M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ

M@@@ F@@@: Η αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια για βίγκαν μπέργκερ Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία βίγκαν προϊόντων Meatless Farm, με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια την οποία η ίδια χαρακτηρίζει «ανάλαφρη και διασκεδαστική», προσπαθεί να πείσει τους Βρετανούς να καταναλώνουν λιγότερο κρέας. 

Σύμφωνα με τη Meatless Farm η καμπάνια, με το προκλητικό μότο M@@@ F@@@, στοχεύει όσους μείωσαν την κατανάλωση λουκάνικων και μπέργκερ κατά τη διάρκεια του lockdown. Το M@@@ F@@@ «φιγουράρει» από τη Δευτέρα σε διαφημίσεις, που προβάλλονται στην τηλεόραση και μεταδίδονται από το ραδιόφωνο, ενώ εμφανίζονται  σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σούπερ μάρκετ.

Η εταιρεία, με έδρα το Λιντς, υποστηρίζει ότι τα μπιφτέκια, ο κιμάς και τα λουκάνικα που φτιάχνει από πρωτεΐνη μπιζελιού έχουν την ίδια γεύση με αυτά από κρέας και επιδιώκει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για εναλλακτικά τρόφιμα, το οποίο αυξήθηκε κατά το lockdown. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen οι πωλήσεις τέτοιων τροφίμων έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί σε ετήσια βάση καθώς οι Βρετανοί δηλώνουν πως θέλουν να καταναλώνουν περισσότερα τρόφιμα με φυτικά συστατικά.

Σύμφωνα πάντα με την Nielsen η Meatless Farm είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία αυτού του κλάδου στη Βρετανία, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 10%. Η παγκόσμια ζήτηση για φυτικές πρωτεΐνες προβλέπεται να αγγίξει τα 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε σχέση με τα 3,2 δισεκατομμύρια το 2015.

«Κατά το lockdown είδαμε αύξηση των πωλήσεων μας καθώς όλο και περισσότεροι Βρετανοί προσπαθούν να εντάξουν τροφές από φυτικές πρωτεΐνες στη διατροφή τους ακόμη και μία φορά την εβδομάδα», ανέφερε εκ μέρους της εταιρείας Μάικλ Χάντερ, επικεφαλής ανάπτυξης, ενώ πρόσθεσε πως σε μία δύσκολη στιγμή για όλους η εταιρεία ήθελε να δημιουργήσει κάτι «ανάλαφρο και διασκεδαστικό» που οι καταναλωτές θα θυμούνται όταν θα ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις για το κρέας.

Η καμπάνια, ύψους 1,5 εκατομμυρίων λιρών είναι η μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία συστήθηκε το 2016. Σύμφωνα με τον Guardian η εκστρατεία M *** F *** αποτελεί «αλλαγή πίστας» για την εταιρεία που ως τώρα διαφημίζει τα προϊόντα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον στοχεύει σε πρώην κρεατοφάγους που άλλαξαν διατροφικές συνήθειες κατά το lockdown. Εκτός από το προκλητικό μότο η καμπάνια αναμένεται να εξοργίσει και τους κτηνοτρόφους που είδαν τις επιχειρήσεις τους να δοκιμάζονται σκληρά από το lockdown. 

Από την πλευρά της, η Helen Browning επικεφαλής του μη κυβερνητικού οργανισμού Soil Association, αναφέρει πως είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη διαφορά ανάμεσα στο κρέας που παράγεται τηρώντας τα δεοντολογικά πρότυπα και ανάμεσα στο φτηνό και χαμηλής ποιότητας κρέας που παράγεται από την εντατική κτηνοτροφική εκμετάλλευση. «Προτρέπουμε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο κρέας, και όταν το κάνουν να τρώνε κρέας βιώσιμης παραγωγής», αναφέρει. 

O Stuart Roberts, εκ μέρους της Εθνικής Ένωσης Αγροτών υποστήριξε πως οι Βρετανοί αγρότες είναι ήδη πρωτοπόροι στην παραγωγή φιλικών προς το κλίμα τροφίμων. «Εμείς ποτέ δεν θα θελήσουμε να πούμε σε κανέναν τι μπορεί να τρώει και τι όχι. Αλλά αν θέλετε να γευτείτε ποιοτικό, θρεπτικό κόκκινο κρέας το οποίο θα αποτελεί μέρος μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής και να είστε σίγουροι ότι έχει παραχθεί βιώσιμα, η αγορά βρετανικού κρέατος είναι η ιδανική αφετηρία», ανέφερε. 

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) δήλωσε ότι θα διερευνήσει καταγγελίες σχετικά με «ευπρέπεια» της καμπάνιας μετά το λανσάρισμά της.  

Με πληροφορίες από Guardian 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πυροβολισμοί στις ΗΠΑ: Γκέι βουλευτής λέει «ηλίθιους» όσους ισχυρίζονται ότι η δράστιδα ήταν τρανς

Διεθνή / Πυροβολισμοί στις ΗΠΑ: Βουλευτής λέει «ηλίθιους» όσους ισχυρίζονται ότι η δράστιδα ήταν τρανς

Η απάντηση του στον πρώην βουλευτή Ματ Γκατζ, ο οποίος, μετά την έκκληση του προέδρου Τζο Μπάιντεν για αυστηρότερους νόμους περί όπλων, ρώτησε «τι θα λέγατε για τον έλεγχο των τρανς αντ' αυτού;»
LIFO NEWSROOM
Deutsche Welle: Προϊόν AI οι φωτογραφίες από τις διαβόητες φυλακές του Άσαντ στη Συρία

Διεθνή / DW: Προϊόν AI οι φωτογραφίες από τις διαβόητες φυλακές του Άσαντ στη Συρία

Ορισμένες φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας από τις φρικαλεότητες στις φυλακές Σεντνάγια είναι ψεύτικες - Κάποιες δημιουργήθηκαν με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
LIFO NEWSROOM
Ο Τραμπ θέλει να απαγορεύσει στους τρανς αθλητές να αγωνίζονται - Μπορεί να το πράξει;

Διεθνή / Ο Τραμπ θέλει να απαγορεύσει στους τρανς αθλητές να αγωνίζονται - Μπορεί να το πράξει;

Ο Τραμπ έχει καταστήσει σαφές ότι η κυβέρνησή του σκοπεύει να απαγορεύσει στους τρανς αθλητές να παίζουν σε σχολικές αθλητικές ομάδες που αντιστοιχούν στην ταυτότητα φύλου τους
LIFO NEWSROOM
Η Κίνα επεκτείνει ραγδαία τις πυρηνικές της δυνάμεις, αναφέρει το Πεντάγωνο.

Διεθνή / Η Κίνα επεκτείνει ραγδαία τις πυρηνικές της δυνάμεις, αναφέρει το Πεντάγωνο

Το Πεντάγωνο επισημαίνει ότι η Κίνα συνεχίζει να αυξάνει τη στρατιωτική της παρουσία γύρω από την Ταϊβάν, με περισσότερες ναυτικές δραστηριότητες και εισβολές στη ζώνη αεράμυνας του νησιού
LIFO NEWSROOM
Πάνω από 140 συντονιστές του Facebook μηνύουν τη Meta - Διαγνώστηκαν με σοβαρή μετατραυματική διαταραχή

Διεθνή / Πάνω από 140 συντονιστές του Facebook διαγνώστηκαν με σοβαρή μετατραυματική διαταραχή

Οι υπάλληλοι στην Κένυα εργάζονταν 8-10 ώρες ημερησίως και διαγνώστηκαν με μετατραυματικό στρες (PTSD), γενικευμένη αγχώδη διαταραχή (GAD) και μείζονα καταθλιπτική διαταραχή (MDD) - Μηνύουν τη Meta
LIFO NEWSROOM
Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Διεθνή / Η μάχη για το TikTok: Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφασίζει για το μέλλον της κινεζικής πλατφόρμας στις ΗΠΑ

Η απόφαση του Δικαστηρίου θα έχει εκτεταμένες συνέπειες. Από την επίσημη είσοδό του στις ΗΠΑ το 2018, το TikTok έχει εξελιχθεί σε μια πολιτιστική δύναμη που επηρεάζει σχεδόν κάθε πτυχή της αμερικανικής ζωής
LIFO NEWSROOM