Wi-fi, νέοι σταθμοί και ηλεκτρονικό εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς

Wi-fi, νέοι σταθμοί και ηλεκτρονικό εισιτήριο στα μέσα μεταφοράς Facebook Twitter
21

Έρχεται η εποχή των νέων τεχνολογιών και στις Συγκοινωνίες της Αθήνας. Δυο χρόνια μετά τις σχετικές εξαγγελίες, ήρθε η ώρα να γίνουν πράξη.

Μέχρι τον Σεπτέμβριο αναμένεται να έχουν εγκατασταθεί στους κεντρικούς και τερματικούς σταθμούς του μετρό συστήματα ασύρματου ίντερνετ, έτσι ώστε οι επιβάτες αναμένοντας τους συρμούς ή ακόμα και ταξιδεύοντας μέσα σε αυτούς να έχουν την δυνατότητα να σερφάρουν από τα κινητά, τις ταμπλέτες ή τα λάπτοπ τους.

Παράλληλα, προχωράει η εγκατάσταση ενός δικτύου περίπου χιλίων «ευφυών» στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ στην ελληνική πρωτεύουσα. Μέσω της τεχνολογίας οι επιβάτες θα μπορούν να πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από οθόνες, καθώς και εναλλακτικά από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους.

Εντός του Ιουλίου το υπουργείο Υποδομών αναμένει και τις δεσμευτικές προσφορές για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Το σύστημα θα καθιερωθεί το συντομότερο δυνατό και θα αποτελείται από αυτόματες πύλες εισόδου – εξόδου, με στόχο τη μετατροπή του σε κλειστό, για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης. Σταδιακά, οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα μετατραπούν σε ηλεκτρονικές.

Πέραν αυτών, από τον προσεχή Σεπτέμβριο αναμένεται να υπάρξει πύκνωση κομβικών λεωφορειακών διαδρομών, ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση και αποχώρηση των μπλε λεωφορείων από υπεραστικές διαδρομές. Το κενό θα καλύψει το ΚΤΕΛ Αττικής, το οποίο όμως με τη σειρά του δεν θα μπαίνει πια μέσα στην πρωτεύουσα.

Τέλος, σε ότι αφορά τις νέες διαδρομές του μετρό, στα τέλη Ιουλίου αναμένεται να παραδοθούν οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2, που πλέον θα ξεκινά από την Ανθούπολη και το Περιστέρι και θα επεκτείνεται μετά την Δάφνη και τον Άγιο Δημήτριο σε «Ηλιούπολη», «Αλιμο», «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό».

Παράλληλα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο ο σταθμός «Αγία Μαρίνα», που θα αποτελεί τον τερματικό της γραμμής 3 μετά το Αιγάλεω και θα ενώνει το Χαϊδάρι με το Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Πηγή: Euronews

21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM
Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Ελλάδα / Eurostat: Πρωτιά για Ελλάδα και Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών το 2023

Η Μεσίνα στην Ιταλία ήταν το πιο πολυσύχναστο επιβατικό λιμάνι της Ε.Ε., με 11,3 εκατομμύρια επιβάτες, ενώ ακολουθούν το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια στην Ιταλία με 11,1 εκατομμύρια επιβάτες και ο Πειραιάς με 9,6 εκατομμύρια
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Φιλόλογος έμαθε σε μαθητές το τραγούδι «Ω έλατο» στη νοηματική

«Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός
LIFO NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
"ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση "Το ότι υπάρχει μικρότερη ζήτηση δε σημαίνει ότι δε χρησιμοποιούνται. Αν είναι δυνατόν, δεν οδηγούμε όλοι!
Έπρεπε να είχαν αναβαθμιστεί εδω και καιρό οι συγκοινωνίες, για να μπορείς να κινηθείς με αξιοπρέπεια και να φτάσεις εγκαίρως στη δουλειά σου με λεωφορείο.Ελπίζω το εισιτήριο να κρατηθεί σε λογικά επίπεδα και η νέα τεχνολογία να είναι απροβλημάτιστη και όχι να τα αφήσουν στη τύχη τους μετά από λίγο.Το Wifi είναι πολυτέλεια, ωστόσο είναι φτηνό να το βάλουν.
<<Παράλληλα, προχωράει η εγκατάσταση ενός δικτύου περίπου χιλίων «ευφυών» στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ στην ελληνική πρωτεύουσα.>> Τρελές δουλειές θα κάνουνε οι σκραπάδες μαζί με τους Συνέλληνες από το Μογκαντίσου και την Λαχώρη...!!!
το προβλημα με αυτο ειναι οτι ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ να υπαρχουν τοσοι αγιοι. Η πλακα ειναι η κοκκινη γραμμη: απο εκει που ηταν Αγ. Αντωνιος-- Αγ. Δημητριος τωρα θα γινει Αργυρουπολη-- Ανθουπολη!Δε λεω μικροτερο το κακο, αλλα γιατι ο εγκεφαλος μου να σκαλωνει εστω και λιγα mili seconds πριν παω δεξια ή αριστερα?
Ορίστε, αυτά είναι! Μετά κάποιοι κακεντρεχείς λένε ότι είμαστε μπανανία.Ντροπή! Ευρωπη κύριοι! wifi στης συγκοινωνίες και αλλάζει η ζωή μας πλέον, την ατενίζουμε διαφορετικά...Ευρωπαική ολοκλήρωση λέμε.
Φαντάζομαι οτι εισαι της άποψης οτι όταν σε μια χώρα σχεδον τιποτα δεν λειτουργει σωστα, ειναι προτιμοτερο να μην βελτιωνεται τιποτα, εστω και μικρες ασημαντες λεπτομερειες, απλα και μονο επειδη εχουμε σημαντικοτερα προβληματα..
Οχι, ειμαι της αποψης οτι πρωτα βελτιωνουμε τα σημαντικα θεματα που απασχολουνε μια κοινωνια η οποια παραπαιει και πεθαινει και μετα ασχολουμαστε με το εαν θα εχουν οι συρμοι wifi. Θα θυμηθω την γνωστη ρηση "Εδω δεν εχουμε να φαμε, ραπανακια για την ορεξη θελουμε".