Πριν από έναν χρόνο, το σκηνοθετικό ντουέτο των Will Hoffman και Julius Metoyer, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στην Καλιφόρνια, θέλησαν να εξερευνήσουν πώς απεικονίζεται στις ταινίες η σεξουαλική πράξη και απογοητεύθηκαν τελείως με αυτό που ανακάλυψαν.
Η ταινία τους LOVER ορίζει την ουσία της σεξουαλικής πράξης στην πιο ειλικρινή μορφή της. Με την συμμετοχή φίλων και αληθινών ζευγαριών που απάντησαν σε μικρή αγγελία στην περιοχή του Λος Άντζελες, ξεκίνησαν μέσα σε μία εβδομάδα να καταγράφουν ζευγάρια στο οικείο και προσωπικό περιβάλλον της κρεβατοκάμαρας τους.
Εδώ θα βρείτε κάποιες σκέψεις των Hoffman και Metoyer σχετικά με το σεξ και την ωμή οικειότητα που απεικονίζεται στην ταινία και σχετικά με την κινηματογράφιση της ίδιας της ταινίας.
Σχετικά με το LOVER:
"Οι σκηνές σεξ σε ταινίες αφήγησης είναι πάντα "έτσι κι έτσι" ενώ το πορνό αγγίζει άλλα επίπεδα ανειλικρίνειας. Επιθυμούσαμε να γυρίσουμε μια ταινία που δεν θα είχε ως σκοπό την παρακολούθηση μιας σεξουαλικής πράξης, αλλά αντίθετα την πυροδότηση αναμνήσεων από το συναίσθημα του να έχεις αφεθεί συναισθηματικά με τον σύντροφο σου. Να θυμηθείς την στιγμή αυτή που εγκαταλείπεις κάθε κρίση και συναίσθηση του εαυτού σου κι απλά ανοίγεσαι στην παρόρμηση και την επιθυμία."
Σχετικά με το σεξ σε ταινίες:
"Το πορνό είναι ένα κινηματογραφικό είδος που εστιάζει αποκλειστικά και μόνο στις σεξουαλικά ωμές και απροκάλυπτες εικόνες. Σαφώς αρέσει, και η δημοφιλία του έχει αποδειχθεί, αλλά η απεικόνιση του σεξ με αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο κάνει κάθε μορφή σεξουαλικής πράξης να μοιάζει κάτι βρώμικο. Αν ο μόνος σου σκοπός είναι να ερεθίσεις κάποιον τότε πρέπει να γυρίζεις πορνό. Αν θέλεις να προσπαθήσεις να κάνεις κάποιον να σκεφτεί ή να νιώσει κάτι άλλο τότε αναγκαστικά πρέπει να δημιουργήσεις διαφορετικούς κανόνες, τους οποίους επινοείς όσο προχωράς."
Σχετικά με το να κινηματογραφείς σεξουαλικές πράξεις:
"Γρήγορα καταλάβαμε πως το να ζητήσουμε από τα ζευγάρια μας να στρίψουν από 90 έως 180 μοίρες ήταν πολύ πιο εύκολο απ' το να ξεστήνουμε την κάμερα και να ξανατοποθετούμε τον φακό. Για να μεγιστοποιήσουμε το ωφέλιμο υλικό μας έπρεπε να μιλάμε και να λέμε "Μπορείτε να κάνετε το ίδιο αλλά να στρέψετε τα κεφάλια σας προς το παράθυρο;" κι άλλα τέτοια. Στην αρχή το να τους μιλάμε ήταν παράξενο αλλά σύντομα καταλάβαινες ποια ήταν η σωστή στιγμή για να ζητήσεις κάτι και ποια όχι."
________
Με την παραχώρηση του Νοwness