ΚΙΝΗΣΗ

«Δώστε μας πίσω τη Νίκη της Σαμοθράκης»

«Δώστε μας πίσω τη Νίκη της Σαμοθράκης» Facebook Twitter
25

«Βομβαρδισμό» χρηστών δέχτηκε η σελίδα στο Facebook του Μουσείου του Λούβρου μόλις ανακοίνωσε την επιστροφή στις αίθουσες του μουσείου, μετά από 10μηνη απουσία για συντήρηση, του αγάλματος της Νίκης της Σαμοθράκης.

Χρήστες, Έλληνες αλλά και ξένοι, έστειλαν βροχή μηνυμάτων, ζητώντας την επιστροφή του αγάλματος στην Ελλάδα και κάνοντας λόγο για κλεμμένο αριστούργημα.

Χαρακτηριστικά, κάποιοι αναφέρουν ότι «θα είναι πιο όμορφο στην Ελλάδα», κάποιοι άλλοι χαρακτηρίζουν τους Γάλλους «κλέφτες», ενώ υπάρχει και το σχόλιο Γάλλου χρήστη ότι είναι «ηλίθιοι και αστείοι», όσοι στέλνουν τέτοια μηνύματα.

«Δώστε μας πίσω τη Νίκη της Σαμοθράκης» Facebook Twitter

Οι απαντήσεις σε αυτό το σχόλιο ποικίλουν από τις ευγενικές που καλούν τον Γάλλο να σκεφτεί πώς θα αισθανόταν αν του έκλεβαν τον Πύργο του Άιφελ ως τις πιο ακραίες που αναφέρονται στο 23% των Γάλλων που "ψήφισαν φασίστες».

«Δώστε μας πίσω τη Νίκη της Σαμοθράκης» Facebook Twitter

«Πώς θα αισθανόσασταν αν για παράδειγμα εσείς οι Γάλλοι ήσασταν υπό ξένη κυριαρχία και κάποια άλλη χώρα άρπαζε τον Πύργο του Άιφελ. Η νίκη της Σαμοθράκης είναι κλεμμένη και πρέπει να επιστρέψει εκεί όπου ανήκει…».

«Δώστε μας πίσω τη Νίκη της Σαμοθράκης» Facebook Twitter

«Η Νίκη της Σαμοθράκης δεν μιλάει γαλλικά και νιώθει ξένη εκεί», αναφέρει κάποιος άλλος και καλεί τους Γάλλους να την επιστρέψουν και να κρατήσουν τις Βερσαλλίες.

Πώς όμως αποκτήθηκε το γλυπτό από τους Γάλλους; Η wikipedia αναφέρει:

Τα κομμάτια του γλυπτού βρέθηκαν τμηματικά και στην αρχή η Νίκη εκτίθετο στο Λούβρο δίχως τον κορμό και τα φτερά της αλλά και δίχως την πλώρη, τα κομμάτια της οποίας οι Γάλλοι ειδικοί στην αρχή είχαν εκλάβει ότι ανήκαν σε τύμβο και τα είχαν αφήσει στη Σαμοθράκη. Συγκεκριμένα, η ανεύρεση άρχισε το 1863 από μια αρχαιολογική αποστολή στην οποία επικεφαλής ήταν ο Κάρολος Σαμπουαζό (1830-1909), υποπρόξενος της Γαλλίας στην Αδριανούπολη (σημερινό Εντιρνέ της Τουρκίας, στη Δυτική Θράκη). Ενώ έσκαβαν σε μια χαράδρα στις 15 Απριλίου του 1863, στα βόρεια του νησιού, ένας Έλληνας εργάτης φώναξε στον Σαμπουαζό «Κύριε, εύραμεν μια γυναίκα!» - ήταν η μισή Νίκη της Σαμοθράκης. Ο Σαμπουαζό ήρθε αμέσως σε επικοινωνία με τον πρέσβη της πατρίδας του στην Κωνσταντινούπολη και εκείνος φρόντισε η Υψηλή Πύλη να δώσει τότε έγκριση για να αποπλεύσει γαλλικό πολεμικό πλοίο και να φορτώσει τη Νίκη της Σαμοθράκης για τη Γαλλία -η Σαμοθράκη είχε σημαντική αυτονομία, αλλά ανήκε ακόμα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Το άγαλμα έφτασε στο Λούβρο στις 11 Μαΐου του 1864 και δύο χρόνια μετά εκτέθηκε για πρώτη φορά μετά τις απαραίτητες εργασίες – χωρίς όμως ακόμα να μπορεί να εκτεθεί το επάνω μέρος του κορμού και τα φτερά.

25

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

9 σχόλια
Αν αισθάνεσαι ότι καταγεσαι απο τους δούλους των αρχαίων ελλήνων τότε μπράβο σου. ο καθένας εξάλλου είναι ότι δηλώνει και ότι του αρεσει. εγω αισθάνομαι απόγονος των αρχαίων ελλήνων και χαίρομαι για αυτο και για το ότι ζω στην ελλαδα για το μόνο που δεν χαίρομαι είναι για κάτι τυπακια σαν και εσάς που έχετε αυτές τις φοβερές απόψεις και δίνεται και αυτές τις αποστομοτικες απαντήσεις. αφου είσαι γνωστής της ιστορίας τότε μάθε ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και εμείς με τα μυαλά που κουβαλάμε μια ζωή θα είμαστε υπόδουλει των "βαρβάρων".
Ως απόγονοι διάφορων ελληνικών φύλων, αλλά και προελληνικών, πολιτών, σκλάβων και μετοίκων με τα ανάλογα background τους, καθώς και ρωμαίων (...της Δύσης), βλάχων, φράγκων, τούρκων, σλάβων, αρβανιτών (συν όλο το "μακεδονικό blend" ανά τους αιώνες) etc, θα έλεγα ότι το εθνικό φαντασιακό μας έχει μεγάλο κόλλημα με τα αίματα (και τα DNAδια) ...Κατανοητό απ΄ τη μία, κάπως ιλαρό απ' την άλλη.
αγγογυστα τα όσα οι "πολιτισμένοι" ευρωπαίοι προσπαθούν να μας κάνουν να πιστέψουμε εδω και χρόνια, ότι είμαστε αμόρφωτοι και ανίκανοι για το οτιδήποτε. Μεχρι πρότινος πίστευα ότι υπάρχει ελπίδα αλλα όταν βλέπει κανείς σχόλια σαν τα παραπάνω καταλαβαίνει πόσο πολυ έχουμε αποχαυνωθει πόσο μαλθακοι και βολεμένοι σε αυτη την κατάσταση της "εξλεπτυσμενης" υποδούλωσης είμαστε. Μια χώρα με την δικιά μας ιστορία και το δικό μας πολιτισμό σίγουρα δεν τα αξίζει όλα αυτα. Και ναι όλα αυτα τα αριστούργηματα είναι δικα μας γιατι εμείς είμαστε οι ΑΠΟΓΟΝΟΙ όσο και αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο. Καλο θα ήταν να αφθυπνιστουμε και να διεκδίκησουμε καποια στιγμη!!!
Σόρρυ, δεν κρατιέμαι. Οποιοσδήποτε φοιτητης ιστορίας γνωρίζει οτι δεν υπάρχει καμία ευθεία γραμμή εξελιξης και συνέχειας από την αρχαιότητα ως την σύγχρονη εποχή. Ας πούμε οτι υπάρχει όμως, πως γνωρίζεται οτι καταγόμαστε από τους Αρχαίους Έλληνες κι όχι από τους δούλους τους, που ήταν πολυάριθμοι και διαφορετικών εθνικοτήτων; Πολύ φιλικά μια ερωτηση για ζύμωση και προβληματισμό.
dotty, το πρόβλημα δεν είναι πως, κατά το πιθανότερο, δεν είμαστε απόγονοι του Περικλή, ούτε κανενός άλλου -κλη, αλλά ότι πολλοί, όπως κι εσύ, απορρίπτουν σχεδόν μετά βδελυγμίας την μικρή, έστω, πιθανότητα να είμαστε..Σαν να είναι προσβλητικό, σαν να είναι επιλήψιμο να είσαι απόγονος των ανθρώπων που δημιούργησαν έναν τόσο μεγάλο πολιτισμό. Χαλαρώστε, το να θέλει κάποιος να κατάγεται απ'αυτούς ή, παρ'ελπίδα, να το πιστεύει, δεν τον καθιστά αυτομάτως χρυσαυγίτη.. Χαλαρώστε λίγο.
Και εσείς "χαλαρώστε" ثانوس , το να μην πιστεύει ένα άτομο ότι ενσαρκώνει την απόλυτη συνέχεια του Περικλέους (που δεν την ενσαρκώνει, ούτως ή άλλως), το να μην κλείνει *βολικά* τους οφθαλμούς μπροστά στα 1.500 χρόνια που μας χωρίζουν από το τέλος της (ελληνικής) αρχαιότητας μέχρι σήμερα και το να μην ενστερνίζεται, επιπροσθέτως, ότι οι «υπόλοιποι» (οι ξένοι δλδ) είναι «βάρβαροι»- εκμεταλλευτές που μοναδικός του σκοπός είναι να «πατάξουν» το ελληνικό πνεύμα εν τη γενέσει του (δείτε και το έτερο σχόλιο της-ου patap), δεν καθιστά αυτό το άτομο μισέλληνα. Αυτό, όμως, είναι και το πρόβλημα: Όποιο άτομο δεν αναπαράγει, σαν παπαγαλάκι, τους μύθους (και τα παραμύθια) του εθνικού μας φαντασιακού είναι «μισέλληνας-ίδα». Ε …όχι δεν πάει έτσι το πράγμα.
Μαρία (Πενταγιώτισσα), για ακόμη μία φορά, απαντάτε σε αυτό που νομίζετε ότι λέει ο άλλος, και ουδόλως σε αυτό που- σαφέστατα- λεει. Πρέπει να ζείτε πολύ συναρπαστική ζωή μέσα σας.Ποιός είπε την/τον dotty μισέλληνα-ιδα, ποιος προέβη σε τέτοιο χαρακτηρισμό?Μαρία, Μαρία, με διασκεδάζετε αλλά τα σχόλιά σας είναι τόσο μα τόσο προβλέψιμα..σχεδόν τόσο,όσο κακογραμμένα και δυσανάγνωσ.τα Σας χαιρετώ!
…Εντάξει, κι εγώ σ’ αγαπώ ثانوس :-)Λοιπόν επί της ουσίας:Ξεκίνησες εκφράζοντας πατροναριστική άποψη για την dotty (και την κάθε dotty), λέγοντας «απορρίπτει σχεδόν μετά βδελυγμίας (...) σαν να είναι προσβλητικό (...) την πιθανότητα να είναι απόγονος ανθρώπων που δημιούργησαν έναν τόσο μεγάλο πολιτισμό.» …και ότι, κατά την άποψή σου, το «πρόβλημα» δεν είναι αυτοί που πιστεύουν ότι ενσαρκώνουν την απόλυτη βιολογική συνέχεια των αρχαίων ελλήνων, αλλά αυτοί που δεν το πιστεύουν. Λοιπόν, το παραπάνω είναι προβληματικό γιατί υπονοείς ότι η dotty (και η κάθε dotty), δεν εκφράζεται έτσι λόγω μίας πραγματιστικής και κριτικής θεώρησης διάφορων σχετικών τομέων (ιστορίας, κοινωνιολογίας, ανθρωπογεωγραφίας, βιολογίας κ.λπ.) αλλά περισσότερο επειδή διακατέχεται από μία εμπαθή τάση απόρριψης κάθε τέτοιας πιθανότητας, που στην καλύτερη (;) των περιπτώσεων πυροδοτείται από την έγνοια της να στέκεται στον αντίθετο πόλο απ’ αυτό των χρυσαυγητών. Επίσης , αν δεν με απατά η μνήμη μου, η εν λόγω σχολιάστρια δεν εκφράστηκε για το αν θεωρεί την (βιολογική) Ασυνέχεια μεταξύ ημών και των «αρχαίων ημών» : 100% , 50% , 30% ή 20% (…για κάποιο λόγο, όμως, λαμβάνεται ως δεδομένο ότι πρέπει να είναι κοντά στο 100%). Επίσης (λέγοντάς τα στην νύφη για να τ΄ ακούσει και η πεθερά) υπάρχουν και άνθρωποι ενώ κρίνουν ότι, λογικό είναι να υπάρχει ποσοστό μεγαλύτερης ή μικρότερης «βιολογικής κληρονομιάς» δεν το θεωρούν καθόλου σημαντικό για οτιδήποτε αφορά τη ζωή τους, εν έτη 2014)....και αν τα προηγούμενα αποτελούν "ψιλά γράμματα" ή/και αποκυήματα της προβλέψιμής μου φαντασίας και γραφής, φτάνουμε στο σημείο που αναφέρεις -σαφώς- ότι η dotty (και η κάθε dotty) δυνητικά θεωρεί τον-ην patap (και τον-ην κάθε patap) "χρυσαυγήτη", χωρίς –φυσικά- η ίδια να έχει αναφέρει κάτι τέτοιο. Να σου θυμίσω ότι πρώτος είπες:"Χαλαρώστε, το να θέλει κάποιος να κατάγεται απ'αυτούς ή, παρ'ελπίδα, να το πιστεύει, δεν τον καθιστά αυτομάτως χρυσαυγίτη.. Χαλαρώστε λίγο." Και απάντησα:"Όποιο άτομο δεν αναπαράγει, σαν παπαγαλάκι, τους μύθους (και τα παραμύθια) του εθνικού μας φαντασιακού είναι «μισέλληνας-ίδα»". Επειδή μάλλον δεν το αντιλήφθηκες, προέβαλλα την εικόνα που έδωσες, αντεστραμμένη, μη υπονοώντας -απαραίτητα- ότι εσύ θα θεωρούσες την dotty (και την κάθε dotty) μισελληνίδα (αν και η κριτική περί ασπρόμαυρης οπτικής την οποία καταλογίζεις -μόνο- στην μία πλευρά, είναι προβληματική) αλλά ότι ο-η patap (και αν όχι συγκεκριμένα αυτή-ός, άτομα με παρόμοιες αφηγήσεις) θα μπορούσε κάλλιστα να το θεωρεί αυτό.και 'γω σε χαιρετώ
Πενταγιώτισσα, παρά την αρχική μου επιθυμία να μιμηθώ το στυλ γραφής σας (θα το κάνω μόνο σε αυτήν την παράγραφο), με τις αυθαίρετες απόπειρες ανατομίας, σε εξαντλητικό βαθμό, όσων σχολίων δεν σας αρέσουν, εξαιρετικά δυσάρεστες στον αναγνώστη (λόγω των τόσων σημείων στίξης) και χρησιμοποιώντας δεκαπεντάγραμμες προτάσεις, ασύνδετα σχήματα, αγγλικές εκφράσεις επιπέδου αρχαρίων Στρατηγάκη και παρωχημένη, πλέον, επιχειρηματολογία "αντι-" και επιδεικνύοντας επιθετική/ προσβλητική στάση έναντι ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ δεν ανήκει σε ακτιβιστική ομάδα υπερασπίσεως δικαιωμάτων ΛΟΑΤ, αθέων, διεθνιστών, χορτοφάγων, ζώων, you name it, ιδού, σε αριθμημένα bullets, σεβόμενος τα μάτια και τον χρόνο των άλλων, όχι σας κι εσάς:1. ''αν δεν με απατά η μνήμη μου, η εν λόγω σχολιάστρια δεν εκφράστηκε για το αν θεωρεί την (βιολογική) Ασυνέχεια μεταξύ ημών και των «αρχαίων ημών» : 100% , 50% , 30% ή 20%''(…για κάποιο λόγο, όμως, λαμβάνεται ως δεδομένο ότι πρέπει να είναι κοντά στο 100%)''Δεν γνωρίζω την ηλικία σας, αλλά μικρή μου φαίνεστε για να σας απατάει τόσο γρήγορα η μνήμη σας...Κοπι πειστ λοιπόν από dotty (κεφαλαία απο μενα) : ''ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ φοιτητης ιστορίας γνωρίζει οτι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ευθεία γραμμή εξελιξης'' Περαιτέρω, ποτέ δε χαρακτήρισα ''εμπαθή'' την τάση απόρριψης της αντίθετης άποψης. Το/η συγκεκριμένο σχολιαστή-στρια τον/ην εκτιμώ για τον τρόπο που γράφει, αν και όχι πάντα για τις απόψεις του/της.2. Εν έτΕΙ (και όχι εν έτη) λοιπόν 2014, ναι , υπάρχουν άνθρωποι που δεν θεωρούν καθόλου σημαντική για τη ζωή τους, προσοχή, όχι τη ''βιολογική κληρονομιά'', που ποιος ξέρει, στην τελική, ποιού Μογγόλου σπορά είμαστε αλλά, δυστυχώς, και αυτή είναι η ένστασή μου σε σας, και την ''αξιακή κληρονομιά'' και συγγνώμη για τον νεολογισμό. Μοιάζετε να θεωρείτε, δηλαδή, εσείς και μεγάλη μερίδα των σχολιαστών εδώ, εντελώς τυχαία και συμπτωματική την παρουσία μας στην Ελλάδα, σαν ένα φυτό που φύτρωσε εδώ και αν το πάρεις και το πας παρακει, στο Μαλί, ας πούμε, κανένα πρόβλημα, τι είχαμε τι χάσαμε..Ε όχι, μαντάμ, αν εσείς δεν αισθάνεστε τόσο συνδεδεμένη με το οικόπεδο και με αυτό που κουβαλάει, σεβαστείτε και τους άλλους και μην τους λοιδορείτε που το αισθάνονται..3. Ασφαλώς και αντιλήφθηκα την στρεψοδικία σας με τη χρήση του όρου "μισέλληνας". Μόνο που εγώ, χρησιμοποιώντας τον όρο "χρυσαυγίτης" απαντούσα, οχι μόνο, ή όχι κυρίως στην dotty, αλλά σε αυτό το κλίμα που υπάρχει στα σχόλια σε παρόμοια θέματα, που για να είμαι ειλικρινής, δεν το συναντάς και πολύ, ευτυχώς, εκτός Lifo. Θα ήταν αστείο να μιλάω περί χρυσαυγιτών, σαν να το λέω για τον/την dotty, από την στιγμή που δεν αναφέρει κάν τη λέξη ο άνθρωπος. Εσείς υποθέσατε ότι ενέταξα τον/την dotty στην κατηγορία αυτή, ή/ και ότι ανήκω ''στους άλλους'', γεγονός που λέει περισσότερα για εσάς, παρά για μένα ή τον/την dotty. Αλλά οκ, ίσως να μην ήμουν τόσο ξεκάθαρος.Εξάλλου, ουτε καν διάβασα όλα τα σχόλια του/της patap, ούτε και χρειαζόταν. Είδα κάτι που τράβηξε το ενδιαφέρον μου, σχολίασα..Τα υπόλοιπα είναι δικές σας ανάγκες.Πενταγιώτισσα, σέβομαι πραγματικά την ιεραποστολική σας διάθεση υποστηρίξεως των ιδεών σας, αλήθεια! Βεβαίως, είστε χυμαδιό και πρέπει να γράφετε λίγο πιο προσεκτικά, άνθρωποι σας διαβάζουν, όχι χρυσαυγίτες! (Καλό?)Θα περίμενα από σας μια ευαισθησία...εξισορροπητικού χαρακτήρα επί της εικόνας που δίνει, ας πούμε, η ΛΟΑΤ κοινότητα (αναφέρω ένα προσφιλές σας θέμα) και εδώ: http://www.lifo.gr/now/society/50289Ντοκουμέντα από τη σύλληψη του πιο επικίνδυνου τρομοκράτη...διαβάστε τα σχόλια. I rest my case, όπως σας μαθαίνουν στον Στρατηγάκη.
Σταχυολογώντας το σχόλιό σου ξεχωρίζω τα κάτωθι σημεία:1. "(...) Αλλά οκ, ίσως να μην ήμουν τόσο ξεκάθαρος. Εξάλλου, ουτε καν διάβασα όλα τα σχόλια του/της patap".(Εύγε που κατάλαβες αμφότερα προβληματικά σημεία)2. "Θα περίμενα από σας μια ευαισθησία...εξισορροπητικού χαρακτήρα επί της εικόνας που δίνει, ας πούμε, η ΛΟΑΤ κοινότητα (αναφέρω ένα προσφιλές σας θέμα) και εδώ: http://www.lifo.gr/now/society/50289"(Επίτρεψέ μου να σου πω ότι αυτό που κάνεις είναι ελαφρώς καραγκιοζιλίκι)Αποχωρώ ενώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να επιχειρηματολογήσω, περαιτέρω, πάνω στην ΟΥΣΙΑ του συγκεκριμένου θέματος, αλλά:Αδυνατείς να διαχωρίσεις την εμπάθειά-αντιπάθειά από τα ουσιώδη. Ωρίμασε, αν διαθέτεις ηλικία η συμπεριφορά σου στον διάλογο χωλαίνει πέραν του δέοντος, κούλαρε, ξεκόλλα, stick to friggin the point και get your facts straight*, που θα έλεγε κι ο φίλος σου ο Στρατηγάκης.* Καλώς ή κακώς δεν έχω αξιόλογη ενασχόληση με τα "δικαιώματα" των αθέων, χορτοφάγων και ζώων. ...Έντονη κατά τόπους κριτική στα κακώς κείμενα του Χ.Ο δόγματος μόνο. Θεμιτό θα ήταν να μην κάνεις σούπα διάφορα θέματα και διαφορετικές-ούς σχολιαστ(ρι)ές εντός της κεφαλής σου, γιατί δεν σηκώνει το μονοφασικό σου και βραχυκυκλώνεις.Τσίου!
Δεν υπάρχει τίποτε προσωπικό, πχ εμπάθεια/ αντιπάθεια μαζί σας. Πώς θα μπορούσε άλλωστε? Αλλά από την παρουσία σας στα σχόλια αναδεικνύεται μια περσόνα που κάνει περίπου διαδικτυακό bullying στη διαφορετική άποψη, με επιμονή και ειρωνία, τις περισσότερες φορές δε απρόκλητα, αν και αυτό είναι λίγο υποκειμενικό.Συγγνώμη αν σας έδωσα λίγο από το φάρμακό σας, για να μεταφράσω λίγο άχαρα τη σχετική έκφραση. Δεν είχα τέτοια πρόθεση.Τέλος, αν και "καραγκιοζιλίκι" και εντελώς εκτός θέματος, σας παρακαλώ να μου πείτε αν θα γράφατε κάτι, στην περίπτωση που στη θέση του Αυστραλού ημίγυμνου τουρίστα ήταν μια πανέμορφη κοπέλα και από κάτω, στα σχόλια, στήναν χωρό τα str8 λιγούρια.Διαφέρει σε κάτι η γελοιότητα? Είναι σχετική με το φύλο?
"...αναδεικνύεται μια περσόνα που κάνει περίπου διαδικτυακό bullying"Θα με ενδιέφερε να ακούσω συγκεκριμένα παραδείγματα του "περίπου διαδικτυακό bullying".http://en.wikipedia.org/wiki/Cyberbullying"με επιμονή και ειρωνία, τις περισσότερες φορές δε απρόκλητα"Επιμονή διαθέτω, σαρκασμό -ενίοτε- χρησιμοποιώ. Θα με ενδιέφερε να ακούσω συγκεκριμένα παραδείγματα για το "απρόκλητα" [...αλλά μην ξεχνάς ότι το δικό σου απρόκλητα μπορεί να μην ταυτίζεται, πλήρως, με το δικό μου και τούμπαλιν, one man’s food is another man’s poison ...για να συνεχίσουμε με τον (πραγματικά δεν τον γνωρίζω) Στρατηγάκη]."Συγγνώμη αν σας έδωσα λίγο από το φάρμακό σας"Ωχ έλα τώρα: Το άλογο έχει τέσσερα πόδια, το τραπέζι έχει επίσης τέσσερα ...άρα το άλογο είναι τραπέζι. Έχεις παραδείγματα σχετικά με (πρόσφατη) ΜΟΝΙΜΗ δεικτική, σαρκαστική, απαξιωτική και αγενή συμπεριφορά ως προς σχολιαστές (που δεν έχουμε ανταλλάξει μόνο 2 σχόλια ή που δεν τρολλάρουν τέλος πάντων); Ή μπορείς να μου παρουσιάσεις άτομα που να έχουν ειλικρινή διάθεση για συζήτηση: αρχή-μέση-τέλος και να τους αρχίζω στα ..."Μαρία, Μαρίκα, Μαριγώ και Μαριγούλα";Φυσικά κι έχω «πλακωθεί» με άτομα στις διαδικτυακές κουβέντες, αυτό όμως δεν θέλω να με εμποδίζει και δεν θα ήθελα να εμποδίζει και αυτά στο να μπορούμε να μιλούμε σχετικά νορμάλ, χωρίς χαρακτηρισμούς και «γαλλικά», σε επόμενα/διαφορετικά θέματα. Προφανώς, δεν θα γίνουμε ξαφνικά "φίλοι" με αυτούς του ανθρώπους, αλλά δεν χρειάζεται τέτοια (επιμένω) εμπάθεια κι όχι επειδή αδυνατεί κανείς να ρίξει τρεις μούντζες και ισόποσα βρισίδια και να πάει παραπέρα, αλλά επειδή μπορεί να μην γουστάρει να τα ρίξει, ρε αδερφέ!"σας παρακαλώ να μου πείτε αν θα γράφατε κάτι"Ίσως προσπαθείς να θέσεις κάποια αναλογία με το θέμα Κορτώ (μία ακόμη απάντηση σου, με «ωραίο» τρόπο) ίσως και όχι. Εν τοιαύτη περιπτώσει sorry αλλά δεν θα επεκταθώ στο εκτός θέματος.ΥΓ. Μην ανησυχείς, τουλάχιστον ένα πράγμα που μετά βεβαιότητας δεν κάνω είναι να τρίβω στην μούρη τα εκ παραδρομής/ κεκτημένης ταχύτητας λάθη των άλλων.
Πραγματικά, δεν έχετε συναίσθηση του πώς πετάγεστε και πιάνετε απ΄το λαιμό (μα τον όποιο Θεό- και αν- πιστεύετε, αυτή την εντύπωση δίνετε), οποιονδήποτε εκφράσει άποψη διαφορετική απ΄τη δική σας? Μαζί μου το κάνετε συνέχεια, ανεξάρτητα απ΄το αν απαντώ σε δικό σας σχόλιο ή όχι! Ε γι'αυτό ξέσπασα, άνθρωπος είμαι, δεν αντέχω, κι έσπασα!Δεν πρόκειται φυσικά να ανατρέξω στο χαώδες, παραληρηματικό και σεντονοειδές ιστορικό σας εδώ μέσα για να βρω παραδείγματα του τρόπου που διαφωνείτε με τον κόσμο, και ειδικά της ειρωνίας που μεταχειρίζεστε.Φιλική, χμμ καλά, όχι φιλική, συναδελφική συμβουλή: ''Βγαίνετε'' ξερόλας και δεν βοηθάει ως προς αντίθετο το κόπι πέιστ των πηγών σας (μα τον ορισμό του cyberbullying??). Τι θέλετε να αποδείξετε, την ικανότητά σας να πληκτρολογείτε στα ψαχτήρια ή τον άπειρο χρόνο που διαθέτετε ?? Οι σχολιαστές στους οποίους επιτίθεστε φαίνεται ότι δεν έχουν τόσο χρόνο και διάθεση για σεντόνια, μην εκλαμβάνετε την αδιαφορία τους για υπεροχή σας και μην κοιτάτε που το κάνω εγώ τωρα. Κάνει και ζέστη στην Αραβία, πού να τρέχεις έξω..Α, και αυτό με τις συζητήσεις και τις κουβέντες με προβλημάτισε λίγο. Εγώ προσωπικά δεν μπαίνω για να συζητήσω μακροσκελώς, σχόλια σε ένα site είναι..και ως τέτοια δεν χρειάζεται να έχουν αρχή- μέση- τέλος, δεν είναι σοφιστικός λόγος.Αρκεί να βγάζουν νόημα και σε αρκετά σημεία των ραψωδιών που γράφετε, χωλαίνετε ως προς αυτό.Τέλος, για τα εκτός θέματος που παραδέχτηκα ότι εισήγαγα: δεν προσπάθησα να θέσω καμία αναλογία στο θέμα Κορτώ, ουτε καν κατάλαβα τι εννοείτε και χρειάστηκε να ανατρέξω στην ''συζήτηση'' εκείνη για να δω..και πάλι δεν κατάλαβα τα περί αναλογίας. Όχι, έχοντας υπόψη τα σχόλιά σας για την υπεράσπιση των πληθυσμιακών ομάδων που αναφέρω σε παραπάνω σχόλιό μου, ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας για να δω αν μπορείτε να ασκήσετε και κάποιου είδους κριτική, κοινώς διερεύνησα έως ποιό σημείο φτάνει ο ''Ζηλωτισμός'' σας. Προφάνως πολύ μακριά.Υ.Γ.1 Πολλά λάθη μαζεύονται για να γίνονται εκ παραδρομής ή εκ κεκτημένης ταχύτητας. Το δηκτικός, που προφανώς εννοείτε παραπάνω, γράφεται με ήτα.Υ.Γ.2 Το λήγω εδώ από πλευράς μου και το εννοώ. Σολάρετε όσο θέλετε εφεξής. Δοκίμασα να σας στείλω και προσωπικό μήνυμα για να μην κουράζω τους αναγνώστες αλλά δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, γι'αυτό συνέχισα να σας απαντώ εδώ.
(Ένα βήμα μπροστά, τρία πίσω…)"Μαζί μου το κάνετε συνέχεια, ανεξάρτητα απ΄ το αν απαντώ σε δικό σας σχόλιο ή όχι! Ε γι' αυτό ξέσπασα, άνθρωπος είμαι, δεν αντέχω, κι έσπασα!"Δράμα!Εν αντιθέσει με σένα σου έχω μερικά παραδείγματα (της στρεψοδικίας σου):http://www.lifo.gr/now/world/47822?comment=998056#998056http://www.lifo.gr/guests/viral/43767?comment=827077#827077http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/46622?comment=925574#925574Η παράθεση του link για το cyberbullying δεν αφορούσε στον εμπλουτισμό των εγκυκλοπαιδικών σου γνώσεων, αλλά στο ότι χρησιμοποιείς τον όρο αυθαίρετα και καταχρηστικά. Η χρήση πηγών και αναφορών σε έτερα σχόλια αποσκοπεί -ακριβώς- στο να μη τσαμπουνάω ότι μου κατεβαίνει στην κούτρα. Άλλοι-ες σχολιαστ(ρι)ες το βρίσκουν χρήσιμο και το εκτιμούν, άλλοι μπορεί όχι. Αν κάποιος-α δεν επιθυμεί να διαβάζει «ραψωδίες» και επική ποίηση, ό δρόμος είναι ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα.Καταλήγω στο ότι πρέπει να προσωποποιείς διαφωνίες που έχω μ' άλλα άτομα. Στις οποίες, βέβαια, δεν προσδιορίσεις αυτά που αναφέρω στο προηγούμενό μου σχόλιο, γι' αυτό και εξαπολύεις περαιτέρω επίθεση αποπροσανατολισμού, που είναι και ευκολότερη, για τα θερμά κλίματα, άλλωστε.ΥΓ. Η ειρωνεία γράφεται με "ει". Στο επισημαίνω διότι μπορεί στο μέλλον να πέσεις σε άνθρωπο που να δίνει σημασία σ΄ αυτά τα πράγματα και να εκτεθείς. Εγώ, πάντως, επιμένω: μην συγχέεις τα επιχειρήματά με τα ορθογραφικά, είναι εντελώς ανώριμο …εκτός κι αν αποτελεί κάποιον ιδιότυπο ψυχαναγκασμό που παθαίνει κανείς-μία (μόνο) με περσόνες που αντιπαθεί.Τα σέβη μουOver and out
πραγματικά η κατάσταση είναι απογοητευτική,αρχίζει κανείς να απορεί για το που οδεύει αυτη η χώρα όταν οι άνθρωποι που πρέπει να επαναστατισουν και να σηκώσουν το ανάστημα τους απέναντι σε όλους εκείνους που καπηλεύονται την ιστορία την κληρονομιά και την ευημερία αυτής της χώρας αντα αυτού σκύβουν το κεφάλι και δέχονται αγογγυστα
Ελπίζω πριν υψωθούν τέτοιες αξιώσεις επίσημα, η Αρχαιολογική Υπηρεσία να έχει φροντίσει να καθαρίσει έστω κάποιους από τους άπειρους αρχαιολογικούς χώρους ανά την Ελλάδα, που ρημάζουν και που ο επισκέπτης μπαίνει με κίνδυνο. Αν θέλουμε να μιλάμε για τέτοιου είδους πολιτική, θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα απλά, αλλά τόσο μα τόσο βασικά.
Οταν πήγα στη Σαμοθράκη για διακοπές και επισκεύτηκα τον αρχαιολογικό χώρο με το αντίγραφο με έπιασαν τα πατριωτικά μου και σκεφτόμουν τι ωραία που θα ήταν να ήταν το πραγματικό εκεί κλπ. Μετά βεβαια είδα τις συνθήκες που επικρατούσαν, είδα και πόσα μάρμαρα είχαν πάρει οι απόγονοι των αρχαίων ελλήνων για να φτιάξουν μια εκκλησία και τα κοτέτσια τους με τα μάρμαρα του αρχαιου χώρου και είπα αστο καλύτερα μπορεί και να σώθηκε στο Λούβρο. Τώρα αν πρέπει να γυρίσουν σήμερα δεν ξέρω, αν μπορούμε να τα συντηρήσουμε καλώς διαφορετικά αστα στους άλλους έτσι και αλλιως δεν τα φτιάξαμε εμείς, κάποιοι άλλοι τα έφτιαξαν και εμείς παπαγαλίζουμε ότι ήταν οι προγονοί μας και ανάθεμα αν ξέρουμε τίποτα, οι περισσότεροι, γι αυτούς τους προγόνους
Μπράβο Κλειώ. Θαύμασα το ανοικτό μυαλό που έχεις. Όντως, τι ξέρει ο μέσος Έλληνας για αυτούς τους σπουδαίους ανθρώπους της αρχαιότητας; Ας βγει κάποιος στο σύνταγμα να αρχίσει να ρωτάει ποιος ήταν ο Αισχύλος. Κι εγώ δεν ξέρω αν ένας λαός που εκλέγει Σαμαράδες Βενιζέλους, Παπανδρέου, Μητσοτάκηδες, Τσοχατζόπουλους, Μαρινάκηδες, κτλ, έχει το επίπεδο να διαχειριστεί τέτοιους θησαυρούς...
Αφενός να κατηγορείς τον ένα και τον άλλο ως κλέφτη δεν είναι ο ορισμός της κομψότητας, αφετέρου νέες διεκδικήσεις αυτή τη στιγμή θα αποδυνάμωναν τη βασική μας, την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα. Δεν αμφιβάλλω πως στο μέλλον θα ανοίξει η συζήτηση από πολλές χώρες προς την πρώην αποικιοκρατική Ευρώπη για επιστροφές έργων, αλλά ακόμη και τότε αυτό θα γίνει με ευγένεια και στρατηγική σκέψη.