντιπρόεδρος κυβερνώντος ευρωπαϊκού κόμματος θα έπρεπε να στέλνει το «εθνικό» μήνυμά του προς τις νέες γυναίκες με σοβαρό, φιλόνομο πνεύμα, χωρις να χρησιμοποιεί άκυρα, αντιεπιστημονικά πρωτοσέλιδα αθλητικών φύλλων! 

 

Εκτός κι αν δεν απευθύνεται στις νέες γυναίκες, αλλά στο παραεκκλησιαστικό mob- όπως κάποτε απευθύνθηκε ο Σαμαράς, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Στήλες
45

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βραζιλία: Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, τις αμβλώσεις και τον σατανισμό, ισχυρίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών

Διεθνή / Βραζιλία: Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, τις αμβλώσεις και τον σατανισμό, ισχυρίζεται ο πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών

Το ροκ οδηγεί στα ναρκωτικά, μετά στις αμβλώσεις κι από εκεί στον σατανισμό, υποστηρίζει ο νέος πρόεδρος του Ιδρύματος Τεχνών Ντάντσι Μαντουβάνι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

18 σχόλια
"Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, του ανθρώπου στην ατεκνία αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε ότι το να έχουμε λιγότερες γεννήσεις απο θανατους γεννά ζητήματα επιβίωσης του Έθνους μας"Εγώ καλοπροαίρετα θεωρώ ότι αυτό ήθελε να πει ο Άδωνις. Του απαντώ σε αυτό λοιπόν:Μηδενίστε τις συνταξεις σε αγαμες θυγατερες, χηρες ετών 39, 50ρηδες της παντρειας και μιλφαρες με ανηλικα τεκνα ετών 17, και δωστε τα χρήματα στις νεαρες γυναικες και αντρες όταν κάνουν μωρα.
αντιλαμβανεστε πως για να εχει ενας μονο ανθρωπος το αποκλειστικο δικαιωμα διορθωσης ενος λαθους,αυτο σημαινει πως η ευθυνη αυτου του λαθους επιβαρυνει αυτον μοναχα τον ανθρωπο;οποτε,στην προσπαθεια σας για περισσοτερο φεμινισμο,απαλλασσετε τους ανδρες και επιβαρυνετε μοναχα τις γυναικες;
ευτυχώς που μπορεί να ταυτοποιηθεί ο πατέρας με ένα τεστ dna. Αυτό σταματά κάθε συζήτηση, γιατί δεν νομίζω να θελήσει κανένας να επωμισθεί κάποιο "στιγμιαίο λάθος"
Πολλά φάουλ σε ένα μόνο tweet. Άθλιο το εξώφυλλο της εφημερίδας, εντελώς λάθος ο Γεωργιάδης ο οποίος το αναπαράγει με τη λογική του ναι-μεν-αλλά. Αντιπρόεδρος σοβαρού υποτίθεται κράτους που θέλει να ανήκει στη Δύση και στον πυρήνα της ΕΕ, τρομάρα μας.Δεν γνωρίζω τι γίνεται στα ελληνικά σχολεία, αλλά από τα σχόλια συμπεραίνω ότι στα θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης έχουμε μαύρα μεσάνυχτα. Είναι αναμενόμενο να είναι αντίθετη η Εκκλησία. Δεν είναι καθόλου αναμενόμενο και λογικό να τους ακούμε και να τους αφήνουμε να καθορίζουν το τι θα διδάσκονται τα παιδία μας εν έτη 2020.Και τέλος ας μην ξεχνάμε ότι η λεγόμενη «Ημέρα του αγέννητου παιδιού» είναι μια ακόμα φωτισμένη πρωτοβουλία της Εκκλησίας. Δεν έχει καθιερωθεί δα και από τον ΟΗΕ. Ας προσπεράσουμε.
Οι αμβλώσεις αποτελούν ένα πολύ σοβαρό και λεπτό ζήτημα. Από που και ως που μια αθλητική εφημερίδα θίγει το συγκεκριμένο θέμα -και καλά- λόγω της ημέρας του αγέννητου παιδιού;... Ας τιμήσουμε τις ημέρες των παγκοσμίως, αμέτρητων, γεννημένων παιδιών που μένουν ορφανά και άλλα τόσα χάνουν τις ζωές τους λόγω κακών συνθηκών και εμπόλεμων καταστάσεων και ας αφήσουμε τα αγέννητα παιδιά για όταν αυτά γεννηθούν. Οπωσδήποτε πρέπει να εστιάσουμε στους ενδεχόμενους κινδύνους της υγείας των γυναικών που υποχρεώνονται για διάφορους λόγους να προβούν σε διαδικασία άμβλωσης, πολλές φορές με τον κίνδυνο να μη καταφέρουν να εγκυμονήσουν ξανά.Όσο αφορά τον αριθμό των αμβλώσεων στην Ελλάδα ανά έτος δεν είναι αυτός που αναφέρει το πρωτοσέλιδο αλλά ο μισός. Δηλαδή 150.000 τον χρόνο. Όχι βέβαια πως είναι μικρός. Ο αριθμός (150.000 αμβλώσεις/χρόνο) είναι σοκαρίστηκα μεγάλος. Αλλά η διαφοροποίηση κατά το διπλάσιο από την εφημερίδα δηλώνει τις πραγματικές προθέσεις της, κατά πόσο την ενδιαφέρει να προβάλει πραγματικά το ζήτημα παρά να πουλήσει φύλλα μέσω ενός παραπλανητικού-τραγικοποιημένου πρωτοσέλιδου... ..που τους έπιασε ο καημός για τις αμβλώσεις στη χώρα μας...!Επειδή πολλές ανοησίες γράφονται, ορίστε ένα πολύ ενδιαφέρον, περσινό άρθρο της Lifo.gr με στοιχεία του ζητήματος από τους πλέον ειδικούς:https://www.lifo.gr/print/tora_tora/140029Υ.Γ.: Να τονιστεί πως μέσα στον ετήσιο αριθμό των αμβλώσεων συμπεριλαμβάνεται και ένα σημαντικό ποσοστό, εκτός των σεξουαλικών «ατυχημάτων» - μη επιθυμητών εγκυμοσύνων, που αφορά περιπτώσεις προβληματικών (στοχευμένων) κυήσεων με κίνδυνο τις ζωές των εγκύων ή των μη υγιών εμβρύων που θα γεννιόνταν με σοβαρά, μόνιμα προβλήματα υγείας, π.χ. νοητικά σύνδρομα, δυσπλασίες (τερατογεννέσεις) και αναπηρίες καθώς και εμβρύων που πέθαναν κατά την περίοδο της κύησης.Υ.Γ.2: Γεγονός αποτελεί, δεδομένης της πλήρους ελλείψεων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης αλλά και της σωστής ενημέρωσης ενήλικων, της επικράτησης της (ΠΟΛΥ) λανθασμένης αντίληψης πως οι αμβλώσεις αποτελούν επεμβάσεις ρουτίνας κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.Υ.Γ.3: Μεγάλη «μπίσνα» (εφόσον τέθηκε και ζήτημα «μπίζνας» των εκτρώσεων), έχει στηθεί εδώ και πολλά χρόνια και σε έναν άλλο τομέα που αφορά την τεχνητή εγκυμοσύνη (άρα, τα... αγέννητα μωρά και την εμπορική τους εκμετάλλευση...). Ένα ζήτημα, επίσης πολύ ευαίσθητο και σοβαρό, που έχει να κάνει με την, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, σοβαρή (βίαιη) επιβάρυνση του γυναικείου οργανισμού, ακόμα και όταν πρόκειται για οργανική υπογεννητικότητα του άντρα-συντρόφου (αδύναμο σπέρμα κτλ.), με βαριές ορμονοθεραπείες, φαρμακευτικές αγωγές, προγεννητικές και μεταγεννητικές, τις περισσότερες φορές κατ΄επανάληψη μέχρι να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα, κάτι που δεν είναι εκ πρώτης δεδομένο ή εγγυημένο αλλά και εγγυημένα τα όποια αποτελέσματα καθιστώντας τα πάρα πολλές φορές έως και πλήρως ανεπιτυχή. Επίσης διάφορες οργανικές ιδιαιτερότητες, προβλήματα και ζητήματα υγείας τώρα αρχίζουν να παρουσιάζονται και να ανακαλύπτονται βάσει παρακολουθήσεων και μελετών σε ανθρώπους που κυοφορήθηκαν («παιδιά του σωλήνα», όπως ονομάζονται) με αυτή την ουσιαστικά νέα μέθοδο της τεχνητής γονιμοποιήσεως, που τώρα έχει αρχίζει να εξελίσσεται.---σ.σ.: Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό εκτρώσεων οφείλεται και στις ανεπιτυχείς επεμβάσεις των τεχνιτών εγκυμοσύνων.---σ.σ.2: Για λόγους μάρκετινγκ (είπαμε, είναι πάρα πολλά τα λεφτά!), η τεχνητή γονιμοποίηση παρουσιάζεται ως κάτι το απλό, μια διαδικασία ρουτίνας (αποκρύπτοντας σε πρώτο στάδιο τεχνηέντως τους επικείμενους κινδύνους υγείας των γυναικών), που όμως δεν είναι έτσι, κάτι που τα περισσότερα ζευγάρια το διαπιστώνουν κατόπιν «εορτής»...!(Σημαντική διευκρίνηση: Αν έχω ενημερωθεί σωστά, οι γυναίκες που υποβάλλονται σε διαδικασίες τεχνητής γονιμοποιήσεως υπογράφουν κάποια έγγραφα τα οποία καθιστούν τις ίδιες υπεύθυνες για το όποιο αρνητικό αποτέλεσμα και όχι τους ιατρούς τους!...).
Ηθική διάσταση του ζητήματος υπάρχει ή μήπως τα πάντα ανάγονται σε έναν κούφιο δικαιωματισμό και νομικισμό παντελώς διαζευγμένο από οποιαδήποτε έννοια στοιχειώδους ατομικής ευθύνης; Και αντίστοιχα είναι δυνατόν οι μοναδικές αντιθετες φωνές που αρθρώνονται να προβάλλουν χρησιμοθηρικά κριτήρια (αντιμετώπιση του δημογραφικού) και μάλιστα με βάση εντελώς ξεκρέμαστα στατιστικά στοιχεία; Προφανώς δεν υπάρχει καμία αρχή που να μετράει πόσες αμβλώσεις γίνονται και προσωπικά δεν έχω δει κανένα πραγματικά διασταυρωμένο στοιχείο που να με πείθει ότι αυτές είναι περισσότερες από τις γεννήσεις. Μόνο εικασίες και διάφορα νούμερα στον αέρα. Όποιος έχει κρατήσει στα χέρια του υπερηχογράφημα εμβρύου δύο μηνών γνωρίζει ότι πρόκειται για ένα αναγνωρίσιμο ανθρώπινο πλάσμα και μπορεί να διακρίνει καθαρά το κεφάλι του, τα άκρα του, ακόμα και τα δάχτυλά του. Πρόκειται λοιπόν για τη συνειδητή καταστροφή μιας ανθρώπινης ζωής και κανένας δικαιωματισμός δεν μπορεί να διαγράψει αυτό το αυτονόητο ηθικής τάξεως γεγονός. Ταυτόχρονα πρόκειται για μια κολοσσιαίας ανευθυνότητας απόφαση εκ μέρους δύο ενηλίκων ανθρώπων (εφόσον είναι και οι δύο ενήλικοι) σε μια εποχή που προσφέρει άφθονα μέσα αντισύλληψηςτα οποία, εφόσον το άτομο αποφασίσει να είναι σεξουαλικά ενεργό, είναι δική του υποχρέωση να αναζητήσει και όχι να μεταθέτει αλλού τη δική του επιπολαιότητα και άγνοια. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο ένας εχέφρων άνθρωπος μπορεί (και πρέπει) να υποστηρίζει τις νόμιμες αμβλώσεις είναι ότι αν ήταν παράνομες, θα γίνονταν έτσι κι αλλιώς σε εξαιρετικά επικίνδυνες για τη ζωή της γυναικας συνθήκες. Αυτός και κανένας άλλος. Ούτε σημαία φεμινιστικής χειραφέτησης μπορεί να γίνεται η καταστροφή μιας ανθρώπινης ζωής, ούτε αντίστοιχα να θεωρείται ως υπαίτια του δημογραφικού προβλήματος που έχει πολύ βαθύτερα και πιο σύνθετα αίτια.
Στο ρητορικό ερώτημα η απάντηση είναι "ναι, για να είναι έτοιμο το έθνος απέναντι στους καρπερους Τούρκους".Οι νόμοι του κράτους αλλάζουν και δεν είδα ποτέ πηχιαίους τίτλους όταν ο τέως πρωθυπουργός σιγοντάρει σε ενεστώτα χρόνο παράνομες ενέργειες όπως οι καταλήψεις. Αντίθετα, είδα μια υπεραναλυση αν παρανόμησαν αυτοί που πήγαν να κλείσουν τις καταλήψεις.Τέλος, και πιο σημαντικό από όλα, όλοι ξέρουμε, άντρες και γυναίκες, ότι ο σημερινός νόμος καταστρατηγείται κάργα. Η έκτρωση δεν είναι μορφή οικογενειακού προγραμματισμού. Αλλά ιατρική ανάγκη. Σύμφωνα με τον νομο τουλάχιστον. Οικογενειακός προγραμματισμός είναι η αντισύλληψη ή η αποχή.Θέλουμε τιμια εφαρμογή του νόμου ή αν αρχίσουν οι έρευνες στις γνωματεύσεις των γιατρών που τις πραγματοποιούν θα βγουν κάποιοι "δικαιωματιστές" να ουρλιάζουν και να λένε -πάλι- άλλα απο αυτα που λεει ο νόμος;Προσωπικά είμαι υπέρ του δικαιώματος διακοπής κύησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω τι είναι η διακοπή κύησης. Τι σημαινει ή τι αποτελέσματα εχει. Όπως πχ την γαλούχηση ανεύθυνων αντρών και γυναικών.ΥΓ Πότε δεν κατάλαβα πως πχ ένας ομοφυλόφιλος θίγεται όταν μη ομοφυλόφιλοι μιλάνε για το δικαίωμα γάμου των ομοφυλοφίλων αλλά ο ίδιος διατηρεί το δικαίωμα να μιλάει για τα δικαιώματα των γυναικών. Απλα με ξεπερνάει σαν λογικη.Οι ειδικές ομάδες να θέλουν να.εχουν λόγο για άλλες ειδικές ομάδες αλλά άλλες ειδικές ομάδες να μην έχουν δικαίωμα λόγου για τους ίδιους...
"Πότε δεν κατάλαβα πως πχ ένας ομοφυλόφιλος θίγεται όταν μη ομοφυλόφιλοι μιλάνε για το δικαίωμα γάμου των ομοφυλοφίλων αλλά ο ίδιος διατηρεί το δικαίωμα να μιλάει για τα δικαιώματα των γυναικών. Απλα με ξεπερνάει σαν λογικη."...Τι παράξενη δήλωση και δη από εσένα που ως ετερο, cis, άνδρας απερίφραστα εκφράζεις άποψη επί των δικαιωμάτων όλων των "άλλων" αγαπητέ μου: γυναικών, ανδρών, gay, trans, έτερα προσδιοριζόμενων κ.λπ,Κανένας ομοφυλόφιλος -εκτός κι αν έχει "χτυπημένα" μυαλά και πολύ συγκεκριμένες ιδεοληψίες- (όχι δικαιο-λογημένες, αλλά κάποιες φορές αιτιο-λογημένες) δεν θα "θιχθεί" όταν "μη ομοφυλόφιλοι" μιλάνε για το δικαίωμα γάμου των ομοφύλων, έχοντας ΘΕΤΙΚΟ πρόσημο. Όταν είσαι υπέρ των δικαιωμάτων και η στάση σου το δικνύει αυτό χωρίς να καπελώνεις τις φωνές των άμεσα ενδιαφερόντων τότε είσαι ένας (καλός) ΣΥΜΜΑΧΟΣ και οι (καλοί) ΣΥΜΜΑΧΟΙ έχουν το ηθικό πλεονέκτημα έναντι των ΠΟΛΕΜΙΩΝ.
Όταν παίρνεις θέση για κάτι δεν υπάρχει καμία υποχρέωση να είναι θετική.Τούτου λεχθέντος πάω να κρυφτώ στην κουζίνα μου όπου η γαλοπούλα γίνεται και θα καραμελώσω τα καρότα μου σε λίγο.Εις υγείαν.Ένα κονιακάκι λόγω της ημέρας αν δεν βλάπτω κανένα
Οταν ψήφιζε τον υπό κατώτατο μισθό,για τους κάτω των 25 ετών,που θα είχε σαν βέβαιο αποτέλεσμα,όσοι τελείωναν το πανεπιστήμιο ,να μν έχουν καμία όρεξη να μείνουν Ελλάδα,για να πληρώνονται με 350€ τον μήνα,δν κινδύνευε η επιβίωση του έθνους.
"Συγχαίρω την Εφημερίδα παρά τις αντιδράσεις." Τι γράφει η εφημερίδα?Ότι κάνουμε υπερβολικά πολλές αμβλώσεις για το μέγεθος του πληθυσμού και θα έπρεπε να έχουμε καλύτερη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στους νέους?Ότι είναι ένα μεγάλο ζήτημα που αφορά και το αν το κράτος μπορεί να διασφαλίσει την ποιότητα ζωής μιας οικογένειας μετά από ένα δύο τρία παιδιά?Όχι, η φυλλάδα αυτή έκανε ένα πρωτοσέλιδο με μια παλάμη που προστατεύει ένα έμβρυο γράφοντας από κάτω με μεγάλα γράμματα "αφήστε με να ζήσω".Όχι λοιπόν, δεν κάνουμε στείρα αντιπολίτευση, ούτε την τρίχα τριχιά.Ο Άδωνις ήξερε πολύ καλά τι έκανε, σιγοτάρισε την εφημερίδα που ανοιχτά μιλάει για το σταμάτημα των αμβλώσεων, παράλληλα είπε πως το δικαίωμα δεν αμφισβητείται για να έχει μια πισινή για τις όποιες αντιδράσεις και έτσι τα έχει καλά και με τα δύο ακροατήρια του: και με αυτό των σεξιστών, ακροδεξιών της πατρίς-θρησκεία-οικογένεια αλλά και με αυτό που βαυκαλίζεται ότι είναι ευρωπαϊστικό και φιλελεύθερο.
Γιατι η συζητηση επι των αμβλωσεων επιβαρυνει αποκλειστικα την γυναικα; Η γυναικα δεν μενει εγκυος απο μονη της, ουτε απο καποιο κρινο!!! Ο ανδρας αφηνει εγκυο την γυναικα. Η αμβλωση οντως αποτελει την εσχατη λυση για μια ανεπιθυμητη εγκυμοσυνη. Αλλα μεχρι να φτασουμε στην αμβλωση, προηγηθηκε η ανευθυνη συμπεριφορά δυο ανθρωπων, της γυναικας αλλα και του ανδρα. Κατα την αποψη μου το ποσοστο της ευθυνης του ανδρα ειναι μεγαλυτερο απο αυτο της γυναικας, γιατι το σπερμα βγαινει μεσα απο το δικο του σωμα και πρωτος αυτος αντιλαμβανεται ποτε πλησιαζει η ωρα της εκσπερματωσης του. Ολοι εσεις οι ανδρες λοιπον που κραζετε τις γυναικες που ειναι υπερ των αμβλωσεων, εχετε υπ' οψιν σας οτι εσεις ευθυνεστε για τις εγκυμοσυνες τους. Οποτε αλλο τοσο θα πρεπει να κραζετε τους εαυτους σας που δεν μπορειτε να αυτοελεγχεστε κατα την εκσπερματωση σας, η που δεν λαμβανετε τα καταλληλα μετρα ωστε να αποφευχθουν ανεπιθυμητες εγκυμοσυνες. Αυτα τα μωρα που υπερασπιζεστε οτι εχουν δικαιωμα στη ζωη, αν αποδειχθούν οτι ειναι δικα σας μωρα και πρεπει να αναλαβετε τις ευθυνες σας ως γονιος θα τα υπερασπιζοσασταν το ιδιο αραγε; Και ποτε η κοινωνια, δηλαδη ολοι εμεις, θα παψουμε να θεωρουμε την εγκυμοσυνη ως αποκλειστικη ευθυνη της γυναικας, η οποια πηδηχτηκε και γκαστρωθηκε, ενω την εκσπερματωση του ανδρα ως επιτυχια και δικαιωμα του; Ποτε επιτελους θα εκπαιδευτουν και οι ανδρες πανω στα θεματα του σεξ ωστε να κατανοησουν και τις δικες τους ευθυνες και υποχρεωσεις και να ξεκολλησουν τα μυαλα τους απο τα αναχρονιστικα-σεξιστικα-φαλοκρατικα στερεοτυπα του τυπου ''ειμαι ανδρας και το κεφι μου θα κανω''. Και κατι τελευταιο.... οσο θεωρειται φονος η αμβλωση, αλλο τοσο θεωρειται φονος (ψυχολογικος) το να γεννηθει ενα παιδι απο μια γυναικα η οποια αδυνατεί να του προσφερει ενα σταθερο και υγιες περιβαλλον ωστε να μεγαλωσει σωστα και ετσι το παιδι να ''σκοτωνεται'' καθε μερα. Θα το πω και αντιστροφα... αν ειναι λοιπον το παιδι να ''σκοτωνεται'' λιγο-λιγο καθε μερα, ας σκοτωθει μια και καλη απο την αρχη.
Συμφωνώ απολύτως, με μια σημαντική διαφοροποίηση: Οι άντρες δεν είναι υπεύθυνοι επειδή νιώθουν πότε θα εκσπερματίσουν. Αυτό υπονοεί ότι η σωστή προσέγγιση είναι το τράβηγμα. Μια εξαιρετικά ανασφαλής μέθοδος αντισύλληψης.Οι άντρες είναι υπεύθυνοι σε μεγάλο ποσοστό επειδή σχεδόν πάντα αυτοί ε π ι λ έ γ ο υ ν ως μέθοδο αντισύλληψης το τράβηγμα. Συχνά επιμένουν και το να ζητήσει η γυναίκα προφυλακτικό μπορεί να επιφέρει μέχρι και βίαιες αντιδράσεις. Αν όλοι φορούσαν προφυλακτικό ο αριθμός των εκτρώσεων θα ήταν δραματικά μικρότερος.
Πολύ σωστά τα λές η ευθύνη βαραίνει και τους δύο, αλλά όταν προωθείται η νοοτροπία my body, my choice που αφήνει ουσιαστικά τον άντρα απέξω τότε και η κριτική θα είναι προς τα εκεί. Σαφέστατα και έχει τεράστια ισόποση ευθύνη και ο άντρας και αυτό αναγνωρίζεται από κάθε δικαστήριο. Οσο για το τελευταίο, το ας σκοτωθεί μια και καλή από την αρχή είναι πολύ ακραίο, ελπίζω
Ξέρω παρα πολλες (και αρκετά ζευγάρια) που μετάνιωσαν κατόπιν μιας εκτρωσεως. Δεν ξέρω όμως ούτε έναν που να το μετάνιωσε που το κράτησε..Είμαι υπέρ του νόμου φυσικά, διότι όπως έγραψε καποιος παραπάνω, εαν ήταν παράνομες οι εκτρωσεις, οι γυναίκες θα κατέφευγαν σε εντελως αναξιόπιστα πρόσωπα και μεθόδους με κίνδυνο την υγεία και τη ζωή τους. Αρνούμαι πάντως να δεχτώ ότι το τεράστιο νούμερο των εκτρώσεων στη χώρα μας,δικαιολογείται. Αρνούμαι να δεχτώ το «έτυχε». Δεν έτυχε, δεν πρόσεξες. Ακόμα και για τα ατυχήματα παρόλο που υπήρχαν προφυλαξεις, υπάρχει το χάπι της επόμενης μέρας. Ας ενημερωθούμε καλύτερα, γλιτώνουμε σωματικό και ψυχικό πόνο.
Ε εγώ λοιπόν ξέρω άτομα που μετάνιωσαν που το κράτησαν. Λυπάμαι αυτός είναι ένας από τους πιο σαθρούς μύθους που επικρατεί και οδηγεί σε ολέθρια λάθη. Αναρωτιέμαι, όσοι το λένε, πιστεύουν σοβαρά ότι θα γύριζαν οι γονείς ενός ζωντανού παιδιού να λένε σε φίλους και γνωστούς "Εμείς πάντως που την κρατήσαμε την Ελενίτσα το σκυλομετανιώσαμε, την αγαπάμε αλλά έφερε τη ζωή μας τούμπα και κάθε μέρα ευχόμαστε να γυρίζαμε το χρόνο πίσω". Δεν το λες αυτό. Είναι σαν να περιμένουμε να πει μια μάνα δημοσίως "βλέπετε που η Ελενίτσα δε φέρνει καθόλου στο μπαμπά της; Είναι γιατί την έκανα με τον γείτονα." Ε, δεν το λες αυτό. Επειδή δεν το λες, δεν σημαίνει ότι δεν έχει συμβεί. Εξάλλου, δεν έχετε ακούσει για άντρες, αλλά και γυναίκες, που έχουν εγκαταλείψει την οικογένειά τους; Ή άλλους που είναι αδιάφοροι ή σκληροί και κακοποιητικοί; Γιατί αν ναι, τότε προφανώς ξέρετε κάποιους που το μετάνιωσαν. (Κάποιοι μάλιστα από αυτούς το μετάνιωσαν ενώ δεν ήταν καν ατύχημα, αλλά προγραμματισμένη εγκυμοσύνη.)
Βασικά, λοιπόν συζητάμε για το εάν πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρχουν (οι Ελενίτσες). Και το συζητάμε με μίαν απίστευτη αδιαφορία και μέ μία δικαιωματική πώρωση η οποία εννοείται πως ποτέ δεν τις περιλαμβάνει.
Προφανώς και όποιος κατανοεί το "Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, της γυναίκας στην άμβλωση" ως προσπάθεια περιορισμού των αμβλώσεων, η δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει ή απλά αντιπολιτεύεται.Το ότι κάτι είναι νόμιμο όμως (και πρέπει να είναι) δε σημαίνει ότι το κράτος θα πρέπει να το ενθαρρύνει. Και το κάπνισμα είναι νόμιμο και ηθικά ουδέτερο, αλλά το κράτος παίρνει μέτρα περιορισμού του για το καλό της δημόσιας υγείας.Όταν μια χώρα έχει διπλάσιο-τριπλασιο αριθμό αμβλώσεων απ'ότι γεννήσεων, κάτι πάει πολύ στραβά. Όποιος κλείνει τα μάτια σε αυτό κλείνει τα μάτια σε ένα μεγάλο πρόβλημα από το οποίο υποφέρουν εκατομμύρια γυναίκες μόνο στην Ελλάδα. Το συντριπτικό ποσοστό των αμβλώσεων δεν γίνεται ούτε φυσικά λόγω βιασμών ούτε από "ατύχηματα". Γίνεται από πολλαπλές φορές από συγκεκριμένα ζευγάρια ως ένας τρόπος αντισύλληψης. Είτε πχ γιατί η γυναίκα αγνοεί πως πρέπει να προστατεύεται, είτε γιατί ο άνδρας δε θέλει να χρησιμοποιεί προφυλακτικό ούτε κάποιον άλλο τρόπο ανδρικής αντισύλληψης. Μεγαλο μέρος αυτών των ζευγαριών είναι έφηβοι. Κύριοι λόγοι δηλαδή είναι η άγνοια και ή ανευθυνότητα, αμφότερων των φύλων.Εγώ θέλω περισσότερη και καλύτερη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία. Τότε οι αμβλώσεις θα πέσουν θεαματικά χωρίς καμία κατάργηση δικαιωμάτων, αλλά αντίθετα με επέκταση τους. Τώρα όποιος δε θέλει ΚΑΜΙΑ συζήτηση επί τούτου ουσιαστικά υπερασπίζεται το δικαίωμα κάποιων να γκαστρωνουν και μετά να πουλάνε τρέλα. Μια τέτοια υπεράσπιση είναι σίγουρα νόμιμη. Το ηθικό μέρος μιας τέτοιας πράξης όμως διατηρώ το δικαίωμα να το κρίνω.
"ή δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει ή απλά αντιπολιτεύεται Πηγή: www.lifo.gr"Η επάνοδος της ΝΔ έχει ενεργοποιήσει αντανακλαστικά πέρα από κάθε έννοια αντιπολιτευτικού λόγου. Πλέον χτυπάμε τους δεξιούς και για πράγματα που δεν έχουν καν ειπωθεί, στη λογική πως θα μπορούσαν να τα είχαν πει τέτοιοι που είναι.
Κάποιοι άνθρωποι είναι εκτός τόπου,εκτός χρόνου κι εκτός κοινωνίας.Στην κοσμάρα τους.Γι'αυτό και πετάνε τις ανοησίες τους χωρίς δεύτερη σκέψη.Αν είχαν λίγη συναίσθηση,θα έψαχναν τρύπα,να κρυφτούν.Η άμβλωση δεν είναι μια απόφαση,που λαμβάνεται ελαφρά τη καρδία.Δεν είναι αποτρίχωση.Δεν αφαιρείς κάτι,που ενοχλεί.Ας ρωτήσουν γυναίκες και ζευγάρια,που έχουν περάσει αυτή τη δοκιμασία.Αλλά κυρίως γυναίκες.Οι άντρες μπορεί να είναι απόντες ή όντως να το βλέπουν σαν αποτρίχωση.Ας ακούσουν γυναίκες λοιπόν κι αν έχουν μούτρα μετά,ας ξαναμιλήσουν.Που νομίζουν,ότι αυτοί είναι οι ενάρετοι,οι ευαίσθητοι ή και οι σωτήρες του έθνους,μη χέσω.Το ίδιο άραγε πονάει η καρδούλα τους και για τα αγέννητα των ξένων;Τα ίδια θα έλεγαν,αν ανακοίνωνε εγκυμοσύνη η έφηβη κόρη ή ο γιος;Ή εκεί θα τρέχανε να το κουκουλώσουν μάνι μάνι;Ανοησία και υποκρισία.Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί,είναι η παντελής έλλειψη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.Αφορά και την αντισύλληψη και την υγεία του πληθυσμού και την ασφάλεια του.Αφορά και τη διαμόρφωση πιο ισότιμων σχέσεων και διαφορετικών αντιλήψεων για τη θέση της γυναίκας.Κι όποιος φοβάται μην τυχόν και δεν έχουμε φαντάρους στα σύνορα,ας ανοίξει τα γκαβά του κι ας δει πού είναι το πρόβλημα.Χωρίς δουλειές,χωρίς ένα πλέγμα υποστήριξης και χωρίς ισομερή κατανομή των ευθυνών ανατροφής,δεν έχει παιδιά.Τουλάχιστον εκείνα τα παιδιά που θέλουν,όσοι κλαίγονται για τις "αγέννητες ψυχούλες".
300000 εκτρώσεις τον χρόνο, ε ναι δυστυχώς είναι κάτι σαν αποτρίχωση.... Δεν χρειάζεται κάποιος να θεωρεί εαυτόν "ενάρετο" για να εκφέρει μια ηθική κρίση. Αυτό λέγεται μπάλα στην εξέδρα.
Σύνθημα πάνω στο σύνθημα. Ποιός αδιαφορεί για τα γεννημένα και που το(ν) ξέρετε; Εγώ πάντως ξέρω πολύ καλά ποιος αδιαφορεί για τα αγέννητα: Όλοι αυτοί που εδώ μέσα τα αγνοούν επιδεικτικοτατα στην φεμινιστική επιχειρηματολογία τους.
Τα νούμερα δε λένε τίποτα ούτε για τις συνθήκες της σύλληψης ούτε σε τι ποσοστό ήταν επιβεβλημένες κάποιες επεμβάσεις.Δε λένε τίποτα ούτε και για την ποιότητα των ανθρώπων.Δε λένε αν πόνεσαν,αν φοβήθηκαν,αν είχαν άλλες επιλογές,τι ηθικά διλήμματα αντιμετώπισαν,αν υπήρξε σύγκρουση ακόμα και με τα θρησκευτικά πιστεύω κάποιων ανθρώπων.Χωράει ηθική κρίση λοιπόν εδώ;Να κουνήσουμε το δάχτυλο σε ποιους και με ποια κριτήρια;Ας μιλήσουμε για εκείνα,για τα οποία έχουμε και δεδομένα και υπάρχει η ανάγκη,να γίνει αυτή η κουβέντα.Και sorry κιόλας,δε μοιράζουν κανένα προφυλακτικό σ'αυτούς που γαμάνε μάνες,Παναγίες,συζύγους στα γήπεδα,να κάνουν και κάτι χρήσιμο;
Πόσο μάλλον που, η συντριπτικότατη πλειοψηφία αυτών ακριβώς που κόπτονται για την "προστασία του αγέννητου παιδιού", θα σπεύσει μόλις το παιδί γεννηθεί να το στιγματίσει ως "μούλικο" ή ως "μπάσταρδο" και να κατηγορήσει την μητέρα ως "τσούλα"
Η έκτρωση εγείρει πολύ σοβαρά και δύσκολα ζητήματα. Για αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη συζήτηση (και δεν μπορεί κάποιος με δογματικό ύφος να λέει /γράφει "τέλος συζήτησης").Όμως, η έκτρωση δεν μπορεί να είναι παράνομη. Το μόνο που θα έχουμε πετύχει ως κοινωνίες θα είναι οι γυναίκες, που θέλουν να κάνουν έκτρωση, να την κάνουν παράνομα με ολέθριες συνέπειες για την υγεία τους (όπως γινόταν χιλιάδες χρόνια τώρα) ή οι πιο εύπορες να ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Πολύ σωστά ως σύγχρονη δημοκρατία έχουμε νομιμοποιήσει τις εκτρώσεις. Όχι όμως να έρχεται η έκτρωση να αντικαθιστά εκ των υστέρων τα αντισυλληπτικά μέτρα.Τώρα το γιατί δεν κάνουμε παιδιά ως έθνος είναι ένα επίσης πολύπλοκο θέμα και η οικονομική κρίση δεν είναι η απάντηση "δια πάσαν νόσο...". Κ πριν από αυτήν δεν ανθούσαμε ως λαός. Άλλωστε το πρόβλημα είναι γενικότερο στην Ευρώπη (νομίζω η Ιταλία κρατά τα αρνητικά πρωτεία). Πιο πολύ ξαφνιάστηκα που μια αθλητική εφημερίδα κάνει ένα τέτοιο εξώφυλλο. Κατά τα άλλα, δεν βλέπω να υπάρχει η παραμικρή νύξη στην Ελλάδα να ξεκινήσει συζήτηση για το νόμο περί αμβλώσεων (ούτε και στην απάντηση του κ. Γεωργιάδη υποκρύπτεται κάτι τέτοιο).
Η έκτρωση δίνει περισσότερη δύναμη και ανεξαρτησια στις γυναίκες και αυτό είναι που φοβάται το στάτους κουο.Δεν έχει σημασία αν υπήρξαν προφυλάξεις ή όχι.Και λάθη γίνονται και ο καθένας κάνει τις αποφάσεις του.Προφανώς η έκτρωση δεν είναι σαν να αγοράζεις μπέργκερ οπότε δεν είναι κάτι που θα κάνουν γυναίκες κάθε λίγο και λιγάκι. Καλύτερα έκτρωση από ένα παιδί που δε θέλει κανείς.
Αν το θέλει όμως ο άντρας τί γίνεται;;;;Επίσης, γιατί η γυναίκα να επιλέγει την έκτρωση σε περίπτωση που δεν επιθυμεί να γίνει μητέρα ενώ ο άντρας ακόμα και αν δεν επιθυμεί να είναι πάτερας να είναι υποχρεωμένος από το νόμο να συμμετέχει στην ανατροφή του παιδιού που θα γεννηθεί;;;;Αν η γυναίκα έχει το δικαίωμα της άρνησης να γίνει μητέρα, δεν θα πρέπει και ο άντρας να έχει το δικαίωμα να αρνείται να γίνει πατέρας;;;;
Σοβαρά φίλτατε; Δλδ ένας τρίτος πληρώνει τα λάθη τα δικά σας επειδή δύο άτομα δεν μπορούν να αναλάβουν τις ευθύνες των πράξεων τους; Θα ήθελες να ήσουν εσύ αυτός ο τρίτος; Ή ένα συγγενικό σου πρόσωπο; Πολύ εύκολα τα πετάτε αυτά. Δεν είμαι εναντίων των εκτρώσεων αλλά είμαι εναντίων των αυτιστικών αντιδράσεων και του δογματισμού. Κάθε ζωή είναι πολύτιμή.
Απανταω και στους 2 σας.Η κυηση ειναι μια απο τις μοναδικες λογω βιολογιας μορφες οπου η γυναικα εχει το "πανω χερι" οσον αφορα τις αποφασεις που θα παρει.Δεν θα αναφερθω σε ιδιαζουες περιπτωσεις τυπου βιασμου κλπ οπου εκει θελω να πιστευω ειναι πιο καθολικα δεκτο η αποφαση της εκτρωσης, αλλα σε αλλες περιπτωσεις: ειναι η γυναικα που θα ειναι εγκυος για 8-9 μηνες, με οποιες επιπλοκες,ειναι η γυναικα που θα φροντιζει το παιδι στα πρωτα σταδιαΕαν δεν θελει να κυοφορησει ενα παιδι ειναι δικαιωμα της οπως δικαιωμα ειναι να το κανει. Το εμβρυο στη φαση της εκτρωσης ειναι ζωη? Το θεωρουμε ατομο? Ποτε θεωρειτε ανθρωπος? Εχει δικαιωματα? Πως μπορουμε να μιλαμε για τριτους οταν αναφερομαστε σε ενα εμβρυο 3 μηνων?Τελος, αποψη μου, αλλα αυτο ειναι αλλο ζητημα, εαν ενας αντρας δε θελει να ειναι πατερας θα επρεπε να απαλασσεται και οχι να αναγκαζεται απο το κρατος να συνεισφερει στη διατροφη. Βεβαια αυτη η αποψη εχει πολλες τρυπες, οποτε ειναι δυσκολο να διευθετηθει.Ναι ειναι αδικο για πατερες να πρεπει να συνεισφερουν και γενικα να εχουν λιγοτερα δικαιωματα απο τις μανες. Αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.
Φίλτατε Σίμο έχεις point όσον αφορά το ζήτημα της κύησης αλλά κάπου το χάνεις. Το παιδί είναι αποτέλεσμα δύο διαφορετικών ατόμων με ισόποσο μερίδιο ευθύνης. Θεωρώ λάθος, αν κάποιος εκ των δύο αποφασίσει να μην ασχοληθεί να τον απαλλάξει το κράτος. Η λογική σου δεν έχει απλά τρύπες αλλά μπορεί να γίνει και επικίνδυνη: αν δεν αναφερόμαστε στο έμβυο ως ζωντανός οργανισμός τότε ανοίγει παραθυράκι για την κατάργηση επιδομάτων, αδειών κ.α. που σχετίζονται με την κατάσταση εγκυμοσύνης. Στην τελική εν έτη 2020 δεν μπορούμε να επανερχόμαστε σε τριτοκοσμικές καταστάσεις
Ειναι ακριβως το ιδιο με το : δεν εχω προβλημα με τους gay αλλα οχι και να παντρευονται ,δεν ειμαι ρατσιστης αλλα εχει παραγινει η κατασταση με τους ξενους κτλ.
Ατυχές παράδειγμα.Κυρίως γιατί ο Γεωργιάδης δεν ανέφερε την προσωπική του άποψη όπως αυτό που γράφεις αλλά το τι ισχύει και είπε ακριβώς "Στην Ελλάδα δεν αμφισβητείται το δικαίωμα, της γυναίκας στην άμβλωση..."Τέλος, έλεος πια με το δράμα.
Επειδή απαντησε ο Άδωνις σε σχολιο αθλητικής εφημερίδας,το μήνυμα είναι αρνητικό, εθνικιστικό και πατριαρχικό,χωρίς μάλιστα να καταφέρεται κατά των εκτρώσεων!Έλεος πια, η τρίχα τριχιά με το ζήτημα
Δεν ειναι σχολιο αλλα πρωτοσελιδο και η θεση του αδωνι ειναι ξεκαθαρα εναντιον των εκτρωσεων ,αν δεν μπορεις να διαβασεις πισω απο τις λεξεις τοτε αυτο ειναι προβλημα σου.
Αγαπητε Νetwork οι κρυαδες σου δεν ειναι αστειες.Ο αδωνις που λες αμα ηταν υπερ των εκτρωσεων θα ελεγε οτι υπαρχει νομος και δεν αμφισβητειται τελεια και παυλα , το αλλά που βαζει ομως μετα ειναι πολυ υπουλο και μην εκπλαγεις αν σε λιγο καιρο ανοιξει κανα τετοιο θεμα.
Το πραγματικό πρόβλημα με τις εκτρώσεις είναι ότι αν γίνουν παράνομες, τότε μια γυναίκα μπορεί να αναγκαστεί να γεννήσει ένα παιδί κάνοντας έτσι πατέρα τον οποιονδήποτε άντρα, ο οποίος μπορεί να είναι από ένας άγνωστος με τον οποίο έκανε σεξ ένα βράδυ και έσπασε το προφυλακτικό μέχρι ένας εγκληματίας που την βίασε. Η έκτρωση δίνει την δυνατότητα στην γυναίκα να απορρίψει έναν άντρα με τον οποίο έκανε σεξ από το να γίνει ο πατέρας του παιδιού της. Αυτό όμως δεν μπορούν, ακόμα, να το δεχτούν κάποιοι άντρες οι οποίοι πιστεύουν ότι μόνο οι ίδιοι έχουν δικαίωμα να κάνουν σεξ με μια γυναίκα αλλά να μην θέλουν να γίνει η μάνα των παιδιών τους.