Πλούσιοι και infuencers δεν είναι πια ευπρόσδεκτοι στο Burning Man

Πλούσιοι και infuencers δεν είναι πια ευπρόσδεκτοι στο Burning Man Facebook Twitter
0

Αλλαγές επίκεινται στο Burning Man καθώς οι διοργανωτές υποστηρίζουν πως το φεστιβάλ έχει απομακρυνθεί από τις αρχικές του αξίες.

Οι διοργανωτές του φεστιβάλ Burning Man, της ετήσιας εναλλακτικής συγκέντρωσης στην έρημο Black Rock της Νεβάδα, παραδέχθηκαν  κάτι που επισημαίνουν οι μακροχρόνιοι επισκέπτες του φεστιβάλ, το γεγονός δηλαδή, πως το φεστιβάλ έχει απομακρυνθεί πολύ από τις ρίζες του. 

Με μακροσκελή της παρέμβαση, η διευθύνουσα σύμβουλος του φεστιβάλ, Marian Goodell, κάλεσε για «επανόρθωση της πολιτισμικής πορείας», γεγονός που προϋποθέτει τον αποκλεισμό υψηλού προφίλ και αμφιλεγόμενων ομάδων επισκεπτών. 

Η Goodwell επισήμανε αρκετές «αρνητικές πολιτισμικές τάσεις» οι οποίες, όπως υποστηρίζει, αντιβαίνουν στο ήθος της διοργάνωσης, ανάμεσα σε αυτές η εμπορευματοποίηση στο Instagram και τα θεματικά camps. 

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Burning Man απέκλεισε από τη διοργάνωση το Camp Humano, ένα camp στο ύφος του Fyre Festival, το οποίο υπόσχεται σε όσους το προτιμήσουν «υψηλού επιπέδου καταλύματα», «διατροφή με επίκεντρο ωμό και μαγειρεμένο οργανικό φαγητό», «yoga retreats», «διαλογισμό και θεραπευτικές συνεδρίες» και «καλλιτέχνες και dj που θα συντονίσουν τον ρυθμό της καρδία σας με τα μπιτ των σετ μας». 

Η Goodwell ανέφερε πως το Burning Man παλεύει να σταθεί σε εμφανή αντίθεση με τον «τυπικό καταναλωτικό, καθοδηγούμενο από το κύρος, κορεσμένο από τις φίρμες και βελτιστοποιημένο για την άνεση κόσμο». 

«Δημιουργούμε το Black Rock City κάθε χρόνο γιατί πιστεύουμε πως υπάρχει αξία στο να έχουμε μια εντελώς διαφορετική εμπειρία, προσγειωμένη σε αυτό που έχει ο καθένας να προσφέρει, να πει, να κάνει και να μοιραστεί», ανέφερε η Goodwell. 

Η Goodwell παραδέχθηκε πως τα τελευταία χρόνια ο χώρος του φεστιβάλ έχει «πλημμυρίσει» από ομάδες όπως αυτή του Camp Humana που προσφέρουν «κάμπινγκ με το κλειδί στο χέρι», από μοντέλα και influencers του Instagram που ταγκάρουν φίρμες σε φωτογραφίες τους στην έρημο, ακόμα και εταιρείες που προγραμματίζουν το λανσάρισμα των προϊόντων τους να συμπίπτει με το φεστιβάλ. 

«Αυτό σημαίνει πως χρησιμοποιούν το Black Rock City για να αυξήσουν τη δημοτικότητά τους, να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους», ανέφερε η Goodell. 

Παράλληλα, είπε, πως για αρκετά χρόνια πολλοί επισκέπτες έκαναν παράπονα για το Camp Humano, ενώ δεν συμμορφωνόταν επαρκώς με τους περιβαλλοντικούς κανόνες.

Η Goodell ανακοίνωσε μεγάλες αλλαγές στο σύστημα εισιτηρίων με στόχο να γίνει πιο εύκολη η πρόσβαση στο Black Rock City για ανθρώπους από όλα τα οικονομικά υπόβαθρα. 

Παράλληλα γνωστοποίησε πως θα καταργηθούν τα εισιτήρια περιορισμένης πώλησης, ύψους 1.200 δολαρίων, και θα αυξηθούν κατά 18% τα εισιτήρια που προορίζονται για όσους έχουν χαμηλά εισοδήματα. 

Η διευθύνουσα σύμβουλος του φεστιβάλ κάλεσε τους συμμετέχοντες «να διατηρήσουν και να προστατεύσουν τις αρχές τις κοινότητας που  διαχωρίζουν το Burning Man από τα γεγονότα μαζικής παραγωγής.»

«Υπολογίζουμε σε εσάς για να έρθετε μαζί μας», έγραψε στο τέλος της παρέμβασής της. 

Με πληροφορίες από Guardian 

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.