ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter
29

 

 

Στην έντυπη LIFO δημοσιεύτηκε πρόσφατα η εξαιρετική συνέντευξη που πήρε η Κορίνα Φαρμακόρη απ' τον Ανταίο Χρυσοστομίδη, δημοσιογράφο, βραβευμένο μεταφραστή και υπεύθυνο ξένης λογοτεχνίας των εκδόσεων Καστανιώτη. ("Οι κεραίες της εποχής μας" ήταν απ' τα καλύτερα τηλεοπτικά προγράμματα, με συνεντεύξεις απ' τους σπουδαιότερους εν ζωή λογοτέχνες, παγκοσμίως.)

 

Μας είχε μιλήσει με αφορμή το νέο του βιβλίο, Οι Κεραίες της Εποχής μου, στο οποίο περιλαμβάνονται οι συζητήσεις του με τους: Μάργκαρετ Άτγουντ, Μάριο Βάργκας Λιόσα (Νόμπελ 2010), Ναντίν Γκόρντιμερ (Νόμπελ 1991), Τζον Λε Καρέ, Ίαν ΜακΓιούαν, Άμος Οζ, Πολ Όστερ, Ορχάν Παμούκ (Νόμπελ 2006), Ζοζέ Σαραμάγκου (Νόμπελ 1998), Αντόνιο Ταμπούκι, Ντάριο Φο (Νόμπελ 1997), Κάρλος Φουέντες κ.α.

 

Στη συνέντευξη τόλμησε να ξεστομίσει μια αλήθεια, γνωστή σε όλους τους βιβλιόφιλους: "Στο εξωτερικό οι καλοί συγγραφείς πουλάνε, και μάλιστα περισσότερο από εδώ. Δηλαδή, παντού υπάρχουν Μαντάδες και Δημουλίδες, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν τέτοιοι συγγραφείς, αλλά η αναλογία δεν είναι αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα κι αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι η καλή λογοτεχνία προτείνεται σε λίγους."

 

 

Η πολυσυζητημένη Ελληνίδα συγγραφέας Χρυσιήδα Δημουλίδου προσβλήθηκε (!) και έγραψε στο Facebook της:

 

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter

 

 

Η αλαζονεία και η αγένεια της κυρίας Δημουλίδου, ευτυχώς, πληρώθηκαν με το ίδιο νόμισμα, όταν ως πρώτο σχόλιο, κάτω απ' την ανάρτησή της διαβάσαμε αυτό...

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter

 

;-)

 

Μια αμετροεπής συγγραφέας... και η καλύτερη απάντηση στις κακίες της Facebook Twitter
 

 

 

 

It's Viral
29

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

14 σχόλια
Δεν ήξερα οτι η εν λόγω συγγραφέας είχε φαν κλαμπ. Πόσο μάλλον ότι έχει γράψει και ευαγγέλιο που τιτλοφορέιται "φιλι δράκου" ή κάπως έτσι απ' ότι διάβασα στα σχόλια. βρε μπράβο, δεν μας έφταναν τα 4 μας ήρθε και το πέμπτο. Απορία: από πότε η εκκλησία σκοπεύει να το εντάξει μαζί με τα υπόλοιπα και να αναγνώσκονται χωρία του κατα την Μ. Πέμπτη;
Ο κ. Χρυσοστομίδης είναι ένας πολύ πετυχημένος μεταφραστής, δηλαδή ένας πολύ επιτυχημένος υπάλληλος εκδοτικών οίκων ενώ η Δημουλίδου είναι μια δημιουργός. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά, τότε δικό σας το πρόβλημα όχι δικό της. Ποιος προκάλεσε ποιον; Γιατί δεν κατηγορείτε τον κ. Χρυσοστομίδη για τα δικά του κοσμητικά επίθετα αλλά την Δημουλίδου που υπερασπίστηκε τον εαυτό της με χιουμοριστικό τρόπο; Έχετε καταλάβει για ποια μιλάτε; Έχει διαβάσει αυτός ο κύριος κάποιο βιβλίο της; Όχι φυσικά. Και ποια είναι η Δημουλίδου για να την καταδεχτεί; Πάνω απο όλα όμως είναι Ελληνίδα και καλό θα ήταν να μην υποτιμά τους Ελληνες. Καιρό τώρα lifo αποκαλεί την Δημουλίδου νούμερο, ξιπασμένη, σκουπίδι της λογοτεχνίας, επαρμένη, βλαμμένη, γριά, ξευτιλισμένη, μωρή, τρελή κλπ και τώρα αμετροεπή[ αυτό είναι καινούργιο] και την προσβάλει επανειλημμένα μέσα από μια ομάδα ανωνύμων δημοσιογράφων που εργάζεστε για την εφημερίδα, λες και εμείς οι αναγνώστες τρώμε κουτόχορτο και δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει. Τουλάχιστον ο Χρυσοστομίδης τολμά να λέει την γνώμη του επώνυμα. Το εκτιμώ αυτό. Και μη συγκρίνετε την Μαντά με την Δημουλίδου, είναι τελείως και παντελώς διαφορετικές προσωπικότητες σε ΟΛΑ τους. Αν μπείτε στις σελίδες της Μαντά πέρα από τα βιβλία της και τη προώθηση τους, δεν την ενδιαφέρει τίποτε άλλο. Γι αυτό και κάποιος πολύ γνωστός συγγραφέας[ σίγουρα ξέρετε σε ποιον αναφέρομαι] την αποκάλεσε έμπορο και όχι συνάδελφό του. Αντίθετα η Δημουλίδου κάθε μέρα κάνει μια ενδιαφέρουσα και διαφορετική ανάρτηση ή ενημέρωση, έχει λόγο, τολμά να καταγγέλλει και αυτό είναι που την κάνει αξιόλογη σαν άνθρωπο των γραμμάτων. Γιατί αυτή είναι η δουλειά του συγγραφέα. Να καταγγέλλει. Μπήκε ο Οικονόμου ένα νέος άνθρωπος στις σελίδες της και προσπάθησε να την προσβάλει με χτυπήματα κάτω από την μέση. Μπράβο!. Ποιος είστε κ. Οικονόμου εσείς και τι έχετε κάνει στην ζωή σας; Γράφει ο Lucretius [Επιπλέον εξήγησε μου κάτι, κρίνουμε την συγγραφέα ή τον άνθρωπο; Διότι εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι παίρνουμε εξ ορισμού ότι τα βιβλία της είναι ένα χάλι μαύρο (και οι περισσότεροι όχι απλά δεν τα έχουμε διαβάσει, αλλά δεν μας αφορά καν αυτού του είδους η λογοτεχνία] Απαντώ. Δεν τα έχετε διαβάσει όμως κρίνετε ότι είναι μαύρο χάλι…τι να πω; Τα είπατε όλα μόνος σας. Γράφει ο Aloutero 13.4.2014 | 23:00 [Η Δημουλίδου είναι ο λόγος που βαρέθηκα να διαβάζω (νεο) Ελληνίδες συγγραφείς. Όλες έχουν για ηρωίδα μια κατατρεγμένη κρυφοφεμινίστρια που στο τέλος, παίρνει το αίμα της πίσω με κάποιο τρόπο. Καμία φαντασία, καμία πρωτοτυπία, λες και οι Ελληνίδες αναγνώστριες είναι μόνο νοικοκυρές που διαβάζουν φαντάζιο και άρλεκιν. ] Απαντώ. Μάλλον στην Μαντά θα αναφέρεστε γιατί η Δημουλίδου δεν έχει τέτοιες ηρωίδες κι αν έχει να μας κατονομάσετε μία.Γράφει πάλι ο Aloutero, που καθώς φαίνεται πολύ την συμπαθεί 17.4.2014 | 12:09 [Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.... Απλώς η αναρτημένη από την ίδια συζήτηση επιβεβαιώνει (για μένα τουλάχιστον) την έλλειψη ποιότητας, παιδείας και καλλιέργειας. Όταν δεν τα έχεις μέσα σου αυτά πως να τα μεταφέρεις στην πέννα σου? Μπλιάχ ] Απαντώ. Μα αν δεν είχε παιδεία και γνώσεις δεν θα έγραφε βιβλία όπως το Σουίτα στον Παραδεισο ή τους αγγελιαφόρους του πεπρωμένου που προφανώς δεν τα έχετε καν ακουστά. Όποιος διάβασε Δημουλίδου κατάλαβε ότι η ψυχή της που είναι τεράστια όπως και οι γνώσεις της και το ταλέντο της μέσα από την διαφορετικότητα των έργων της. Και τέλος εδώ και χρόνια γράφει ασταμάτητα και κάνει την μια επιτυχία μετά την άλλη χωρίς σταματημό, μεταφράζεται, βραβεύεται, παράγει έργο, δίνει δουλειά σε πολύ κόσμο, φέρνει λεφτά στα ταμεία του κράτους. Αν απορρίπτετε εσείς την Δημουλίδου, τότε απορρίπτετε μαζί της και μια ολόκληρη Ελλάδα που την λατρεύει. Και εσείς δεν είστε παρά μια χούφτα ανθρώπων….Και τέλος αν δεν συμπαθείτε την Δημουλίδου ο λόγος είναι ένας. Δεν είστε η Δημουλίδου. Διαφορετικά δεν μπορώ να το εξηγήσω. Θεωρώ όλες τις επιθέσεις εναντίων της άδικες έως παράλογες και αυτό δεν είναι μόνο η δική μου γνώμη. Όλοι πλέον γνωρίζουν ότι η lifo την πολεμάει εδώ και χρόνια. Αν έγινα μέλος της lifo που διαβάζω άρθρα της και κάποια είναι πολύ αξιόλογα και ενημερωτικά,το έκανα για να υποστηρίξω την Δημουλίδου. Θα παρακαλούσα να δημοσιευτεί το σχόλιο μου και να μην το διαγράψετε θα το εκτιμούσα πολύ. Πρέπει να ακούγονται και οι δύο πλευρές. Ευχαριστώ πολύ.
Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ο κος Χρυσοστομίδης δεν αμφισβητεί την επιτυχία του έργου της, αλλά την ποιότητά του, δικό σας πρόβλημα, όχι δικό μας.Στην συγκεκριμένη παράγραφο δεν αναφέρει κανέναν άσχημο χαρακτηρισμό εκτός από "τέτοιους συγγραφείς" -που μπορεί να ερμηνευτεί με ποικίλους τρόπους.Με καθόλου χιουμοριστικό τρόπο δεν υπερασπίζεται τον εαυτό της. (εκτός αν γελάσατε εκεί που τον αποκαλεί παππούλη που τα 'χει χαμένα) Αυτό που διακρίνουμε στην απάντηση είναι η απεριόριστη έπαρση της δημιουργού κ η άρνησή της να δεχτεί ότι δεν είναι αγαπητή σε όλους. Αν δεν το βλέπετε, μάλλον εθελοτυφλείτε.Το LiFO.gr εκτός από αμετροεπή δεν χρησιμοποιεί άλλον χαρακτηρισμό.Οι υπόλοιποι προέρχονται από αναγνώστες της σελίδας."Αντίθετα η Δημουλίδου κάθε μέρα κάνει μια ενδιαφέρουσα και διαφορετική ανάρτηση ή ενημέρωση, έχει λόγο, τολμά να καταγγέλλει και αυτό είναι που την κάνει αξιόλογη σαν άνθρωπο των γραμμάτων"Πράγματι, βλέπω στη σελίδα της την εξής ανάρτηση:"τι χρώμα θα βάψει αύριο τα Πασχαλινά αυγά της η συγγραφέας;"Αξιοσημείωτη συμβολή στα γράμματα.Επίσης, γιατί πρέπει να έχει κάνει κάτι ο κος Οικονόμου ή ο x,y πολίτης για να εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του;Βρίσκεται στο απυρόβλητο η κα Δημουλίδου κ απαγορεύεται να ειπωθεί κάτι αρνητικό για το όνομά της;"Και τέλος αν δεν συμπαθείτε την Δημουλίδου ο λόγος είναι ένας. Δεν είστε η Δημουλίδου. Διαφορετικά δεν μπορώ να το εξηγήσω."Εγώ προσωπικά δεν θα 'θελα να 'μαι η Δημουλίδου. Για πολλούς λόγους, κυρίως όμως επειδή δεν μου πάει το φούξια κραγιόν κ το λεοπάρ.Πρέπει να αντιληφθούμε πως για μία κακή κριτική δεν ευθύνεται απαραίτητα η ζήλεια ή το μίσος. Εκφράζουμε την δυσαρέσκεια για το έργο κ τη συμπεριφορά της ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα. Δεν θα επηρεαστούν οι πωλήσεις,ούτε θα καταρρεύσει η οικονομία της χώρας αν ακουστεί μια διαφορετική άποψη.Κ τελικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εκνευρίζεστε τόσο, αφού εμείς που την απορρίπτουμε δεν είμαστε παρά μια χούφτα ανθρώπων, όπως είπατε.Εξάλλου το είδωλό σας (εμφανώς ακομπλεξάριστα) έγραψε πρόσφατα στη σελίδα της:"δεν με πτοούν οι ατάλαντοι κουραμπιέδες της lifo. Τους έχω κάνει μια χαψιά έτσι για την πλάκα μου..."
Το σχόλιο στο facebook: BUUUUUURN.Γιατί εκδίδεται η κάθε κυρία Δημουλίδου; Γιατί στην ΕΛΛΑΔΑ του "πολιτισμού" (ναι, 3000 χρόνων πίσω) όταν μιλάς για λογοτεχνία και "Τι σ'αρέσει να διαβάζεις;" η απάντηση είναι "Ρε μας δουλεύεις; Αθλητική με το ζόρι." και "Hello να περνά η ώρα". Και κάτι τυπωμένα ψέμματα χειρότερα κι από Άρλεκιν φαντάζουν διαμάντια!Καλύτερα η φυλλάδα του δρόμου και του internet κυρία αποτέτοια παρά να τα κόβουμε τα δενδράκια για τα αριστουργήματά σας.Περιμένουν πόσοι και πόσοι νέοι συγγραφείς με πέννα-φωτιά να μπορέσουν να ζήσουν απ'το ταλέντο και την αγάπη τους κι έχουμε και εσάς....
lifo...μια φυλλαδα του δρομου....ε μα βεβαια!! η κυρια δημουλιδου διαβαζει μονο national geographic...προκειμενου να διαλεξει ριχταρια για τους καναπεδες της εμπνευσμενη απο τα αρθρα με τα ζωα...
Και μονο που παρουσιαζει τη συζητηση με τη φιλη της σαν στιχομυθια καποιου απ τα βιβλια της φανταζομαι, αυτο τα λεει ολα!! Χαιρομαι που δεν εχω διαβασει κανενα απ τα βιβλια της και μαλλον δεν θα το κανω, προτιμω να δω συνεντευξη του Ανταιου στον αγαπημενο ingo schultze και να διαβασω τξ φυλλαδα του δρομου παρα να ανοιξω βιβλιο καποιας που δεν την ξερει μονο η μανα της! Μα που ζει;!
Η Δημουλίδου είναι ο λόγος που βαρέθηκα να διαβάζω (νεο) Ελληνίδες συγγραφείς. Όλες έχουν για ηρωίδα μια κατατρεγμένη κρυφοφεμινίστρια που στο τέλος, παίρνει το αίμα της πίσω με κάποιο τρόπο. Καμία φαντασία, καμία πρωτοτυπία, λες και οι Ελληνίδες αναγνώστριες είναι μόνο νοικοκυρές που διαβάζουν φαντάζιο και άρλεκιν.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.... Απλώς η αναρτημένη από την ίδια συζήτηση επιβεβαιώνει (για μένα τουλάχιστον) την έλλειψη ποιότητας, παιδείας και καλλιέργειας. Όταν δεν τα έχεις μέσα σου αυτά πως να τα μεταφέρεις στην πέννα σου? Μπλιάχ
A propos, αλλά ο κύριος Οικονόμου της την είπε αλλά την έχει κάνει add/like στο fb. Μάλιστα. Και δεν την περνάει λίγα χρόνια, for sure αυτό.Βέβαια, η αγαπημένη Χρύσα καλό θα είναι να μην είναι τόσο επιθετική και να δέχετε την κριτική με επιχειρήματα/να αγνοεί την κριτική που γίνεται χωρίς επιχειρήματα.
Ο κύριος Οικονόμου εδώ θα σας πει πως έχει κάνει like ακριβώς για να παρακολουθεί τις αναρτήσεις. Και για να διευκρινίσω: δεν με ενοχλεί τόσο η ποιότητά της ως συγγραφέας αλλά η αμετροέπειά της. Η κα Μαντά σε αντίθεση με τη συγκεκριμένη έχει πιο σεμνό δημόσιο λόγο.
Η κυρία Μαντά όταν μιλάει τα λέει τόσο γλυκά. Με κάνει να θέλω να τη διαβάσω. Μετά ψιλοβαριέμαι αλλά νομίζω ότι δε φταίει η πέννα της αλλά το αντικείμενο που δε με πείθει.
Με το συμπάθιο αλλά και λίγα του είπε. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει, να πει ευχαριστώ και να μην απαντήσει; Οκ σεβάσμιος ο Χρυσοστομίδης αλλά βγήκε φάουλ εδώ. Οι δηλώσεις του ήταν απαξιωτικές τόσο για την Δημουλίδου και την Μαντά όσο και για το αναγνωστικό τους κοινό, το οποίο αν μη τι άλλο όφειλε να σεβαστεί. Ο ίδιος έπρεπε να ξέρει καλύτερα ότι η ποιότητα ενός βιβλίου κρίνεται από την ιστορία και τους αναγνώστες και όχι από τους γκουρού της λογοτεχνίας. Στην τελική τέτοιες μικροπρέπειες δεν αρμόζουν σε έναν άνθρωπο του επιπέδου του.
όχι πολύ φοβάμαι ότι αυτές οι βαφές μαλλιών θα εξαφανίσουν και τις τελευταίες τρίχες που μου έχουν απομείνει.Σοβαρά τώρα, το είδος της λογοτεχνίας που γράφει η Δημουλίδου μου είναι παντελώς αδιάφορο, παρόλα αυτά η ίδια γνωρίζει επιτυχία, πράγμα που δεν μπορεί κανείς να μην αναγνωρίσει. Καλώς η κακώς υπάρχει κόσμος εκεί έξω που διαβάζει αυτά τα βιβλία και ενδεχομένως να τα ευχαριστιέται πράγμα που σημαίνει ότι εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Θα μπορούσα να καταλάβω τον Χρυσοστομίδη και τον καθένα αν έλεγε ότι τα βιβλία της είναι μέτρια επειδή πχ δεν έχουν αρκετή ίντριγκα ή επειδή είναι κουραστικά κ.α. αλλά δεν είπε αυτό. Ουσιαστικά απαξίωσε το λογοτεχνικό αυτό είδος (τα "άρλεκιν" κ.α.) επειδή δεν ταιριάζει με την δική του αισθητική και με τα δικά του κριτήρια για το τι είναι "καλή λογοτεχνία".Από πότε όμως χρειαζόμαστε αστυνομία της λογοτεχνίας για να κάνει διαχωρισμό σε καλό βιβλίο ή κακό; Ή μήπως ο καθένας μας δεν μπορεί να αξιολογήσει ένα βιβλίο με βάση τα δικά του κριτήρια και περιμένουμε από άλλους να μας πούνε ποια είναι η ποιοτική λογοτεχνία και ποιο το σκουπίδι; Στην τελική εσύ δεν έτυχε ποτέ να διαβάσεις κάποιο φτηνό pulp ανάγνωσμα (αστυνομικό, θρίλερ) το οποίο και να ευχαριστήθηκες; Αυτό δεν ήταν "καλό βιβλίο";
@ Doyble HelixTo μένος για την Δημουλίδου εξηγείται εν μέρει από τις παλιότερες εμπρηστικές δηλώσεις της (για βιβλιοθήκες, καλή λογοτεχνία και τον μη εμπορικό Καζαντζάκη) και εν μέρει από το λογοτεχνικό χάλι των βιβλίων της. Και εγώ έχω διαβάσει Tom Harper, Paul Christopher και Don Brown αλλά η διαφορά είναι οτι οι συγγραφείς αυτoi, αν και εύπεπτοι, δεν υποτιμούν όλους τους υπόλοιπους - ούτε τους αναγνώστες τους.
@ LucretiusTo μένος ποιανού; Του κ.Χρυσοστομίδη ή του αρθρογράφου; Και να κάνουμε μια διόρθωση, αμφότεροι δεν βγάζουν μένος αλλά κατινιά. Ο πρώτος για τους λόγους που εξήγησα και ο δεύτερος γιατί σπεύδει να πάρει το μέρος του και μάλιστα χαίρεται με το χαιρέκακο σχόλιο στο f/b. Επιπλέον εξήγησε μου κάτι, κρίνουμε την συγγραφέα ή τον άνθρωπο; Διότι εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι παίρνουμε εξ ορισμού ότι τα βιβλία της είναι ένα χάλι μαύρο (και οι περισσότεροι όχι απλά δεν τα έχουμε διαβάσει, αλλά δεν μας αφορά καν αυτού του είδους η λογοτεχνία) και οτιδήποτε λέει είναι κατακριτέο, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει προκατάληψη εναντίον της και φυσικά αυτό δεν μας κάνει καλύτερους. Τέσπα, πολύ ασχοληθήκαμε νομίζω...
Ναι έχεις δίκιο. Είναι πολύ ωραίο να μην κρίνουμε τους αστοιχείωτους που νομίζουν ότι γράφουν βιβλία. Και φυσικά η λογοτεχνία δεν κρίνεται από τους γκουρού της αλλά από τις επισκέψεις του εκάστοτε συγγραφέα στη Μενεγάκη!
Συγγραφέας ..?Τελοσπαντων. Στη φυλλαδα δρομου που αναφέρεται η κυρια ωστόσο διαβάζει κανείς μακράν πιο ενδιαφέροντα πράγματα απο οτι στα βιβλια (..?)της..
Καλά είναι να γελάσεις με τα υπόλοιπα σχόλια όμως...!! " έτσι είναι Χρυσηίδα μου, την διάβασα την συνέντευξη του. Περνιέται για σπουδαίος ο κύριος επειδή έχει πάρει συνέντευξη από κάποιους γνωστούς ξένους συγγραφείς. ""κυρια δημουλιδου εαν συναντουσα εγω αυτον τον κυριουλη δεν θα του ελεγα τιποτα απλα θα του εδινα το `ευαγγελιο`οπως το λεμε καποιοι φαν σας το `φιλι του δρακου`να δει τι παει να πει καλη λογοτεχνεια!!!!!!!!!" (ΥΓ. Για να πούμε πάντως και του στραβού το δίκιο, όσο νούμερο κι αν ειναι η συγκεκριμενη, ήταν όντως προσβλητική και η τοποθέτηση του κυριου Χρυσοστομιδη. Θα μπορούσε να πει "παντού υπάρχουν συγγραφείς της πλάκας" - το να κατονομάζεις κάποιον σαν σημείο αναφοράς κακης ποιότητας, δεν είναι και ό,τι πιο ευγενικό.)
Σχόλιο αναγνώστριας στη σελίδα της: ΄΄Ετσι γιατι εσυ με εμαθες τι θα πει λογοτεχνεια.........΄΄ και φωτογραφία όσα βιβλία έχει γράψει στη βιβλιοθήκη της. Καμία ελπίδα. By the way, κυρία Δημουλίδου μου, δεν είπε ο κύριος Ανταίος οτι δεν είστε πετυχημένη συγγραφέας, είπε οτι δεν είστε καλή συγγραφέας.
Πιο πολύ από τη συγγραφέα (την οποία δεν επιθυμώ και δεν μπορώ να σχολιάσω εφόσον δεν έχω διαβάσει κάποιο έργο της και δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητές μου) μου τη δίνει μία κυρία που σαν ελατήριο να πω, ζιζάνιο να πω, σαν έντομο να πω... πετάγεται σχεδόν σε ΚΑΘΕ σχόλιο υπερασπίζοντας -νομίζει- τη συγγραφέα, αλλά επί της ουσίας καταστρέφοντας κι άλλο την εικόνα της.