Διακόσια άτομα παρακολούθησαν τη Δευτέρα 18 Μαΐου ένα ρεσιτάλ Σούμπερτ και Μάλερ στην Όπερα του Βισμπάντεν, την πρώτη μεγάλη συναυλιακή αίθουσα κλασικής μουσικής στην Ευρώπη που λειτουργεί ξανά, τηρώντας αυστηρούς κανόνες κοινωνικής απόστασης. Η αίθουσα, πριν από το lockdown, φιλοξενούσε περίπου 1.000 άτομα.
Η Όπερα του Βισμπάντεν στη Γερμανία ήταν η πρώτη μεγάλη αίθουσα συναυλιών της Ευρώπης που σήκωσε αυλαία μετά από δύο μήνες υποχρεωτικού κλεισίματος λόγω της πανδημίας. Οι παραστάσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα με ένα ρεσιτάλ του βαρύτονου Günther Groissböck και της πιανίστριας Alexandra Goloubitskaia.
Τουλάχιστον τρεις κενές θέσεις χώριζαν τον έναν από τον άλλο θεατή ενώ το κοινό συνολικά δεν ξεπερνούσε τα 200 άτομα που, φορώντας μάσκες, απλώνονταν σε μια αίθουσα συνήθως γεμάτη με περίπου 1.000 φίλους της όπερας.
«Στην αρχή έμοιαζε περισσότερο με εικαστική εγκατάσταση ή με κάποιο πείραμα» δήλωσε σχολιάζοντας την εμφάνισή του ο Günther Groissböck. «Τραγούδι με το τραγούδι όμως μετατράπηκε γρήγορα σε κάτι πολύ ανθρώπινο».
Οι θεατές ήταν υποχρεωμένοι να φορούν μάσκες, τις οποίες όμως μπορούσαν να αφαιρούν όταν κάθονταν στις θέσεις τους. Αγοράζοντας τα εισιτήριά τους δεν είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν πού θα καθίσουν. Μέλη της ίδιας οικογένειας μπορούσαν να κάτσουν παρέα.
Οι υπεύθυνοι της όπερας κράτησαν τα ονόματα και τις διευθύνσεις όλων των θεατών για να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους σε περίπτωση που κάποιος βγει αργότερα θετικός στον ιό.
Με πληροφορίες από New York Times
σχόλια