2 μεγάλες κινηματογραφικές εκδηλώσεις ανοίγουν τις πόρτες τους στην Αθήνα και περιμένουν το ελληνικό κοινό.
Η πρώτη είναι η ονοματοδοσία του θερινού κινηματογράφου Περιφέρειας Αττικής σε Ciné* Αττικόν – Θόδωρος Αγγελόπουλος, προς τιμήν του μεγάλου Έλληνα σκηνοθέτη και δημιουργού η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, στις 20.00.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την προβολή της ταινίας του Το βλέμμα του Οδυσσέα.
Η εκδήλωση θα σημάνει την έναρξη του 1ου Κινηματογραφικού Αφιερώματος «Κοινωνία σε κρίση» που διοργανώνει η Περιφέρεια Αττικής σε συνεργασία με την Ταινιοθήκη της Ελλάδος, από τις 3 έως τις 8 Ιουλίου.
Η πρωτοβουλία ήταν της Αντιπεριφερειάρχης του Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Άννα Παπαδημητρίου - Τσάτσου η οποία με ελπίζει η εκδήλωση να γίνει θεσμός και να προσφέρει στους κατοίκους της Αττικής τη δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν, επιλεγμένες ταινίες σε έναν χώρο αναψυχής και πόλο έλξης πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη και θα τηρείται σειρά προσέλευσης ενώ θα διανέμονται δελτία εισόδου από το ταμείο του κινηματογράφου μισή ώρα πριν από την προβολή της ταινίας. Οι προβολές θα ξεκινούν στις 21:00.
Η δεύτερη εκδήλωση είναι η προβολή της ταινίας του Μάρτιν Σκορτσέζε, Ταξιτζής σε DCP (Digital Cinema Package), στον θερινό κινηματογράφο Λαΐς στις 5 Ιουλίου.
Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος διοργανώνει την Κυριακή 1η Ιουλίου στις 20.00 avant-première και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα Ψηφιακός κινηματογράφος και κινηματογραφικές αίθουσες: το παρόν και το μέλλον.
Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν οιΧρήστος Γαρταγάνης, Σύμβουλος οπτικοακουστικών εφαρμογών, Φώτης Γεωργόπουλος, Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αιθουσαρχών Ελλάδος (ΠΕΑΚ), Χρήστος Μήτσης, κριτικός κινηματογράφου (Αθηνόραμα), Ειρήνη Σουγανίδου, Γενική διευθύντρια της Feelgood Entertainment και Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Διανομέων(ΕΔΙΚΤΕ).
Η ταινία αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για τη γνωριμία του κοινού με τις νέες δυνατότητες του ψηφιακού κινηματογράφου στον θερινό κινηματογράφο Λαΐς.
Ο θερινός κινηματογράφος Λαΐς αποτελεί την αναδιαμόρφωση του παλαιοτέρου θερινού που λειτουργούσε με το ίδιο όνομα στο δώμα του κτιρίου. Διατηρήθηκαν τόσο τα χαρακτηριστικά στοιχεία διακόσμησης του λαϊκού εκλεκτικισμού του ιστορικού κινηματογράφου.
σχόλια